Open hier anders een apart topic over.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Okee, en wat is daar mis mee? Geloof je nou echt dat iemand zogenaamd 7 maanden geblesseerd is, en dan 9 titels op rij wint?
Ik niet (meer).
Ik heb 'm jarenlang de voordeel van de twijfel gegeven maar het houdt een keertje op.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:57 schreef Szura het volgende:
Als ik Djokovic was, zou ik maar eens overwegen die flesjes omver te meppen.
Met wat hulp van Nole.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef TennispeRFect het volgende:
ach hij heeft zn eerste breakpoints tegen, werkt ie wel weg
En fedje? Of murray? En andere tennissers?quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:00 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Okee, en wat is daar mis mee? Geloof je nou echt dat iemand zogenaamd 7 maanden geblesseerd is, en dan 9 titels op rij wint?
Ik niet (meer).
Ik heb 'm jarenlang de voordeel van de twijfel gegeven maar het houdt een keertje op.
u ziet, ik heb er verstand vanquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:05 schreef TennispeRFect het volgende:
ach hij heeft zn eerste breakpoints tegen, werkt ie wel weg
Waarom reageren, Laat dit gewoonquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En fedje? Of murray? En andere tennissers?
En wat zou hij dan moeten gebruiken wat die 7 maanden absentie fixt?
quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef TennispeRFect het volgende:
[..]
u ziet, ik heb er verstand van
Het verschil is dat dat bij Federer nooit is gebeurd, maar laat ik duidelijk zijn, ik sluit Fed ook bepaald niet uit van dopinggebruik.quote:Op dinsdag 10 september 2013 00:02 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Veroordelen op basis van prestaties vind ik niet terecht. Zou Federer in z'n prime na een blessure van een half jaar niet hetzelfde hebben kunnen doen?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd. En laat dat konijn nu ook nog eens geen dwaas zijnquote:Op dinsdag 10 september 2013 00:07 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Waarom reageren, Laat dit gewoon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |