Daar zie ik ook best wel een beetje tegenop. En dat in combinatie met een peuterpuberquote:Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, dat klopt. Waar andere kindjes pas met 2,5/ 3 jaar aan tikkie spelen beginnen, doet hij dat nu al.
Een tweeling lijkt me toch zwaarder dan een baby. Over 6 maanden heb je 2 dreumesen in huis
Het is een fasequote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost...
'Ik ben 21 maanden en ik zit in de peuterpubertijd'.
Nee, nee en nog eens nee, en dan nu ook nog eens slaapdrama's. De hele buurt bij elkaar krijsen alsof ze vermoord word. En tijd rekken als ik er naartoe ga. 'Snotje!' (Ofwel neus snuiten), 'drinken', 'Bolke doet niet meer' (d'r beertje wat ze in bed heeft met licht en geluid, en dan is ze gewoon te lam om op het 'aan' te zetten), en zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken.
Kan iemand mij er alsjeblieft aan herinneren dat het een faaaase is?
Ik herken het. En hier zijn het echt fases. Ik herken de snotjes, drinken en bolke heet hier Hajo.. Hier gaat het al weer even goed.quote:Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost...
'Ik ben 21 maanden en ik zit in de peuterpubertijd'.
Nee, nee en nog eens nee, en dan nu ook nog eens slaapdrama's. De hele buurt bij elkaar krijsen alsof ze vermoord word. En tijd rekken als ik er naartoe ga. 'Snotje!' (Ofwel neus snuiten), 'drinken', 'Bolke doet niet meer' (d'r beertje wat ze in bed heeft met licht en geluid, en dan is ze gewoon te lam om op het 'aan' te zetten), en zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken.
Kan iemand mij er alsjeblieft aan herinneren dat het een faaaase is?
Ik bedoel dus ook fruit tussendoor, doen jullie dat ook aan tafel? Brood en avondeten wel, maar fruit (voor zover dat wil dusquote:Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef Phaidra het volgende:
Het meeste fruit wordt hier met smaak gegeten. Zacht fruit gaat wel makkelijker dan hard fruit. Het gaat wel eens mis als hij verkouden is, dan kokhalst hij sneller. Dan geef ik idd eerder zacht fruit.
Eten doen wij eigenlijk altijd aan tafel. Tussendoor wel eens rauwkost als augurk of rozijntjes tijdens het spelen (dan zijn wij druk met koken en tafel dekken), maar verder gaan we altijd aan tafel zitten met eten.
Soemp, ik miste je al! Hoe was Zweden?
NTShet is vast een fase, maar je kan het flink zat zijn op z'n tijd...
Wij zitten duidelijk in de 15-maandenspong. Opstandig, niet luisteren en driftbuien all over the place. Maar ook leuk om de nieuwe ontwikkelingen te zien: kusjes geven, neus of andere lichaamsdelen aanwijzen als we daarom vragen, geobsedeerd door dieren en de geluiden erbij maken, hij komt continu met boekjes aanlopen die we moeten lezen, etc. Dat is wel echt genieten!
quote:Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar...
Als M aan het handje loopt dan zegt hij "kom maar"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |