Kwam het singletje vorige week nog tegen anders.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:24 schreef Arjan4all het volgende:
in het meedraaiende videoclipje zien we een soort stalker die een dame de stuipen op het lijf jaagt. Afgezien daarvan is het best een leuk nummer uit 1985, totally forgotten natuurlijk....
Vind het een niet veel toevoegend aardig covertje.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:25 schreef Arjan4all het volgende:
Even naar luisteren, best great gedaan, uit 2002.....
ik denk dat jij en ik niet echt representatief zijn hiervoorquote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit topic begint voor mij steeds meer eentje te worden waarvan ik ze niet vergeten ben of ik kende ze helemaal niet (de meeste neverywhere posts)
Ik heb het ook wel een beetje.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 17:46 schreef ranja het volgende:
[..]
ik denk dat jij en ik niet echt representatief zijn hiervoor
Ik vind het nummer zelf ook heel goed, deze was al eerder op dit topic geplaatst, maar nog een keertje en nu de orginele videoclip is geen slecht idee.quote:Op zaterdag 2 november 2013 23:06 schreef Berkery het volgende:
Deze hoorde ik een maand of wat geleden op de radio onderweg naar mijn werk, ik denk dat ik 'm zeker 25 jaar niet gehoord heb, en het nummer is niet eens zo geweldig, maar ik weet nog wel dat ik de clip erg leuk vond
Niet echt een great song, maar wel great memories. Hey, ik was 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |