Dank voor het toevoegenquote:Op zondag 8 september 2013 09:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Moemoe?Zo noem ik m'n moeder altijd
En m'n favoriete zwerfhond die naast kantoor bivakeert
Hierom kan men je gewoon niet serieus nemen..quote:
quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef BergGeit95 het volgende:
[..]
Hierom kan men je gewoon niet serieus nemen..
Of je hebt borderline of je bent gewoon een trol
Waar sta jij dan?quote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef hoink581 het volgende:
Wat een ONZ inteelt weer. De helft van de users heb ik nog nooit gezien.
Inclusief hoink581. Hommo.quote:Op zondag 8 september 2013 23:08 schreef Geralt het volgende:
[..]
Falers die zichzelf toevoegen en op zichzelf stemmen. En een hoop.
Haha.quote:Op zondag 8 september 2013 23:41 schreef Unscrewed het volgende:
Ik wil graag een bug rapporteren.
Ik sta op #77 maar ik hoor op #1
Graag hier iets aan doen.
Gr gr
Sneu om dat over jezelf te zeggenquote:Op zondag 8 september 2013 14:50 schreef Legs_and_Co het volgende:
Iedereen bedankt voor alle stemmen trouwens!
Legs_and_Co = BAAS
Ik heb mezelf toegevoegd, maar ik heb heul niet op mezelf gestemd.quote:Op zondag 8 september 2013 23:18 schreef BroodjeSmeerkaas het volgende:
[..]
Inclusief hoink581. Hommo.
quote:Op maandag 9 september 2013 10:11 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf toegevoegd, maar ik heb heul niet op mezelf gestemd.
Al je medeMODS plus ikquote:
Bedanktquote:
quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
KutlijstDe top zit vol met trolls, gebande users en kloons
Dankje.quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Er zit ook een patroon in, kijk het aantal stemmen 17 - 50 en 52 maar eens. Bepaalde users willen perse bij elkaar staan of zoquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Is er al. Zie de OP.quote:Op maandag 9 september 2013 16:57 schreef Hallojo het volgende:
Wanneer komt de lijst voor bazen der bazenusers eigenlijk? Ik wil namelijk ook meedoen.
das de kloon van je moederquote:Op maandag 9 september 2013 17:57 schreef kristalhelder het volgende:
Waarom al die minpunten voor maximumrage
quote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Da's niet zo handig idd. Misschien kan BBQ het voor je aanpassen als je het lief vraagtquote:Op dinsdag 10 september 2013 06:56 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom is de verkeerde supergirl toegevoegd
Hoezo verkeerdequote:Op dinsdag 10 september 2013 06:56 schreef -supergirl- het volgende:
Waarom is de verkeerde supergirl toegevoegd
Nr 28 yoquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:20 schreef GJonline het volgende:
[..]
Hoezo verkeerdeJe staat er gewoon tussen preut. Ergens onderaan.
Dank voor de complimentenquote:Op maandag 9 september 2013 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Dat ben jij niet maar de veel meer geliefde user supergirlquote:
Ik neem mijn woorden terugquote:Op dinsdag 10 september 2013 07:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat ben jij niet maar de veel meer geliefde user supergirl
De massa bestaat uit idioten dus wees trots dat slechts een selectie van bazenusers het inzicht heeft om op jou te stemmenquote:
Lijkt heel erg Hyves-achtigquote:Op zondag 8 september 2013 14:51 schreef richolio het volgende:
Ik vind je baas. Ja, jij daar! En je bent nog een schatje ook.
Stem op mij= Stem terug
Meer oude superdudes/sugababesquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |