SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
quote:Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?quote:Is geheim Nee hoor haha. Stress, zwaar dieet en trainen nu in 1 week bijna 6 kilo zal straks iets minder snel gaan. Wil voordat hij thuis komt de 19de nog minimaal 5 eraf Daarna ga ik over op de shakes. Hoop binnen het jaar mijn doel te behalen. Nog 15 te gaan
nou idd..quote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
En dit is de reactie van haar vader daarna.quote:Iets... 3 eieren en halve kipfilet met beetje groente. Eet alleen maar eiwitten. Straks ga ik wel meer eten
2 minutes ago · Like
Tsja, ik ben niet anti low carb, ben er zelf ook veel mee afgevallen een paar jaar terug, maar alleen maar 3 eieren en een kipfiletje en groente op een dag... en dan over op shakes... Klinkt als een duurzaam afvalplan...quote:Ozzo Bozzo Iedereen kan met dit dieet afvallen, en dat ZONDER honger....! Alles eten BEHALVE koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, zetmeel houdende producten, pasta's, rijst en zoete dingen. Dus WEL balletje met, vette worst-soorten, Shoarma met knoflooksaus, kaas etc. Alles wat normaal slecht voor je zou zijn, mag je nu eten (als vulling). Doordat je geen koolhydraten erbij eet, neemt je lichaam weinig tot niets op van wat je gegeten hebt. Het 'zakt' gelijk door en eindigd in het toilet Let dan ook op de kleur, je lichaam ontgift namelijk ook direct,..... Je begint je dag met een ommeletje met gesmolten kaas en je hebt de hele dag GEEN hongergevoel....
Dat klopt. Want vorig jaar had ik ook heftige stress, en at idd niks. 8 kilo eraf in 1,5e week. Dat was mijn aanzetquote:Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:
uit mijn timeline:
[..]
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
Same here. Heel vreemd vind ik het, want ik ga juist minder eten, en kom dus wél aan. Maar goed, weinig stress de laatste tijd waardoor afvallen beter gaatquote:Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom door stress alleen maar aan....
Helaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |