Ja hoi, ik kom ook maar weer eens binnenvallen. Laptop nog steeds kapot, weinig gewerkt omdat ik ziek was (lekker handig ook, met kind in om voor te zorgen, moeders kunnen nooit ziek zijn was het toch?

en daardoor op de dagen dat ik wel gewerkt hebt te weinig tijd om rustig te reageren. Nou ja, het is vrijdag dus nu mag ik er even rustig voor gaan zitten
Ik heb heel veel gelezen maar weinig onthouden, dus ik reageer even op wat ik nog weet.
Die foto van S is zo mooi Zoe! En precies wat Kyara zegt, ze zijn al zo groot maar ook nog zo klein als ze dan slapen. Ik sta 's avonds ook vaak bij M's bedje met die gedachte.
Kyara, wat een mooie foto van M en de regen!

Ik vind dat zo leuk, als ze opeens van die 'echte mensen dingen' doen.
Beterschap voor je meisje KZ!
En S van Fee en Cristel zijn lekker hun vrolijke zelfje, zo fijn zijn zulke momenten! Leuk, dat gebaren, ik ben te lui om ermee aan de gang te gaan...
Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. Ik word soms een beetje moe van de nee-fase die zijn intrede heeft gedaan. ALLES is nee, en hoewel ik best weet dat ik dat een 1,5-jarige niet kwalijk kan nemen word ik soms wat verdrietig van de negativiteit ervan ofzo

Eergisteren dik drama aan tafel omdat M z'n yoghurt wegduwde en ik dus vroeg 'ben je klaar?' 'NEE!!' Ik de yoghurt weer terugzetten maar dat werd onder een een nog luider ' NEEE!' weer weggeduwd. Dus ik loop naar de keuken, mompelend ' Ok, dus je bent klaar', meneer: 'NEEEHEEEEEE!!'. Ik vraag me af of hij überhaupt van het bestaan van het woord 'ja' weet

Misschien moet ik tot die tijd maar geen vragen meer stellen
Maar hij verbaast me ook weer zo met wat hij snapt en hij is zo gezellig aan het keuvelen

Hij is bezig met kleuren leren en dat verloopt nog verre van vlekkeloos maar hij vindt het zo interessant. Maar eergisteren liep hij langs zijn blokkenwagen, wees naar het handvat en zei heel nonchalant ' rood' en wandelde door
Er komen nu echt gesprekjes, waarop hij opeens eens refereert aan dingen die een week geleden gebeurd zijn. Dan zitten we te lunchen en dan zegt hij 'Simo trein' omdat we inderdaad vorige week bij Simon waren die een mooie trein had. Of hij vraagt opeens naar papa en wordt dan blij als ik vertel dat hij daar morgen heen gaat
En hij heeft een vriendje op het kdv, waar hij heerlijk mee rond rent en die hij ook regelmatig even benoemt. Als ik M ophaal zwaaien ze elkaar gedag, zo zoet
[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 13-09-2013 10:44:43 ]