abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131229012
Mijn mini moest vandaag voor het eerst huilen toen ik wegging van het kdv :'(. Arm ventje, ik ging bijna meehuilen :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131233261
Hoi cute :W
Sneu Phaidra :*
Zoe, heb hier de snelheid van een een slechte inbelverbinding uit de 80er jaren. Kan je meisje niet zien ;( Komt vast wel weer voorbij. O+ Lastig hoor als je man zo vaak weg is.
TAP: Moe en voldaan O+ Woensdag lekker vrij O+
Verder c_/
Stunten met gordels: eng
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_131248342
Welkom cute.

Tap fijn van het leuke feestje! En leuk dat je woensdag vrij bent.

Sam, sprongetje verklaart.

Phaidra, ah arm ventje van je.

En het beloofde filmpje, hopelijk werkt het:
http://i1071.photobucket.(...)85fe1a138d38fb62.mp4

[ Bericht 20% gewijzigd door Tinuviel op 16-09-2013 19:24:05 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_131248884
Lief Zoe! O+ Jammer dat je vriend weer weg is.

Zoe, agossie. Die fase hebben wij ook gehad rond die leeftijd. Wordt nu gelukkig wel beter.

Dat gestunt met gordels lijkt me ook best eng :X

Tinu, filmje doet het niet helaas... nu wel.... even kijken.... wat leuk! Hij heeft duidelijk een grote broer :D O+

Wat hadden het laatst toch over hoe enerverend een dreumes eigenlijk is tov baby's. Ik was vandaag alleen met de tweeling en ik heb dat als een relaxt dagje ervaring (vertel dat maar eens tegen andere tweelingmoeders....) en M is echt een rustig en makkelijk kind.
pi_131250392
Kyara, dat klopt. Waar andere kindjes pas met 2,5/ 3 jaar aan tikkie spelen beginnen, doet hij dat nu al.

Een tweeling lijkt me toch zwaarder dan een baby. Over 6 maanden heb je 2 dreumesen in huis ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131254676
Tinu: wat een lief filmpje O+
Kyara: Had je een jaar geleden nooit kunnen denken toch ?
  maandag 16 september 2013 @ 22:38:45 #207
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131261322
Egopost...

'Ik ben 21 maanden en ik zit in de peuterpubertijd'.
Nee, nee en nog eens nee, en dan nu ook nog eens slaapdrama's. De hele buurt bij elkaar krijsen alsof ze vermoord word. En tijd rekken als ik er naartoe ga. 'Snotje!' (Ofwel neus snuiten), 'drinken', 'Bolke doet niet meer' (d'r beertje wat ze in bed heeft met licht en geluid, en dan is ze gewoon te lam om op het 'aan' te zetten), en zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken.

Kan iemand mij er alsjeblieft aan herinneren dat het een faaaase is?
pi_131262485
Sorry nts, amber word 4 en hangt er nog ruimschoots in. Lisa begint ook al. Ik geloof er niet in dat het maar een fase is.

Vanmiddag was ik echt wel een beetje verdrietig, ze was boos op me omdat ze niet op tafel mocht dus ik til haar op begint ze me echt te krabben uit kwaadheid, het bloede net niet dus eiigenlijk geschrokken word ik boos waarop ze het herhaalde,,, en vanavond mepte ze richting vriend toen hij wou helpen wat niet ging zoals ze wou.

Verder was ze erg lief en wakker van 1 uur in de middag tot kwart over 8 maar was echt uit mijn doen van dat krabben en slaan
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_131262602
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 19:53 schreef Tinuviel het volgende:
Kyara, dat klopt. Waar andere kindjes pas met 2,5/ 3 jaar aan tikkie spelen beginnen, doet hij dat nu al.

Een tweeling lijkt me toch zwaarder dan een baby. Over 6 maanden heb je 2 dreumesen in huis ;)
Daar zie ik ook best wel een beetje tegenop. En dat in combinatie met een peuterpuber :X
Denk echt dat de tropenjaren nog moeten komen...
pi_131268681
Nts, ik hoop dat de fase snel voorbij gaat.

Sam, balen zeg. Is er niets wat helpt in zo een situatie?

Kyara, hopelijk is M ook een makkelijke peuter.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 17 september 2013 @ 07:53:49 #211
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131269038
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost...

Nee, nee en nog eens nee, en dan nu ook nog eens slaapdrama's. De hele buurt bij elkaar krijsen alsof ze vermoord word. En tijd rekken als ik er naartoe ga. 'Snotje!' (Ofwel neus snuiten), 'drinken', 'Bolke doet niet meer' (d'r beertje wat ze in bed heeft met licht en geluid, en dan is ze gewoon te lam om op het 'aan' te zetten), en zo kan ik nog wel 100 dingen bedenken.

Het is een fase :* Maar wel een irritante :X

Toevallig las ik in de nieuwsbrief van het kdv dat wanneer je kind in een driftbui zit, je deze beter gewoon even kan laten uitrazen, dat praten tegen hem of haar op dat moment ook niet door zou dringen.
Ik moet zeggen dat als Anouk dat heeft, dat ik haar ook laat, ik mijn eigen ding even ga doen en ze vaak snel daarna naar mij toe komt en een knuffel wil.

Ik probeerde haar gisteren banaan te laten zeggen. Ze noemt het standaard naan. Dus ik, banaan..... Nanaan O+ En als ik vervolgens zeg, nee, met de b van bellen, dus banaan, loopt ze naar de telefoon en zegt bellen O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_131269079
quote:
0s.gif Op maandag 16 september 2013 22:38 schreef NotTheSame het volgende:
Egopost...

Ik herken het. En hier zijn het echt fases. Ik herken de snotjes, drinken en bolke heet hier Hajo.. Hier gaat het al weer even goed. :*
*poef* nu is het weg
pi_131270394
Nts, het is vast een fase.. Alleen de pest van die fases is, dat ze steeds langer duren.. Als baby zijn ze 3 dagen mopperig. Op peuterleeftijd duurt het een paar maand. En de echte puberteit, Tsja, dat duurt effe..
Ademhalen en doorlopen ;)

Maar de ene uit het ook sterker dan de ander. Bij Chris hadden we het redelijk makkelijk, als ik de verhalen om me heen hoor. Dus zo eentje wil ik er nog wel. Daan is wel anders in zijn driftbuien. Krabben van boosheid, of zichzelf pijn doen (hoofd op de grond stoten) heeft hij nooit gedaan zoals Chris. Hij is meer van het brullen en krijsen..
pi_131283278
Anouk :D

Nou, dat belooft nog wat.....

Eten jullie kindjes alle fruit? Ik merk dat M de laatste tijd moeite heeft met hard fruit zoals nectarine of peer (die dan nog niet wat te hard is). Hij spaart het dan op in zijn mond, krijgt het niet weg gekauwd of zo. Hij vindt het wel heel lekker maar op deze manier geef ik het hem niet meer want uiteindelijk spuugt hij het uit (inclusief braaksel). Appel geef ik hem niet eens. Herkenbaar? Misschien dat het ook aan tandjes/kiesjes ligt? Dat hij daarom wat minder door wil kauwen?
pi_131284036
Hey allemaal. Ik heb hier vast ontzettend veel gemist na een paar weken Zweden en hier thuis weer opstarten.

De foto's van de slapende kindjes van Sam en Zoë. O+ Wat ontzettend lief zeg.

Kyara, hier wordt wel al het fruit gegeten. Als M. z'n mond te vol propt (meestal als hij iets heel lekker vindt) geef ik aan dat hij eerst moet 'kauwen' en dat doet hij dan vervolgens heel overdreven. :Y)

Nog voor de stapjes van jouw kleine, lieve M. *O* *O* *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 17 september 2013 @ 17:46:27 #216
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131285503
veel kunnen regelen in Zweden Soempie?

Anouk eet thuis heel weinig fruit.... Gewoon omdat ze niet wil, op het kdv eet ze het namelijk wel :( Appel durf ik ook niet meer, hetzelfde als M dus, opsparen in die hamsterwangen, doet Anouk dus ook! :D Gisteren dus wel 'naan' maar pas toen papa het aan haar ging geven, het stond namelijk al zeker een half uur op de salontafel om zelf te pakken....
Was dat laatst niet hier, dat iemand een schaal met diverse dingen op tafel zette? Gezonde dingen dus? Wat ging daar ook alweer allemaal op? Vind dat eigenlijk wel een goed idee, maar dan dus dingen die wel redelijk lang lekker blijven.
pi_131288759
Susie, dat verhaal van de banaan O+

Onze kleuter kan aardig wat wat betreft driftbuien. Ik hoop dat de dreumes wat makkelijker is. Net echt tot aan huilen/ brullen omdat hij het speeltje van dreumes wilde en ik niet toeliet, dat hijhet afpakte.

Soempie, hoe was je zweden avontuur voor jouw en M?

Kyara moeite met hard fruit heb ik nog nniet gemerkt. Hier is het probleem dat meneer niet goed kauwt, dat is dus juist bij zachter fruit zoals druiven en mandarijn, dat snijd ik nu door de helft. Appel rauw eet hij niet vaak, maar dat ging een paar dagen geleden juist goed, daar knauwde hij even op en was er snel klaar mee.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131289082
Het meeste fruit wordt hier met smaak gegeten. Zacht fruit gaat wel makkelijker dan hard fruit. Het gaat wel eens mis als hij verkouden is, dan kokhalst hij sneller. Dan geef ik idd eerder zacht fruit.

Eten doen wij eigenlijk altijd aan tafel. Tussendoor wel eens rauwkost als augurk of rozijntjes tijdens het spelen (dan zijn wij druk met koken en tafel dekken), maar verder gaan we altijd aan tafel zitten met eten.

Soemp, ik miste je al! Hoe was Zweden?

NTS :* het is vast een fase, maar je kan het flink zat zijn op z'n tijd...

Wij zitten duidelijk in de 15-maandenspong. Opstandig, niet luisteren en driftbuien all over the place. Maar ook leuk om de nieuwe ontwikkelingen te zien: kusjes geven, neus of andere lichaamsdelen aanwijzen als we daarom vragen, geobsedeerd door dieren en de geluiden erbij maken, hij komt continu met boekjes aanlopen die we moeten lezen, etc. Dat is wel echt genieten!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131289701
Driftbuien heeft ze hier nog niet ? Het begin is er wel: met haar armpjes naar beneden "slaan" whehehehehe roepen. Maar thats it. Oh jee, er komt dus nog van alles, eng ook wel. Ben heel erg van de harmonie, zal er echt mee moeten leren omgaan.

Phaidra: hier precies zulke nieuwe dingen. (dieren) geluiden maken en nadoen, boekjes pakken en brengen, neus aanwijzen.

Hier eet ze heel soms een stukje fruit. Groente eet ze wel in stukjes.
pi_131289821
Phaidra, lief he, dat met boekjes aan komen zetten. Dat doet L ook.

Vanochtend afscheid bij het kdv was wel moeilijk na de 1,5 week vakantie, die we hadden. Als ik weg wil gaan zwaait hij naar de leidster met het idee dat hij mee komt. Als ik dan wegga is het even huilen, maar tot ik bij de deur naar buiten ben is het meestal al over, alleen vanochtend niet.

Hij heeft kiekeboe spelletje gespeeld met een ander kind vandaag.

Iets minder is dat het de laatste tijd een leuk spelletje is om dingen als speelgoed en spullen van mama en papa, die hij kan pakken tussen de spijlen van het traphekje naar beneden gooit.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:11:38 #221
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131290436
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 september 2013 19:40 schreef Phaidra het volgende:
Het meeste fruit wordt hier met smaak gegeten. Zacht fruit gaat wel makkelijker dan hard fruit. Het gaat wel eens mis als hij verkouden is, dan kokhalst hij sneller. Dan geef ik idd eerder zacht fruit.

Eten doen wij eigenlijk altijd aan tafel. Tussendoor wel eens rauwkost als augurk of rozijntjes tijdens het spelen (dan zijn wij druk met koken en tafel dekken), maar verder gaan we altijd aan tafel zitten met eten.

Soemp, ik miste je al! Hoe was Zweden?

NTS :* het is vast een fase, maar je kan het flink zat zijn op z'n tijd...

Wij zitten duidelijk in de 15-maandenspong. Opstandig, niet luisteren en driftbuien all over the place. Maar ook leuk om de nieuwe ontwikkelingen te zien: kusjes geven, neus of andere lichaamsdelen aanwijzen als we daarom vragen, geobsedeerd door dieren en de geluiden erbij maken, hij komt continu met boekjes aanlopen die we moeten lezen, etc. Dat is wel echt genieten!
Ik bedoel dus ook fruit tussendoor, doen jullie dat ook aan tafel? Brood en avondeten wel, maar fruit (voor zover dat wil dus ;) ) aan de salontafel.
Oh ja, ugurk, moet ik nog eens proberen >:)
pi_131290717
Fruit doen we idd ook aan tafel :Y. Maar bedenk me nu dat wij ook geen salontafel hebben op de benedenverdieping. Die staat namelijk bij de bank op de vide, en sinds de mini er is, zitten we daar nauwelijks nog. Dus eten we altijd aan de eetkamertafel.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_131290742
Fruit doen wij ook aan tafel. Banaan krijgt hij in stukjes en die eten we met een vork (met zijn handjes wordt het zo'n kleffe bedoeling en dan hoeft hij niet meer). In de praktijk help ik met de banaan aan zijn vorkje prikken en dan eet hij het op.

Dat hij moet kauwen weet hij ook. En dat zegt hij ook de hele tijd "goed kauwe"

Tijdens het spelen krijgt hij tussendoortjes als koekjes, soepstengels of maisboogjes.

Hoe was het in Zweden Soemp? Was het wat je had gehoopt?

Woord van de dag: oohne ant
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:24:23 #224
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131290978
Hmm, misschien moet ik toch de tafel maar eens proberen met fruit dan.

Oohne ant Kyara? Hier hebben we een saapsak, maar dat is makkelijk te raden :P
pi_131291029
Saapsak hebben wij ook ja :D

oohne ant = olifant

En bosbeien!

(bosvruchten, lijkt te veel op aardbeien O+ )
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:33:03 #226
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131291322
Oh, wat schattig! O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:45:22 #227
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_131291924
Hier viel er vandaag eentje in alle gekte tegen de afvalemmer... Alles over de vloer! Kijkt ze me met een pruillipje aan:

SOWWIEJ!

Okeeee... waar heb je dat weer opgevangen ;)?
pi_131291971
Agossie O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:51:43 #229
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131292284
Ahw, dat is lief!

Ik vind het volgende altijd grappig, als ze wat op heeft zegt ze "nogeenbeetje" ook echt zo aan elkaar, als ik haar dan vervolgens vraag, "wil je echt nog een beetje?" Dat ze dan vervolgens volmondig ja zegt en heel haar hoofd op en neer gaat O+
Maar ach, zo zijn nog we, meer van die "gesprekken" waar ik zo om lachen, maar ik kom er nu een niet op. :P
pi_131292358
Pratende dreumessen *; Hier nog onverstaanbaar gebrabbel
pi_131292374
Herkenbaar...

Als M aan het handje loopt dan zegt hij "kom maar" :')
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:56:15 #232
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131292505
quote:
17s.gif Op dinsdag 17 september 2013 20:53 schreef Kyara het volgende:
Herkenbaar...

Als M aan het handje loopt dan zegt hij "kom maar" :')
O+ O+ O+
  dinsdag 17 september 2013 @ 20:59:45 #233
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131292698
O+ wat een lieve verhalen!

Hier ook vooral onverstaanbaar gebrabbel maar er wordt steeds meer geëchood! Als je vraagt wat een hondje doet zegt ze: 'hu hu', een speen is een pee (en ze roept ook keihard peeeee als ze d'r speen weggooit :') ), een luier is een 'uie' en zo zijn er meer woordjes O+

Phaidra, heel herkenbaar O+

Hartjes overkill :')
pi_131292730
Leuk hè die woordjes :)
Wij hebben inmiddels:
Doei doei
Houoe
Bye bye
HAI! (Die gaat nooit zacht..)
Aaaie (aaien)
Paad (paard)
Koe
Pimo (timo, hond van broer. Onze hond heet tommy en dat probeerd hij nog niet)
Auto
Fies (fiets)
Op
Taan (staan)
Broek
Sok
Kakoe (dan wil hij iets)
Oké (dan wil hij ook iets, wordt voorafgegaan door onverstaanbaar gebrabbel)
Eten op (eet maar op)
Mooi
Hmmmmmmm (na hap)
Lit (licht)
Nat

En dit weekend komt hij in zijn pyama naar me toe en zegt: broek, auto (en wijst naar zijn pyamabroek waar auto's op staan O+ )

Heerlijk die
pi_131292831
Hier hebben we een heleboel woordjes. En elke dag komen er weer een heleboel bij. Soms vraag je je echt af waar hij het nu weer vandaan heeft.....
pi_131293491
Ze pikken zoveel op, ik vind het knap :)
pi_131293641
Kletsende dreumesen O+

Hier wordt ook een hoop gekletst. Veel onverstaanbaar, maar.komen steeds.meer woordjes.bij.
Vandaag ook zo schattig, ze ging naar bed dus ik zeg: zeg maar dag Floris. Herhaalde ze dat.gewoon :o O+ (ik dacht eerst dat ik het me verbeelde, maar ze deed het nog een keer of 2 erna).
Sowieso mn tweetal samen O+
pi_131294244
Kyara oohne ant en Nts die zijn lief O+

Soesa, lekker bezig je meisje.

Nirak, dat zijn aardig veel woordjes.

Hier hebben we:
Diht (dicht)
Da (dag)
Titie (tikkie)
Ba (bal)
Ka (kaas)
Die
Mama
Papa

En hij begrijpt al heel veel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_131294879
Wat een lieve verhalen O+
Knap wat ze allemaal leren! & al kunnen

S plast nu ook bij opa&oma op het potje! *O*
En qua woordjes zegt ze best veel en ook een zin aan elkaar 'watisdatdan'
Bij konijntjes deden we altijd 'miniminiminimi' als geluid wat een konijn dan maakt :+ en nu noemt ze konijntjes minimi :@

Ze heeft vandaag ook weer overgegeven :( ben aan het oefenen met banaan maar nu na de zoveelste poging is het wel echt duidelijk dat ze niet over fruit kan. Vind het echt zielig.. Ze vind banaan lekker.
  dinsdag 17 september 2013 @ 22:31:37 #240
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131298886
Ach, wat een lieve verhaaltjes allemaal O+ . Zo leuk, deze leeftijd!

Die fase met slaapdrama's herken ik gelukkig niet. Wel de nee-fase :P.

Soempie :W . Ben benieuwd hoe het in Zweden was!

Zoë knap van op t potje plassen bij opa en oma! En zielig dat ze geen fruit verdraagt :(.

S praat nu echt zo ontzettend veel. Dat mondje staat amper meer stil :o . Super leuk vind ik het! Hij zegt tegenwoordig bijna alleen nog maar 2 woordszinnetjes en de zinnetjes van 3 woorden beginnen ook steeds vaker voor te komen.

Leuke momentjes van vandaag:
hij kwam op schoot zitten, begint te 'hupsen' en zegt 'hop hop paard, hop paard, hop hop paard'. O+

hij ziet een ambulance voorbij rijden (zonder sirene en/of zwaailichten aan) en zegt: tuuu tuuu tuu tuu auto!
pi_131311696
Ah, Zoë, wat naar die reactie op het eten van fruit. -O-
En wat knap dat ze al op het potje gaat. Zelfs bij opa en oma al.

Hier heb ik na een aankondiging 'poepen' ongeveer 2 seconden om te reageren. Was vooral fijn toen we onder de douche stonden samen. :X Zo snel krijg ik hem niet op het potje. :D

Wat leuk he, al die woordjes en bij een flink aantal zelfs al zinnetjes van twee of zelfs drie woorden. ^O^

Hier zijn de kinderpraatjes ook al echt begonnen. Elke dag zijn er hier wel 'gesprekjes' waar we om moeten lachen. O+ Vanmorgen bijvoorbeeld vertelde M. dat hij op z'n loopfiets naar oma zou gaan (uur rijden met de auto) om daar te gaan eten en springen. :D

En als hij aan m'n vingers trekt maak ik altijd een geluidje (nee, geen scheten). Gister deed hij dat bij z'n papa en dat werkte ook. Vervolgens trekt M. aan z'n eigen vingertjes en vervolgens keek hij geschokt: 'stuk! :o Oh-uh, gebroken. :{' :')

Zweden was mooi O+ We hebben wel wat dingen kunnen regelen en uitzoeken wat betreft wonen en werk, maar nog lang niet voldoende. Er loopt nog wel wat aan sollicitaties en daar laten we het even bij voorlopig. Er waren toch ook flink wat dingen die best tegenvielen namelijk en dat moet even bezinken. :)
M. vond het er wel echt heel gaaf zo, 2 weken vooral buiten in de bossen en bij de meren. Hij spreekt zelfs z'n eerste woordjes Zweeds (Eland bijvoorbeeld :D).

En nu zitten we thuis met de 5e ziekte. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  woensdag 18 september 2013 @ 19:53:05 #242
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131323794
Volgens mij heb ik wat gemist wbt het 'zweden' gedoe? Ga je emigreren?

Wow, knap Zoë! En balen van het fruit, kan ze daar nog overheen groeien? Dat ze het wel kan verdragen later?

Hier ook aardig wat woordjes en gebaren, manlief heeft haar iets nieuws geleerd: 'dikke kont' :')

verder kan ze:
papa
mama
poes + gebaar
hond + gebaar
kip + gebaar
brood + gebaar
eten + gebaar
koe
eend gebaar
mimi (speen)
slapen + gebaar
water + gebaar
dinke (drinken) + gebaar
klaar + gebaar
beer
geit + gebaar
koeka (koekje)
cips (chips)
googel (vogel) + gebaar
bloem + gebaar
fies (fiets) + gebaar
koken
spelen gebaar
wessie (wesley)
jory (jordy)
appel + gebaar
a-appel (aardappel)

Volgens mij waren ze dat wel, denk ik :)
pi_131324961
Knap hoor, al die ontwikkelingen O+ wat kunnen ze al veel zeggen !
Super knap Fee en Tinu !
Lief hoor Son: je 2 tal !
Zoe: heeft ze misschien last van het feit dat jij je man mist ? Dat ze dat aanvoelt ?
PE: wat zijn dat voor gebaren ?
Soempie: Zweden, wat spannend. En beterschap :*
pi_131325123
Wat schattig soempie!
Zweden is erg mooi maar de afstanden (naar bijv supermarkt) zijn vaak wel groot.

S plast al sinds de zomervakantie op het potje maar eerst alleen boven. Laatst pakte ze pop haar potje en deed 'psssh' toen ik het potje van S had opgehaald ging ze daar gelijk op plassen O+
Bij de GO plast ze op de wc. Een kindje van 2,5jr (met oudere zus die zindelijk is) wilde niet op de wc/het potje. Sinds ze S heeft zien plassen gaat ze nu ook op de wc!

PE
Geen idee, tot nu toe nog geen verandering.. Volgens de ka geen probleem zolang ze goed groente eet enzo maar ik vind het wel jammer.
Wat zegt ze al veel! En gebaren lijkt me ook erg leuk

:@ vind het wel pittig.. De 2e week dat (8> weg is en S die overgeeft/meer kokhalst.
pi_131325299
Kz
Zou kunnen..ik weet het niet. Vorige week ging het beter. Ik ben wel iets meer gestressed omdat het wel zwaar is zonder (8> en de vaatwasser, wasmachine en koelkast tegelijk kapot gingen.

Hoe gaat het met jou meisje?
pi_131325308
Zoe, ik zeg ook maar wat hoor, maar kan het zijn dat stress dan ook een rol speelt dat haar papa weg is en dat ze daarom ook meer overgeeft? Je hoort wel vaker dat stress braken en kokhalzen veroorzaakt?

Soempie, fijn dat jullie in elk geval een beter beeld hebben gekregen en dat M het zo naar zijn zin heeft gehad. Hoe gaat het met jou en je zwangerschap? Beterschap! :*
pi_131325341
oh wacht, dat werd al genoemd....
pi_131325409
Kyara
Het valt ook samen met het fruit eten merk ik maar ik denk wel dat stemming erg belangrijk is. Ik praat wel veel met S Maargoed wat er allemaal in haar koppie omgaat weet ik natuurlijk niet
pi_131325489
Blijft wel sneu voor d'r, zeker als ze fruit ook lekker vindt.
pi_131325852
Gaat heel goed hier Zoe ! Vandaag toevallig wat huilerig door moeheid, maar verder super lief O+ Ze groeit als kool. Bijna stats ben heel benieuwd.

Vandaag nieuwe krijtjes gekocht, maar ook deze zijn "verboden" tot 3 jaar.
Iemand een tip ? Ze vindt tekenen nu al zo leuk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')