Heb jij hem al gelezen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie onverwachts nu tijd over heeft:
[ afbeelding ]
Gouden tip.
Als je wil praten over VI mag dat. Of over het boek van Jan Boskamp.quote:
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.quote:
Studie? JIJ???quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.
Ik ga het misschien ook wel bestellen. Boekje van Gijp vond ik prima en die van Andy .quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.
Op kosten van de ouders in Groningen met gel in het haar. Ongetwijfeld binnenkort te bewonderen in de Herestraat met een bakfiets.quote:
Rechten zeker? Wanneer ga je auditie doen bij de lokale tv??quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op kosten van de ouders in Groningen met gel in het haar. Ongetwijfeld binnenkort te bewonderen in de Herestraat met een bakfiets.
Nee geen rechten, dat laat ik aan Ties en Paxcon over.quote:Op zondag 8 september 2013 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Rechten zeker? Wanneer ga je auditie doen bij de lokale tv??
Noem je dit kloten?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat JR uit pure ellende besloten heeft om hier maar verder te gaan lopen kloten.
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.quote:
Haten op the Lion Kingquote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.
Heb de VI-editie, in het treintje naar Rotterdam vanavond hem bijna uitgelezen. Echt een geweldig boek, wel veel over het Belgische voetbal, maar ook de koeken en grappen komen aan de dag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie onverwachts nu tijd over heeft:
[ afbeelding ]
Gouden tip.
Ik denk niet dat een avatar iets te maken heeft met iemands mening.quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.
Ik vind jouw nieuwtjes anders altijd wel van een Editie NL niveau.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een avatar iets te maken heeft met iemands mening.
Ik word gek van die gozer.quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat JR uit pure ellende besloten heeft om hier maar verder te gaan lopen kloten.
Er was geen VI vrijdag ivm de kwalificatiewedstrijd Estland-Nederlandquote:
Loop je me in de zeik te nemen of wa?quote:
Ik zie nu al een knoepert van een spelfout in de titel van dat artikel.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Mijn pedante meninkje is niet zo rullevant"
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-zo-relevant.dhtml
Ja precies, zo'n nobuddy heeft op de opleiding journalistiek een woordje geleerd, maar als je Johan Derksen citeert moet je je wel aan de feiten houden, en niet zijn woorden gaan lopen verdraaien weet je wel.quote:Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nu al een knoepert van een spelfout in de titel van dat artikel.
En de illusie dat hij zijn mening voor zich houdt. Dit is hoe Johan zijn mening voor zich houdt en de gasten aan het woord laat: "Zeg Wesley, vind je ook niet dat Louis een nare man is?"quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd mooi als Johan de suggestie wekt dat hij per toeval allerlei programma's aangewezen krijgt
Dat wereldje in Hilversum spreekt hem dan ook helemaal niet aan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd mooi als Johan de suggestie wekt dat hij per toeval allerlei programma's aangewezen krijgt
"En als je naar huis rijdt, wat voor muziek draai je dan?"quote:Op maandag 9 september 2013 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de illusie dat hij zijn mening voor zich houdt. Dit is hoe Johan zijn mening voor zich houdt en de gasten aan het woord laat: "Zeg Wesley, vind je ook niet dat Louis een nare man is?"
"Not dun", Johan die straatengels spreektquote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De doordekken compilaties blijven toch wel het meest legendarisch.
Cult
Ik ga 1 dezer weken net zo als de gemiddelde tiener van nu, het gratis doorbladeren in een grote boekhandel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
Heb de VI-editie, in het treintje naar Rotterdam vanavond hem bijna uitgelezen. Echt een geweldig boek, wel veel over het Belgische voetbal, maar ook de koeken en grappen komen aan de dag.
Zozo, jij bent goed op de hoogte van wat de gemiddelde tiener doet.quote:Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ga 1 dezer weken net zo als de gemiddelde tiener van nu, het gratis doorbladeren in een grote boekhandel.
Dat mag tegenwoordig en men heeft zelfs aparte zitplaatsen hiervoor. Heerlijk zo een gehypt boekje doorbladeren als je even niets te doen hebt.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans is ondertussen naar Andorra aan het liften.
[ afbeelding ]
Hey, terug van stadionverbod.quote:Op maandag 9 september 2013 20:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wow die truckers gaan gewoon diamanten zoeken.
Topshowtje vieren met de VI Hooligans, niks mis meequote:Op maandag 9 september 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
Straks weer een prima showtje met de boss
[..]
Hey, terug van stadionverbod.
Hij maakt van de nood een deugd, tijd voor een picknick.quote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Hansie is door het oog van de naald gekropen.
[ afbeelding ]
Die kale is die vreselijke Leo Oldenburger.. die man moet het bij darts houden..quote:Op maandag 9 september 2013 20:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hans is ondertussen naar Andorra aan het liften.
[ afbeelding ]
Dat pik je toch niet?quote:
Bedoel je JR?quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Kun-Aguero het volgende:
Vi watchers zijn zulke irritante figuren sinds Jd weg is.
Is JR weg?quote:
Die taxichauffeur vond Johan bij tijd en wijle bijzonder goed op maandagavond.quote:Op maandag 9 september 2013 20:27 schreef Gramulanion het volgende:
Leo Oldenburger schijnt de taxi genomen te hebben.
Ik denk het wel ja.quote:
Ggmm ?quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Neergeschoten. Dat was toch de hele cliffhanger.
Nu toch echt ingrijpen, het begint.quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Kan niks beginnen tegen mijn ma, zus en haar vriend.
Het is koud buiten.quote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Gijp altijd die sjaal om?
Danny Vera kan je ook inhuren om de telefoongids te coverenquote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
de covers van Danny Vera beter dan het origi
Omdat hij homo isquote:Op maandag 9 september 2013 20:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom heeft Gijp altijd die sjaal om?
Precies, dat zeg ik.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfs met 30 graden heeft hij dat aan.
ahw, hij is weggepest, wat zielig.quote:
quote:
Heel voorzichtig misschien, maar j moet wel goed kijken om reclame te ontdekken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Een voorzichtig gesponsord programma.
Dat is waar.quote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Frikandel speciaal hoort over de lengte opengesneden te worden voor ie het vet ingaat. Kan er duidelijk niks van die kerel.
Kees Kroket.quote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef Evertjan het volgende:
ik weet nu al wie de catering mag doen voor de volgende VI Hooligans-meet
Misschien mogen ze de rechten pas na de reclame laten zien.quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Shreyas het volgende:
Kunnen we het nu eindelijk over voetbal gaan hebben
Die likt de hele dag aan die dingen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Evertjan het volgende:
Karina lust ook wel zo XXL frikandel
Platen frikadellen zijn in haar leven taboe.quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef Evertjan het volgende:
Karina lust ook wel zo XXL frikandel
iedereen heeft voor Dordrecht gespeeldquote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef TLC het volgende:
Cruyff heeft ook nog voor Dordrecht gespeeld
Dat was een grapje.quote:Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In Duitsland heb je weinig vrouwen.
Uh, Oké
Wel relatief weinig joodse vrouwen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
In Duitsland heb je weinig vrouwen.
Uh, Oké
Ook niet meer op Twente.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft JD het niet zo op Van Gaal maar ik kan het mis hebben
#TeamJohannesquote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Littlerabbit is een vaste kijker van Hart van Nederland, die denkt anders.
Met de trainer Van Gaal is niks mis mee.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Evertjan het volgende:
volgens mij heeft JD het niet zo op Van Gaal maar ik kan het mis hebben
Dat was ook een grapje.quote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lijkt mij sterk. Genee zit hier voor de vragen, en om het gesprek te leiden.
Dat niet. Wel de snelste.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef TLC het volgende:
Hoorde ik het gisteren nou goed toen Adriaanse zei bij SV dat Matthijsen de beste Nederlandse verdediger is ???
de mens van Gaal des te meerquote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met de trainer Van Gaal is niks mis mee.
Als vakman niks dan lof.quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Met de trainer Van Gaal is niks mis mee.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ah weer stoere verhalen over de jongen uit de sloppenwijken van Malmeui
quote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef Geo4kant het volgende:
Ah weer stoere verhalen over de jongen uit de sloppenwijken van Malmeui
Cor Potje?quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Cavaliers het volgende:
Louis: ''Andorra, dat wordt geen makkelijk potje.''
Malmo is als apeldoorn.quote:Op maandag 9 september 2013 20:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
is dat net zoiets als de Vogelaarwijken van Diemen Zuid?
Johan laat Hans nooit meer zakkenquote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Van_Poppel het volgende:
Mooi dat Johan het voor Hansie opneemt.
Willems Vissers had er een heel grappig filmpje van.quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens Studio Voetbal was dit gewoon grappig. Wat een zuurpruimen bij VI.
Je hoort gewoon mee te doen net de Von Gahl bash.quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens Studio Voetbal was dit gewoon grappig. Wat een zuurpruimen bij VI.
Want daar draait het om?quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef psychosomatic het volgende:
Dat gelul van Derksen steeds dat RvP het voor Sneijder op zou moeten nemen. Andersom zou Sneijdertje het ook niet doen als Robin onder vuur lag. Die gasten zijn echt geen vrienden.
quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
JUICHEN, ALLEMAAL!!!!!
Gefeliciteerd, je had het punt niet nog meer kunnen missen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:43 schreef psychosomatic het volgende:
Dat gelul van Derksen steeds dat RvP het voor Sneijder op zou moeten nemen. Andersom zou Sneijdertje het ook niet doen als Robin onder vuur lag. Die gasten zijn echt geen vrienden.
maar wel in het centrumquote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stam en De Boer hebben ook wel eens op een cruciaal moment over een bal heen getrapt.
De 2-2 tegen Mexico, gloeiende gloeiende.quote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Stam en De Boer hebben ook wel eens op een cruciaal moment over een bal heen getrapt.
Staan.quote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef waaromniet1988 het volgende:
Wat doet die FOX microfoon daar
Denk het wel een bepaalde periodequote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik vraag me ook af of Frankie ook aanvoerder was
Thanksquote:
Wat is het punt? Robin speelt beter als Wesley er niet bij is.quote:Op maandag 9 september 2013 20:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je had het punt niet nog meer kunnen missen.
Ik mis Pberensquote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen: "Van Gaal is een doorgedraaide idioot."
Binnenkort op telegraaf.nl
's Nachts klopt hij nog wel eens op mijn deur. Dat is op zich wel leuk, maar soms denk ik van: nu is het ook wel een keertje mooi geweest.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
's Nachts klopt hij nog wel eens op mijn deur. Dat is op zich wel leuk, maar soms denk ik van: nu is het ook wel een keertje mooi geweest.
jupsquote:Op maandag 9 september 2013 20:48 schreef Shreyas het volgende:
Dit laatste is gelul trouwens, die bal had Sneijder hoe dan ook gewoon moeten maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |