abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 september 2013 @ 11:59:56 #276
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130942240
Blegh, dreumes met 40 graden koorts hier... ik gok ook op een tand of kies ergens. Heel zielig huilen en kreunen enzo :'( pcm gegeven en nu ligt ze te slapen.... Ik kan niet tegen huilende zieke kindjes, vind ik zo sneu.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130942289
Tinu: verstandig
Suus: bah sneu, beterschap xx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130944092
Tinu, goede keus denk ik. Wij hadden gistermiddag feest op het KDV, maar het was daar ook heel druk (vooral veel bso-kinderen, dus een stuk ouder) en de mini vond er helemaal niks aan. Na 15 minuutjes zijn we weer weggegaan. Ik vond het zelf ook erg druk, te veel mensen op een paar m2.

Rot dat het met slapen ook niet zo wil bij jullie. En uit bed gevallen :o!! Wij hebben ook zo'n onrustige slaper, dus bij ons in bed durf ik niet meer. Hij bonkt ook geregeld keihard tegen de randen en spijlen van z'n ledikant als hij zo woelt.

Susie beterschap! Klinkt wel heel sneu :*.

KZ, fijn dat de nacht goed ging en ze geen last lijkt te hebben van de vlekjes/ bultjes!

Toen de mini gister tot 7.45 geslapen had, had hij 's middags dus geen zin meer in z'n dutje :'). 10 minuten in de auto en daarna wilde hij echt niet meer. Hij heeft 2x 20 minuten gespeeld / gebrabbeld in bed (1x voor de lunch, direct vanuit de auto maar toch weer wakker en een 2e poging na de lunch) en had er toen genoeg van. Hij was wel heel vrolijk dus verder geen probleem, maar het is wel pittig hoor, als je je eigen rustmoment mist. Ik was gesloopt 's avonds _O-
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 8 september 2013 @ 13:36:32 #279
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130945715
mup was na een uur al weer wakker, gloeiend heet, zijn we even op ons bed gaan liggen en op een gegeven moment was er weer leven in de brouwerij, slaapzak moest uit en naar beneden. Koorts is gedaald naar 38,8 en rent hier nu het huis rond met haar poppenwagen! :? Vage shit die koorts! Maar weg is mijn middagje proberen te leren haken :D Die gaat echt niet meer slapen nu natuurlijk..... :D
pi_130946438
Oh Tinu! hier is ze op vakantie een keer uit bed gevallen -O- ze lag tussen ons in en ik stond op om naar de wc te gaan...geen 2 minuten later horen we een POK! ligt ze met dr gezicht op de tapijt :X

Susie fijn dat het nu al weg is!

Haha Phaidra! het sloopt je inderdaad wel! ben echt bang voor straks als ze geen dutjes meer doen :X :')

Mooi zo KZ :*

Gaan jullie kindjes ook soms liggen midden in een winkel? :@ R doet dat best vaak als ze moe is..dan rolt ze gewoon op de grond :X ze ligt wel in een deuk om zichzelf maar ja je krijgt van die blikken en mensen die dan zeggen *mevrouw u kind ligt hier* NEEEE ECHT?!

Ik laat haar meestal, ga door met wat ik moet doen en dan komt ze meestal wel! zo niet dan pak ik dr idd op
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zondag 8 september 2013 @ 15:04:01 #281
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130949123
Euh, nee, dat heb ik nog niet gehad nee....wel krijsend op de fiets, ook leuk :(

Ze ligt er toch weer even in. Anders is het wel erg lang tot 19. Maken haar over een uur weer wakker, anders wil ze er vanavond natuurlijk weer niet in...... handig als ze het allemaal even omgooien en zo! :D
  zondag 8 september 2013 @ 19:06:09 #282
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130956927
hmz, heb toch een zielig hoopje kind...alleen maar bij papa of mama hangen. Koorts hebben we nog niet gemeten, maar ze is nog wel een kacheltje na de 2de slaapje. Wil ook niets eten, heeft gelukkig wel wat gedronken... We zullen zien wat de nacht gaat brengen. Fingers crossed! Alhoewel ik wel ingesteld ben op een belabberde nacht nu, dat scheelt al. ;)
pi_130957338
Beterschap Susie :* en voor A :* Wat sneu zeg ! Arme meid.
bitterend: Gelukkig nog niet gehad hier, maar ze is nog veel kleiner dan jouw meisje :) Tsja, ik geef nu soms blikken van verstandhouding aan moeders met een huilende dreumes. Zo van: I feel you O+ ;)
Tinu en Phaidra: Ik heb haar geleerd van het bed af te klimmen. Maar dat kunnen jullie mini's ook toch ? Mijn meisje slaapt bij ons in bed en kan er zelf uit. Dat scheelt zo veel angst en stress. Ze slaapt heel rustig, zonder slaapzak, dat wel.

Oh en Phaidra, ben gesloopt als ze niet wil/kan slapen. Geniet echt van die 2 uur rust. Snap het helemaal.

Ze is hier totaal niet ziek, lekker gewandeld door de stad, maar ze ligt er wel al in *O* Na het eten totaal op. Avondritueel afgeschaft en hup in bed. Geweldig *O* Maar is wel een teken dat er iets spookt. lekker slapen zal vast helpen !

[ Bericht 0% gewijzigd door kleinzusje op 08-09-2013 19:54:58 ]
  zondag 8 september 2013 @ 19:54:13 #284
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_130958562
Susie, beterschap voor A.!
Kleinzusje, klinkt als een leuke dag!
Bitterend (gelukkig) is dat hier nog niet voorgekomen in de winkel. Zou ook geen pasklare oplossing hebben voor je.

En jawel hoor, ik durf te zeggen dat we voor het eerst sinds lange tijd een ziek kindje hebben. Koorts, moeizaam eten en drinken en mamahangen. Toen de ellende begon waren we zo'n 75km van huis maar wel in de buurt van mijn ouders, dus daar zijn we nu neergestreken. Ik vond het maar niks om nog een uur met haar in de auto te moeten zitten. Ze is nu ff met oma aan het lezen/rusten en zometeen eens proberen of ze naar bed wil.

Hopelijk gaat het morgen wat beter.
  zondag 8 september 2013 @ 19:55:33 #285
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130958628
Ook al een zieke dreumes, beterschap! :*
pi_130958630
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 19:54 schreef NotTheSame het volgende:
Susie, beterschap voor A.!
Kleinzusje, klinkt als een leuke dag!
Bitterend (gelukkig) is dat hier nog niet voorgekomen in de winkel. Zou ook geen pasklare oplossing hebben voor je.

En jawel hoor, ik durf te zeggen dat we voor het eerst sinds lange tijd een ziek kindje hebben. Koorts, moeizaam eten en drinken en mamahangen. Toen de ellende begon waren we zo'n 75km van huis maar wel in de buurt van mijn ouders, dus daar zijn we nu neergestreken. Ik vond het maar niks om nog een uur met haar in de auto te moeten zitten. Ze is nu ff met oma aan het lezen/rusten en zometeen eens proberen of ze naar bed wil.

Hopelijk gaat het morgen wat beter.
Beterschap :*
pi_130958932
Veel zieke kindjes vandaag, ook in mijn omgeving en mijn lieve Nena ook.
Beterschap voor iedereen!!
het was er iig wel een goed dagje voor, beetje druilerig, dus met zijn allen lekker pyamadagje gehouden.

Hier ook nog nooit gehad dat er iemand in de winkel ging liggen...wel grappig.
Maar ga je vaak lopend boodschappen doen of winkelen met haar? Misschien is dat iets te vermoeiend nog?

Vervelend dat hij uit bed viel Tinuviel. toen Mex deze leeftijd was hebben wij vaak op de grond gelegen met het matras, hij kroop ook zo weg namelijk.
pi_130959729
Beterschap voor je Draak NTS!!

Troeta pyjama dag hier ook! meestal zijn we erg lui op zondag :P
Nou we gaan met de auto (de lidl/grote AH zijn best ver) vanuit de parking laat ik haar lopen tot aan de winkel..het is niet zo ver..en in de winkel in een winkelwagen maar de etos is naast de supermarkt en stoppen we daar soms en dan gaat ze liggen! misschien dat het inderdaad vermoeiend is of dat ze het niks aan vindt :P gelukkig ligt ze niet te krijsen dat zou pas afschuwelijk zijn :@

KZ fijn dat het zo goed ging slapen *O* was het niet druk in het centrum?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130961916
Veel zieke kindjes ! :*
Heerlijk die pyamadagjes O+
Het was vreselijk druk, maar dat zijn we wel gewend. Dus via wat heerlijke sluiproutes naar huis ;) Vanaf de eerste week gaan we al door de stad met haar. Dus echt door het centrum. Omdat we er wonen hebben we er voor gekozen om wel naar buiten te gaan en haar te laten "wennen" aan drukte. Tot nu toe gaat het super goed.
pi_130962919
KZ, leuk dagje gehad dus ^O^.
Wat betreft uit bed vallen, ik bedoelde meer dat als hij zo woelt in z'n slaap, hij misschien zo van het bed af rolt. Hij kan in wakkere toestand idd zelf van het bed af, maar als hij (half)slaapt... Not so sure :D

NTS, jij ook beterschap met je meisje -O-
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130963051
KZ goed van jullie dat ze er meteen aan went!! Als het druk wordt dan rennen we meteen terug naar onze rustige noord :D
pi_130969211
Beterschap voor jullie kindjes Susie, Troeta en NTS!

Kz, ik leer hem ook dat hij op zijn buik moet liggen en met de beentjes eerst van bed af schuiven. In wakkere toestand is dat redelijk te doen, maar slapend schoof hij zich zo uit bed.

Phaidra, balen van de drukte op het kdv feest.

Bitterend, mijn kind gaat niet bewust liggen op de grond. Heb dus helaas geen herkenning of tips.

Dagprogramma was echt een succes: eerst lekker ruim 3 uur spelen in Ballorig Nijverdal en vervolgens net op tijd bij de fisherman's friend run om papa over de finish te zien komen. Mooier kan het echt niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  zondag 8 september 2013 @ 22:45:13 #293
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_130970368
Herkenbaar Phaidra. Ik heb dat nu al als M maar 1 keer slaapt. Als ik pech heb dan wisselen de meiden M ook af dus helemaal geen rust. Dat merk ik 's avonds echt wel.

Niet herkenbaar Bitterend. Maar ja, om te gaan liggen, moet je natuurlijk wel eerst lopen. M zit in de winkel gewoon in het winkelwagentje of in de buggy. Geen drama's dus vooralsnog.

Beterschap voor Anouk, Draak en Nena.

Klinkt goed KZ, en kan me voorstellen dat je haar aan de drukte laat wennen als je midden in de stad woont. Hopelijk krijgt ze geen last van de waterpokken. Ga je nog naar de ha morgen?

Pyjamadagjes O+ Wij zijn bij mijn moeder geweest voor haar verjaardag. Met M en J nog een stuk gelopen (we hadden alleen 1 buggy en een doek bij ons omdat het zo regende. D is dus bij mijn moeder thuis gebleven). Toch even wat frisse lucht gesnoven.

Klinkt als een goede dag Tinu! Leuk! Hier ook op die manier van de bank. Op bed ligt hij toch amper. Hij kan niet uit zijn ledikant klimmen (hij kan nog niet eens op de bank klimmen, dwz, die ambitie heeft hij nog niet) en hij ligt niet zo vaak meer bij ons in bed (helaas).
pi_130976994
Kyara, ja was superblij met de timing. Kids haddenzo'n lol in Ballorig. Dreumes wasgek op deglijbanen en zo'n mini draaimolen. En net voordat we gingen nog de ballenmachine ontdekt, wat een lol. Hij was niet weg te slaan bij die dingen. Toen we aankwamen bij de run, had ik hem in de doek en mijn moeilijke slaper ging voor het eerst sinds maanden slapen in de doek, ondanks 1000 mensen en teringherrie, muziek en al.

Uit ledikant klimt hij nog niet, maar hij kan zelf op grote broer zijn peuterbed klimmen. Op de bank klimt hij nog net niet zonder hulp, zal niet lang meer duren. Maar hij wil er wel op. Ja ja het scheelt als je een grote broer hebt, die overal op klimt en die je wil imiteren.

Dansende dreumes: weg, plaats hem ander keertje nog terug.

[ Bericht 13% gewijzigd door Tinuviel op 09-09-2013 10:33:05 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_130977484
:* voor alle zieke kindjes

S & ik zijn beide niet echt fit. Ze sliep van 19 tot 1 en daarna tot 5:30. Toen ik haar om 8uur bij de GO bracht wilde ze alweer slapen. Arme pop.

S klimt overal op, bank,vensterbank,stoelen, haar keukentje etc.
We hebben de fauteuil verplaatst zodat ze niet meer op de vensterbank kan klimmen. Ze kan er goed afkomen maar vind het veel te gevaarlijk. Als ik even naar de keuken was zat ze alweer op de vensterbank.
pi_130978803
Tinu: ziet er leuk uit, die dansende dreumes :)
pi_130978810
Kyara: Toch maar even naar de HA geweest.

Geen waterpokken ! *O* Zijn muggenbulten/zandvlooibeten + tandjesleed. Nu ook al 3 x tandjespoep.

Tinu: Klinkt als een perfecte timing en dag ! Wat leuk ^O^
En lief dat dansen O+

Zoe: niet fit klimgeitje :*
pi_130979429
Zoë beterschap voor jullie!

Kz, gelukkig maar.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  maandag 9 september 2013 @ 12:11:29 #299
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130982013
Hier is ze weer alive and kicking. Nu dus niet, nu lekker tukken ;)

Fijn dat het geen waterpokken zijn KZ! Maar aan de andere kant, geloof dat je ze beter jong kunt krijgen, dan pas op latere leeftijd.
pi_130982726
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:11 schreef Susie het volgende:
Hier is ze weer alive and kicking. Nu dus niet, nu lekker tukken ;)

Fijn dat het geen waterpokken zijn KZ! Maar aan de andere kant, geloof dat je ze beter jong kunt krijgen, dan pas op latere leeftijd.
dat weet ik wel zeker. Ik was 12 toen ik ze kreeg, verschrikkelijk :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')