Vertel mij wat: MUZ / Plaats een Great Forgotten Songquote:Op zondag 3 november 2013 10:54 schreef Seven. het volgende:
[..]![]()
Rond die tijd was er ook Shea Seger met Clutch, maar ik kan niet linken vanaf mijn android.
Vertel mij watquote:Op zondag 3 november 2013 12:26 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vertel mij wat: MUZ / Plaats een Great Forgotten Song
Oeh, lekker zeg.quote:Op zondag 3 november 2013 14:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Vertel mij wat
MUZ / Plaats een Great Forgotten Song
Ik heb de single liggenquote:Op zondag 10 november 2013 11:51 schreef Arjan4all het volgende:
Een mooie dag voor en great forgotten song...
geweldig album ookquote:Op maandag 25 november 2013 20:00 schreef Arjan4all het volgende:
Mijn herinnering zegt me dat ik deze ook heel goed vond
quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Arjan4all het volgende:
13 jaar later gebeurde er iets geweldigs, de Italiaanse band "Double You" transformeerde de song in een grote en geweldige hit. Er werden 3 miljoen singles van verkocht en ook in Nederland was het een nummer 1 hit. De videoclip is geweldig gedaan en ineens is het geen zeiknummer, maar een geweldige song om naar te luisteren met een flinke dosis greatness. Enjoy...Double You
helemaal mee eens hoor, ranjaquote:
Het gaat er helemaal niet om dat het een cover is maar je was wel erg enthousiastquote:Op zondag 19 januari 2014 17:00 schreef Arjan4all het volgende:
Hmmm, de gevestigde orde op dit forum vindt Double You niet great. Ik wist dat er wel een probleem was met deze post, omdat Double You een andere song covert.
Nooit begrepen dat iemand 't überhaupt vrijwillig zou luisteren.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Arjan4all het volgende:
In 1979 kwam de band "K.C. & The Sunshine band met een draak van een nummer "Please don't go", ik vind het niet om aan te horen, ik ben blij dat 'ie vergeten is in deze uitvoering, toch even ter referentie:
13 jaar later gebeurde er iets geweldigs, de Italiaanse band "Double You" transformeerde de song in een grote en geweldige hit. Er werden 3 miljoen singles van verkocht en ook in Nederland was het een nummer 1 hit. De videoclip is geweldig gedaan en ineens is het geen zeiknummer, maar een geweldige song om naar te luisteren met een flinke dosis greatness. Enjoy...Double You
De laatste versie is inderdaad wat beter te pruimen als " lekkerder in het gehoor."quote:Op zaterdag 18 januari 2014 19:59 schreef Arjan4all het volgende:
In 1979 kwam de band "K.C. & The Sunshine band met een draak van een nummer "Please don't go", ik vind het niet om aan te horen, ik ben blij dat 'ie vergeten is in deze uitvoering, toch even ter referentie:
Helaas compleet genegeerd in Nederland, alles wat ze na deze nog heeft gedaan. Terwijl ze toen pas echt goed werd.quote:Op zondag 26 januari 2014 16:49 schreef marphinl het volgende:
Ex vriendinnetje van Johnny Depp: http://www.top90s.nl/Vanessa-Paradis-Be-My-Baby_2_936.html
Gaaf nummer jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deense zangeres/band, radiohitje in 1990, geproduceerd door Jeff Lynne van ELO.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |