@nichtje Zoals Afroman zou zeggen: Your pretty face don't match that nasty attitude.quote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is echt 20, en dit is 'het' nichtje op onze oude kloonaccount van vorig jaar
Was het gezellig met je vriendin?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, hij is er weer.
Gelukkig heb ik nog mijn cookieverslaving
Doe jij dat spel ook al?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, hij is er weer.
Gelukkig heb ik nog mijn cookieverslaving
Jullie liefde is helemaal weg he?quote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik toevalligerwijs ook toen jij hier vandaag opeens weer begon te posten.
Dat komt erg geloofwaardig over met die UI.quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net eindelijk kinderachtig kunnen doen, dus ik ga nu weer normaal doen hier.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net eindelijk kinderachtig kunnen doen, dus ik ga nu weer normaal doen hier.
Ik ben ook al begonnenquote:
Je moet het wel zijn gang laten gaan op een gegeven moment.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook al begonnenik vind het nog wel grappig ook. Alleen heb ik een verslaving cursorpijltjes en oma's kopen.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt erg geloofwaardig over met die UI.
Oké ik zoek wel een andere.quote:
Fout.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het wel zijn gang laten gaan op een gegeven moment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |