abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130983833
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
pi_130983845
KZ, fijn dat het geen waterpokken waren.

Tinu, filmpje gemist -O-
pi_130984823
ook maar eens rond neuzen in dit topic
onze dreumes Anouk begint al aardig te brabbelen en liedjes mee te zingen
pi_130987522
pfff...Ik dacht wel weer wat tijd te hebben om hier vaker mee te lezen en schrijven, maar dat valt toch ff tegen! Je hoort me echt niet klagen, want ik geniet met volle teugen, maar ik mis het wel een beetje :p
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 9 september 2013 @ 15:35:36 #5
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_130987918
Kz, fijn dat het geen waterpokken zijn!

Ik heb ook t filmpje gemist Tinu, maar wat heerlijk dat hij bij jou in de draagzak/doek (ik weet het niet meer :@) in slaap viel!

Hier weeeeer een snotverkouden dame. Ze ligt nu een uur in bed maar om de 3 minuten moet ze hoesten ;(. Ze is tussendoor wel stil, soms moppert ze even, dus ik laat haar nog maar liggen. Volgens mij kan ze ook in haar slaap hoesten... :?
  maandag 9 september 2013 @ 16:54:50 #6
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_130990348
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 14:05 schreef MrNiles het volgende:
ook maar eens rond neuzen in dit topic
onze dreumes Anouk begint al aardig te brabbelen en liedjes mee te zingen
Ik moest het een paar keer lezen, maar jullie hebben ook een Anouk 8)7 Als ze net zo gaat zingen als de Anouk uit Den Haag ;)
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_130999626
Mr Niles welkom
Verkouden E tje :*

quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 12:44 schreef acnaib80 het volgende:

[..]

dat weet ik wel zeker. Ik was 12 toen ik ze kreeg, verschrikkelijk :(
Ai, dat is dan weer minder
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130999795
Denk echt dat die kleine hier wat heeft opgelopen in de zandbak/op straat. Misselijk/diarree/huilerig...die rode vlekjes. Is het een fabel dat ze daarmee weerstand opbouwen ? Moet ik strenger worden met hygiene ?
pi_130999956
KZ ik denk dat jou meisje wat oploopt op straat, die van anderen bij het kdv bijvoorbeeld.
En te veel hygiëne is ook niet goed! gewoon normaal handen wassen denk ik, en proberen niet alles in de mond te stoppen (R heeft toch wat zand op het strand binnen gehad op vakantie maar geen last van)

Soesa weer ziek -O- :*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131000069
Ja, elke keer handen wassen als we thuis komen is belangrijk. Ik zelf doe dat altijd, maar met haar moet ik het ook gaan doen. Nagels kort houden doe ik al en misschien toch iets strenger zijn in de zandbak.
pi_131000183
Ja inderdaad! meer dan dat kan je niet doen denk ik!
en het is straks toch geen zand weer meer :P

En ik moet voor morgen verzinnen hoe we ons binnen gaan vermaken :D
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_131000184
In openbare zandbakken kan ook kattenpoep en zo liggen dus daar zou ik extra goed uitkijken.

En idd handjes wassen.
  maandag 9 september 2013 @ 20:51:44 #13
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131000263
En pis, en dat zie je niet....
pi_131000287
oh my, en hangjongeren oO<
pi_131000370
Maar mn moeder gilt bij alles wat ze in haar mond stopt: "neeeeeeeeeeeee....bah...." Zo wil ik niet zijn :'(
pi_131000403
nou, in een openbare zandbak zou ik wel zo zijn..... :r
pi_131000476
Nee dat is ook niks!! ze moet af en toe toch kunnen experimenteren met dingen toch??
Ik hoor de buuf de hele dag roepen: NEEE, NIET DOEN! AFBLIJVEN, NIET GOOIEN......

Ik zeg bijna nooit nee :o misschien omdat ze best veel mocht thuis jaartje terug..(boeken uit de kast trekken, trap klimmen, op stoelen klimmen, op tafel...) nu doet ze die dingen niet meer..want niet boeiend!
pi_131000606
Nou R kreeg een broodje (hot dog :P) op strand, ik probeerde het haar te voeren maar ze werd boos, ze wou zelf eten. Ik heb haar handen zo veel mogelijk geprobeerd af te spoelen maar er zat nog zand op. Nouja ze mocht het gewoon met zand opeten hoor...
Na 1 of 2 hapjes mocht ik het haar weer voeren :9
pi_131000610
Er zijn hier een paar dingen die echt niet mogen en dat heeft met name betrekking op zijn zusjes. Hij mag bijvoorbeeld geen ogen aanwijzen en niet te lomp aaien. Daarin zijn we uiteraard heel streng. Maar goed, dat lijkt me ook wel logisch.
pi_131000651
Oh, M heeft ook wel eens met zandhanden gegeten.
pi_131000744
quote:
17s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef Kyara het volgende:
Er zijn hier een paar dingen die echt niet mogen en dat heeft met name betrekking op zijn zusjes. Hij mag bijvoorbeeld geen ogen aanwijzen en niet te lomp aaien. Daarin zijn we uiteraard heel streng. Maar goed, dat lijkt me ook wel logisch.
Dat zeker!! Hier mag ze absoluut niet slaan!
  maandag 9 september 2013 @ 21:07:08 #22
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_131001120
Ik roep helaas te vaak 'nee'... ;(. E gooit graag met eten en dat mag niet van mij, ook staat ze vaak op de salontafel en aait ze wat hardhandig ;). Dat zijn de weinige dingen die hier echt niet mogen!
pi_131001480
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:55 schreef bitterend het volgende:
Nee dat is ook niks!! ze moet af en toe toch kunnen experimenteren met dingen toch??
Ik hoor de buuf de hele dag roepen: NEEE, NIET DOEN! AFBLIJVEN, NIET GOOIEN......

Ik zeg bijna nooit nee :o misschien omdat ze best veel mocht thuis jaartje terug..(boeken uit de kast trekken, trap klimmen, op stoelen klimmen, op tafel...) nu doet ze die dingen niet meer..want niet boeiend!
Niet aanvallend enzo bedoeld, maar kinderen verschillen echt heel erg. Mex mocht als dreumes ontdekken wat hij wilde, maar elke keer als hij een ananasschijf naar de TV gooit of een Angry Bird naar Nena's hoofd, of Cars-autootjes naar beneden zeg ik ook boos dat het niet mag en blijft hij het doen moet hij op de gang. Daar gaat hij 5 minuten gillen en slaan op de deur.
Daarna zegt hij op een lief toontje dat hij klaar is en gooit hij niet meer voor een uurtje als ik geluk heb.
Ik twijfel echt niet aan jouw opvoedkunsten hoor, klinkt altijd heel gezellig bij jou, maar ik zou het jammer vinden als mijn buurvrouw zo zou praten over me.

Ik merk nu met Nena al zoveel verschil en ze is nog maar 13 maanden, zij tut lekker met haar speeltjes en balanceert een balletje op haar hand, Mex smeet het altijd weg, hoe harder hoe leuker.

Ah, sterkte Soesa en kz!
Lekker laten spelen hoor verder! Is idd goed voor de weerstand. Ziek worden kan je toch niet voorkomen.
  maandag 9 september 2013 @ 21:15:08 #24
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_131001560
Euhm, ik denk dat ik hier veel "ophouden" zeg, aangezien Anouk dat ook prima kan zeggen nu :@ :D
pi_131001591
Troeta je hebt gelijk..ik dacht dat ik de post nog moest aanpassen want er zijn vast kindjes die veel drukker zijn dan mijne en dus ook strengere grenzen nodig hebben :Y
Bij mijn buurvrouw viel het me gewoon op dat ik heeel vaak negatieve geschreeuw hoor :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')