Uit één van de mooiste stukken aller tijden.quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef neverywhere het volgende:
En een klein stukje mooie muziek uit een heel lang stuk:
Deze film had trouwens ook voor de liefhebbers van klassiek het nodige te biede";quote:Op zaterdag 5 oktober 2013 12:42 schreef neverywhere het volgende:
Uit the great rock and roll swindle...niet zo'n heel erg goeie film maar wel met een paar verbazend leuke liedjes van een band die eigenlijk al niet meer bestond....ach ja..
oh ja...en deze natuurlijk ook:
Hawkwind.quote:
Lisa wel maar van Cyndi kende ik haar solo hits toch eerderquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Onze eerste kennismaking met Cyndi Lauper en Lisa Stansfield in hun blauwe maandagen in blauwe bandjes
Ik ook, maar ik zette het maar even in het historisch besef-perspectiefquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 18:29 schreef ranja het volgende:
[..]
Lisa wel maar van Cyndi kende ik haar solo hits toch eerder
Inderdaad een prima nummer maar niet eentje die je haast niet meer hoort.quote:Op maandag 14 oktober 2013 17:22 schreef Arjan4all het volgende:
Eentje uit de jaren zeventig, ik was niet heel erg fan van hun muziek, maar dit nummer is best leuk
Deze ookquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:24 schreef neverywhere het volgende:
Ooit,heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden was dit de tune van een radioprogramma....heeeeeeeeeeeeeeeel lang geleden....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |