probleem was dat het wel de lekkerste frieten in de omgeving waren, bakten tenminste nog in ossewit. alleen tja .. spugen in het vetquote:
Is dat tegenwoordig niet verboden?quote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
probleem was dat het wel de lekkerste frieten in de omgeving waren, bakten tenminste nog in ossewit. alleen tja .. spugen in het vet
Weer lopen rellen in de stad?quote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Caland het volgende:
Kankerhard mijn hand gekneusd. En geen idee hebben hoe dat is gebeurd
quote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die neger is irritant in Iron Sky. Ik zit in #Kampnazi's
puush plat? Krijg je link niet openquote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef Adames het volgende:
[..]
probleem was dat het wel de lekkerste frieten in de omgeving waren, bakten tenminste nog in ossewit. alleen tja .. spugen in het vet
Ja, dat blijft een naar mannetje, ook al kan hij wel dartsen als hij in vorm is.quote:Op zondag 8 september 2013 17:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zag het. Barney lijkt definitief gebroken zijn, gelukkig maar.
Colaquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Geo4kant het volgende:
Geo voelt een Rens modus aankomen.. halve liter cola + 2 golden power
Zat ik ook nog aan te denken maar mijn knokkels zijn gewoon nog heel.quote:
volgens mij niet, alleen zwaar ontmoedigd oa door een leuke campagne van remia.quote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is dat tegenwoordig niet verboden?
rare filmquote:Op zondag 8 september 2013 17:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Die neger is irritant in Iron Sky. Ik zit in #Kampnazi's
Ik ken een zinnetje á la "there's some whores in the hallway"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |