abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130976630
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130976635
Goedemorgen. Mijn 'wekker' deed het weer goed om kwart voor 6. Die hond van de buren weer... Word weer een lange dag dus waar ik altijd nog wel moeite mee heb qua eten. Want meer tijd om te gaan eten. :P
pi_130976651
Hier gaat alles niet zo goed.

Morgen ga ik 3 dagen naar mijn moeder in Rotterdam. Vandaag ga ik met pijnstillers op de bank en een beetje prutsen in huis.

De pijnstillers maken me hongerig. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_130976713
Ik moet mezelf weer een flink wat schop onder mijn te dikke hol geven.. 77,4 op de weegschaal.. dat was op 16 augustus 73,9..

:( :( :( :( :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130976917
Hier nog een die gewoon door proeven proeven proeven bijna alles wel lekker vindt.
Voor sommige dingen wil ik mijn best niet doen (bleekselderij, wie wil dat nou eten :{w) , dat blijf ik dus ook smerig vinden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130976961
Bleekselderij is onderdeel van de heilige 3 eenheid in de Caribische keuken, dus daarom heb ik iig de smaak wel leren eten.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130976983
In welke combi dan? En wat maak je ermee (en waarom wil je dat eten)?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_130977031
Paprika-ui-bleekselderij. Onderdeel van heel veel Caribische en Cajun gerechten. Gumbo enzo. God ik kan even niet op meer gerechten komen, maar jij zou er ook je slanke vingertjes bij aflikken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_130977377
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Als kind vond ik roomboter viesssss!! Oma had alleen roomboter en ik gruwelde daar van. Melk net zo, ik lustte absoluut geen melk. Mama moest er altijd wat limonadesiroop + yoghurt doordoen (met zo'n tupperware schudbeker O+ ). Dat is nu voorbij, drink graag melk en roomboter is de heilige graal :@
:D dat heb ik dus precies hetzelfde.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130977681
Blegh.. mijn beetje veel laten gaan dit weekend.. :(
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_130978007
Ik val maar weer eens binnen, even een vraagje voor de lijnzaad eters:
Ik ben een tijdje terug begonnen met lijnzaad elke ochtend door de yoghurt, niks aan de hand.
Pak leeg, nieuw pak gekocht, nu heb ik er 3x van gegeten en de laatste 2x ben ik er echt hondsberoerd van geweest. Misselijk, ontzettende darmkrampen, opgeblazen buik, gevoel van moeten overgeven, zweetaanvallen.
Duurde beide keren een uurtje of 4/5.

Heeft iemand hier dat ook gehad? Ik heb later die dag wel weer yoghurt gehad dus daar ligt het niet aan. Zo vreemd.

Verder gaat het hier ondanks McDonalds wel goed, 12,6 nu *O*
Heb nog geen burger gehad, ijs of kipnuggets. *trots*
En dat mag dus gewoon. Maar het lukt me nog steeds om nee te zeggen.
Screw them.
We're going home.
  maandag 9 september 2013 @ 09:26:46 #12
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130978097
:o uit mijn timeline:
quote:
Is geheim Nee hoor haha. Stress, zwaar dieet en trainen nu in 1 week bijna 6 kilo zal straks iets minder snel gaan. Wil voordat hij thuis komt de 19de nog minimaal 5 eraf Daarna ga ik over op de shakes. Hoop binnen het jaar mijn doel te behalen. Nog 15 te gaan
Wtf, 6 kilo in 1 week?!?! Dan vreet je toch niks lijkt me?
pi_130978147
Zelfs dan red je de 6 kilo niet?! Das wel bizar.
Lekker gezond ook.
Screw them.
We're going home.
pi_130978155
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

nou idd..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 9 september 2013 @ 09:34:35 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130978233
Ah... low carben to the extreme:

quote:
Iets... 3 eieren en halve kipfilet met beetje groente. Eet alleen maar eiwitten. Straks ga ik wel meer eten
2 minutes ago · Like
En dit is de reactie van haar vader daarna.
quote:
Ozzo Bozzo Iedereen kan met dit dieet afvallen, en dat ZONDER honger....! Alles eten BEHALVE koolhydraten. Dus geen brood, aardappels, zetmeel houdende producten, pasta's, rijst en zoete dingen. Dus WEL balletje met, vette worst-soorten, Shoarma met knoflooksaus, kaas etc. Alles wat normaal slecht voor je zou zijn, mag je nu eten (als vulling). Doordat je geen koolhydraten erbij eet, neemt je lichaam weinig tot niets op van wat je gegeten hebt. Het 'zakt' gelijk door en eindigd in het toilet Let dan ook op de kleur, je lichaam ontgift namelijk ook direct,..... Je begint je dag met een ommeletje met gesmolten kaas en je hebt de hele dag GEEN hongergevoel....
Tsja, ik ben niet anti low carb, ben er zelf ook veel mee afgevallen een paar jaar terug, maar alleen maar 3 eieren en een kipfiletje en groente op een dag... en dan over op shakes... Klinkt als een duurzaam afvalplan... :Y :')
  maandag 9 september 2013 @ 09:38:24 #16
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_130978297
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:26 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat klopt. Want vorig jaar had ik ook heftige stress, en at idd niks. 8 kilo eraf in 1,5e week. Dat was mijn aanzet :P Na 2 weken 10 kilo, toen had ik zoiets van "nou, dan gaan we maar door... maar wel normaal" :P
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_130978360
Ik kom door stress alleen maar aan....

Helaas!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_130978371
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 09:42 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik kom door stress alleen maar aan....

Helaas!
Same here. Heel vreemd vind ik het, want ik ga juist minder eten, en kom dus wél aan. Maar goed, weinig stress de laatste tijd waardoor afvallen beter gaat :)
pi_130978402
Dames en heren.. hoe pof ik een zoete aardappel?
pi_130978601
Inwrijven met wat olie, even prikken met een vork, inpakken in aluminium, in voorverwarmde oven van zo'n 200 graden, na 30 min geregeld controleren.
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_130978650
Is t niet dat je afvalt van acute stress en aankomt van chronische?

Een gewone aardappel kun je zelfs in de magnetron poffen, weet niet of dat voor zoete ook geldt.
pi_130978960
Dan denk ik dat ik me zo maar eens ga aankleden en boodschappen ga doen..

Vanavond gepofte zoete aardappel met ratatouille.. En morgenochtend ga ik die lekkere soep van BE maken!! En hopen dat ik hem net zo lekker vind!
pi_130979093
Nog nooit ratatouille gehad, toch maar eens maken.
pi_130979327
Morning :W
Vannacht slecht geslapen en voel mij nu helemaal slap....
Dus nog maar niet gesport vandaag.
Straks eerst proberen te werken en naar het gemeentehuis.
Daarna zie ik wel verder.
  maandag 9 september 2013 @ 10:33:37 #25
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_130979411
Ik ga vanavond voor vis! :9
http://www.kayotic.nl/blog/surinamese-fish-masala

:9 Met sperzieboontjes en rijst er bij. :s)

Mijn lijstje wordt dus:

O: Brinta
T: sneetje roggebrood m kaas
T: 3 boterhammen, 1 m geitenkaas, 2 m kipfilet en komkommer, 1 rode paprika
T: kwark met rode bessen
D: Surinaamse vis masala met boontjes en rijst
T: geen idee nog, want extra 'band-practice' want... *tromgeroffel* 21 September gaat het dan eindelijk gebeuren! *O* We hebben een optreden! *O* In Babylon in Woerden! *O*

Er staat trouwens nu ook eindelijk muziek van ons online voor wie nieuwsgierig is: www.skapiche.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')