quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
oke dan ben ik nu wel van gedachte verandert. Door jou
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?quote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Lekkerder habibiquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
En ik ben dus vervelend zeg je hiermee indirectquote:Op maandag 9 september 2013 00:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je net zo lekker als het vrouwtje op je UI?
Dat was maar een grapjequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef Insomnia_ het volgende:
toen je mij discrimineerde deed mij dat ook pijn in het diepst van mn ziel
quote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef xcachet het volgende:
Rens ik zei dat eigenlijk alleen om Smoof te plagen
okequote:Op maandag 9 september 2013 00:07 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat was maar een grapje. Ik maak altijd racistische grapjes, zelfs over indo's. I don't care.
Hou die nou maar voor jezelf. Anders krijg jequote:Op maandag 9 september 2013 00:06 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Geen naaktpiccas gekregen hebben
.quote:
Hallo, stel jezelf eens voor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
De SC is toch weer open? Beetje pappen en nathouden dit, zolang mongooltjes als Rens hier posten blijft het kut.
Jouw naam heb ik zooooo vaak langs zien komen.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.quote:
Neersteken die hap.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Gaan we miertje negeren mensen?
Zeg t maar!
Oei, hoe gaat het met de ex mod van het kutste deel van fok?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben voor.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef Smoofie het volgende:
Gaan we miertje negeren mensen?
Zeg t maar!
Zoals de vorige 10 keren.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.
Zat jij nou ook op het Museumpark?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Erg bijzonder ja. Maar het trollen was wel even leuk though.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef ValHallen het volgende:
Morpheus?quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom weer mod spelen dan, je bent een stuk beter dan die andere jood.
Nou nou nou...quote:
Vind dat wel erg hypocriet gezien zoveel SC's nergens over gaan laat staan het hele subforum wat ONZ heetquote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mwa, je weet nu wel hoe serieus je enkele moet nemen als ze stellen dat de SC qua niveau geen toekomst meer heeft.
Hij doet het niet meer, maar je kon er tetten mee posten.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Wat voor geheims zit er nou eigenlijk achter dat tooltje van jullie?
Heb geen tijd meer om mod te zijn man. En user zijn bevalt me stiekem veel beter.quote:Op maandag 9 september 2013 00:08 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Kom weer mod spelen dan, je bent een stuk beter dan die andere jood.
Niet weten van de hamermanquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Met een scherp mes aub. Net zoals bij Picorni.
tietenquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Dat hij niet werkt.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef Faux. het volgende:
Supervet man.quote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
Weetje wat best vet is. Mijn vader heeft de keuken geplaatst van Clasie en afellay.
Einde bericht.
Ja, morgen eerste dag.quote:Op maandag 9 september 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zat jij nou ook op het Museumpark?
Working class zijnquote:Op maandag 9 september 2013 00:10 schreef xcachet het volgende:
Weetje wat best vet is. Mijn vader heeft de keuken geplaatst van Clasie en afellay.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |