Dat zure insinueren van jou over Nadal's vermeend dopinggebruik. En dat in elk mogelijk topic.quote:Op maandag 9 september 2013 23:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Waar baseer je dit op, als ik het vragen mag?
haar rechts>links>neus>onderbroekquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zit Nadal altijd zo zenuwachtig aan z'n hoofd en shirt?anders geef ik je gelijk en heeft 'ie nogal wst tikjes.
Het is gewoon een autist dus.quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
haar rechts>links>neus>onderbroek
en let maar is op als die op het bankje zit altijd dezelfde flesjes een bepaalde richting op
Neus, haar achter oren, shirt, billetjesquote:Op maandag 9 september 2013 23:52 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Zit Nadal altijd zo zenuwachtig aan z'n hoofd en shirt?anders geef ik je gelijk en heeft 'ie nogal wst tikjes.
Die hoor ik voor het eerst.quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Szura het volgende:
Als ik Djokovic was, zou ik maar eens overwegen die flesjes omver te meppen.
Dat is nog niet alles, racket keertje verpakken, bepaald aantal keer stuiteren. Maar dat hebben er wel meer.quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
haar rechts>links>neus>onderbroek
en let maar is op als die op het bankje zit altijd dezelfde flesjes een bepaalde richting op
Eh, nee, een neuroot lijkt me.quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[..]
Het is gewoon een autist dus.
Dat is goed nieuwsquote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef danos het volgende:
1st set Rafa, cmon Djoko hou de rally's kort en niet teveel dropshot fails.
Dat probeert hij alquote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef danos het volgende:
1st set Rafa, cmon Djoko hou de rally's kort en niet teveel dropshot fails.
Zelfde laken een pak.quote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee, een neuroot lijkt me.
Okee, en wat is daar mis mee? Geloof je nou echt dat iemand zogenaamd 7 maanden geblesseerd is, en dan 9 titels op rij wint?quote:Op maandag 9 september 2013 23:55 schreef IGotThis het volgende:
[..]
Dat zure insinueren van jou over Nadal's vermeend dopinggebruik. En dat in elk mogelijk topic.
Obsessief-compulsiefquote:Op maandag 9 september 2013 23:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Eh, nee, een neuroot lijkt me.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef Szura het volgende:
Eindelijk een fatsoenlijke backhand van Nole
idd klopt mooie balquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Okee, en wat is daar mis mee? Geloof je nou echt dat iemand zogenaamd 7 maanden geblesseerd is, en dan 9 titels op rij wint?
Ik niet (meer).
Ik heb 'm jarenlang de voordeel van de twijfel gegeven maar het houdt een keertje op.
Dat jij blijft pretenderen dat, dat jouw uiting van 40 jaar genieten van tennis is. Dat is er mis mee.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Okee, en wat is daar mis mee?
Veroordelen op basis van prestaties vind ik niet terecht. Zou Federer in z'n prime na een blessure van een half jaar niet hetzelfde hebben kunnen doen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Okee, en wat is daar mis mee? Geloof je nou echt dat iemand zogenaamd 7 maanden geblesseerd is, en dan 9 titels op rij wint?
Ik niet (meer).
Ik heb 'm jarenlang de voordeel van de twijfel gegeven maar het houdt een keertje op.
ik heb ook geen blind vertrouwen meer. geen wantrouwen maar geen handen meer in het vuurquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik niet (meer).
Open hier anders een apart topic over.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik niet (meer).
quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Szura het volgende:
Als ik Djokovic was, zou ik maar eens overwegen die flesjes omver te meppen.
Met wat hulp van Nole.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef TennispeRFect het volgende:
ach hij heeft zn eerste breakpoints tegen, werkt ie wel weg
En fedje? Of murray? En andere tennissers?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik niet (meer).
u ziet, ik heb er verstand vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef TennispeRFect het volgende:
ach hij heeft zn eerste breakpoints tegen, werkt ie wel weg
Waarom reageren, Laat dit gewoonquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En fedje? Of murray? En andere tennissers?
En wat zou hij dan moeten gebruiken wat die 7 maanden absentie fixt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
u ziet, ik heb er verstand van
Het verschil is dat dat bij Federer nooit is gebeurd, maar laat ik duidelijk zijn, ik sluit Fed ook bepaald niet uit van dopinggebruik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veroordelen op basis van prestaties vind ik niet terecht. Zou Federer in z'n prime na een blessure van een half jaar niet hetzelfde hebben kunnen doen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. En laat dat konijn nu ook nog eens geen dwaas zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Waarom reageren, Laat dit gewoon
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef Rosario het volgende:
Leo![]()
De beste acteur en tennisser van deze generatie op vijftig vierkante meter!
Hoho dat 1e is wel erg opportuunquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:11 schreef Rosario het volgende:
Leo![]()
De beste acteur en tennisser van deze generatie op vijftig vierkante meter!
yupquote:
Je bedoelt opportunistisch?quote:
u ziet, ik heb er geen verstand vanquote:
Mee eens, leuk vrouwtje, net als Mamma Nadal en zijn zusje.quote:
Ja, zeg dat, da's zo saai...quote:
Ja typo..quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:14 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je bedoelt opportunistisch?
Geweldige rally.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:15 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
u ziet, ik heb er geen verstand van
Er zitten inderdaad aantrekkelijkere dames in het publiek.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:16 schreef suus21 het volgende:
Die vriendin van nadal is toch niks aan...
Alleen djoko 2011. Dan krijg je een pot als 2011 usopen finalequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:19 schreef TennispeRFect het volgende:
geen beginnen aan, voor niemand
En niet meer dan terecht.quote:
Die won djoko toch redelijk easy? Aus 2011 was de epischequote:Op dinsdag 10 september 2013 00:20 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen djoko 2011. Dan krijg je een pot als 2011 usopen finale
Nee je hebt gelijk denk ikquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:18 schreef Szura het volgende:
Ligt het aan mij of neemt Nadal de ballen nog sneller dan normaal?
Maar dat was geen niveau. En 2011 was niet heel easy hoor. Setstanden doen wel anders vermoeden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:20 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Die won djoko toch redelijk easy? Aus 2011 was de epische
of 2012
Dopingquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:22 schreef Federer-fan het volgende:
Mijn hemel wat nam Nadal die bal net snel.
Wel makeup allesquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het mij is toegestaan wil ik wel zeggen dat ik de hoed van Jessica nogal lelijk vond.
Leuk juistquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als het mij is toegestaan wil ik wel zeggen dat ik de hoed van Jessica nogal lelijk vond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |