Het zou wel heel jammer zijn als ze haar die moord hebben laten plegen...quote:Op maandag 9 september 2013 20:33 schreef luftersel het volgende:
Ik vraag me trouwens af waar Laura steeds aan denkt. Dat deed ze in de eerste aflevering en na een scene wordt constant op haar ingezoomd als ze nadenkt. Verdacht......
Die preview inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Welke stagiaire mocht zich als de koekjesgooier verstoppen achter de bank?
Inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef roos85 het volgende:
Welke stagiaire mocht zich als de koekjesgooier verstoppen achter de bank?
Ja echt te erg..quote:Op maandag 9 september 2013 20:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die preview inderdaadMijn god wat slecht
quote:Op maandag 9 september 2013 20:35 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Inderdaadik weet dat ze rap zijn qua SORAS maar met zo'n worp zou Bram moeiteloos Nederlands kampioen discuswerpen zijn geworden
quote:Op maandag 9 september 2013 20:29 schreef TheVulture het volgende:
Die rol van Julia als zaadreservoir van Ludo is echt zo belachelijk ingestoken
Ik lach me rot mocht je gelijk hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef DaMart het volgende:
Duidelijk, die Julia heeft Mike vermoord.
* DaMart keek ook weer eens.
Dat zou wel een hele aparte twist zijn... ze heeft Mike nog nooit gezien geloof ik..quote:Op maandag 9 september 2013 20:36 schreef DaMart het volgende:
Duidelijk, die Julia heeft Mike vermoord.
* DaMart keek ook weer eens.
Bij dit soort dingen is het nooit een van de vaste castleden. Zie toen die Robin dat grietje met de stofzuiger had doodgemept en Sil die Ome Willem had vermoord. En nu is Julia blijkbaar het tijdelijke personage met de meeste zendtijd, dat heel aandachtig luistert naar wie allemaal verdacht worden.quote:Op maandag 9 september 2013 20:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik lach me rot mocht je gelijk hebben
Geen idee, ik kijk niet zo vaak meer. Maar dan wilde ze vast iemand anders ombrengen, maar heeft ze de verkeerde parachute gemoldquote:Op maandag 9 september 2013 20:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat zou wel een hele aparte twist zijn... ze heeft Mike nog nooit gezien geloof ik..
quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben een sober cellenbeleid in Meerdijk... geen cameratoezicht
En ook al geen bezoek meer... Niemand is in anderhalve week bij hem op bezoek geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze hebben een sober cellenbeleid in Meerdijk... geen cameratoezicht
Ze wilde Rikki wegwerken, omdat ze haar te min vindt voor haar zoon?quote:Op maandag 9 september 2013 20:42 schreef Clemanyana het volgende:
Want ze is mega hotel de botel op Ludo na zijn zaadstorting en wilde de doorn in het oog van zijn geliefde dochter wegwerken?
Hmm.. dat strookt alleen niet echt met de verwisselingstheorie. Nog even nadenken
Monica had een motief om Bing uit de weg te ruimen, die sprong alleen niet en Mike pakte per abuis een verwisselde parachute...quote:Op maandag 9 september 2013 20:45 schreef luftersel het volgende:
Ik denk juist dat het wel een vast castlid is, aangezien de castleden steeds meer werk erbij gaan doen en dat niet kunnen combineren onderhand (Ferri en Ruud zijn DJ, Marly (en Gigi als gastrol) in Verliefd Op Ibiza, Gigi bij Campinglife, Ferry met al de dingen die die doet, etc. Ik kan me gewoon niet voorstellen welke bijrol de parachute zou hebben kunnen saboteren. Monica? Die had geen motief. Menno? Kende Mike niet eens. Julia? Die kent helemaal niemand naast Anton en Julia en nu Ludo.
Joh.. lieve schat, ik kijk al jarenquote:Op maandag 9 september 2013 20:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bij dit soort dingen is het nooit een van de vaste castleden. Zie toen die Robin dat grietje met de stofzuiger had doodgemept en Sil die Ome Willem had vermoord. En nu is Julia blijkbaar het tijdelijke personage met de meeste zendtijd, dat heel aandachtig luistert naar wie allemaal verdacht worden.
Kan niet missen dus.
Aysen had ook een potentieel slachtoffer kunnen zijn, en daarnaast kan Monica ook per ongeluk de verkeerde parachute hebben gesaboteerdquote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monica had een motief om Bing uit de weg te ruimen, die sprong alleen niet en Mike pakte per abuis een verwisselde parachute...
Monica wilde Bing helemaal niet uit de weg ruimen. Waarom zou ze dat willen? Ze had hem zelf aangegeven.quote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Monica had een motief om Bing uit de weg te ruimen, die sprong alleen niet en Mike pakte per abuis een verwisselde parachute...
Aysen zou in eerste instantie niet eens meespringen, en Bing kwam daar pas achter een dag van tevoren. Monica was toen al haar spullen aan het pakken.quote:Op maandag 9 september 2013 20:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Aysen had ook een potentieel slachtoffer kunnen zijn, en daarnaast kan Monica ook per ongeluk de verkeerde parachute hebben gesaboteerd
Dan is het goedquote:Op maandag 9 september 2013 20:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Joh.. lieve schat, ik kijk al jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |