Tinu, goede keus denk ik. Wij hadden gistermiddag feest op het KDV, maar het was daar ook heel druk (vooral veel bso-kinderen, dus een stuk ouder) en de mini vond er helemaal niks aan. Na 15 minuutjes zijn we weer weggegaan. Ik vond het zelf ook erg druk, te veel mensen op een paar m
2.
Rot dat het met slapen ook niet zo wil bij jullie. En uit bed gevallen

!! Wij hebben ook zo'n onrustige slaper, dus bij ons in bed durf ik niet meer. Hij bonkt ook geregeld keihard tegen de randen en spijlen van z'n ledikant als hij zo woelt.
Susie beterschap! Klinkt wel heel sneu

.
KZ, fijn dat de nacht goed ging en ze geen last lijkt te hebben van de vlekjes/ bultjes!
Toen de mini gister tot 7.45 geslapen had, had hij 's middags dus geen zin meer in z'n dutje

. 10 minuten in de auto en daarna wilde hij echt niet meer. Hij heeft 2x 20 minuten gespeeld / gebrabbeld in bed (1x voor de lunch, direct vanuit de auto maar toch weer wakker en een 2e poging na de lunch) en had er toen genoeg van. Hij was wel heel vrolijk dus verder geen probleem, maar het is wel pittig hoor, als je je eigen rustmoment mist. Ik was gesloopt 's avonds