quote:Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Susie het volgende:
[..]
+1!![]()
En M is ook
En ja Fee Soesa, ben heerlijk aan het werk vandaag![]()
Ah shitski.... Je kunt je voorstellen dat het momenteel ook zo op het werk gaat!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gelukkig drinkt ze goed en eet ze redelijk.
Wel lekker vrolijk maar erg snel moe. Ook het eerste tandje wat al sinds eind augustus probeert door te komen.
Wat knap Fee van dat puzzelen !
Susie: Anouk![]()
PE: Cristel gaat ook al zo hard
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ohja, nu je dat zegt herinner ik me dat wel ja. Ook een idee, ga ik onthouden!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef Clubsoda het volgende:
Lastig Soesa, met dat middagslaapje. Bij M ging dat ook zo, heb ik al wel eens verteld geloof ik. Ik heb heel vaak aan het eind van de middag stukken met hem gewandeld, in de wagen sliep hij weliswaar niet, maar hij gaat dan wel een beetje zitten spacen en kwam dan toch tot rust. Dan trok hij het weer tot het avondeten en daardoor leefde hij weer wat op. Maar het is inderdaad een behoorlijk vicieuze cirkel zo
En nou he, ik ben er ook verbaasd over hoe hard het gaat. Ik dacht dat het na het eerste jaar een stuk rustigere aan zou gaan met veranderingen, maar het tegenovergestelde blijkt waar! Ze maken zo idioot veel ontwikkelingen door in zo'n korte tijd!
Oh, en lief dat je het vraagt, het gaat een stuk beter weer. Ik ben lekker bij mijn lief, M is bij zijn papa dus ik ga even bijtanken het weekend.
Herkanbaar.quote:Op vrijdag 13 september 2013 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. Ik word soms een beetje moe van de nee-fase die zijn intrede heeft gedaan. ALLES is nee, en hoewel ik best weet dat ik dat een 1,5-jarige niet kwalijk kan nemen word ik soms wat verdrietig van de negativiteit ervan ofzo Eergisteren dik drama aan tafel omdat M z'n yoghurt wegduwde en ik dus vroeg 'ben je klaar?' 'NEE!!' Ik de yoghurt weer terugzetten maar dat werd onder een een nog luider ' NEEE!' weer weggeduwd. Dus ik loop naar de keuken, mompelend ' Ok, dus je bent klaar', meneer: 'NEEEHEEEEEE!!'. Ik vraag me af of hij überhaupt van het bestaan van het woord 'ja' weet Misschien moet ik tot die tijd maar geen vragen meer stellen
Ja geen idee....Maargoed, ik dacht ik deel het ff hier, want er zijn vast mensen hier die inkopen doen in duitsland!quote:Op zaterdag 14 september 2013 10:12 schreef Xanteh het volgende:
Bah, glassplinters.. Hoe komt dat er ineens in?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja geen idee....Maargoed, ik dacht ik deel het ff hier, want er zijn vast mensen hier die inkopen doen in duitsland!
Dan is dit ook misschien wel handig voor je, heb het namelijk via deze fb pagina gezien:quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Xanteh het volgende:
[..]Heb het ook maar even via facebook gedeelt, je weet maar nooit (woon zelf ook aan de grens).
Meer dan 2 weken aan de gang en alleen een inimini randjequote:Op zaterdag 14 september 2013 11:34 schreef Xanteh het volgende:
Arme kleine kzwist niet dat het zo rond ging. Al een beetje zicht op het eerste tandje?
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:42 schreef Kyara het volgende:
Loslopende dreumes in da house!
Heel voorzichtig en stapje voor stapje maar hij loopt los!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hebben wij dezelfde Equote:Op zaterdag 14 september 2013 12:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
M![]()
stoere
.
Kz, oei! Hoe is het met kzbeeb nu?
E. ligt al sinds kwart over 10 te slapen
Tweelingquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:50 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Hebben wij dezelfde E![]()
Hoewel de mijne om half 10 naar bed ging (en wakker is trouwens)
quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:42 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tof!quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:42 schreef Kyara het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaa belachelijk (net als veel winterjassen trouwens)quote:Op zaterdag 14 september 2013 13:16 schreef PureEvil het volgende:
Je hebt toch ook goede schoentjes voor minder geld ?Ik vind 90 euro echt heel erg veel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |