Oh noes!quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Waterpokken hier( denken we). Bij de meet opgelopen ?
Niet van Anouk iig, die had ze in februari al te pakkenquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ook niet die van mij! Wij hebben het een maand of 2 geleden al gehadquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:24 schreef bitterend het volgende:
[..]
Niet van mijn kind![]()
vervelend zeg!! weet je het zeker?
NTSdubbel feest wel!
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:21 schreef kleinzusje het volgende:
Het gaat bij mij al bij het uploaden mis. Heb ik dan een andere versie van Photobucket nodig ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
Wat klinkt dat lief Tinu!
Filpjes uploaden kan op dezelfde manier als foto's alleen dan de directe link hier neerzetten. Zo doe ik dat althans.
quote:Op zondag 8 september 2013 09:59 schreef Zoë23 het volgende:
Lief dat je het vraagt
Ze eet nogsteeds niet echt veel maar ze is vrolijk en slaapt goed. Ze kauwt echt overal op dus echt tandjesleed
Beterschapquote:Op zondag 8 september 2013 19:54 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, beterschap voor A.!
Kleinzusje, klinkt als een leuke dag!
Bitterend (gelukkig) is dat hier nog niet voorgekomen in de winkel. Zou ook geen pasklare oplossing hebben voor je.
En jawel hoor, ik durf te zeggen dat we voor het eerst sinds lange tijd een ziek kindje hebben. Koorts, moeizaam eten en drinken en mamahangen. Toen de ellende begon waren we zo'n 75km van huis maar wel in de buurt van mijn ouders, dus daar zijn we nu neergestreken. Ik vond het maar niks om nog een uur met haar in de auto te moeten zitten. Ze is nu ff met oma aan het lezen/rusten en zometeen eens proberen of ze naar bed wil.
Hopelijk gaat het morgen wat beter.
dat weet ik wel zeker. Ik was 12 toen ik ze kreeg, verschrikkelijkquote:Op maandag 9 september 2013 12:11 schreef Susie het volgende:
Hier is ze weer alive and kicking. Nu dus niet, nu lekker tukken![]()
Fijn dat het geen waterpokken zijn KZ! Maar aan de andere kant, geloof dat je ze beter jong kunt krijgen, dan pas op latere leeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |