Heb jij hem al gelezen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie onverwachts nu tijd over heeft:
[ afbeelding ]
Gouden tip.
Als je wil praten over VI mag dat. Of over het boek van Jan Boskamp.quote:
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.quote:
Studie? JIJ???quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.
Ik ga het misschien ook wel bestellen. Boekje van Gijp vond ik prima en die van Andy .quote:Op zondag 8 september 2013 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik wacht even tot die in de boekenwinkel ligt, ik moet sowieso nog een paar studieboeken kopen.
Op kosten van de ouders in Groningen met gel in het haar. Ongetwijfeld binnenkort te bewonderen in de Herestraat met een bakfiets.quote:
Rechten zeker? Wanneer ga je auditie doen bij de lokale tv??quote:Op zondag 8 september 2013 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op kosten van de ouders in Groningen met gel in het haar. Ongetwijfeld binnenkort te bewonderen in de Herestraat met een bakfiets.
Nee geen rechten, dat laat ik aan Ties en Paxcon over.quote:Op zondag 8 september 2013 22:18 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Rechten zeker? Wanneer ga je auditie doen bij de lokale tv??
Noem je dit kloten?quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat JR uit pure ellende besloten heeft om hier maar verder te gaan lopen kloten.
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.quote:
Haten op the Lion Kingquote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.
Heb de VI-editie, in het treintje naar Rotterdam vanavond hem bijna uitgelezen. Echt een geweldig boek, wel veel over het Belgische voetbal, maar ook de koeken en grappen komen aan de dag.quote:Op zondag 8 september 2013 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor wie onverwachts nu tijd over heeft:
[ afbeelding ]
Gouden tip.
Ik denk niet dat een avatar iets te maken heeft met iemands mening.quote:Op zondag 8 september 2013 22:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf een Lion King avatar aangemeten heeft is er niet op uit om een constructieve bijdrage te leveren aan dit forum.
Ik vind jouw nieuwtjes anders altijd wel van een Editie NL niveau.quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een avatar iets te maken heeft met iemands mening.
Ik word gek van die gozer.quote:Op zondag 8 september 2013 22:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik begin zo stilaan de indruk te krijgen dat JR uit pure ellende besloten heeft om hier maar verder te gaan lopen kloten.
Er was geen VI vrijdag ivm de kwalificatiewedstrijd Estland-Nederlandquote:
Loop je me in de zeik te nemen of wa?quote:
Ik zie nu al een knoepert van een spelfout in de titel van dat artikel.quote:Op maandag 9 september 2013 10:38 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Mijn pedante meninkje is niet zo rullevant"
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-zo-relevant.dhtml
Ja precies, zo'n nobuddy heeft op de opleiding journalistiek een woordje geleerd, maar als je Johan Derksen citeert moet je je wel aan de feiten houden, en niet zijn woorden gaan lopen verdraaien weet je wel.quote:Op maandag 9 september 2013 10:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie nu al een knoepert van een spelfout in de titel van dat artikel.
En de illusie dat hij zijn mening voor zich houdt. Dit is hoe Johan zijn mening voor zich houdt en de gasten aan het woord laat: "Zeg Wesley, vind je ook niet dat Louis een nare man is?"quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd mooi als Johan de suggestie wekt dat hij per toeval allerlei programma's aangewezen krijgt
Dat wereldje in Hilversum spreekt hem dan ook helemaal niet aan.quote:Op maandag 9 september 2013 10:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd mooi als Johan de suggestie wekt dat hij per toeval allerlei programma's aangewezen krijgt
"En als je naar huis rijdt, wat voor muziek draai je dan?"quote:Op maandag 9 september 2013 10:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
En de illusie dat hij zijn mening voor zich houdt. Dit is hoe Johan zijn mening voor zich houdt en de gasten aan het woord laat: "Zeg Wesley, vind je ook niet dat Louis een nare man is?"
"Not dun", Johan die straatengels spreektquote:Op maandag 9 september 2013 12:53 schreef Insomnia_ het volgende:
De doordekken compilaties blijven toch wel het meest legendarisch.
Cult
Ik ga 1 dezer weken net zo als de gemiddelde tiener van nu, het gratis doorbladeren in een grote boekhandel.quote:Op zondag 8 september 2013 23:27 schreef Grifte het volgende:
Heb de VI-editie, in het treintje naar Rotterdam vanavond hem bijna uitgelezen. Echt een geweldig boek, wel veel over het Belgische voetbal, maar ook de koeken en grappen komen aan de dag.
Zozo, jij bent goed op de hoogte van wat de gemiddelde tiener doet.quote:Op maandag 9 september 2013 14:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ik ga 1 dezer weken net zo als de gemiddelde tiener van nu, het gratis doorbladeren in een grote boekhandel.
Dat mag tegenwoordig en men heeft zelfs aparte zitplaatsen hiervoor. Heerlijk zo een gehypt boekje doorbladeren als je even niets te doen hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |