abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2013 @ 12:31:44 #101
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131091144
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:12 schreef Susie het volgende:

[..]

+1! O+

En M is ook O+

En ja Fee Soesa, ben heerlijk aan het werk vandaag :P :D
;). Gaat lekker vandaag... :D
pi_131091575
:D

Mooie foto Zoe O+
Lieve M O+
Knap dat tellen Fee
Suus: Sterkte met tandjes !
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  donderdag 12 september 2013 @ 13:44:56 #103
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131092995
quote:
0s.gif Op donderdag 12 september 2013 12:31 schreef Fee-nix het volgende:

[..]

;). Gaat lekker vandaag... :D
Ah shitski.... Je kunt je voorstellen dat het momenteel ook zo op het werk gaat! :D Slaap te kort enzo...en veeeeeel te doen, maar er niet doorheen kunnen komen :(
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 12 september 2013 @ 19:51:01 #104
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_131104204
Susie hoop dat je de dag nog een beetje bent doorgekomen ;).

Volgens mij heeft S echt een 'sprong' ofzo achter de rug. Hij was vandaag toch een partij vrolijk! En maar lachen, grapjes maken, kletsen. Echt heerlijk. En hij begint puzzelen te snappen.
  donderdag 12 september 2013 @ 20:54:04 #105
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131106664
Ja, heb het gered! En kunnen afmaken wat ik wilde afmaken (tot ik om 17 nog 3 dossiers vond...morgen weer een dag ;) ).

Klinkt fijn Fee!

Anouk haaaaaaaat tandenpoetsen, kom ik met een wattenstaafje met detinox aan, zeg tegen haar, ga maar even liggen en mondje open, doe ze dat gewoon! En zegt vervolgens "nog een beetje" :? Raar kind! :D
  donderdag 12 september 2013 @ 20:57:12 #106
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131106806
Schattige foto's hier! O+

Cristel vraagt ook om haar speen helaas....Had me nog zo voorgenomen om m zo min mogelijk te geven maarja......#fail :') Ze noemt haar speen trouwens Mimi O+ Schattig

En ze was zo lief vandaag, niet constant hangen ...en ze leert nieuwe woordjes, en aantal gebaren gaan al heel goed! Ik denk dat ik een dvd van lotte en max ga geven met sinterklaas :Y
pi_131119690
Dag 5 van de buikloop :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkig drinkt ze goed en eet ze redelijk.
Wel lekker vrolijk maar erg snel moe. Ook het eerste tandje wat al sinds eind augustus probeert door te komen. :D

Wat knap Fee van dat puzzelen !
Susie: Anouk O+
PE: Cristel gaat ook al zo hard O+
pi_131119816
Susie
Zag haar foto in het fototopic! wat een mooierd O+

KZ
:* beterschap. Misschien had ze niet goed gekauwd? dan verwerkt haar lichaam het misschien nog niet?

PE
Mimi O+

S heeft vannacht weer goed geslapen *; het is wel zwaar alles alleen te doen maar als ze snachts goed slaapt scheelt het de helft.
pi_131120251
Fijn van de nacht Zoe ! heb je nog die tip van zo'n filmpje gebruikt ?
Tja, de darmen zijn van slag, dus dat moet het zijn. Kauwen kan ze toch nog slecht
pi_131120509
Ah kz :*

En ook voor Zoë :*

Had ook de foto van Anoekje gezien O+ Lekker in plassen stampen :D

Hier merken we dat het herfst wordt, want snot... Veel snot..
pi_131120918
Ja hoi, ik kom ook maar weer eens binnenvallen. Laptop nog steeds kapot, weinig gewerkt omdat ik ziek was (lekker handig ook, met kind in om voor te zorgen, moeders kunnen nooit ziek zijn was het toch? ;) en daardoor op de dagen dat ik wel gewerkt hebt te weinig tijd om rustig te reageren. Nou ja, het is vrijdag dus nu mag ik er even rustig voor gaan zitten O-)

Ik heb heel veel gelezen maar weinig onthouden, dus ik reageer even op wat ik nog weet.

Die foto van S is zo mooi Zoe! En precies wat Kyara zegt, ze zijn al zo groot maar ook nog zo klein als ze dan slapen. Ik sta 's avonds ook vaak bij M's bedje met die gedachte.

Kyara, wat een mooie foto van M en de regen! O+ Ik vind dat zo leuk, als ze opeens van die 'echte mensen dingen' doen.

Beterschap voor je meisje KZ!

En S van Fee en Cristel zijn lekker hun vrolijke zelfje, zo fijn zijn zulke momenten! Leuk, dat gebaren, ik ben te lui om ermee aan de gang te gaan... :@

Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. Ik word soms een beetje moe van de nee-fase die zijn intrede heeft gedaan. ALLES is nee, en hoewel ik best weet dat ik dat een 1,5-jarige niet kwalijk kan nemen word ik soms wat verdrietig van de negativiteit ervan ofzo :@ Eergisteren dik drama aan tafel omdat M z'n yoghurt wegduwde en ik dus vroeg 'ben je klaar?' 'NEE!!' Ik de yoghurt weer terugzetten maar dat werd onder een een nog luider ' NEEE!' weer weggeduwd. Dus ik loop naar de keuken, mompelend ' Ok, dus je bent klaar', meneer: 'NEEEHEEEEEE!!'. Ik vraag me af of hij überhaupt van het bestaan van het woord 'ja' weet :') Misschien moet ik tot die tijd maar geen vragen meer stellen :+

Maar hij verbaast me ook weer zo met wat hij snapt en hij is zo gezellig aan het keuvelen O+ Hij is bezig met kleuren leren en dat verloopt nog verre van vlekkeloos maar hij vindt het zo interessant. Maar eergisteren liep hij langs zijn blokkenwagen, wees naar het handvat en zei heel nonchalant ' rood' en wandelde door :o

Er komen nu echt gesprekjes, waarop hij opeens eens refereert aan dingen die een week geleden gebeurd zijn. Dan zitten we te lunchen en dan zegt hij 'Simo trein' omdat we inderdaad vorige week bij Simon waren die een mooie trein had. Of hij vraagt opeens naar papa en wordt dan blij als ik vertel dat hij daar morgen heen gaat O+

En hij heeft een vriendje op het kdv, waar hij heerlijk mee rond rent en die hij ook regelmatig even benoemt. Als ik M ophaal zwaaien ze elkaar gedag, zo zoet *;

[ Bericht 2% gewijzigd door Clubsoda op 13-09-2013 10:44:43 ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_131121155
Thx Nirak ! Ook een snotneusje bij jullie dus. Beterschap.
Hier slaapt ze opeens weer erg vroeg. Is al tijden niet voorgekomen. Fijn O+

CS: Nee fase ! Lijkt me ook lastig qua negativiteit. Nog geen ervaring mee. Leuk en lief hoe je omschrijft wat hij leert en doet. Over zn vriendje O+
pi_131121201
Maar ik heb wel bewondering voor die kleine van me. Ze is zo super lief en vrolijk, slaapt de hele nacht en gaat lekker mee op stap naar buiten. Moet er niet aan denken " in haar toestand" :+ :D
pi_131121822
Bijyonder is dat, hoe bikkelig die kleintjes eigenlijk zijn. Afgelopen week merkte ik hoe vaatdoekerig ik me al voel bij 38 graden, en als ik dan zie hoe M zich vaak met 39+ staande houdt... Hun lijfjes gaan echt een beetje anders met ziekte om geloof ik.

En Nirak, snot, check. Herfst -O-
  vrijdag 13 september 2013 @ 10:51:08 #115
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131121945
Stoer zijn ze ja :Y.

Allemaal ziekige kindjes. Beterschap! Hier ook snot. Veeeeel snot. We waren er ook al een hele maand vanaf :') ;(. Ze is nu naar het KDV maar ik ben benieuwd, ze was vanochtend zo plakkerig! Het voordeel is dat er op vrijdag maar 4 kindjes zijn dus lekker veel plaktijd met de leidsters.

Mijn meisje slaapt al 3 dagen niet meer 's middags, ze slaapt dan 's ochtends tot een uur of 11 en dan 's middags gaat ze niet meer slapen. Ze ligt gewoon lekker te kletsen in bed maar slapen :N, ho maar. Nu wil ik dus (alweer ja :D) gaan proberen het ochtendslaapje uit te stellen want ze is nu rond etenstijd zo moe dat ze amper eet waardoor ze 's ochtends weer vroeger wakker is. Vicieuze cirkel alert!

Clubsoda, bij jouw verhalen kan ik me nooit voorstellen dat E. over een half jaartje ook al zo wijs is :o O+. Voel je je weer helemaal beter?
pi_131122159
Kz
herkenbaar, S kauwt ook niet alles goed en vind ik ook wel terug in de luier :9 vandaar

Nirak
-O- snot

CS
wat leuk om te lezen wat hij allemaal al kan!
& dankjewel!
ik kijk ook vaak even om het hoekje als S slaapt..zo lief

tante soesa
Dat is hier ook zo, als ze smorgens slaapt dan is ze de hele middag wakker en rond etenstijd super moe. Uitstellen is soms lastig dus laat ik haar voor 10uur smorgens max een half uur slapen dan kan ze rond 13;30 een middagdutje doen en rond 19:30/20:00 op bed.
Meestal red ze het wel zonder slaapje maar als ze niet fit is ofzo is de ochtend toch te lang.
pi_131122202
Lastig Soesa, met dat middagslaapje. Bij M ging dat ook zo, heb ik al wel eens verteld geloof ik. Ik heb heel vaak aan het eind van de middag stukken met hem gewandeld, in de wagen sliep hij weliswaar niet, maar hij gaat dan wel een beetje zitten spacen en kwam dan toch tot rust. Dan trok hij het weer tot het avondeten en daardoor leefde hij weer wat op. Maar het is inderdaad een behoorlijk vicieuze cirkel zo ;)

En nou he, ik ben er ook verbaasd over hoe hard het gaat. Ik dacht dat het na het eerste jaar een stuk rustigere aan zou gaan met veranderingen, maar het tegenovergestelde blijkt waar! Ze maken zo idioot veel ontwikkelingen door in zo'n korte tijd!

Oh, en lief dat je het vraagt, het gaat een stuk beter weer. Ik ben lekker bij mijn lief, M is bij zijn papa dus ik ga even bijtanken het weekend.
  vrijdag 13 september 2013 @ 11:12:11 #118
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131122458
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 11:01 schreef Clubsoda het volgende:
Lastig Soesa, met dat middagslaapje. Bij M ging dat ook zo, heb ik al wel eens verteld geloof ik. Ik heb heel vaak aan het eind van de middag stukken met hem gewandeld, in de wagen sliep hij weliswaar niet, maar hij gaat dan wel een beetje zitten spacen en kwam dan toch tot rust. Dan trok hij het weer tot het avondeten en daardoor leefde hij weer wat op. Maar het is inderdaad een behoorlijk vicieuze cirkel zo ;)

En nou he, ik ben er ook verbaasd over hoe hard het gaat. Ik dacht dat het na het eerste jaar een stuk rustigere aan zou gaan met veranderingen, maar het tegenovergestelde blijkt waar! Ze maken zo idioot veel ontwikkelingen door in zo'n korte tijd!

Oh, en lief dat je het vraagt, het gaat een stuk beter weer. Ik ben lekker bij mijn lief, M is bij zijn papa dus ik ga even bijtanken het weekend.
Ohja, nu je dat zegt herinner ik me dat wel ja. Ook een idee, ga ik onthouden!

Heel typisch is dat ze woensdagochtend gewoon totaal niet moe leek te zijn, pas rond half 12 (dat is voor haar doen echt laat, normaal stort ze rond half 10 al in) ging ze een beetje vermoeidheidssignalen afgeven. Ik denk dat ik toen juist te vroeg was met naar bed brengen want toen sliep ze maar een klein uurtje. Het is een beetje schuiven nu (en dat is wennen joh, na 7 maanden exact hetzelfde ritme te hebben gehad _O- ) maar we komen er vast wel uit ;). Op het KDV gingen ze ook proberen haar naar 1 tussen-de-middag slaapje te dirigeren maar ik vraag me af of dat vandaag gaat lukken.

Dat ontwikkelen gaat maar door ja, onvoorstelbaar. Zo ontzettend leuk om mee te maken O+. Een half jaar geleden kon ze net aan zelf zitten, nu rent ze bijna door het huis.

Fijn dat je je weer beter voelt! Lekker bijtanken dit weekend.

Kennen jullie trouwens de film Happy Feet? Zoals die pinguïn danst, danst Elin ook _O-
pi_131131170
Hier ook weer terug van vakantie.

Welkom Morgan en Mr. Niles.

Beterschap voor de zieken!

Kz zoiets hebben we bij Liors luiers ook nog weleens.

Speen hadden we bij oudste tot bijna 3,5 jaar in verband met L's geboorte en niet gemiste punt om lang daarvoor af te wennen. Nu geen speen meer en duimen deed hij weleens maar zelden.

Mooie foto's Kyara, Zoë en Sam.

Fee wat knap van het tellen.

Leuk die kindjes met veel fantasie.

CS fijn dat je je beter voelt. Lekker bijtanken.

Vakantie was heerlijk, ondanks slecht weer. Dreumes klom in het vakantiehuis op de bank en nu ook met gemak op ons bed. Helaas de tweede dag gelijk een ziekenhuisbezoekje afgelegd want meneer kreeg zijn vingers in de tuindeur, toen manlief die sloot. Gelukkig niets gebroken ofzo. En vanochtend nog een smak op het asfalt bij het lopen, heeft zijn lip open gehaald en het bloedde klein beetje.

[ Bericht 7% gewijzigd door Tinuviel op 14-09-2013 22:43:30 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:52:15 #120
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131141642
Happy Feet is leuheuk! O+

CS, wat herkenbaar, dat nee verhaal en vervolgens dat ze dan toch ook weer veel dingen wel begrijpen, daarom is voor ons juist dat nee-gedoe zo onbegrijpelijk....als je mij nog begrijpt :? :D

Hier ook snot, want tandjes.... super nacht gehad :N , heb elk uur gezien, langst geslapen is denk ik nog geen 1,5 uur ;( Maar ik heb mij op het werk er weer doorheen geslagen! Kwam ook omdat ik super vrolijk werd van het feit dat ik vanmorgen een pre-zwangerschap broek even paste.... en hij paste! *O* Dus ach, mijn dag kon al niet meer stuk (alhoewel ik nu wel kapot ben ofcourse).

Beterschap voor alle zieke kindjes! O+
  vrijdag 13 september 2013 @ 20:53:04 #121
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131141686
Oh en tinu, wat een pech voor je kleine man? :*
pi_131144295
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 10:13 schreef Clubsoda het volgende:
Hier gaat het allemaal wel zijn gangetje. Ik word soms een beetje moe van de nee-fase die zijn intrede heeft gedaan. ALLES is nee, en hoewel ik best weet dat ik dat een 1,5-jarige niet kwalijk kan nemen word ik soms wat verdrietig van de negativiteit ervan ofzo Eergisteren dik drama aan tafel omdat M z'n yoghurt wegduwde en ik dus vroeg 'ben je klaar?' 'NEE!!' Ik de yoghurt weer terugzetten maar dat werd onder een een nog luider ' NEEE!' weer weggeduwd. Dus ik loop naar de keuken, mompelend ' Ok, dus je bent klaar', meneer: 'NEEEHEEEEEE!!'. Ik vraag me af of hij überhaupt van het bestaan van het woord 'ja' weet Misschien moet ik tot die tijd maar geen vragen meer stellen
Herkanbaar.

Maar volgens mij bedoelt hij dan geen nee. Want dan roept en schudt hij nee bij het eten maar ondertussen gaat wel dat mondje open voor de volgende hap :D
pi_131144400
Tinu, welkom terug! Wat een pech voor L. Maar dat filmpje is briljant :D

:* voor de zieke kindjes

Ik vind het nu ook zo hard gaan. Vind zijn gezichtje ook veranderen, het wordt wat peuterachtiger.
  zaterdag 14 september 2013 @ 08:47:32 #124
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131154756
Kom er even tussendoor, zie deze oproep via facebook:

Rückruf: Bebivita ruft den Instantbrei Bebivita Milchbrei Grieß 600g mit MHD 30.09.2014 zurück. In zwei Packungen wurden Glassplitter gefunden. Bitte weitersagen. Infos: http://bit.ly/bebivita-rueckruf

pi_131155924
Bah, glassplinters.. Hoe komt dat er ineens in?
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:06:59 #126
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131157027
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 10:12 schreef Xanteh het volgende:
Bah, glassplinters.. Hoe komt dat er ineens in?
Ja geen idee....Maargoed, ik dacht ik deel het ff hier, want er zijn vast mensen hier die inkopen doen in duitsland!
pi_131157480
Wat eng PE ! Goed dat je het even post.

Tinu: Welkom terug. Fijn dat jullie het goed hebben gehad ondanks de pech met je dreumes.
Soesa: Het gaat echt hard ja. Ze kruipt helemaal niet meer. En overgang naar ander ritme is weer wennen ja.
Susie: Je broek *O*
Kyara: M krijgt een ander snoetje ja, gaat snel
pi_131157632
Ik was zo dom gister. Meisje lag te slapen, gaf ik haar om 22.00 uur neusspray omdat ze klonk als een schorre bootwerker. Normaal haat ze dat, maar dacht handig. Ze slaapt dus heeft het vast niet in de gaten 8)7 Op gezeten met een hyper kind tot 1.30. Snotje verkouden, buikgriep dag 6, huilen van de tandjespijn en hyper van moeheid. DOM !!!
Gelukkig van 1.30 tot 7.30 geslapen , met zo nu en dan huilen/piepen in haar slaap van de pijn. Heb haar steeds even vastgepakt en geknuffeld. Beetje dentinox hielp ook. Maar lekker is ze niet :{ Zelf ook niet helemaal fit en verkouden. c_/ c_/ c_/
pi_131157652
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:06 schreef PureEvil het volgende:

[..]

Ja geen idee....Maargoed, ik dacht ik deel het ff hier, want er zijn vast mensen hier die inkopen doen in duitsland!
:) Heb het ook maar even via facebook gedeelt, je weet maar nooit (woon zelf ook aan de grens).
pi_131157703
Arme kleine kz :* wist niet dat het zo rond ging. Al een beetje zicht op het eerste tandje?
  zaterdag 14 september 2013 @ 11:37:28 #131
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131157761
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:32 schreef Xanteh het volgende:

[..]

:) Heb het ook maar even via facebook gedeelt, je weet maar nooit (woon zelf ook aan de grens).
Dan is dit ook misschien wel handig voor je, heb het namelijk via deze fb pagina gezien:
https://www.facebook.com/sparbaby

Staan soms interessante aanbiedingen op :) Zeker als grensganger :Y
pi_131157764
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 11:34 schreef Xanteh het volgende:
Arme kleine kz :* wist niet dat het zo rond ging. Al een beetje zicht op het eerste tandje?
Meer dan 2 weken aan de gang en alleen een inimini randje :+
pi_131159526
Loslopende dreumes in da house!

Heel voorzichtig en stapje voor stapje maar hij loopt los!

*G* O+ *G* :'( *G* O+ *G* :'( *G* O+ *G* :'( *G* O+ *G* :'( *G*
pi_131159538
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:42 schreef Kyara het volgende:

*O* *O* *O*
pi_131159543
Huil je ?
pi_131159567
bijna ;)
pi_131159577
quote:
17s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:44 schreef Kyara het volgende:
bijna ;)
:* :* :* :* :* :* :* :* :* :*
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:47:43 #138
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131159630
M *O* *O* stoere O+.

Kz, oei! Hoe is het met kzbeeb nu?

E. ligt al sinds kwart over 10 te slapen :o
pi_131159691
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:47 schreef Tante_Soesa het volgende:
M *O* *O* stoere O+.

Kz, oei! Hoe is het met kzbeeb nu?

E. ligt al sinds kwart over 10 te slapen :o
Hebben wij dezelfde E :o
Hoewel de mijne om half 10 naar bed ging (en wakker is trouwens)
  zaterdag 14 september 2013 @ 12:53:13 #140
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131159751
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 september 2013 12:50 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Hebben wij dezelfde E :o
Hoewel de mijne om half 10 naar bed ging (en wakker is trouwens)
Tweeling :o!

Jouw E heeft ook een lange ruk gemaakt zeg! Ik ben benieuwd wanneer ze wakker gaat worden, we wilden eigenlijk ergens lunchen maarehm, ik begin toch wel erg honger te krijgen :') (de dag begon al om kwart voor 6 }:| )
pi_131159864
Slaapkopjes O+
Hier ligt ze plat vanaf iets voor 11.00 uur. Mag niet klagen !
Ze was zoet maar super moe, dus helemaal prima ^O^
pi_131159910
quote:

O+ *O*
Moet je toch over schoentjes nadenken. :+
pi_131159936
Bardossa laarsjes O+
pi_131159971
Hoe doen jullie dat Soesa, als je ergens gaat lunchen ? Eten voor E mee ?
pi_131160194
quote:
10s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:00 schreef kleinzusje het volgende:
Bardossa laarsjes O+
*Googelen gaat.
pi_131160309
Jaa Kyara! *G* *G* GO M!!

Kz
:* aww beterschap voor jullie beide

Son&soesa
Ook toevallig!

We gingen vanmorgen winkelen voor schoentjes voor S
:o 90euro! (van 70-90euro in mt 22)
Die ze nu heeft, heeft ze maar 3mnd aangehad. Hmm dus nu ben ik
aan het googlen voor schoentjes. Wil natuurlijk wel goede schoenen maar vind het ook veel geld.
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:16:47 #147
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_131160342
Je hebt toch ook goede schoentjes voor minder geld ? :@ Ik vind 90 euro echt heel erg veel! :@
pi_131160356
Jaaaa Kyara! Tof! Stoere M! *O*
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  zaterdag 14 september 2013 @ 13:21:46 #149
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131160455
quote:

Tof! *O*
pi_131160469
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 september 2013 13:16 schreef PureEvil het volgende:
Je hebt toch ook goede schoentjes voor minder geld ? :@ Ik vind 90 euro echt heel erg veel! :@
Jaa belachelijk (net als veel winterjassen trouwens)
Bij van Haren enzo zag ik ook schoentjes maar er was niet veel keuze en vond ze ook niet echt mooi of handig (laarsjes waarvan de bovenkant erg stug, lijkt me voor het buitenspelen enzo niet echt prettig)
ze moeten ook leuk zijn voor bij een jurkje én haar spijkerbroekjes dus ja ..mm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')