Fijn dat het beter gaat met M Kyara. Toch de tandjes? Hier komen de bovenste hoektandjes door, dat verklaart ook weer de kapotte billen en het eindeloos op alles kauwen en bijten van de afgelopen tijd. Nu nog die twee naarlingen onder en dan zijn we klaar!
Troeta, wat een kleine babbelkont heb je! En wat goed dat ze al zoveel namen van mensen kan. Dat kwartje is bij M echt pas net gevallen.
Fee, wat klinkt dat zoet, J met het rode krijtje in zijn ene en de groene in de andere. Ik vind het heerlijk al ze zulke plannen in hun hoofd hebben.
Och Soesa, naar van de BMR. Hier viel de reactie erg mee, M heeft na 14 dagen wat koorts gehad (dat is de normal termijn geloof ik voor een reactie) maar niet lang en niet ernstig. Ik duim dat meer E-tje ook bespaard blijft!
Lief KZ

Ik spam graag mn verhaaltjes hier

Nou klinkt het wel een beetje alsof M een hopeloos geval is, maar dat valt wel mee hoor

Hij kan zich best heel goed concentreren, als hij een speelgoedje interessant vindt kan hij daar rustig een half uur mee spelen, zelfs op het kdv met 10 stuiterdreumessen om hem heen. Maar als hij ergens naar toe onderweg is, dan vindt hij de wereld om zich heel zo moooooooooooooi en dan is de focus weg. Laatst vroeg ik hem zijn puzzel op te ruimen (met hulde aan Fee voor de tip, opruimen is hier nu ook een hit

), en terwjil hij bezig was pakte ik een zakje met zoutjes. "Oh! Ja!" riep M toen hij het hoorde en liet zo *pok* de puzzel uit zijn handen vallen

Nu is dat natuurlijk prima, hij is nog zo mini, maar ik vind het leuk dat het langzamerhand steeds beter lukt en vooral dat hij zo trots is op zichzelf.
Alles is hier trouwens "ooooh, moooooi", boterhammen met pindakaas, een rij auto's voor het stoplicht, een beker drinken. Onbedorven enthousiasme