quote:
Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef bitterend het volgende:Nee dat is ook niks!! ze moet af en toe toch kunnen experimenteren met dingen toch??
Ik hoor de buuf de hele dag roepen: NEEE, NIET DOEN! AFBLIJVEN, NIET GOOIEN......
Ik zeg bijna nooit nee

misschien omdat ze best veel mocht thuis jaartje terug..(boeken uit de kast trekken, trap klimmen, op stoelen klimmen, op tafel...) nu doet ze die dingen niet meer..want niet boeiend!
Niet aanvallend enzo bedoeld, maar kinderen verschillen echt heel erg. Mex mocht als dreumes ontdekken wat hij wilde, maar elke keer als hij een ananasschijf naar de TV gooit of een Angry Bird naar Nena's hoofd, of Cars-autootjes naar beneden zeg ik ook boos dat het niet mag en blijft hij het doen moet hij op de gang. Daar gaat hij 5 minuten gillen en slaan op de deur.
Daarna zegt hij op een lief toontje dat hij klaar is en gooit hij niet meer voor een uurtje als ik geluk heb.
Ik twijfel echt niet aan jouw opvoedkunsten hoor, klinkt altijd heel gezellig bij jou, maar ik zou het jammer vinden als mijn buurvrouw zo zou praten over me.
Ik merk nu met Nena al zoveel verschil en ze is nog maar 13 maanden, zij tut lekker met haar speeltjes en balanceert een balletje op haar hand, Mex smeet het altijd weg, hoe harder hoe leuker.
Ah, sterkte Soesa en kz!
Lekker laten spelen hoor verder! Is idd goed voor de weerstand. Ziek worden kan je toch niet voorkomen.