quote:Op zondag 8 september 2013 18:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, geen wonder.. denk al hoe komt die ouwe taart hier
dan geloof je me toch niet?quote:Op zondag 8 september 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dertigers die liegen over hun leeftijd.. royal sadness
ze is echt 20, en dit is 'het' nichtje op onze oude kloonaccount van vorig jaarquote:Op zondag 8 september 2013 18:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dertigers die liegen over hun leeftijd.. royal sadness
dat nichtje waar al die feyenoorders op geilden?quote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is echt 20, en dit is 'het' nichtje op onze oude kloonaccount van vorig jaar
@nichtje Zoals Afroman zou zeggen: Your pretty face don't match that nasty attitude.quote:Op zondag 8 september 2013 18:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze is echt 20, en dit is 'het' nichtje op onze oude kloonaccount van vorig jaar
Was het gezellig met je vriendin?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, hij is er weer.
Gelukkig heb ik nog mijn cookieverslaving
Doe jij dat spel ook al?quote:Op zondag 8 september 2013 18:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck, hij is er weer.
Gelukkig heb ik nog mijn cookieverslaving
Jullie liefde is helemaal weg he?quote:Op zondag 8 september 2013 18:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik toevalligerwijs ook toen jij hier vandaag opeens weer begon te posten.
Dat komt erg geloofwaardig over met die UI.quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net eindelijk kinderachtig kunnen doen, dus ik ga nu weer normaal doen hier.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb net eindelijk kinderachtig kunnen doen, dus ik ga nu weer normaal doen hier.
Ik ben ook al begonnenquote:
Je moet het wel zijn gang laten gaan op een gegeven moment.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ben ook al begonnenik vind het nog wel grappig ook. Alleen heb ik een verslaving cursorpijltjes en oma's kopen.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat komt erg geloofwaardig over met die UI.
Oké ik zoek wel een andere.quote:
Fout.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het wel zijn gang laten gaan op een gegeven moment.
Ik zit ook niet echt te klikken. Smoofie had een of ander programma waardoor zijn muis de hele tijd bleef klikken.quote:Op zondag 8 september 2013 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het wel zijn gang laten gaan op een gegeven moment.
quote:Op zondag 8 september 2013 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Het voordeel is dat hij blijft genereren, ook als je koffie gaat zetten.
Je hoeft niet per se te klikken.quote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Zijn jullie nou nog steeds aan het klikken
Dat gaat automatisch?quote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
Straks fingeringskills als Ron Jeremy, al die chicks gaan squirtenquote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
je bent zelf nouquote:Op zondag 8 september 2013 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |