abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2013 @ 08:08:43 #1
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130977095
De ex PVV'er die zich tot de islam bekeerde wil zo te zien verder in de politiek en heeft nu zijn eigen moslimpartij opgericht.

http://politiek.theposton(...)islamitische-partij/

http://www.omroepwest.nl/(...)-islamitische-partij

quote:
DEN HAAG - Arnoud van Doorn, voormalig PVV'er, begint een nieuwe politieke partij op basis van 'islamitische normen en waarden'. Van Doorn wil 'een jonge frisse partij', om mee te doen aan de Tweede Kamerverkiezingen, zo schrijft hij op Twitter.

Van Doorn stapte eind 2011 uit de PVV nadat bekend werd dat hij geld uit de partijkas had gebruikt voor privé-uitgaven. Hij ging daarna verder als onafhankelijk raadslid in Den Haag. Begin dit jaar maakte de ex-PVV'er zijn opmerkelijke bekering tot de islam bekend.

'Het wordt tijd dat we als islamitische gemeenschap onze verantwoordelijkheid nemen', zegt hij op Twitter over de oprichting van zijn nieuwe partij. Van Doorn grapt dat hij hoopt dat het kabinet niet te snel valt, want hij heeft nog wel wat voorbereidingstijd nodig.
Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik verwacht overigens niet dat ze zetels gaan halen. Moslims stemmen in Nederland doorgaans niet met hun religie maar meer met hun gemeenschap/nationaliteit.
pi_130977111
Moslimpatijen zijn tot nu toe nooit echt een succes geweest, zal nu ook wel geen succes worden.

Opmerkelijk dat het een ex-PVV'er is. :D
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130977172
Ah, hij heeft gestolen en bekeerde zich tot de islam. Typisch.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  maandag 9 september 2013 @ 08:28:06 #4
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130977271
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:10 schreef DroogDok het volgende:
Opmerkelijk dat het een ex-PVV'er is. :D
Ach als je zo veel met de islam bezig bent als de PVV dan slaat er wel eens een vonkje over
pi_130977429
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:08 schreef Hexagon het volgende:
De ex PVV'er die zich tot de islam bekeerde wil zo te zien verder in de politiek en heeft nu zijn eigen moslimpartij opgericht.

http://politiek.theposton(...)islamitische-partij/

http://www.omroepwest.nl/(...)-islamitische-partij

[..]

Ik ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik verwacht overigens niet dat ze zetels gaan halen. Moslims stemmen in Nederland doorgaans niet met hun religie maar meer met hun gemeenschap/nationaliteit.
nee die stemmen op de pvda want die beloven de hoogste uitkeringen.
rikker de flikker
  maandag 9 september 2013 @ 09:01:08 #6
400409 DomineeGremdaat
Kent U die uitdrukking?
pi_130977696
Laten we al die partijen die het geloof als uitgangspunt nemen direct verbannen uit de politiek.
Kapitein Høken was een monster kearl
pi_130977746
Whehe, wat een held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_130977758
Wel lekker snel geïntegreerd. Begin dit jaar moslim geworden en nu al spreken over "wij van de islamitische gemeenschap".
pi_130978918
http://nl.wikipedia.org/wiki/Islam_Democraten

van doorn gaat voor die zetel van hun
pi_130979480
Ik wil graag dat een PVV'er zich bekeert...... maar niet zoiets.
Ken die patser niet gewoon fanatieke ADO-hooligan worden, veel zuipen, tattoo nemen, bierbuik kweken, voor lul staan.
Enfin.... hij kreeg ruzie met de politie laatst. Hummm ja... dat is weer een goeie actie van hem.
quote:
Het Haagse gemeenteraadslid Arnoud van Doorn zegt donderdag bij de Indiëherdenking door parkeerwachten te zijn geslagen en in de bosjes te zijn gegooid.
http://denhaagfm.nl/2013/(...)oor-parkeerwachters/
  maandag 9 september 2013 @ 10:45:29 #11
14505 OProg
A Life in Music
pi_130979736
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:05 schreef Keltie het volgende:
Wel lekker snel geïntegreerd. Begin dit jaar moslim geworden en nu al spreken over "wij van de islamitische gemeenschap".
Inzichten die hij heeft gekregen bij zijn eerste Ramadan. :')
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  maandag 9 september 2013 @ 10:49:42 #12
37676 freako
Onverbeterlijke optimist
pi_130979858
Ik had het in het gemeenteraadsverkiezingentopic gezet, maar het past beter hier:

In 2010 deed er ook al een Nederlandse Moslim Partij mee in Den Haag, opgericht door een bekeerde oud-LPF'er. Net zoals in elke andere gemeente waar de partij deelnam, faalde deze ook in Den Haag. De 3 islamitische partijen (de Islam Democraten, de Partij van de Eenheid en de NMP) haalden gezamenlijk bijna 10.000 stemmen, waarvan er 300 voor de NMP waren.

Je moet als partij een niche weten te vinden. Er lijkt er niet echt een te zijn voor een partij op islamitische grondslag, daarvoor is de groep waarschijnlijk te klein, bovendien vissen andere partijen in dezelfde vijver. De beide islamitische partijen in Den Haag drijven volgens mij op de persoonlijke achterban van de raadsleden.
  maandag 9 september 2013 @ 11:52:42 #13
276646 -Kadesh-
The Protectors of the Garden
pi_130981586
quote:
Arnoud van Doorn, voormalig PVV'er, begint een nieuwe politieke partij op basis van 'islamitische normen en waarden'. Van Doorn wil 'een jonge frisse partij', om mee te doen aan de Tweede Kamerverkiezingen, zo schrijft hij op Twitter.
For thirteen generations we have protected it from the unclean
pi_130981671
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:52 schreef -Kadesh- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Je plaatje faalt (en is ook niet grappig)
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130981918
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef freako het volgende:

In 2010 deed er ook al een Nederlandse Moslim Partij mee in Den Haag, opgericht door een bekeerde oud-LPF'er.
Opmerkelijk..... anti-islampartijen als LPF en PVV scheppen islamieten, die islampartijen oprichten.
Voer voor psychologen, wat ik je brom !
  maandag 9 september 2013 @ 12:12:34 #16
14505 OProg
A Life in Music
pi_130982044
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Opmerkelijk..... anti-islampartijen als LPF en PVV scheppen islamieten, die islampartijen oprichten.
Wat ik zo van Van Doorn zag bij PenW waren zijn keuzes voor een groot deel geënt op de wens ergens bij te horen.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_130982093
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef freako het volgende:
Je moet als partij een niche weten te vinden. Er lijkt er niet echt een te zijn voor een partij op islamitische grondslag, daarvoor is de groep waarschijnlijk te klein
Ik denk dat er wel een achterban te vinden is voor 1 zetel van een islamitische partij, maar veel hangt af wie die lijsttrekker is en of hij een positief imago weet op te bouwen.
Bijv.. er zijn eerder ouderenpartijen geweest in de Kamer, maar die gingen kapot aan onderlinge ruzies en geen duidelijke bindende leider die een positieve uitstraling had op de kiezers.
Henk Krol heeft die goede uitstraling wel.
Ook voor een islamitische partij is dat mogelijk. Men moet een leider hebben die zowel goed ligt bij de grootste islamitische groepen, als ook bij de publieke opinie in het algemeen .
Een soort André Rouwvoet. Geen dogmatisch strenge zeurpiet -- af en toe een beetje wel--
  maandag 9 september 2013 @ 12:41:41 #18
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130982669
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 12:07 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 08:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ach als je zo veel met de islam bezig bent als de PVV dan slaat er wel eens een vonkje over
pi_130984129
Tsja, wat je natuurlijk op een simpele snerende manier zou kunnen roepen is het gegeven dat die randgroepMarokkanen en PVV-ers in de regel helemaal niet zoveel van elkaar verschillen in de manier waarop ze de wereld in kijken: Heel erg op zichzelf gericht, overtuigd van de eigen normen en waarden, tot in het egocentrische, en overtuigd van een bepaald idee over 'het eigen volk'. Het is dat het gaat om twee verschillende volken dat ze tegenover elkaar staan. Maar apart daarvan zijn ze erg vergelijkbaar. Etnocentrisch en wars van het idee dat andere ideeën misschien ook iets legitiems kunnen hebben. Dom rechts dus.

Over de beste ex-PVV-er kun je ook zeggen dat het treurig is dat hij bij de PVV is gegaan vanwege een idee over de Islam, en zich daarna kennelijk pas echt is gaan verdiepen. Is een persoon met dergelijke analytische kwaliteiten (of beter gezegd het gebrek eraan) wel te vertrouwen?

Ok, een positieve noot: Een van de zwakste gegevens uit de moslim-community, is het ongelofelijke gebrek aan zelfkritiek. Zelfs als het over terroristische groeperingen gaat, of over dictaturen, wordt er geroepen dat er een legitieme reden voor is, of de aloude dooddoener 'het zijn geen echte moslims'. Hetzelfde geld voor het straatgedrag van met name Turken en Marokkanen.

Wellicht dat er vanuit deze partij een kritisch signaal gegeven over de tekortkomingen en verwijtbaarheden van de moslim-community. Maar goed, het blijft dan nog even goed treurig, mocht het werken (wat ik niet denk), dat ze alleen maar willen luisteren doordat het een moslim is. Een verkeerde motivatie in het allervroegste beginsel.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_130984226
Bij "Geenstijl" zijn er velen die denken dat anti-PVV-krachten bewust infiltreren in de PVV om daarna de PVV in een kwaad daglicht te plaatsen. Nu is deze van Doorn ook al lid geweest van extreemrechtse organisaties waar de PVV ook niets mee te maken wil hebben. Bovendien is hij meen ik ook nog drugshandelaar geweest, dus ik weet niet hoe deze PVV-fans dit zien.
Het is wel triest dat mensen maar PVV blijven stemmen, terwijl steeds weer duidelijk is wat voor zootje het is. En dat komt echt niet door de "linkse" media, die er naar op zoek zou zijn.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  maandag 9 september 2013 @ 14:04:52 #21
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_130984810
Ik denk niet dat hij veel succes zal oogsten met zijn moslimpartij.
pi_130987802
:') Dat deze knuppel geldschieters heeft weten te vinden vind ik al opmerkelijk.
  maandag 9 september 2013 @ 16:12:39 #23
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130988958
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 13:42 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Bij "Geenstijl" zijn er velen die denken dat anti-PVV-krachten bewust infiltreren in de PVV om daarna de PVV in een kwaad daglicht te plaatsen. Nu is deze van Doorn ook al lid geweest van extreemrechtse organisaties waar de PVV ook niets mee te maken wil hebben. Bovendien is hij meen ik ook nog drugshandelaar geweest, dus ik weet niet hoe deze PVV-fans dit zien.
Het is wel triest dat mensen maar PVV blijven stemmen, terwijl steeds weer duidelijk is wat voor zootje het is. En dat komt echt niet door de "linkse" media, die er naar op zoek zou zijn.
Totaal niet nodig. Partijen als de PVV werken als een magneet op dubieuze en labiele types.

Het gezwalk van meneer van Doorn is daar tekenend in. Meneer zoekt gewoon ergens geborgenheid.
pi_130989191
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:12 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Totaal niet nodig. Partijen als de PVV werken als een magneet op dubieuze en labiele types.

Het gezwalk van meneer van Doorn is daar tekenend in. Meneer zoekt gewoon ergens geborgenheid.
Echter door de duidelijk retoriek van de PVV en het voeren van een herkenbare propaganda-machine, hebben ze de nodige aanhangers weten te vergaren die bijna kritiekloos de PVV trouw blijven. Nog iets dat ze gemeen hebben met de randgroep-Marokkanen waar Kenju het eerder over had. De PVV is er al een paar jaar natuurlijk. Ik denk niet dat die zomaar verdwijnt.
  maandag 9 september 2013 @ 16:28:09 #25
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130989520
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Echter door de duidelijk retoriek van de PVV en het voeren van een herkenbare propaganda-machine, hebben ze de nodige aanhangers weten te vergaren die bijna kritiekloos de PVV trouw blijven. Nog iets dat ze gemeen hebben met de randgroep-Marokkanen waar Kenju het eerder over had. De PVV is er al een paar jaar natuurlijk. Ik denk niet dat die zomaar verdwijnt.
Nee klopt, hoewel de PVV het op deze wijze niet eeuwig gaat volhouden. Die partijorganisatie wordt volkomen verwaarloosd. Maar dan staat er wel weer een nieuwe club boze mensjes op staat die vinden dat de mensenrechten net ietje meer voor hen gelden dan voor anderen.
pi_130991510
Hij is van het ene geloof overgestapt op het andere geloof.
  maandag 9 september 2013 @ 17:36:36 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_130991749
quote:
13s.gif Op maandag 9 september 2013 17:28 schreef Synthercell het volgende:
Hij is van het ene geloof overgestapt op het andere geloof.
Dat zie je wel vaker bij lui die wanhopig ergens bij willen horen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 13 september 2013 @ 09:43:04 #28
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131120184
quote:
Het Haagse raadslid Arnoud van Doorn wordt vervolgd door het Openbaar Ministerie (OM). De oud-PVV'er moet voor de rechter verschijnen wegens handel in hennep, schending van het ambtsgeheim, het hebben van een alarmpistool en het medeplegen van diefstal met een valse sleutel in het Haagse stadhuis.

Van Doorn zat tot december voor de PVV in de Haagse gemeenteraad. De politicus is tot de islam bekeerd en kondigde deze week een fusie aan van zijn nieuwe islamitische partij en de islamitische Partij voor de Eenheid in de Haagse raad.

Van Doorn werd in januari opgepakt, omdat hij geheime stukken lekte naar een journalist van het AD/Haagsche Courant. In de documenten stond dat de gemeente Den Haag voor 25 miljoen euro het World Forum, het voormalige Congresgebouw, wilde kopen en opknappen.

Eerder gaf Van Doorn toe dat hij tientallen keren de partijkas van de Haagse PVV had gebruikt voor privébetalingen.
http://www.volkskrant.nl/(...)V-er-Van-Doorn.dhtml
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  vrijdag 13 september 2013 @ 09:46:58 #29
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_131120279
Wat een vrome moslim is het toch
pi_131125442
Battle not with monsters, lest ye become a monster, and if you gaze into the abyss, the abyss gazes also into you.

--Friedrich Nietzsche

:D
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
pi_131125651
Geert heeft dus gelijk! Weer! Van Doorn dacht dat hij dit kon doen omdat hij daar recht toe heeft gekregen van Allah! Het is allemaal onderdeel van elkaar!
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131125967
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:19 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Ik denk eerder dat de doorsnee PVV stemmer walgt van andere partijen dan dat ze verliefd zijn op Wilders.
PvdA, CDA, VVD en D66 zijn de doorsnee Haagse kliek; daar heeft de PVV (en zijn kiezer) al helemaal niks mee.
GroenLinks is dat minder, maar dat is een blanke elite partij om aantrekkelijk te zijn voor PVV stemmers.
CU en SGP zijn te religieus om PVVers te trekken.
Dan blijven eigenlijk alleen SP en PVV over als de rest je niet aanspreekt.
Als de PVV niet had bestaan zouden al die mensen niet gaan stemmen omdat ze met de rest helemaal niks hebben.
Wilders is slechts een instrument om ontevreden kiezers naar de stembus te lokken.
Straks gaat hij weg en komt er een nieuw poppetje, maar deze beweging heeft wortel geschoten in Nederland en gaat nooit meer weg.
pi_131126717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:19 schreef Kenju het volgende:
Geert heeft dus gelijk! Weer! Van Doorn dacht dat hij dit kon doen omdat hij daar recht toe heeft gekregen van Allah! Het is allemaal onderdeel van elkaar!
Ja, alleen was hij toen nog geen moslim. :6
Allah Al Watan Al Malik
pi_131582067
Ik ben wel voor een moslimpartij, ja. Gewoon om de pvda op hun bek te zien gaan. :)

3/4de van de pvda loopt weg zometeen *O*
pi_131582122
Leuk experiment dit. Ik denk dat zo,n partij nog best veel stemmen kan krijgen.

Ik ben benieuwd.
pi_131583039
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:03 schreef zwaaien het volgende:
Ik ben wel voor een moslimpartij, ja. Gewoon om de pvda op hun bek te zien gaan. :)

3/4de van de pvda loopt weg zometeen *O*
Die 3/4 is al weggelopen en die zouden voor 97% toch al niet op een moslimpartij stemmen.
Jammer voor jou
pi_131583655
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 12:43 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Die 3/4 is al weggelopen
Klopt, maar dat waren voornamelijk autochtonen die het wanbeleid van de pvda beu waren

quote:
en die zouden voor 97% toch al niet op een moslimpartij stemmen.
Jammer voor jou
Wat nu overblijft zijn vooral moslims en een nieuwe moslimpartij zou voor de pvda een ramp betekenen
pi_131583720
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:07 schreef zwaaien het volgende:

Wat nu overblijft zijn vooral moslims en een nieuwe moslimpartij zou voor de pvda een ramp betekenen
Het lijkt me niet dat die huidige 10 zetelstemmers van de PvdA overwegend moslims zijn.
Ook niet eens voor 10% .
pi_131584257
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:09 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Het lijkt me niet dat die huidige 10 zetelstemmers van de PvdA overwegend moslims zijn.
Ook niet eens voor 10% .
Ik heb het over de kiezers, niet over de politiekers
pi_131627138
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 13:30 schreef zwaaien het volgende:

[..]

Ik heb het over de kiezers, niet over de politiekers
Ik heb het ook over kiezers
pi_154094738
De beschermer van de Islam en Nederlandse superster in de moslimwereld, Arnoud van Doorn, heeft weer een interview afgegeven. Deze man is hard op weg om een heilige te worden en de Islamitische wereld een nieuwe gouden eeuw te bezorgen.

Mijn held :')
pi_154095059
Ik vraag me nog steeds af of die kerel nou gewoon een professionele trol is in dienst van Wilders. Of echt serieus is :')
pi_156445547

Al een jaar een grote bek over Assad, die zijn eigen burgers vermoord en vervolgens post hij dit bericht over Saddam :')
  maandag 28 september 2015 @ 12:06:48 #44
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_156445691
Ik dacht dat Wilders een grote opportunist was, maar van Doorn wint duidelijk deze wedstrijd.
pi_156445759
Arnoud van Doorn heeft niks met Shia's, Dus Saddam, die de Shia's onderdrukte in Irak was ok en Assad, gesteund door Shia, is slecht. Zo redeneert deze enge vent. Verder is het Westen altijd de schuldigen.
pi_156447473
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

Al een jaar een grote bek over Assad, die zijn eigen burgers vermoord en vervolgens post hij dit bericht over Saddam :')
"Respect voor Saddam" :{ ;(
  maandag 28 september 2015 @ 13:42:16 #47
66825 Reya
Fier Wallon
pi_156447498
Flink van het paadje, zo te lezen.
  maandag 28 september 2015 @ 13:54:59 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_156447751
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2013 13:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, alleen was hij toen nog geen moslim. :6
Ach, daar weet men binnen de PVV ook wel weer raad mee. Zoiets als: "Hij was in naam geen moslim, maar al wel in handelen. Dat heeft hij met zijn bekering even recht gezet. Nu komt het gedrag weer overeen met het labeltje."
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_156448348
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2015 12:00 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]

Niet om het een of ander, maar die mening is vrij gangbaar op dit forum.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 28 september 2015 @ 14:42:11 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_156448671
Is dit zijn manier van zich van de IS te distantieren?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')