abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130934742

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*

Sommige mannen houden van skinny vrouwen. Maar vrees niet chubbies. Als je een lief koppie hebt, zijn er ook mannen die jou willen douwen. Zoveel mannen zoveel voorkeuren. We hoeven het er niet weer over te hebben.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_130934782
Die vrijen tenminste nog!

Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
pi_130934982
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:

Ik zwaai naar dieren.
  zondag 8 september 2013 @ 01:14:53 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130935859
Naamtopic! *O*
♥ || Baby catcher in training || ♥
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 02:15:05 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_130937564
quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:

:D :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_130937979
Net nog wel een ander contact afgekapt trouwens. Die schreef me eerder aan naar aanleiding van die RP-profieltekst, en dat ze niet wist dat ze in een mannelijke variant bestond. Zag er behoorlijk neukbaar uit op de foto's, dus nou ja, vooruit. Berichtje terug gestuurd.

Om vervolgens op IEDER geintje waar het sarcasme/de zwarte humor duimendik vanaf droop bloedserieus in te gaan. Een beetje zoals je vaak op Fok ziet, zeg maar. Ook zo vermoeiend. Je moet ze het pak zout zo af en toe zelf in de handen drukken. Terwijl mijn manier van reageren toch echt geen millimeter afwijkt van die profieltekst waar ze eerder zo gecharmeerd van was.

Ik werd er nogal chagrijnig van ten langen leste en heb 'r succes gewenst, maar dat we als dag en nacht verschillen wat mij betreft. Uiteráárd was ze het er van het ene op het andere moment volkomen mee eens :7
pi_130939360
Hungry_joe laat het gewoon. Als je afhankelijk bent van dat soort gespuis wat online zit... Ik snap echt niet waarom je niet wat "game" leerd en vrouwen date die je op straat tegen komt. De meeste vrouwen die ik op straat ontmoet wonen op de desbetreffende plek dichterbij dan mezelf. Vrouwen vinden het geweldig als ze overdag een gezellige gozer ontmoeten. Vooral bij een grote trein station heb je honderden vrouwen, dan sla je dat gechat over

:)

[ Bericht 41% gewijzigd door firefly3 op 08-09-2013 06:56:23 ]
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130939875
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 05:56 schreef firefly3 het volgende:
Hungry_joe laat het gewoon. Als je afhankelijk bent van dat soort gespuis wat online zit... Ik snap echt niet waarom je niet wat "game" leerd en vrouwen date die je op straat tegen komt. De meeste vrouwen die ik op straat ontmoet wonen op de desbetreffende plek dichterbij dan mezelf. Vrouwen vinden het geweldig als ze overdag een gezellige gozer ontmoeten. Vooral bij een grote trein station heb je honderden vrouwen, dan sla je dat gechat over

:)
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic? :{
pi_130940022
Ik zie het opeens helemaal voor me:

Een battle date in de kroeg tussen HJ en Firefly, een soort 'mag ik u kussen' maar dan wat rauwer.

Doen jullie mee? :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_130940717
Als ik nog niet bezet was zou ik zeker van de partij zijn. Weet ook wie ik zonder aarzeling zou kiezen, los van de mogelijkheid dat firefly onverhoopt enorm lekker blijkt te zijn. God wat een irritant figuur zeg. :')
pi_130940763
Tijd om mezelf opnieuw uit te vinden denk ik eerder. Op dit moment zou ik nog van Benzin verliezen.
  zondag 8 september 2013 @ 10:44:59 #12
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130940821
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.

Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.

Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.

"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE! :D :D"
(Publiek juicht, Linguine flasht)

Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)

Oh man. Zou dus echt schitterend zijn, zoiets.
Gourmetten of steengrillen?
pi_130940880
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.

Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.

Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.

"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE! :D :D"

Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)

Zou je dat niet meer willen doen, zo vroeg in de morgen? Mijn bulderende lach van zojuist ging zelfs dwars door mijn kater heen. Auw.
pi_130940890
Hahahahaha

Waar kan ik kaartjes kopen?
  zondag 8 september 2013 @ 10:59:16 #15
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130941070
Silenus, bedankt. Mijn eerste lach vandaag :D
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 11:02:10 #16
Brabo Bastard
pi_130941119
De sfeer zit er weer heerlijk in vanochtend :D
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130941357
quote:

En bedankt voor die tomaat he ;) Misschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?

quote:
9s.gif Op zondag 8 september 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd om mezelf opnieuw uit te vinden denk ik eerder. Op dit moment zou ik nog van Benzin verliezen.
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!

En er kan ingezet worden op de uitslagen:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers? ;)
pi_130941389
Ik ga denk ik voortaan meer op stap. Topavond gehad gisteren. Vrouwen die me leuk vonden. :P Eentje vond ik ook wel leuk. Helaas weet ik dr naam niet.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 11:18:52 #19
Brabo Bastard
pi_130941399
quote:
7s.gif Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:

[..]

En bedankt voor die tomaat he ;) Misschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?

[..]

Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onder ;(
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130941467
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onder ;(
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doet ;)
pi_130941589
quote:

Wat kun je toch geniaal schrijven _O-
pi_130941690
quote:

[..]

[..]

Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Ik speel wel rondemiss... zal vast oefenen op tomaten ontwijken :P
pi_130941767
Lol _O-
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 11:52:47 #24
Brabo Bastard
pi_130942053
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:

[..]

Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doet ;)
Don't bet on it, maar bedankt voor het vertrouwen :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130943610
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerd :P Dus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden }:|
  zondag 8 september 2013 @ 12:51:42 #26
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130944065
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerd :P Dus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden }:|
Je mening baseren op twee gesprekken :')
pi_130944068
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer dan ;).

Dinsdag maar eens speeddaten, ben benieuwd :)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-09-2013 12:52:13 ]
pi_130944164
Ben op dit moment ook aan het chatten op paiq. Maar voor mij nu meer voor de lol. Misschien werkt mensen in het echt tegenkomen toch wel beter (dat vind ik nu.. kan volgende week weer anders zijn).
Maar op Paiq, beetje gezellig kletsen, beetje flirten. Vooral niet te serieus, misschien werkt het dan ook wel weer.
pi_130944332
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je mening baseren op twee gesprekken :')
Nee twee foto's ;) Maar goed, zal het iets netter formuleren. Het waren niet bepaald mijn types die ik ineens tevoorschijn zag komen. Vind het wel fijn om toch eerst een beeld te hebben van hoe iemand eruit ziet.
  zondag 8 september 2013 @ 12:59:09 #30
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130944347
Nouja aangezien je je alleen voor de lol inschreef maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk. :+
pi_130944401
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer dan ;).

Dinsdag maar eens speeddaten, ben benieuwd :)
Ja voordeel is wel dat ze natuurlijk op uiterlijk weinig vergelijkingen kunnen maken met anderen. En inderdaad zo'n chatgesprek vind ik dan ook wel weer wat fijner dan over en weer mailen op lexa. Ik zal het nog ff de kans geven, heb toch niet veel te doen vandaag.
pi_130944449
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
Nouja aangezien je je alleen voor de lol inschreef maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk. :+
Scherp.
pi_130945148
Paiq werkt voor mij best aardig. Date op het moment met twee dames. :)
Burning bridges gives you so much more
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 13:52:28 #34
Brabo Bastard
pi_130946344
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Paiq werkt voor mij best aardig. Date op het moment met twee dames. :)
Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130947916
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg. :')
pi_130948650
quote:
Regelt vrouwen in de trein.
Toevallig heeft vanochtend nog een meid in de trein haar nummer in mijn tel gestopt lol
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_130948664
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg. :')
En de vrouwen vinden dat ook van de mannen.. Goh wat raar.. ;). Ik moet zeggen dat het af en toe best wel lekker voelt om iemand gewoon uit de lijst te gooien.. Als ik je 2 keer aanspreek over een bestek van 4 a 7 dagen en je bent dagelijks online, maar je geeft geen reactie, dan houdt het voor mij op. En hak ik zelf de knoop door.. Het is graag of niet..
pi_130948998
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ga denk ik voortaan meer op stap. Topavond gehad gisteren. Vrouwen die me leuk vonden. :P Eentje vond ik ook wel leuk. Helaas weet ik dr naam niet.
Goed bezig! :)
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 15:01:46 #39
Brabo Bastard
pi_130949035
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.

Anderen blokkeerden me midden in het gesprek (had bij eentje de zin nog niet eens afgetikt :') ).

Als ik naar mijn lijst met vroegere contacten keek zie ik wel dat ik ook nog vrij onervaren was in het begin :')

Maar al doende leert men, en je pikt de meeste die een beetje apart zijn er wel zo uit. Heb er zelf niet zo'n moeite mee totdat ze hun hele levensverhaal en mislukkingen gaan tikken.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130949281
quote:

Die wedstrijd wil ik wel zien :)
Monkey see, monkey do.
pi_130949474
Het is allemaal leuk en grappig, maar de kern is best erg eigenlijk. Datingsites kan misschien wel voor erbij als toevoeging, maar je moet ook gewoon kunnen afspreken en daten met vrouwen die je dagelijks in het leven tegen komt.
pi_130949510
quote:

Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Waarom zijn mijn odds even laag als die van Firefly? ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130949524
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.

Anderen blokkeerden me midden in het gesprek (had bij eentje de zin nog niet eens afgetikt :') ).

Als ik naar mijn lijst met vroegere contacten keek zie ik wel dat ik ook nog vrij onervaren was in het begin :')

Maar al doende leert men, en je pikt de meeste die een beetje apart zijn er wel zo uit. Heb er zelf niet zo'n moeite mee totdat ze hun hele levensverhaal en mislukkingen gaan tikken.
psychisch niet in orde? :D Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
pi_130949582
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal leuk en grappig, maar de kern is best erg eigenlijk. Datingsites kan misschien wel voor erbij als toevoeging, maar je moet ook gewoon kunnen afspreken en daten met vrouwen die je dagelijks in het leven tegen komt.
Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroep :P
pi_130949638
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroep :P
Probeer wat stapmaten te vinden en ga ook alleen stappen :)
pi_130949703
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

psychisch niet in orde? :D Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
Oké, tough guy.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 15:23:55 #47
Brabo Bastard
pi_130949790
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Was ook snel voorbij toen ja.

Ik snap dat je wat toenadering zoekt en dat het met een psychisch probleem lastig kan zijn. Maar ga dan eerst naar een praatgroep en dan pas daten.

Natuurlijk moet iedereen dit zelf weten, maar je kansen zijn dan wel erg laag.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 15:24:45 #48
Brabo Bastard
pi_130949810
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 15:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oké, tough guy.
Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130949838
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Was ook snel voorbij toen ja.

Ik snap dat je wat toenadering zoekt en dat het met een psychisch probleem lastig kan zijn. Maar ga dan eerst naar een praatgroep en dan pas daten.

Natuurlijk moet iedereen dit zelf weten, maar je kansen zijn dan wel erg laag.
Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaan ;)
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 15:33:48 #50
Brabo Bastard
pi_130950138
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaan ;)
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.

Helaas wel toen ik het met een ex uitmaakte na 8 maanden. Die bleek best issues te hebben :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130950405
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.
En dit is mijn mening.
pi_130950436
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".

Ben wel aardig tegen haar gebleven en heb uiteindelijk gevraagd of we de volgende keer als vrienden konden afspreken. Dat was niet helemaal haar idee ervan, maar goed.

Ik kan echt geen relatie hebben met iemand die labiel is. Hoe fout dat ook klinkt.. daar ben ik een te asociale hork voor. Het aantal keer dat ik ruzie met mijn vriendin heb gehad omdat ik iets verkeerds gezegd heb of simpelweg omdat ik chagrijnig was.. pfff :X

Eigenlijk ben ik gewoon helemaal geen relatiemateriaal.
Monkey see, monkey do.
pi_130950570
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Helaas wel toen ik het met een ex uitmaakte na 8 maanden. Die bleek best issues te hebben :')
Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 16:30:16 #54
Brabo Bastard
pi_130951926
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef BadObsession het volgende:

[..]

Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".

Ben wel aardig tegen haar gebleven en heb uiteindelijk gevraagd of we de volgende keer als vrienden konden afspreken. Dat was niet helemaal haar idee ervan, maar goed.

Ik kan echt geen relatie hebben met iemand die labiel is. Hoe fout dat ook klinkt.. daar ben ik een te asociale hork voor. Het aantal keer dat ik ruzie met mijn vriendin heb gehad omdat ik iets verkeerds gezegd heb of simpelweg omdat ik chagrijnig was.. pfff :X

Eigenlijk ben ik gewoon helemaal geen relatiemateriaal.
Er zijn maar weinig mensen die ermee kunnen omgaan. Ik kan het zelf ook niet dus ik ga me er ook niet aan wagen.

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 10-09-2013 11:59:38 ]
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130953285
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef Rickario het volgende:

[..]

Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.
Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weet
pi_130955344
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weet
Andersom werkt dat trouwens net zo.

Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl :P ). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 18:21:02 #57
Brabo Bastard
pi_130955774
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl :P ). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130955839
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.
Het is niet de eerste vraag die ik op iemand afvuur :P . maar al pratende kom je er vaak wel achter. Of de ander heeft zelf ook het een en ander meegemaakt in zijn leven of ook eens met een burnout thuis gezeten (of heeft een familielid met een ziekte). Dan weet je al dat het draagvlak groter is. :)
  zondag 8 september 2013 @ 18:25:07 #59
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130955881
Het hangt er ook maar net vanaf wat voor problemen het zijn en of ze op dat moment "actief" zijn of in het verleden gespeeld hebben (waarbij bekend is dat terugkeer een risico is).
Hoeveel invloed heeft het op je dagelijks functioneren?

Een depressie van een paar jaar terug lijkt me minder een probleem dan een persoonlijkheidsstoornis nu.

Dat laatste is sowieso chronisch, natuurlijk.
pi_130956026
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

leeg jouw pm inbox eens! :p
pi_130956360
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 18:31 schreef PeterPastoor het volgende:

[..]

leeg jouw pm inbox eens! :p
Ik heb daar problemen mee, kan er niet bijkomen ook. Wordt aangewerkt! :P
  zondag 8 september 2013 @ 19:52:27 #62
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_130958490
quote:
HALLO IK BEN DEBBIE 23 UIT ROTTERDAM ik ben al best lang vrijgezel een ik ben ob zoek naa een leuke liefe jonge soory dat ik noog geen foto heb maa dat komt noog wel
quote:
Opleiding: lagere school
Beroep: HORCIA
Nou kan niet wachten op de foto! :')
pi_130958582
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

_O-
pi_130958806
quote:
10s.gif Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

[..]

Fake, niemand gebruikt een b voor een p als fout.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 20:06:36 #65
Brabo Bastard
pi_130959079
quote:
99s.gif Op zondag 8 september 2013 18:23 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Het is niet de eerste vraag die ik op iemand afvuur :P . maar al pratende kom je er vaak wel achter. Of de ander heeft zelf ook het een en ander meegemaakt in zijn leven of ook eens met een burnout thuis gezeten (of heeft een familielid met een ziekte). Dan weet je al dat het draagvlak groter is. :)
Dat is wel zo. Overigens heb ik dan geen probleem als iemand ooit eens een burnout heeft gehad bijvoorbeeld, maar iemand die echt psychisch in de 'war' is, daar zou ik niet mee om kunnen gaan.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130959237
Over ouwe vrijsters gesproken, krijg bij RP net een interessebericht van een vrouw die eruit ziet als 50+ (profielleeftijd van 31 jr), een aantal lagen make-up waar clown Bassie nog jaloers op zou zijn en met deze profieltekst: :D

Hallo mannen!!
IK BEN UIT RUSLAND EN UKRAINA.IK WOON NEDERLAND 13 JAAR.
EN NU IK BEN NEDERLANDER, IK HEB OOK NEDERLANDE PASPORT.
Ik ECHT Lief MESJE, eerlijk, trouw, open, gevoelsmens, humor, sportief.
IK HEB ALTIJ GAAT ECHT GOEJE LEVEN .
IK PRAAT OOK NOOG 5- TALEN.
Ik hou ook veel van kinderen, dus als jij houd niet van kinderen, dus beter niet nememn met mij contakt !!!!!
Of als je bent niet serieouze man (( alleen dinken over sex )) , dan beter zoeken veder andere vrouw .Omdat ik ben niet dom, en ik altijd weet hoe is hoe .

ALS JE HEB GEEN FOTO, OF SLECHTE FOTO VAN JOU GEZICHT, DAN JE KRIJGT GEEN ANTWOORD VAN MIJ.
WIL JE ECHT VASTE RELATIE........ en zoek je een leuk contact ??? Wil je me beter kennen ????? DAN STUUR NAAR MIJ BERIGT. OMDAT IK HOUW MET DE GEVOELEN PRATEN MET DE MENSEN. EN ALS IK HOOR JOU STEM, DAN IK WEET WIE BEN JIJ.
ZOO IK BEN.
GRAAG NIET VRAGEN MIJ E-MAIL ADRES VOOR DE FOTO NAAR MIJ STUREN, OMDAT ALS JE BENT SERIEUS MAN , DAN WAROEM JE NIET BIJ DE RELATIEPLANET FOTO PLATSEN ???? DUS BETEKENT JIJ VOOR IETS BANG !!!!!! WAROEM DAN BANG ??? DUS BETEKENT JIJ BENT NIET SERIEUS MAN ............................. ???????
IK WIL NIET ZO MANEN WIE IS VOOR IETS BANG !!!!!!!!!!
IK WIL ECHT MAAN WIE WOONT MET ECHT GEVOEL EN IK HOU ALS MAN ZORG VOOR HEM ZELF.
pi_130959611
Je hebt echt een tekort aan zelfvertrouwen als je andere mensen belachelijk moet maken.
pi_130959648
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is wel zo. Overigens heb ik dan geen probleem als iemand ooit eens een burnout heeft gehad bijvoorbeeld, maar iemand die echt psychisch in de 'war' is, daar zou ik niet mee om kunnen gaan.
Ik ook niet hoor. Ik heb een "gewone" vriend met borderline en dat is soms al heel moeilijk om mee om te gaan, moet er niet aan denken dag en nacht mee samen te leven :P
pi_130959754
Dussss..

Even een vraag, als je vorige maand bij iemand gegeten hebt... en die vraagt nu weer of ik kom eten? Hoe moet ik dat interpreteren? Voor mij was het namelijk puur vriendschappelijk.
  zondag 8 september 2013 @ 20:22:39 #70
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130959822
Pot, ketel, zwart :')
  zondag 8 september 2013 @ 20:24:09 #71
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130959896
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Kekaa het volgende:
Dussss..

Even een vraag, als je vorige maand bij iemand gegeten hebt... en die vraagt nu weer of ik kom eten? Hoe moet ik dat interpreteren? Voor mij was het namelijk puur vriendschappelijk.
Als er een maand tussen zit, zou ik niet direct denken dat er een romantisch motief achter zit.

Twijfel je, dan kan je dat altijd vragen natuurlijk.
pi_130960533
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:22 schreef Yuki het volgende:
Pot, ketel, zwart :')
Quote waar ik iemand belachelijk maak.
  zondag 8 september 2013 @ 20:37:43 #73
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130960866
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Quote waar ik iemand belachelijk maak.
Het feit dat je je aangesproken voelt, zonder dat ik jouw post quote, zegt al genoeg.
pi_130961251
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Het feit dat je je aangesproken voelt, zonder dat ik jouw post quote, zegt al genoeg.
Toen ik die " :') " smiley zag wist ik al dat de post voor mij bedoeld was. Ik weet heus wel dat je me haat.
pi_130961609
quote:
Dussss..

Is hij niet leuk dan :P
Ik zat even op Lexa, paar foto''s erop ik krijg elke dag wel 5 of 7 mailtjes er is iemand geïnteresseerd in jou, hebben ze daar zoveel nep accounts? Zodat je denkt who snel geld overmaken??
Ik zwaai naar dieren.
pi_130962327
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Toen ik die " :') " smiley zag wist ik al dat de post voor mij bedoeld was. Ik weet heus wel dat je me haat.
Sorry waarom kom je elke keer weer posten in dit topic? Je bent echt zwaar, maar dan ook zwaar irritant. :r
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 20:59:58 #77
Brabo Bastard
pi_130962634
Mijn toekomstige date is dus 5 dagen op vakantie. Net maar even een goede vakantie gewenst en afgesproken dat we na haar vakantie een datum prikken :)
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 8 september 2013 @ 21:00:13 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130962664
quote:
Dussss..

Vraag het hem? Of maak het hem duidelijk.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zondag 8 september 2013 @ 21:03:51 #79
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_130962987
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn toekomstige date is dus 5 dagen op vakantie. Net maar even een goede vakantie gewenst en afgesproken dat we na haar vakantie een datum prikken :)
Mijn date is 2.5 week op vakantie, maar gelukkig komt hij vrijdag terug *O*

Had je al een date gehad met deze date? Terwijl ik dat typ denk ik "toekomstig.. dus nee" :+ Via RP?
You can only have the sunshine after the rain..
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 21:06:38 #80
Brabo Bastard
pi_130963198
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Pinkdwarf het volgende:

[..]

Mijn date is 2.5 week op vakantie, maar gelukkig komt hij vrijdag terug *O*

Had je al een date gehad met deze date? Terwijl ik dat typ denk ik "toekomstig.. dus nee" :+ Via RP?
Nope, nog geen date. Via PaiQ deze, en we hebben leuke en lange gesprekken met elkaar. Zoals ze zelf al aangaf praten we makkelijk en wordt het vanzelf gezellig. En normaal heb ik niet zo'n probleem met opleidingsniveau, maar het helpt als je een beetje hetzelfde geschoold bent :P
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 8 september 2013 @ 21:13:44 #81
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130963659
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt echt een tekort aan zelfvertrouwen als je andere mensen belachelijk moet maken.
Grappig dit te lezen als ik net "the roast" op comedy central zit te kijken :')
Nee, je zelfvertrouwen is meer af te tekenen aan hoe je reageert als iemand JOU belachelijk maakt
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_130963778
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee, je zelfvertrouwen is meer af te tekenen aan hoe je reageert als iemand JOU belachelijk maakt
Idee voor een nieuw topic? The roast on Fok!
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_130964241
Krijg ik net via lexa een bericht van een dame die begint met "thanks voor de interesse" en vervolgens een heel lulverhaal ophangt. Die snapt volgens mij niet dat er al een mail met interesse verstuurt wordt als je alleen al naar t profiel kijkt. :P geïnteresseerd was ik namelijk absoluut niet in haar
pi_130964288
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat je dan onzekerheden hebt als je mensen moet gaan uitlachen met een vreemd profiel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo'n persoon willen ontmoeten, maar ik laat ze wel in hun waarde.
  zondag 8 september 2013 @ 21:27:52 #85
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130964758
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk dat je dan onzekerheden hebt als je mensen moet gaan uitlachen met een vreemd profiel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo'n persoon willen ontmoeten, maar ik laat ze wel in hun waarde.
Iedereen denkt wel minderwaardig over een persoon of iemand. En iedereen kraakt of maakt iemand wel eens belaggelijk. De mensen die schreeuwen dat ze dat niet doen of dat haten zijn 9 van de 10x vroeger tot op het bot toe gepest. Je leeft niet in een droomwereld. Mensen maken soms elkaar belachelijk, heeft niks met onzekerheid te maken.

Ik maak ook wel eens mensen belagelijk of kraak ze af tot op het bot, ik spuug ook op bepaalde mensen en vind ze niks waard. Niks met onzekerheid te maken. Het zijn gewoon afgekeurde triangel josties of 6 generaties inteelt personen.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_130964968
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Iedereen denkt wel minderwaardig over een persoon of iemand. En iedereen kraakt of maakt iemand wel eens belaggelijk. De mensen die schreeuwen dat ze dat niet doen of dat haten zijn 9 van de 10x vroeger tot op het bot toe gepest. Je leeft niet in een droomwereld. Mensen maken soms elkaar belachelijk, heeft niks met onzekerheid te maken.

Ik maak ook wel eens mensen belagelijk of kraak ze af tot op het bot, ik spuug ook op bepaalde mensen en vind ze niks waard. Niks met onzekerheid te maken. Het zijn gewoon afgekeurde triangel josties of 6 generaties inteelt personen.
Mensen die zo erg andere mensen haten zijn vaak juist diegene die gepest waren. Die frustraties zijn meestal een reflectie van jezelf.
  Moderator / Redactie FP zondag 8 september 2013 @ 21:35:20 #87
Brabo Bastard
pi_130965351
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Krijg ik net via lexa een bericht van een dame die begint met "thanks voor de interesse" en vervolgens een heel lulverhaal ophangt. Die snapt volgens mij niet dat er al een mail met interesse verstuurt wordt als je alleen al naar t profiel kijkt. :P geïnteresseerd was ik namelijk absoluut niet in haar
Precies.

"Er is iemand geïnteresseerd in jou!"

Really :')
"Omae wa mou shindeiru."
  zondag 8 september 2013 @ 21:41:22 #88
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130965795
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mensen die zo erg andere mensen haten zijn vaak juist diegene die gepest waren. Die frustraties zijn meestal een reflectie van jezelf.
Oke laten we even mee gaan met gedrag een reflectie van je zelf is. Waarom die extreme drang bij jou dan om te bewijzen dat je zo goed met versieren ben. Er zelfs onzekere fokkertjes voor uitnodig om te showen hoe goed je wel niet bent. Zelfs wanneer er totaal geen aanleiding is je opeens een heel verhaal over 4 vrouwen tegelijk aanspreken en nummers scoren moet vertellen.

Wat zegt die reflectie over je zelf dan?
pi_130966266
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Oke laten we even mee gaan met gedrag een reflectie van je zelf is. Waarom die extreme drang bij jou dan om te bewijzen dat je zo goed met versieren ben. Er zelfs onzekere fokkertjes voor uitnodig om te showen hoe goed je wel niet bent. Zelfs wanneer er totaal geen aanleiding is je opeens een heel verhaal over 4 vrouwen tegelijk aanspreken en nummers scoren moet vertellen.

Wat zegt die reflectie over je zelf dan?
Vrouwen versieren is extreem leuk en is allemaal goed te leren. Ik hou er niet van om showtjes weg te geven voor anderen, dan gaat het juist mis. Zij heeft het dan door. Ik vind het leuk om uit te gaan met mensen die gemotiveerd zijn, en soms wordt ik wel gepm't door iemand die ook gemotiveerd is om actie te ondernemen. Het maakt niet uit op wat voor "niveau" iemand is, je kunt altijd van elkaar leren en elkaar motiveren. Succesverhalen worden hier toch ook verteld? Die moeten je juist motiveren om ook dingen uit te proberen.
pi_130966588
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Vrouwen versieren is extreem leuk en is allemaal goed te leren. Ik hou er niet van om showtjes weg te geven voor anderen, dan gaat het juist mis. Zij heeft het dan door. Ik vind het leuk om uit te gaan met mensen die gemotiveerd zijn, en soms wordt ik wel gepm't door iemand die ook gemotiveerd is om actie te ondernemen. Het maakt niet uit op wat voor "niveau" iemand is, je kunt altijd van elkaar leren en elkaar motiveren. Succesverhalen worden hier toch ook verteld? Die moeten je juist motiveren om ook dingen uit te proberen.
Maar, gast. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je zogenaamde versier skills :') Wat is je doel?
pi_130967227
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Rickario het volgende:

[..]

Maar, gast. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je zogenaamde versier skills :') Wat is je doel?
Door blijven genieten en nog meer bij leren :) Zodra je over steeds meer drempels heen gaat wordt steeds duidelijker hoeveel kansen je eigenlijk dagelijks mist. Echt super veel vrouwen die je tegen komt op straat hebben eigenlijk al een oogje op je, op een gegeven moment begin je net als neo van the matrix ineens al die opties te zien :D
  zondag 8 september 2013 @ 22:03:22 #92
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130967445
Niet lullig bedoeld, want ik heb je nooit in actie gezien, maar ik ken een hoop mannen die ook altijd het idee hebben dat alle vrouwen geïnteresseerd in ze zijn. Als je die vanaf de zijlijn bekijkt kom je er vaak achter dat ze een bord voor hun kop hebben.
Je kan er dus heel stoer over praten, en misschien heb je ook helemaal gelijk! Maar het is in tekst gewoon te onwerkelijk
  zondag 8 september 2013 @ 22:08:11 #93
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130967751
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Niet lullig bedoeld, want ik heb je nooit in actie gezien, maar ik ken een hoop mannen die ook altijd het idee hebben dat alle vrouwen geïnteresseerd in ze zijn. Als je die vanaf de zijlijn bekijkt kom je er vaak achter dat ze een bord voor hun kop hebben.
Je kan er dus heel stoer over praten, en misschien heb je ook helemaal gelijk! Maar het is in tekst gewoon te onwerkelijk
Voor iemand die ongewild is, niet serieus genomen word, vrouwen die keer op keer het tegendeel bewijzen ondanks zijn claim vrouwen precies door te hebben, en zelfs dan nog terug blijft komen en door gaan......... vind ik dat een goede definitie van een bord voor je kop :D
pi_130967819
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Dat kan ik goed begrijpen :)
pi_130967860
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Door blijven genieten en nog meer bij leren :) Zodra je over steeds meer drempels heen gaat wordt steeds duidelijker hoeveel kansen je eigenlijk dagelijks mist. Echt super veel vrouwen die je tegen komt op straat hebben eigenlijk al een oogje op je, op een gegeven moment begin je net als neo van the matrix ineens al die opties te zien :D
Je weet dat dit een reeks is over datingsites en niet over versieren op straat he? :*
pi_130968139
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Voor iemand die ongewild is, niet serieus genomen word, vrouwen die keer op keer het tegendeel bewijzen ondanks zijn claim vrouwen precies door te hebben, en zelfs dan nog terug blijft komen en door gaan......... vind ik dat een goede definitie van een bord voor je kop :D
Mijn resultaat verdubbeld telkens om de zoveel tijd, blijkbaar wordt ik er steeds beter in. Discussies en theorietjes van vrouwen op fok zijn totaal niet representatief. Ik kijk naar het aantal vrouwen die ik gezoend heb, seks en algemene aantrekkingskracht. (Vrouwen die ook op mij afstappen enzo). Denk je dat een vrouwelijke fok mening enige inbreng heeft? Ik wordt dagelijks "uitgetest" in de vorm van eventueel afwijzingen. Dat is de ultieme test, niet een mening van een fokker.
  zondag 8 september 2013 @ 22:20:57 #97
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130968722
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn resultaat verdubbeld telkens om de zoveel tijd, blijkbaar wordt ik er steeds beter in. Discussies en theorietjes van vrouwen op fok zijn totaal niet representatief. Ik kijk naar het aantal vrouwen die ik gezoend heb, seks en algemene aantrekkingskracht. (Vrouwen die ook op mij afstappen enzo). Denk je dat een vrouwelijke fok mening enige inbreng heeft? Ik wordt dagelijks "uitgetest" in de vorm van eventueel afwijzingen. Dat is de ultieme test, niet een mening van een fokker.
Nee want vrouwen op fok komen nooit buiten natuurlijk. Of is het zo dat de meningen van vrouwen op fok niet aansluiten op je preek en dus als onwaar bestempeld worden? Het is allemaal leuk dat je kennelijk zoveel versiert, maar de extreme drang je zelf te bewijzen op een medium die jij zo blijkt niet serieus neemt en een grote afkeer tegen hebt als het gaat om versieren gaat blijft dan wel een vreemde combinatie. Je drang is zo debiel groot dat je in een dating site topic over straat versieren komt preken.
pi_130968936
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Je bent zelf ook een fokker, he, snuggere henkie.
pi_130969002
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Nee want vrouwen op fok komen nooit buiten natuurlijk. Of is het zo dat de meningen van vrouwen op fok niet aansluiten op je preek en dus als onwaar bestempeld worden? Het is allemaal leuk dat je kennelijk zoveel versiert, maar de extreme drang je zelf te bewijzen op een medium die jij zo blijkt niet serieus neemt en een grote afkeer tegen hebt als het gaat om versieren gaat blijft dan wel een vreemde combinatie. Je drang is zo debiel groot dat je in een dating site topic over straat versieren komt preken.
Mijn motief is niet om mezelf te bewijzen, mijn motief is om te motiveren. Vrouwen zijn elke dag binnen handbereik voor iedereen, daar heb je geen betaalsite voor nodig alleen veel motivatie en leren van jezelf :)
pi_130969104
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Laat hem gaan joh. Hij leest wat versierboekjes en hangt hier om z'n e-penis te vergroten. Zelf nog nooit een relatie gehad en zit waarschijnlijk twee dagen met een trillend bovenlipje nadat hij een natte zoen van z'n oma heeft gekregen :')

Zo respectloos over vrouwen praat niet iemand die al wel eens een relatie heeft gehad.
pi_130969230
Haha Firefly is wel een baas of niet? :P Dus jij spreekt echt gewoon overal elke vrouw aan die je tegenkomt? En bij hoeveel van die vrouwen heeft het ook al ooit iets opgeleverd? ;)
pi_130969235
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Rickario het volgende:

[..]

Laat hem gaan joh. Hij leest wat versierboekjes en hangt hier om z'n e-penis te vergroten. Zelf nog nooit een relatie gehad en zit waarschijnlijk twee dagen met een trillend bovenlipje nadat hij een natte zoen van z'n oma heeft gekregen :')

Zo respectloos over vrouwen praat niet iemand die al wel eens een relatie heeft gehad.
Ik heb ooit 1 eboekje gelezen, 3 jaar terug. Waar ben ik respectloos tegenover vrouwen?
  zondag 8 september 2013 @ 22:30:49 #103
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130969467
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Mijn motief is niet om mezelf te bewijzen,
Waarom de drang keer op keer aantallen te noemen en meer en meer vrouwen willen scoren en uit het niets hele "versier" verhalen te plaatsen.

quote:
mijn motief is om te motiveren. Vrouwen zijn elke dag binnen handbereik voor iedereen, daar heb je geen betaalsite voor nodig alleen veel motivatie en leren van jezelf :)
Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Je eigen PUA topic is dood gebloed, ook daat zijn ze je zat. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"
pi_130969980
quote:
1s.gif Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Waarom de drang keer op keer aantallen te noemen en meer en meer vrouwen willen scoren en uit het niets hele "versier" verhalen te plaatsen.

Om dat negativiteit te doorbreken en dat iedereen het kan leren. Het is alleen maar leuk.
quote:
[..]

Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Je eigen PUA topic is dood gebloed, ook daat zijn ze je zat. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"
Grappig dat als je in de tegenwoordige tijd dat als je een vrouw op straat versiert meteen al een "PUA" genoemd wordt. Is de samenleving zo uit elkaar getrokken? Maarja, ik weet het, mensen willen liever de makkelijke weg en niet afgewezen worden
pi_130970066
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Echt super veel vrouwen die je tegen komt op straat hebben eigenlijk al een oogje op je
:') :') :')

Volgens mij zijn superveel vrouwen op straat meer met hun eigen ding bezig dan met hun omgeving, maar ik kan me vergissen. Dit is althans mijn persoonlijke beleving als vrouw. Misschien kom jij ze vooral in een andere setting tegen dan in de gemiddelde winkelstraat maar dan moet je dat er wel even bij zetten als tip.

Maar goed. Ik zit niet op datingsites (ga eind dit / begin volgend jaar zelfs mijn eigen liefde achterna reizen mits er geen gekke dingen gebeuren :+ zo kan het ook verkeren) dus ik hoor hier eigenlijk niks te melden. Tenzij jullie van mijn fenomenale vrouwelijke inzicht willen genieten natuurlijk. 8)7
  zondag 8 september 2013 @ 22:46:03 #106
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130970418
Kunnen we niet gewoon collectief stoppen met reageren op firefly? Als we stoppen met voeren, verhongert die troll misschien een keer.

Jezus, nu alweer iets van 30 posts gewijd aan die mafkees.
  zondag 8 september 2013 @ 22:46:27 #107
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130970441
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Om dat negativiteit te doorbreken en dat iedereen het kan leren. Het is alleen maar leuk.

Dat vind jij en dat is je goed recht. Maar dat houd niet in dat IEDEREEN dat maar moet vinden.

quote:
Grappig dat als je in de tegenwoordige tijd dat als je een vrouw op straat versiert meteen al een "PUA" genoemd wordt. Is de samenleving zo uit elkaar getrokken? Maarja, ik weet het, mensen willen liever de makkelijke weg en niet afgewezen worden
Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Nou wijs even aan dat iks zeg dat vrouwen op straat versieren PUA is? En natuurlijk ga je weer niet in waar het echt over gaat. Ga nou eens in op onderstaande

quote:
Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"
pi_130970678
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef blondetrien het volgende:

Tenzij jullie van mijn fenomenale vrouwelijke inzicht willen genieten natuurlijk. 8)7
Nou, steek maar van wal, ik ben nog steeds een enorme dating-faalhaas, dus kan een hoop leren van zinnig vrouwelijk inzicht O+
pi_130972872
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Nou, steek maar van wal, ik ben nog steeds een enorme dating-faalhaas, dus kan een hoop leren van zinnig vrouwelijk inzicht O+
Iedere vrouw is weer anders, dus advies van 1 vrouw is niet van toepassing op alle vrouwen.
De meeste kans heb je door in je eigen ´league´ te daten en gewoon goed sociaal ontwikkeld zijn, wat je leert door met allerlei soorten mensen om te gaan. En vrouwen zijn ook gewoon mensen, dus je hoeft niet opeens heel anders te gaan doen.
pi_130973154
In de categorie vage profielteksten heb ik weer een pareltje: 8)7
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
:')
pi_130973732
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef prt1 het volgende:
SPOILER
SPOILER
:') :')

quote:
3s.gif Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Yuki het volgende:
Kunnen we niet gewoon collectief stoppen met reageren op firefly? Als we stoppen met voeren, verhongert die troll misschien een keer.

Jezus, nu alweer iets van 30 posts gewijd aan die mafkees.
^O^ Ik word ook steeds afgeleid van wat hij zegt, door de grammaticale fouten die hij maakt. :')

Ik ben nog steeds aan het daten met de collega, het is heel gezellig, maar nog niet heel veel meer. Er is wel een klik, maar nog geen crush. Dat weet hij, we blijven rustig doordaten om te zien hoe het loopt en eigenlijk vind ik dat echt superchill. :D
  maandag 9 september 2013 @ 00:59:09 #112
402989 japiedevlugge
weer die clown en die acrobaat
pi_130975082
quote:
14s.gif Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef benzin het volgende:

[..]

Ben je op zoek naar een vaste relatie, iemand waarmee je uiteindelijk wel mee zou willen trouwen dan is het vrij normaal dat je die niet zomaar gevonden hebt.

Je bent als mens iemand met bepaalde neigingen, overtuigingen, karaktereigenschappen. Niet iedereen vind hoe jij bent even leuk. Ook niet belangrijk, je hebt zelf ook nog eens een eisenlijstje van wat jij leuk vind bij de ander. De kans dat je elkaar vind is in principe vrij klein.

Je kan wel een relatie aangaan omdat je elkaar fysiek leuk vind, best door een deur kan samen - maar echt een hele super dikke relatie heb je niet. Het kan zijn dat je het beide wel prima vind voor dat moment, of je hebt te weinig zelfkennis om te weten dat het uiteindelijk toch niets wordt, of je weet het wel maar bent gedreven door wanhoop/andere onzin in je hoofd/maatschappelijke/culturele shit

Veel mensen weten niet waar ze naar op zoek zijn, weten niet wat ze willen en weten al helemaal niet wat de ander wil.

Veel mensen en zeker op jonge leeftijd wandelen het leven door en hebben daarbij wisselende relaties, waar je gaandeweg bijleert en aanklooit. Kan prima, maar dat is niet voor iedereen.

Het kan zomaar dat je op een goede dag mr/mrs right tegen komt en er voor altijd mee samen blijft.

Als je op dit moment het gevoel hebt dat je bezig moet zijn met relaties/daten etc. Gewoon doen en je blijft bijleren en je wordt er gewoon beter in.
Grijp ze!
  maandag 9 september 2013 @ 06:33:08 #113
50430 Yuki
Student Midwife
pi_130976581
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:

Ik ben nog steeds aan het daten met de collega, het is heel gezellig, maar nog niet heel veel meer. Er is wel een klik, maar nog geen crush. Dat weet hij, we blijven rustig doordaten om te zien hoe het loopt en eigenlijk vind ik dat echt superchill. :D
Daten met een collega, die is tricky... Kan heel leuk zijn, maar hoe awkward als het ineens stopt? :X
pi_130976823
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef ook_gek het volgende:

Ga nou eens in op onderstaande

[..]

Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite? Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knows
pi_130976869
Daten met een collega... ligt aan de grootte van het bedrijf denk ik.
Een directe collega zou ik niet zo snel doen.
pi_130976888
Ow, en ik had gisteren wat gepost (dacht ik, maar is niet overgekomen via tablet dus) over dat eten bij die man.

Ik weet wel wat ik ervan denk, was benieuwd naar jullie meningen/ideeën erover. Ik voel een bepaalde vibe, alsof hij meer wil dan ik. Maar dat zou natuurlijk ook geheel aan mij kunnen liggen (en dat mensen tegen me gezegd hebben dat ie dat wil, want iemand uitnodigen voor eten doe je niet zomaar ofzo :S ). Ik wil er in ieder geval niks mee. Geen leuke man voor mij, niet mijn type. Zal hem vandaag even een berichtje sturen.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 07:54:03 #117
Brabo Bastard
pi_130976977
quote:
0s.gif Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef prt1 het volgende:
SPOILER
SPOILER
Hij is een beetje origineel.

Voor de rest: :')
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130977277
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 06:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Daten met een collega, die is tricky... Kan heel leuk zijn, maar hoe awkward als het ineens stopt? :X
Daten met een collega, uiteindelijk een relatie krijgen en vervolgens na 3 jaar uitelkaar gaan is nog leuker. Spreek uit ervaring. ;)
pi_130977366
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 06:33 schreef Yuki het volgende:

[..]

Valt mee. We zijn allebei oproepkracht, en hij gaat in januari voor een half jaar weg. Dus als het niks wordt hebben we die tijd om weer normaal tegen elkaar te leren doen. ;)
Scheelt ook wel dat ik weet dat het binnen de stichting totaal geen probleem is.
En ik heb enige ervaring op het gebied van elkaar moeten zien en normaal doen na zoenen/daten, haha.
pi_130978741
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 07:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite? Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knows
Hoeveel echt leuke partners heb jij nu al in de trein opgeduikeld ?
Je hebt prachtige verhalen, maar je uiteindelijke succes-ratio is niet hoger dan de gemiddelde dater hier.
  maandag 9 september 2013 @ 11:04:52 #121
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130980299
Graag breng ook ik weer verslag uit :) vrijdag mijn toch ondertussen al regelmatig te noemen date gaan ophalen bij haar thuis en naar Sint-Truiden geweest. Er was daar een culinaire avond en wijn degustatie in een prachtig oud pand. Ze zag er weer even leuk uit als altijd, ik me ook weer opgetut dus de avond kon eigenlijk moeilijk mis lopen. Heerlijk gegeten, ik uiteraard niet aan de wijn gezeten (ik drink nooit als ik met de wagen ben zoals eerder vermeld en ik ben een mens van mijn principes dus ook geen slokjes of proeverijen). Zij kende er behoorlijk veel mensen, niet moeilijk aangezien ze leerkracht is. Met andere woorden een heel erg fijne avond gehad.

Zaterdag was het dan back to normal life, zoontje opgehaald vroeg in de ochtend en een fijne dag gehad met zoonlief, zondag morgen ging hij met de oma naar de kermis dus ik had een vrije zondag (dat is al lang geleden).

Samen met mijn date afgesproken, haar opnieuw opgehaald iets gaan eten en naar een Schots weekend geweest met live muziek, dans, schotse krachtpatsers die paalgooien of steengooien, kraampjes etc. Veel gelachten en een fijne zondag gehad. Bij het afzetten thuis nog kort bankzaken gedaan.

Begint er op te lijken dat ik hier niet meer al te lang moet posten :) want dat het niet meer echt als daten gezien kan worden. Vanaf welk moment is er een overgang tussen Date/Partner?
Minds are like parachutes, they work best when open!
pi_130980459
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef HaerdenC het volgende:
Graag breng ook ik weer verslag uit :) vrijdag mijn toch ondertussen al regelmatig te noemen date gaan ophalen bij haar thuis en naar Sint-Truiden geweest. Er was daar een culinaire avond en wijn degustatie in een prachtig oud pand. Ze zag er weer even leuk uit als altijd, ik me ook weer opgetut dus de avond kon eigenlijk moeilijk mis lopen. Heerlijk gegeten, ik uiteraard niet aan de wijn gezeten (ik drink nooit als ik met de wagen ben zoals eerder vermeld en ik ben een mens van mijn principes dus ook geen slokjes of proeverijen). Zij kende er behoorlijk veel mensen, niet moeilijk aangezien ze leerkracht is. Met andere woorden een heel erg fijne avond gehad.

Zaterdag was het dan back to normal life, zoontje opgehaald vroeg in de ochtend en een fijne dag gehad met zoonlief, zondag morgen ging hij met de oma naar de kermis dus ik had een vrije zondag (dat is al lang geleden).

Samen met mijn date afgesproken, haar opnieuw opgehaald iets gaan eten en naar een Schots weekend geweest met live muziek, dans, schotse krachtpatsers die paalgooien of steengooien, kraampjes etc. Veel gelachten en een fijne zondag gehad. Bij het afzetten thuis nog kort bankzaken gedaan.

Begint er op te lijken dat ik hier niet meer al te lang moet posten :) want dat het niet meer echt als daten gezien kan worden. Vanaf welk moment is er een overgang tussen Date/Partner?
Het 2e uur van date 11
  maandag 9 september 2013 @ 11:21:19 #123
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130980753
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 07:33 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen
Net als buiten, in een trein of in een kroeg lopen er mensen die een tikje vreemd of "raar" zijn. Net als dat die zelfde type mensen hier op Fok! Rond lopen of bij de appie in de rij staan. Dus je bovenstaande argument is een loze opmerking.

quote:
en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite?
Nu gebruik je Fok! Als bron om je mening te onderbouwen terwijl je gisteren Fok! Niet serieus neemt als het gaat om vrouwen meningen. Vreemde bron keuze. Maar goed, er zijn genoeg succes verhalen. En zijn buiten Fok! Ook genoeg succes verhalen te zien, te lezen of te horen. Maar dat is het zelfde als een date die voort gekomen is uit een ontmoeten bij BV de appie. Miss datingsite wat minder omdat dit pas de laatste jaren meer geaccepteerd is dan vorheen. Toen was het nog kansloos. Online date heeft dus een achterstand.

quote:
Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knows
De plaat voor je kop ging over het onderdeel dat zo goed niemand je advies wilt hebben. Dat op verschillende manier al aan je kenbaar gemaakt is. Sterker nog, je bent nagenoeg door iedereen ongewenst in dit en andere topics. Echter blijf je door gaan. Dat is een klassiek voorbeeld van plaat voor je kop. Je bent omgewenst, niemand wilt je ongevraagde adviesen en dit topic gaat over online date niet over kroeg, straat enz versieren.
  maandag 9 september 2013 @ 11:31:27 #124
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130981018
Bij mij lijkt het toch een succes verhaal te zijn :) tot mijn eigen grote verbazing hoor ... Ik vind er verder niets beschamend aan, liever een goede degelijke date leren kennen online, beetje heen en weer ge-mail en aftasten of je op persoonlijk gebied een beetje aanknopingspunten hebt dan bezopen in een kroeg puur op het uiterlijk iemand kiezen en dan kijken of de rest ook werkt. Nu zoals eerder gezegd ... ik ben een tikkeltje ouder denk ik dan de meeste hier, al redelijk geleefd, huisje, tuintje, kindje, etc.
  maandag 9 september 2013 @ 11:46:25 #125
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130981428
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef HaerdenC het volgende:
Bij mij lijkt het toch een succes verhaal te zijn :) tot mijn eigen grote verbazing hoor ... Ik vind er verder niets beschamend aan, liever een goede degelijke date leren kennen online, beetje heen en weer ge-mail en aftasten of je op persoonlijk gebied een beetje aanknopingspunten hebt dan bezopen in een kroeg puur op het uiterlijk iemand kiezen en dan kijken of de rest ook werkt. Nu zoals eerder gezegd ... ik ben een tikkeltje ouder denk ik dan de meeste hier, al redelijk geleefd, huisje, tuintje, kindje, etc.
Klinkt goed HaerdenC, leuk!
pi_130982045
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef HaerdenC het volgende:
. Vanaf welk moment is er een overgang tussen Date/Partner?
Dat verschilt echt per persoon. Sommigen blijven eerst 6 maanden daten en anderen hebben na 1 week "verkering". Zelf noemden we elkaar na ongeveer een maand daten vriend & vriendin.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_130988196
Leuk HaerdenC!

Ik heb eerst 5 maanden gedate (wel na een maand besproken dat t exclusief was) en daarna waren we vriendje-vriendinnetje :D. Wow alweer bijna 7 maanden geleden dat we onze eerste date hadden (via Paiq). Nog steeds een succes :)
  maandag 9 september 2013 @ 15:51:41 #128
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130988341
Wij hebben ook de afspraak geen andere dates meer, nu daar hebben we ook eigenlijk geen behoefte aan. Verder is het vooral praktisch allemaal een beetje kijken hoe het gaat en zo maar heb er wel een vrij goed oog in.
  maandag 9 september 2013 @ 16:41:23 #129
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130989896
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 15:51 schreef HaerdenC het volgende:
Wij hebben ook de afspraak geen andere dates meer, nu daar hebben we ook eigenlijk geen behoefte aan. Verder is het vooral praktisch allemaal een beetje kijken hoe het gaat en zo maar heb er wel een vrij goed oog in.
Leuk man! Gefeliciteerd.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 17:08:54 #130
Brabo Bastard
pi_130990823
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef HaerdenC het volgende:
Dat klinkt echt tof man!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130993644
Klinkt echt allemaal heel leuk HaerdenC!
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 18:46:24 #132
Brabo Bastard
pi_130994058
Wanneer is de bruiloft en zijn wij ook uitgenodigd? :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 18:47:29 #133
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130994102
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
In zo'n mooi Belgisch kasteel O+
pi_130994259
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 10:02 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Hoeveel echt leuke partners heb jij nu al in de trein opgeduikeld ?
Je hebt prachtige verhalen, maar je uiteindelijke succes-ratio is niet hoger dan de gemiddelde dater hier.
Wat ik hier gepost heb is eigenlijk maar het topje van het ijsberg. Dit jaar heb ik een aantal meest waanzinnige leuke vrouwen ontmoet waarbij ik ook met sommige all the way ben gegaan. Ik denk niet in ratios, maar of ik leukere en meer vrouwen in mijn leven krijg dan het jaar ervoor. En daar gaat het juist om.
pi_130994327
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 11:21 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Net als buiten, in een trein of in een kroeg lopen er mensen die een tikje vreemd of "raar" zijn. Net als dat die zelfde type mensen hier op Fok! Rond lopen of bij de appie in de rij staan. Dus je bovenstaande argument is een loze opmerking.

Hoeveel super mooie vrouwen heb je gedate via het internet via zo'n site en is er een relatie uit voortgekomen? (om bij de kern te blijven)
  maandag 9 september 2013 @ 18:53:51 #136
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_130994377
Site staat al een hoop delen tussen haakjes, dus ook jij mag je dateverhalen delen, firefly ;)
pi_130994603
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Hoeveel super mooie vrouwen heb je gedate via het internet via zo'n site en is er een relatie uit voortgekomen? (om bij de kern te blijven)
Oh ja, want jij kijkt alleen naar het uiterlijk bij een vrouw.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 19:01:18 #138
Brabo Bastard
pi_130994689
quote:
1s.gif Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

In zo'n mooi Belgisch kasteel O+
Inderdaad :Y
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 19:01:21 #139
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_130994693
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
Zij wil niet meer trouwen ... tot nu toe ... maar wie weet he als ik heel hard mijn best doe ...
pi_130994730
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Zij wil niet meer trouwen ... tot nu toe ... maar wie weet he als ik heel hard mijn best doe ...
Ik zou er nog wel eventjes mee wachten...
pi_130995023
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:

[..]

Oh ja, want jij kijkt alleen naar het uiterlijk bij een vrouw.
vs

Ik heb veel liever de linker types dan de rechter. En heb toch eerder het gevoel dat het met internet daten vooral eerder het rechter geval is. Als je naar goede clubs gaat waar veel mooie vrouwen komen, heb je zo'n type als links af en toe voorbij lopen. Dat zie ik bij een internetsite echt niet gebeuren ;)
pi_130995052
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Site staat al een hoop delen tussen haakjes, dus ook jij mag je dateverhalen delen, firefly ;)
Zou wel gaaf zijn, maar teveel drama denk ik dan :)
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 19:11:25 #143
Brabo Bastard
pi_130995163
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

Just kidding man, maar wie weet ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 19:12:07 #144
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_130995204
quote:

[..]

3 mooie vrouwen afgelopen jaar. En dan puur uiterlijk gezien. Dan moet je voorstellen dat het vrouwen zijn waar ik en de gemiddelde man in een club hun hoofd voor omdraaien. En 2 minder knappe vrouwen maar leuk in het algemeen. Dat zijn de enige date's die ik via een dating site gehad heb. Ben er niet al te actief namelijk. Relatie geen 1. Maar dat heeft ook met mij zelf te maken. Ik vind op dit moment het vrijgezellen leven miss stiekem wel veel te leuk. Geen idee of de 5 vrouwen mij als relatie materiaal zagen.

Maar jij hebt heel veel mooie vrouwen gedate en in je bed gehad volgens eigen zeggen. Hoeveel relaties zijn daar dan uit gekomen. Typerend ook weer dat je maar voor de helft reageert en dat geen waar het echt om gaat negeert.
  maandag 9 september 2013 @ 19:17:52 #145
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130995458
quote:

[..]

Het komt allemaal nogal sektarisch over, die filosofie die jij aanhangt. Daarom geef je waarschijnlijk ook geen rechtstreekse antwoorden. En dat terwijl het niks nieuws onder de zon is, het is gewoon basis communicatie en psychologie, lichaamstaal lezen, wat jij doet. Alleen mis je af en toe de communicatieve vaardigheden en inzichten om posts hier goed te interpreteren, laat staan een genuanceerde reactie te geven. Zo zijn er wel meer hoor op fok maar die zijn niet zo vasthoudend in het telkens afdraaien van hetzelfde riedeltje. Daarmee val je dus door de mand en dat is ook waarom de meeste mensen je reacties niet serieus nemen.
pi_130995510
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:

[..]

3 mooie vrouwen afgelopen jaar. En dan puur uiterlijk gezien. Dan moet je voorstellen dat het vrouwen zijn waar ik en de gemiddelde man in een club hun hoofd voor omdraaien. En 2 minder knappe vrouwen maar leuk in het algemeen. Dat zijn de enige date's die ik via een dating site gehad heb. Ben er niet al te actief namelijk. Relatie geen 1. Maar dat heeft ook met mij zelf te maken. Ik vind op dit moment het vrijgezellen leven miss stiekem wel veel te leuk. Geen idee of de 5 vrouwen mij als relatie materiaal zagen.

Maar jij hebt heel veel mooie vrouwen gedate en in je bed gehad volgens eigen zeggen. Hoeveel relaties zijn daar dan uit gekomen. Typerend ook weer dat je maar voor de helft reageert en dat geen waar het echt om gaat negeert.
Ik ben niet zo'n creep die zijn hoofd omdraait en vrouwen na kijkt.

Smaken verschillen overigens he, denk niet dat die model types als van op de foto online zitten. Ik heb nog steeds een open relatie met een meid die ik al heel lang ken en verder een kleine roulatie lopen.
  maandag 9 september 2013 @ 19:37:17 #147
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_130996387
Deze oude vrijster is trouwens weer aan het Paiqen en nota bene twee leuke matches, niet eerder gehad daar.
pi_130997217
Vraagje:

Hoe gaan jullie om met dating profielen waarbij iemand aangeeft op zoek te zijn naar een 'vriendschap'?

Met een grote boog eromheen? 'Is waarschijnlijk nog bezig met vorige relatie', 'instant friendzone' e.d., dus versplide energie/zonde van je tijd.

Of indien de persoon echt leuk ljkt, toch informeel eens informeren wat hij/zij precies verstaat onder die 'vriendschap'? :)
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 20:05:05 #149
Brabo Bastard
pi_130997711
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef eefje801 het volgende:
Deze oude vrijster is trouwens weer aan het Paiqen en nota bene twee leuke matches, niet eerder gehad daar.
Heel goed bezig eef!
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:

Hoe gaan jullie om met dating profielen waarbij iemand aangeeft op zoek te zijn naar een 'vriendschap'?

Met een grote boog eromheen? 'Is waarschijnlijk nog bezig met vorige relatie', 'instant friendzone' e.d., dus versplide energie/zonde van je tijd.

Of indien de persoon echt leuk ljkt, toch informeel eens informeren wat hij/zij precies verstaat onder die 'vriendschap'? :)
Gewoon vragen. En afhankelijk van het antwoord wat ze geeft ermee doorgaan of niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_130998157
quote:
Vraagje:

Hoog rugzak gehalte. Waarschijnlijk een aandachtzoeker. Zelf weten of je daar tijd en moeite in wil steken.
pi_130998713
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]

Ik heb veel liever de linker types dan de rechter. En heb toch eerder het gevoel dat het met internet daten vooral eerder het rechter geval is. Als je naar goede clubs gaat waar veel mooie vrouwen komen, heb je zo'n type als links af en toe voorbij lopen. Dat zie ik bij een internetsite echt niet gebeuren ;)
Wat een verschrikkelijke generaliserende bullshit zeg.
pi_130998843
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:

[..]

[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]

Wow gast, daar zit je er dus echt ff gigantisch naast he? Ik zal niet zeggen dat mijn dates er allemaal uitzien zoals de linker, maar de meesten zitten meer tegen de linker aan dan tegen de rechter.
pi_130998852
Gisteren zowaar leuk zitten chatten met een dame via PAIQ. Jammer dat ze zo ver weg woont. Ik wist dus niet dat je dat aan zo'n balkje kon zien :P
pi_130999575
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Wat een verschrikkelijke generaliserende bullshit zeg.
Ik vind ze allebei nietszeggend eigenlijk. Van below average girl next door naar ''Amerikaans mooi'' en van beide staat de kop me niet aan. Die linkse lijkt op een wezel zelfs. Beetje raar voorbeeld van firefly dus.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 20:47:57 #155
Brabo Bastard
pi_131000033
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Gisteren zowaar leuk zitten chatten met een dame via PAIQ. Jammer dat ze zo ver weg woont. Ik wist dus niet dat je dat aan zo'n balkje kon zien :P
Dat balkje wil ook niet veel zeggen. Ik had er eens een die leek dichtbij te zijn maar die woonde in Barcelona :')
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 20:49:24 #156
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131000112
Da's toch ook wel weer leuk van Paiq, even vergeten. Had een hele nare speeddate, echt iemand die daar alleen maar zat om frustraties uit te leven. Was snel over maar daarna echt een harstikke leuke chat, nota bene met iemand die daar nog maar een dag zat en ook nog eens uit de buurt. Dan is de ergernis van de eerste alweer snel vergeten.
  maandag 9 september 2013 @ 20:51:08 #157
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131000218
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n creep die zijn hoofd omdraait en vrouwen na kijkt.
zeg ik dat dan? waarom betrek jij alles zo extreem op je zelf. Ik vraag tevens ook niet wat jij wel of niet doet maar kennelijk heb je extreem de drang dat wel kenbaar te maken. Ik gebruik het als voorbeeld om dat veel mannen wel een mooie vrouw na kijken. Je moet toch op een 1 of andere manier een referentie gebruiken om iets duidelijk te maken.

quote:
Smaken verschillen overigens he, denk niet dat die model types als van op de foto online zitten. Ik heb nog steeds een open relatie met een meid die ik al heel lang ken en verder een kleine roulatie lopen.
Natuurlijk verschillen de smaken ja. Maar er zitten er meer dan genoeg mooie vrouwen tussen. Zelfs waar je van af vraagt waarom ze op een datingsite zitten. Ook wel eens gevraagd en daar kwam uit dat ze niet constant lastig gevallen willen worden door opdringerige mannetjes die hun zien als opjekt of show model. Meerdere vrouwen gaven ook aan dat dit 1 van de redenen is dat ze regelmatig naar een homo kroeg gaan. Kunnen ze een stuk rustiger op stap gaan. Nu kom ik wel eens in een homo kroeg maar helaas zie ik ze niet. Als ik ze tegen kom zijn ze pot :D Dus of dat laatste helemaal klopt kan ik niet met zekerheid zeggen.

Je fotovoorbeeld vind ik nou niet echt het toonbeeld van een "mooie" vrouw. Vind het een gemiddelde vrouw waar je er regelmatig wel een paar van tegen komt tijdens stappen.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 20:53:11 #158
Brabo Bastard
pi_131000372
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef eefje801 het volgende:
Da's toch ook wel weer leuk van Paiq, even vergeten. Had een hele nare speeddate, echt iemand die daar alleen maar zat om frustraties uit te leven. Was snel over maar daarna echt een harstikke leuke chat, nota bene met iemand die daar nog maar een dag zat en ook nog eens uit de buurt. Dan is de ergernis van de eerste alweer snel vergeten.
Tof toch! Ik heb eigenlijk nog geen frustraties gehad van de meiden daar. Of ze durven het niet te zeggen, dat kan ook :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 20:57:33 #159
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131000598
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Tof toch! Ik heb eigenlijk nog geen frustraties gehad van de meiden daar. Of ze durven het niet te zeggen, dat kan ook :P
Oh, ik vroeg naar zijn nickname, wat die betekende. Dat schoot in het verkeerde keelgat. En toen kreeg ik allemaal rare grappen met mijn naam erin terug. Nou ja, ik vat zoiets niet persoonlijk op hoor, na twee zinnen :D Maar apart is het wel.

En zeker tof dat er ook daadwerkelijk mensen in de buurt op Paiq blijken te zitten :)
pi_131000676
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ik zoveel. Zit je lekker te kletsen, raken die foto's zichtbaar en tref je zo'n ''Amerikaans mooi'' type zoals in Firefly zijn voorbeeld. Terwijl ik daar dus helemaal niet op val, dat gemaakte.

Ik hou van de boefjes-types, dat moge bekend zijn.
  maandag 9 september 2013 @ 21:00:55 #161
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131000801
Dat voorbeeld van firefly was tot vorige maand nog zijn avatar, zal wel zijn ideale vrouw zijn. Is dat niet Bar Rafaëli ofzo?
pi_131000858
Wie?? Ralph Inbar?
  maandag 9 september 2013 @ 21:02:23 #163
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131000893
quote:
11s.gif Op maandag 9 september 2013 21:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Wie?? Ralph Inbar?
Het ex-liefje van Leo diCapricicio je weettoch. Maar moet toegeven: hij stelt wél hoge doelen!
pi_131001003
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het ex-liefje van Leo diCapricicio je weettoch. Maar moet toegeven: hij stelt wél hoge doelen!
Ik heb echt geen idee joh. En ik durf met droge ogen te beweren dat ik knappere dames heb gedate via sites. Die van vorige week zondag bijvoorbeeld. Natuurlijk tref je een hoop lelijkerds, maar dat is in een gemiddelde AH niet anders.
  maandag 9 september 2013 @ 21:08:33 #165
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131001194
Het is trouwens ook het perfecte voorbeeld van FireFly3 wat voor type mensen er op een dating site zitten. Dat "excuus" gebruikte iedereen vroeger en werd online date afgedaan als een platfom voor kansloze mensen met het gevolg dat er maar weinig mensen voor uit durfde te komen dat ze op een dating site staan. Vandaag de dag is dat totaal anders, het is maatschappelijk zo goed als helemaal geaccepteerd en word het normaal bevonden dat mensen online date. En neem van mij aan. Het aanbod is zeer gemêleerd, net als in een gemiddelde kroeg, club, appie of in het openbaar vervoer. Van bloed mooie vrouwen tot de meeste lelijkste en alles er tussen. Van normaal tot knetter gek en van 18 tot schijndood.
  maandag 9 september 2013 @ 21:10:28 #166
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131001309
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee joh. En ik durf met droge ogen te beweren dat ik knappere dames heb gedate via sites. Die van vorige week zondag bijvoorbeeld. Natuurlijk tref je een hoop lelijkerds, maar dat is in een gemiddelde AH niet anders.
Ik bedoelde dat het ook nogal makkelijk is om een "supermodel" met een "girlnextdoor" te vergelijken.
Het is ook best raar dat het kennelijk een wedstrijdje is wie de knapste date, zou dat een mannending zijn?

Er staan ook zat aantrekkelijke mannen op datingsites, inderdaad. Ik kijk altijd wel even hoe lang ze er al op staan ;)
pi_131001432
quote:
12s.gif Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat het ook nogal makkelijk is om een "supermodel" met een "girlnextdoor" te vergelijken.
Het is ook best raar dat het kennelijk een wedstrijdje is wie de knapste date, zou dat een mannending zijn?

Er staan ook zat aantrekkelijke mannen op datingsites, inderdaad. Ik kijk altijd wel even hoe lang ze er al op staan ;)
Geen idee, maar ze wees me wel SNOEIHARD af. De hoer.
  maandag 9 september 2013 @ 21:12:57 #168
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131001438
Ik vind het aanbod op datingsites (qua uiterlijk) redelijk het doorsnee van wat je op straat ziet lopen :@
Eigenlijk wat Hungry Joe en Ook_gek ook zeggen...

Met stappen is het wellicht iets anders, beetje afhankelijk van de plek waar je naartoe gaat, want soort zoekt nou eenmaal soort :P
pi_131001521
quote:
2s.gif Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het aanbod op datingsites (qua uiterlijk) redelijk het doorsnee van wat je op straat ziet lopen :@
Eigenlijk wat Hungry Joe en Ook_gek ook zeggen...

Met stappen is het wellicht iets anders, beetje afhankelijk van de plek waar je naartoe gaat, want soort zoekt nou eenmaal soort :P
Beetje Ook_gek zieken omdat hij naar een homobar gaat, i saw what you did there. :{w
  maandag 9 september 2013 @ 21:15:43 #170
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131001602
quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Het is me wat met die blauwtjes. Ik las het ja.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:17:07 #171
Brabo Bastard
pi_131001699
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Oh, ik vroeg naar zijn nickname, wat die betekende. Dat schoot in het verkeerde keelgat. En toen kreeg ik allemaal rare grappen met mijn naam erin terug. Nou ja, ik vat zoiets niet persoonlijk op hoor, na twee zinnen :D Maar apart is het wel.

En zeker tof dat er ook daadwerkelijk mensen in de buurt op Paiq blijken te zitten :)
Serieus? Prachtig :D
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:17:26 #172
Brabo Bastard
pi_131001713
quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Gecondoleerd met dit verlies man.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 21:18:38 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131001784
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Serieus? Prachtig :D
Ik heb een patent op rare flapdrollen ja
  maandag 9 september 2013 @ 21:20:29 #174
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131001898
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Beetje Ook_gek zieken omdat hij naar een homobar gaat, i saw what you did there. :{w
_O- :D
Komen ook vaak wel mooie vrouwen hoor in homo-barren :@
pi_131001951
quote:
10s.gif Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het is me wat met die blauwtjes. Ik las het ja.
De één na de ander momenteel. En dus ligt het aan mij en is er iets niet helemaal okay, dat kan niet anders. Aan de andere kant waren het leuke dates van een paar uur, en gingen ze niet na vijf minuten naar het toilet om nooit meer terug te komen. Het hoeft dus niet iets extreem overheersends te zijn.

Vraag is nog wat ik ermee ga doen...
  maandag 9 september 2013 @ 21:25:51 #176
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131002245
quote:
9s.gif Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

De één na de ander momenteel. En dus ligt het aan mij en is er iets niet helemaal okay, dat kan niet anders. Aan de andere kant waren het leuke dates van een paar uur, en gingen ze niet na vijf minuten naar het toilet om nooit meer terug te komen. Het hoeft dus niet iets extreem overheersends te zijn.

Drie dates in een week, just sayin..

Daarnaast is het volgens mij ook een kwestie van pech of geluk. Er staat nergens geschreven binnen hoeveel (eerste) dates je iemand treft.
  maandag 9 september 2013 @ 21:26:57 #177
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131002315
Is dat horrordateverslag al voorbij gekomen eigenlijk?
  maandag 9 september 2013 @ 21:27:32 #178
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131002353
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef BeamofLight het volgende:
Is dat horrordateverslag al voorbij gekomen eigenlijk?
Van M1stig? Nee.
  maandag 9 september 2013 @ 21:30:26 #179
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131002511
Wazig hoor...
pi_131002583
Als het echt horror was zou hij wel aan bloederige flarden zijn gereten met een kettingzaag terwijl hij had afgesproken in een of ander redneck dorpje en zouden we dat verslag natuurlijk nooit meer lezen.

Eh. Zoals nu.
pi_131002787
quote:

[..]

Tja soms zit t mee en tegen. Ik heb momenteel 0 dates. Moet overigens wel zeggen dat ik Paiq wel wat meer aan het waarderen ben nu, nadat ik gisteren nogal kritisch erover was.
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:38:17 #182
Brabo Bastard
pi_131002935
quote:

[..]

Die zijn het leukst.

"Ik ga nog even iets doen, spreek je later!"

*offline*

Volgende dag: *Je bent door wazigemuts uit haar contactenlijstje verwijderd.*

quote:
15s.gif Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Ik heb een patent op rare flapdrollen ja
Je kan maar ergens patent op hebben :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131003023
*krijgt idee*

Ik ga de ban breken en er gewoon weer eentje rechtstreeks in mijn burcht uitnodigen, 100 % succes ratio tot nu toe! :7
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:41:13 #184
Brabo Bastard
pi_131003113
quote:
3s.gif Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
*krijgt idee*

Ik ga de ban breken en er gewoon weer eentje rechtstreeks in mijn burcht uitnodigen, 100 % succes ratio tot nu toe! :7
Daar kan ik het enkel mee eens zijn. Je burcht is een plaats waar wonderen waarheid worden.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 9 september 2013 @ 21:43:34 #185
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131003244
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die zijn het leukst.

"Ik ga nog even iets doen, spreek je later!"

*offline*

Volgende dag: *Je bent door wazigemuts uit haar contactenlijstje verwijderd.*

[..]

Je kan maar ergens patent op hebben :P
De wereld wordt er een betere plek van anders als die niet meer op internet staan. Ik ben wel voor een bannelingenhoekje, zo zeg maar náást het reboundhoekje, op datingsites.
pi_131003490
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Daar kan ik het enkel mee eens zijn. Je burcht is een plaats waar wonderen waarheid worden.
Soms hoor ik ze nog galmen door de vele zalen, de schreeuwen van genot en uiterste extase. En dan zit ik voor het haardvuur terwijl buiten de wind raast. Trekkend aan mijn pijp, een bodempje scotch in de hand en besef ik me weer hoeveel vreugde er geschonken werd aan wulpse boerendochters in reeds lang vervlogen tijden.
pi_131003614
Jongejonge. Ik krijg weer eens berichten van iemand waarvan ik de hoop allang op gegeven had dat het ooit tot een date zou leiden. Dus denk probeer het gesprek wat op gang te houden. Krijg ik antwoorden als "Ja", "Nee" en "Ok" |:(
pi_131003960
Lul er eens niet doorheen terwijl ik in een melancholische bui verkeer!

pi_131004011
quote:
8s.gif Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:

[ afbeelding ]
Hugo _O_
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:56:45 #190
Brabo Bastard
pi_131004029
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef eefje801 het volgende:

[..]

De wereld wordt er een betere plek van anders als die niet meer op internet staan. Ik ben wel voor een bannelingenhoekje, zo zeg maar náást het reboundhoekje, op datingsites.
Dat bannelingenhoekje mag dan meteen een gat naar Hades zijn wat mij betreft.
quote:
14s.gif Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Soms hoor ik ze nog galmen door de vele zalen, de schreeuwen van genot en uiterste extase. En dan zit ik voor het haardvuur terwijl buiten de wind raast. Trekkend aan mijn pijp, een bodempje scotch in de hand en besef ik me weer hoeveel vreugde er geschonken werd aan wulpse boerendochters in reeds lang vervlogen tijden.
Spoken like a true lord.
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Jongejonge. Ik krijg weer eens berichten van iemand waarvan ik de hoop allang op gegeven had dat het ooit tot een date zou leiden. Dus denk probeer het gesprek wat op gang te houden. Krijg ik antwoorden als "Ja", "Nee" en "Ok" |:(
Spreekwoordelijk de nek omdraaien en op naar de volgende.
"Omae wa mou shindeiru."
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 21:57:09 #191
Brabo Bastard
pi_131004058
quote:

[ afbeelding ]
Precies!

Vervloekt zijt gij allen!
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131004132
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Te enthousiast gereageerd wss
pi_131004669
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Te enthousiast gereageerd wss
Ja, als ik al niet eens fatsoenlijk een gesprek op gang mag houden
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 22:10:08 #194
Brabo Bastard
pi_131004784
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja, als ik al niet eens fatsoenlijk een gesprek op gang mag houden
Wel frappant dat zij dan begint en zulke antwoorden terugstuurt. Ik zou een vraag proberen te ontlokken en hetzelfde doen.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131005310
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wel frappant dat zij dan begint en zulke antwoorden terugstuurt. Ik zou een vraag proberen te ontlokken en hetzelfde doen.
Haha thijs verlies net een battledate op Paiq :P Ik was bij voorbaat al kansloos.
  maandag 9 september 2013 @ 22:26:57 #196
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131005751
quote:
Vraagje:

Veel vrouwen zetten vriendschap omdat ze eerst de kat uit de boom willen kijken volgens mij ...
  Moderator / Redactie FP maandag 9 september 2013 @ 22:27:12 #197
Brabo Bastard
pi_131005766
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Haha thijs verlies net een battledate op Paiq :P Ik was bij voorbaat al kansloos.
Battledates doe ik sowieso niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131005812
quote:

[ afbeelding ]
Tsja als je burcht in de Efteling staat, snap ik wel dat het succes gegarandeerd is O+ Efteling O+

Daten? ;)
  maandag 9 september 2013 @ 22:28:57 #199
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131005870
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Ik zou er nog wel eventjes mee wachten...
Het was dan ook maar een grapje he :)
pi_131005973
Haha, net een speeddate gehad bij PaiQ, wordt ik gematcht met iemand die ik al eerder gesproken (en al verwijderd had :X) heb.. Toen de contouren van de foto zichtbaar werden had ik het al in de gaten... :W
pi_131006044
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef MissGump het volgende:

[..]

Tsja als je burcht in de Efteling staat, snap ik wel dat het succes gegarandeerd is O+ Efteling O+

Daten? ;)
Fok-dates zijn ook een uitstekende succes gegarandeerde manier om de ban te breken, dus dm maar.
  maandag 9 september 2013 @ 22:32:47 #202
402989 japiedevlugge
pi_131006063
Ik doe nauwelijks battledates, en als ik ze doe verlies ik ze. En dan is het meestal vanwege mijn naam+woonplaats wat voor de meeste gewoon een raar beeld oproept. Want inhoudelijk is er niet veel bijzonders vaak en zie ik aan de foto van die andere knaap icm zijn moves dat dat niet veel voorstelt.

Ondertussen ga ik als alles goed gaat woensdag op date :) Ken d'r sinds vrijdag ofzo. Wel een leuke indruk kunnen maken en astrologisch zijn er geen obstakels :P Verwacht dat zij wel de leuke elementen heeft die ik leuk vind: lekker vrouwelijk/gevoelig, maar niet veel aandacht aan make up etc. Een aantal foto's van elkaar gezien, ik schat een slagingspercentage van 63,2%.
Grijp ze!
pi_131006085
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Battledates doe ik sowieso niet.
Ja die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen. Ach ja, wacht maar tot ze zijn foto ziet, dan heeft ze spijt ;)
pi_131006127
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:32 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik doe nauwelijks battledates, en als ik ze doe verlies ik ze. En dan is het meestal vanwege mijn naam+woonplaats wat voor de meeste gewoon een raar beeld oproept. Want inhoudelijk is er niet veel bijzonders vaak en zie ik aan de foto van die andere knaap icm zijn moves dat dat niet veel voorstelt.

Ondertussen ga ik als alles goed gaat woensdag op date :) Ken d'r sinds vrijdag ofzo. Wel een leuke indruk kunnen maken en astrologisch zijn er geen obstakels :P Verwacht dat zij wel de leuke elementen heeft die ik leuk vind: lekker vrouwelijk/gevoelig, maar niet veel aandacht aan make up etc. Een aantal foto's van elkaar gezien, ik schat een slagingspercentage van 63,2%.
Helemaal niet nieuwsgierig is.. O-), waar heb je haar opgeduikeld?
pi_131006184
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ja die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen. Ach ja, wacht maar tot ze zijn foto ziet, dan heeft ze spijt ;)
Dat is juist leuk. En dan lekker gevat er 10 keer zo hard overheen klappen. O+
pi_131006235
quote:

Ik had het nog nooit gedaan zo'n battledate en leek me wel grappig. Maar goed, ik denk altijd ff na over wat ik type en die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen en tikte 10 berichten als een gek achter elkaar. Denk dat ze achteraf wel spijt krijgt :P

Succes met de date iig woensdag.
  maandag 9 september 2013 @ 22:39:58 #207
402989 japiedevlugge
pi_131006441
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Helemaal niet nieuwsgierig is.. O-), waar heb je haar opgeduikeld?
Via een niet nader te noemen profielen site. Het is een vrij klein niche namelijk :P

quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik had het nog nooit gedaan zo'n battledate en leek me wel grappig. Maar goed, ik denk altijd ff na over wat ik type en die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen en tikte 10 berichten als een gek achter elkaar. Denk dat ze achteraf wel spijt krijgt :P

Succes met de date iig woensdag.
Thanks!
Grijp ze!
pi_131013514
Ik had al langer het vermoeden dat Bar Refaeli eigenlijk onder de standaard zit van Hungry_joe en Ook_gek ;)

Smaken verschillen, maar als je zegt dat een supermodel het gemiddelde is wat er op een online dating site zit... sorry hoor, dan zit je in een droomwereldje. Als je haar ook nog een "wezel hoofd" moet noemen, dan barst je van de onzekerheden en in gekropte frustraties. Zelfverzekerde mannen kunnen een mooie vrouw herkennen aan hun uitstraling, en noemen haar alsnog een mooie dame ondanks dat het hun type niet is :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 07:50:54 #209
Brabo Bastard
pi_131013615
quote:

Komt goed, veel plezier a.s. woensdag!
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:09:02 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131013780
Het is geen Adriana Lima, ik haak af :P
pi_131013854
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het is geen Adriana Lima, ik haak af :P
:D, alleen Adriana mag bij jou een "poging wagen"
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:22:14 #212
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131013922
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 08:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

:D, alleen Adriana mag bij jou een "poging wagen"
Voor minder doe ik het niet hoor :{w
Die ogen :~
  dinsdag 10 september 2013 @ 08:45:36 #213
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131014270
quote:

[..]

Zucht, vooruit.... Ik reageer.. ;)

Stel je niet eens zo aan man, dat doet je geen recht aan. ;) Bij hoeveel vrouwen had jij dat wow-gevoel ook alweer
niet? En ben je daar verder mee gaan daten?

Ik neem aan dat je jezelf bent tijdens het daten. Wat valt daar anders aan te doen? Je Wilt toch jezelf zijn?

Je bent een ervaren dater, dus je weet zelf wat je wel en niet kan aansnijden en loopt w.s. Niet als een debiel te giegelen.

Dus man up en date.

Oh... En kan iedereen aub ophouden met op firefly te reageren. Het verneukt het topic en de gesprekken hier zijn niet zinvol erdoor..
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:22:25 #215
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131017444
quote:
"oh.. ja!"
"okee!"

Ook allemaal netjes knikken en doen of ze het begrijpen hé :D
pi_131017775
quote:
Ylvis ^O^
Ook bekend van briljante kutmuziek _O_
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door Rickario op 10-09-2013 11:39:07 ]
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:38:29 #217
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131017918
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:
Ik had al langer het vermoeden dat Bar Refaeli eigenlijk onder de standaard zit van Hungry_joe en Ook_gek ;)

[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]

Smaken verschillen, maar als je zegt dat een supermodel het gemiddelde is wat er op een online dating site zit... sorry hoor, dan zit je in een droomwereldje. Als je haar ook nog een "wezel hoofd" moet noemen, dan barst je van de onzekerheden en in gekropte frustraties. Zelfverzekerde mannen kunnen een mooie vrouw herkennen aan hun uitstraling, en noemen haar alsnog een mooie dame ondanks dat het hun type niet is :)
Deze vrouw ontbreekt het aan uitstraling en kijk die laatste foto. Als of ze net een avondje in een drugs pand heeft gezeten. Dat kan ik personelijk niet mooi vinden. Tevens, ooit wel eens modellen gezien op eem dag zonder haar styling en make-up? 80% valt dwars door de mand. De andere 20 zijn inderdaad knappe vrouwen. In dit geval heeft ze een prima lichaam. Maar tijdens stappen kom je genoeg van dit soort vrouwen tegen. Ga naar de juiste feesten en het stikt er van. Je doet als of het een zo goed als uitgestorven ras is. En ja, mooie vrouwen die boven het gemiddelde uitkomen zitten echt wel op een dating site, zie ze regelmatig langs komen.

Maar alleen al het feit dat je een dikke niet al te beste vrouw als voorbeeld neemt als de gemiddelde dating site referentie zegt al meer dan genoeg natuurlijk.
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:39:54 #218
242666 BeamofLight
pi_131017949
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Deze vrouw ontbreekt het aan uitstraling en kijk die laatste foto. Als of ze net een avondje in een drugs pand heeft gezeten. Dat kan ik personelijk niet mooi vinden. Tevens, ooit wel eens modellen gezien op eem dag zonder haar styling en make-up? 80% valt dwars door de mand. De andere 20 zijn inderdaad knappe vrouwen. In dit geval heeft ze een prima lichaam. Maar tijdens stappen kom je genoeg van dit soort vrouwen tegen. Ga naar de juiste feesten en het stikt er van. Je doet als of het een zo goed als uitgestorven ras is. En ja, mooie vrouwen die boven het gemiddelde uitkomen zitten echt wel op een dating site, zie ze regelmatig langs komen.

Maar alleen al het feit dat je een dikke niet al te beste vrouw als voorbeeld neemt als de gemiddelde dating site referentie zegt al meer dan genoeg natuurlijk.
Not sure if serious.

Herstel, ik weet beter. Ongelooflijk.
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:42:46 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131018013
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Not sure if serious.

Vertel wat is er.
pi_131018015
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Rickario het volgende:

[..]

Ylvis ^O^
Ook bekend van briljante kutmuziek _O_
SPOILER
Je vergeet Stonehenge!

pi_131018032
quote:
En Jan Egeland!

Noren _O_
Noorse vrouwen O+
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:51:29 #222
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131018218
quote:
15s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Not sure if serious.

Voor iemand met zo weinig uitstraling (volgens ook_gek) is het toch verdomd knap dat ze al 20 miljoen dollar bij elkaar heeft geharkt met alleen maar mooi zijn. Maargoed, ook_gek zou haar natuurlijk direct haar bed uitschoppen. Die puntige knieen, bah! :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:52:36 #223
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131018253
Lijkt het maar of zie ik hier momenteel heel veel uiterlijke schijn? Ik heb gisteren gekookt en lekker dessertje gemaakt, samen wat bank gehangen met fleece dekentje, kaarsjes, muziekje, glaasje cava
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:53:20 #224
242666 BeamofLight
pi_131018276
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
Lijkt het maar of zie ik hier momenteel heel veel uiterlijke schijn?
nee je ziet vooral 2 pipo's die niet van elkaar af kunnen blijven
  dinsdag 10 september 2013 @ 11:53:59 #225
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131018288
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:53 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

nee je ziet vooral 2 pipo's die niet van elkaar af kunnen blijven
Oh maar ik ben niet homofoob hoor, als ze dat leuk vinden mij allemaal goed ...
pi_131018599
Beter te kritisch zijn dan over een paar jaar:
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:06:41 #227
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131018625
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:05 schreef Rickario het volgende:
Beter te kritisch zijn dan over een paar jaar:
Da's mijn motto :(
maar TE kritisch is niet goed, je moet wel realistisch blijven :P
pi_131018638
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
Lijkt het maar of zie ik hier momenteel heel veel uiterlijke schijn? Ik heb gisteren gekookt en lekker dessertje gemaakt, samen wat bank gehangen met fleece dekentje, kaarsjes, muziekje, glaasje cava
Klinkt nog steeds goed Haerden! Weet je al of je het nu je vriendin vind of is het nog steeds je date?

Zelf gisteren mijn Facebook status aangepast naar dat ik een vriend heb, dus volgens -splash- is het nu dan echt officieel. En dit weekend ook naar Groningen om zijn hele familie te ontmoeten.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:08:13 #229
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131018667
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Wolken het volgende:

[..]

Klinkt nog steeds goed Haerden! Weet je al of je het nu je vriendin vind of is het nog steeds je date?

Zelf gisteren mijn Facebook status aangepast naar dat ik een vriend heb, dus volgens -splash- is het nu dan echt officieel. En dit weekend ook naar Groningen om zijn hele familie te ontmoeten.
"The Facebook status update" _O_
Jup, you're doomed :D
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:12:18 #230
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131018792
quote:

[..]

Cho wel ik ben vrij zeker dat het mijn vriendin gaat worden maar ik geniet van de "flow" waar we nu in zitten. Voor mij is het echt officieel eens ze mijn vrienden en familie kent. Tevens kennen onze kindjes elkaar nog niet, we willen eerst een paar weken echt wij 2 samen zijn. We hebben nog jaren voor ons liggen dus geen haast. Oordeel dus maar zelf :)
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:13:59 #231
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131018845
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 september 2013 11:51 schreef Silenus het volgende:

[..]

Voor iemand met zo weinig uitstraling (volgens ook_gek) is het toch verdomd knap dat ze al 20 miljoen dollar bij elkaar heeft geharkt met alleen maar mooi zijn. Maargoed, ook_gek zou haar natuurlijk direct haar bed uitschoppen. Die puntige knieen, bah! :')
Sinds wanneer is het vermogen een graatmeter? Een goede pr en marketing doet ook wonderen om succesvol te worden. Er zijn genoeg artiesten die miljoenen verdiend hebben maar live niet kunnen zingen.

Maar prima we nemen dan even het verdiende geld als graatmeter voor "mooi" zijn bij de modellen.

doutzen kroes vind ik een mooie vrouw met een prettige uitstraling.

Kim Feenstra vind ik echt geen mooie vrouw. Al hebben ze alle 2 meer geld bij elkaar verdiend dan wij alleen in dit topic. Er lopen meer dan genoeg mooie vrouwen rond tijdens stappen. Ga naar de juiste feesten en je komt ze zo tegen. Het is echt geen uitstervend ras.
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:16:29 #232
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131018915
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:13 schreef ook_gek het volgende:

Het is echt geen uitstervend ras.
Dat komt alleen maar omdat lelijke mensen met lelijke mensen krijgen, normale mensen met normale, en mooie mensen met mooie O+
Mooier wordt steeds mooier op die manier en lelijk steeds lelijker
:P

Voordat iedereen meteen weer begint over te koken: het is een geintje :(
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:17:42 #233
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131018947
quote:

[..]

Ah dus toch eindelijk een relatie! Gefeliciteerd! ;)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:19:45 #234
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131019018
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:13 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het vermogen een graatmeter? Een goede pr en marketing doet ook wonderen om succesvol te worden. Er zijn genoeg artiesten die miljoenen verdiend hebben maar live niet kunnen zingen.

Maar prima we nemen dan even het verdiende geld als graatmeter voor "mooi" zijn bij de modellen.
Jij zegt dat ze geen 'uitstraling' heeft. Het punt is, die heeft ze juist wel. Daar verdient ze haar geld mee, en echt niet alleen toevallig omdat ze een goede pr en marketing heeft. (Immers, dan zouden ze van ons ook wel supermodellen kunnen maken, als wij toevallig ook goede pr en marketing hebben?)

Dat jij haar niet mooi vindt kan natuurlijk, al geloof ik er dus echt geen ene reet van dat je haar niet zou doen als ze voor je staat in de kroeg. :+
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:20:23 #235
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131019032
Ik vind veel foto/catwalk modellen geen (leuke) uitstraling hebben hoor :@ (even denkend aan programma's als America's Next Top Model)
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:24:36 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131019151
Dat kan, en ik heb ook liever een girl next door omdat dat meer bij mij past.

Maar ik word -in het algemeen, niet per se ook_gek- altijd moe van mensen die ineens af beginnen geven op modellen. (graatmager, een graatmeter :+, lijkt wel drugs-verslaafd, slappe tieten, spitse neus, brede kaak, is toch niet lekker, zou haar niet doen, blablabla)

En laten we elkaar nou geen mietje noemen, intussen zijn we de koning te rijk als we ooit over zo'n meisje heen mogen. (Ook al gaat dat nu ongetwijfeld ontkend worden door een heel leger moraalridders, maar daar geloof ik dus helemaal niets van)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 12:27:35 #237
Brabo Bastard
pi_131019241
quote:

[..]

En nu is het wachten op de ring ;)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131019355
Waarom doet men überhaupt aan relatiestatussen op FB :')
Het is vragen om drama

Zo veranderde de vriendin van een vriend van me per ongeluk haar status naar engaged ipv naar single toen haar relatie op de klippen liep. Pas na een paar uur felicitaties kwam ze er achter :')

[ Bericht 23% gewijzigd door Rickario op 10-09-2013 12:42:28 ]
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:43:11 #239
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_131019647
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef Rickario het volgende:
Waarom doet men überhaupt aan relatiestatussen op FB :')
Het is vragen om drama

Zo veranderde de vriendin van een vriend van me per ongeluk haar status naar getrouwd ipv naar single toen haar relatie op de klippen liep. Pas na een paar uur felicitaties kwam ze er achter :')
Wat ik begrepen had, ging het vooral om makkelijk te kunnen zien wie dus vrijgezel was en daardoor gerichter anderen kon contacteren.. want wie weet haalde je er een date uit.
pi_131019694
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Wat ik begrepen had, ging het vooral om makkelijk te kunnen zien wie dus vrijgezel was en daardoor gerichter anderen kon contacteren.. want wie weet haalde je er een date uit.
Daarom heb ik dus mijn status op single staan. Wanneer ik een relatie heb verberg ik mijn status ;)
  dinsdag 10 september 2013 @ 12:48:27 #241
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131019768
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Rickario het volgende:

[..]

Daarom heb ik dus mijn status op single staan. Wanneer ik een relatie heb verberg ik mijn status ;)
Ik heb een open en vrij toegankelijke facebook, relatie status niet weer gegeven dat zijn mijn eigen zaken, mijn date heeft geen facebook of andere sociale media dingen :) hehehehe
pi_131019818
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Deze kreeg ik van de week nog:

Hey your pik so hoty!!! .

Laten ik maar denken dat het pic had moeten zijn. Of ik moet mijn foto toch eens gaan veranderen naar een duidelijker exemplaar.
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:05:04 #243
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131020180
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:51 schreef Wolken het volgende:

[..]

Deze kreeg ik van de week nog:

Hey your pik so hoty!!! .

Laten ik maar denken dat het pic had moeten zijn. Of ik moet mijn foto toch eens gaan veranderen naar een duidelijker exemplaar.
Enne.. gefeliciteerd! O+ Nu nog even flink oefenen op het knauwen :P
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:15:04 #244
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131020447
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze geen 'uitstraling' heeft. Het punt is, die heeft ze juist wel. Daar verdient ze haar geld mee, en echt niet alleen toevallig omdat ze een goede pr en marketing heeft. (Immers, dan zouden ze van ons ook wel supermodellen kunnen maken, als wij toevallig ook goede pr en marketing hebben?)
Ik vind haar geen uitstraling hebben. Maar dat het een smaak kwestie is waren wel al lang uit. Kijk voor de gein eens naar make over programma's. Veel
Mensen zijn gewoon mooi te maken. Leuke pr en marketing en ze zouden leuk kunnen verdienen. Mits een normaal postuur natuurlijk.

quote:
Dat jij haar niet mooi vindt kan natuurlijk, al geloof ik er dus echt geen ene reet van dat je haar niet zou doen als ze voor je staat in de kroeg. :+
Ze heeft een mooi lichaam zoals ik net al opmerkte, maar uitstraling vind ik echt nul comma nul. En wel of niet doen? Geen idee als het moment daar is. Maar afgaande op de foto's vind ik het personelijk niks speciaals.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef Silenus het volgende:

Maar ik word -in het algemeen, niet per se ook_gek- altijd moe van mensen die ineens af beginnen geven op modellen. (graatmager, een graatmeter :+, lijkt wel drugs-verslaafd, slappe tieten, spitse neus, brede kaak, is toch niet lekker, zou haar niet doen, blablabla)
Hangt natuurlijk af van de voorkeuren. Zie inderdaad de discusies graat mager en dik. Dat heeft denk ik weinig met afkraken te maken en eerder met personelijke voorkeuren toch?

quote:
En laten we elkaar nou geen mietje noemen, intussen zijn we de koning te rijk als we ooit over zo'n meisje heen mogen. (Ook al gaat dat nu ongetwijfeld ontkend worden door een heel leger moraalridders, maar daar geloof ik dus helemaal niets van)
Ik ben van mening dat je alles eens moet proberen. Stap gewoon op de vrouw af die je geweldig vind. Wie weet lukt het je en anders jammer dan. Ik ben er voor mij zelf achter dat ik een gewoon gemiddelde leuke vrouw met leuk karakter wil dan een mode poppetje. En een levenstijl wil hebben van, ik doe wat ik wil en niet een zien gezien worden levenstijl. Ieder zo z'n ding toch?
pi_131020937
Zullen we ook zo over de mannen gaan praten?
  dinsdag 10 september 2013 @ 13:36:27 #246
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131020998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Zullen we ook zo over de mannen gaan praten?
Prima, gooi het er eens uit :) ben benieuwt met wat je komt.
pi_131020999
Nee, dateverhalen!
Heb nu een meid op Paiq die wil daten. Ze lijk me wel leuk maar ik heb er even geen tijd voor om er energie in te steken. Wil me toch even focussen op studie. Lastig lastig :(
pi_131021046
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Prima, gooi het er eens uit :) ben benieuwt met wat je komt.
Ik kom erop terug, nu naar mn werk.
En gaan date verhalen hier :(
pi_131021051
Pffff sinds een paar weken weer een beetje aan het daten, maar jezus zeg dat online gebeuren is wel heel zwaar...
Zat voornamelijk via PaiQ te ouwehoeren en op de 10 berichtjes die ik stuur krijg je gewoon geen antwoord...

Ook met de speeddates (chatten) allemaal leuk en aardig, leuk gesprekje, tot de foto zichtbaar is, en foetsie... En nee ik ben geen trol qua uiterlijk..

Maar blijkbaar willen de vrouwen alleen maar een Brad Pitt of een echte bad-boy.

Ik ben een normale doorsnee jongen, die gewoon leuk contact zoekt.. Ben niet wanhopig ofzo.. Maar ga me ook niet beter voordoen dan dat ik ben.. pffff wat een energie kost dat zeg..
pi_131021330
"Houdt van: boedisme"

:')!!1
  dinsdag 10 september 2013 @ 15:18:15 #251
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131024401
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:38 schreef htctouch2 het volgende:
Pffff sinds een paar weken weer een beetje aan het daten, maar jezus zeg dat online gebeuren is wel heel zwaar...
Zat voornamelijk via PaiQ te ouwehoeren en op de 10 berichtjes die ik stuur krijg je gewoon geen antwoord...

Ook met de speeddates (chatten) allemaal leuk en aardig, leuk gesprekje, tot de foto zichtbaar is, en foetsie... En nee ik ben geen trol qua uiterlijk..

Maar blijkbaar willen de vrouwen alleen maar een Brad Pitt of een echte bad-boy.

Ik ben een normale doorsnee jongen, die gewoon leuk contact zoekt.. Ben niet wanhopig ofzo.. Maar ga me ook niet beter voordoen dan dat ik ben.. pffff wat een energie kost dat zeg..
Dan probeer je iets anders dan Paiq. Of eens een andere foto. Of je maakt je er iets minder druk om; ze zijn je niks verplicht, toch?
pi_131027567
Ik heb er ook eentje op paiq waarvan ik denk :? :? :? .

Het contact is op zich best leuk. Echter is zijn eerste zin bij ieder gesprek :"Heb je nog aan me gedacht?". Waarop ik steevast antwoord :"nee ik heb wel wat anders aan mijn hoofd."
Verder begon hij laatst zijn hart bij me uit te storten over een vriendin waar hij ruzie mee had. Ik vind het fijn als mannen hun emoties durven laten zien, maar voor mijn idee zat hij huilend aan de andere kant van de computer :{ .

Ik heb hem dit ook voor de voeten gegooid, dat ik dit weinig aantrekkelijk vind en niet zo goed begrijp waarom hij zijn hele hart uitstort bij me terwijl we pas een paar gesprekjes hebben gevoerd.
Het speet hem en het frustreerde hem vervolgens dat hij het niet goed kon maken?
Ik heb hem nu op onzichtbaar gezet. Dus hij staat nog wel in mijn lijst maar pas als hij begint te lullen zie ik het.... ik wacht het even af.

Verder nog een erg leuk persoon in mijn lijstje maar die homo komt maar 1 of 2 keer per week online :') .
pi_131027662
Zo, eindelijk sex gehad met een van de twee vrouwen met wie ik date(vierde date). Viel niet tegen. :)
pi_131027762
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo, eindelijk sex gehad met een van de twee vrouwen met wie ik date(vierde date). Viel niet tegen. :)
weet ze dat je ook met anderen date?
pi_131027795
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Quickie_Brat het volgende:

Het contact is op zich best leuk. Echter is zijn eerste zin bij ieder gesprek :"Heb je nog aan me gedacht?". Waarop ik steevast antwoord :"nee ik heb wel wat anders aan mijn hoofd."
Verder begon hij laatst zijn hart bij me uit te storten over een vriendin waar hij ruzie mee had. Ik vind het fijn als mannen hun emoties durven laten zien, maar voor mijn idee zat hij huilend aan de andere kant van de computer :{ .

Ik heb hem dit ook voor de voeten gegooid, dat ik dit weinig aantrekkelijk vind en niet zo goed begrijp waarom hij zijn hele hart uitstort bij me terwijl we pas een paar gesprekjes hebben gevoerd.
Het speet hem en het frustreerde hem vervolgens dat hij het niet goed kon maken?
Ik heb hem nu op onzichtbaar gezet. Dus hij staat nog wel in mijn lijst maar pas als hij begint te lullen zie ik het.... ik wacht het even af.

Verder nog een erg leuk persoon in mijn lijstje maar die homo komt maar 1 of 2 keer per week online :') .
heb je nog aan me gedacht?
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_131027830
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:05 schreef All-out het volgende:

[..]

heb je nog aan me gedacht?
:') !!!! homo
pi_131027844
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

weet ze dat je ook met anderen date?
Geen afspraken over gemaakt, dus waarom zou ik dat vertellen? :)

Zou het namelijk ook niet erg vinden als zij dat zou doen - het is nog niets serieus.
pi_131027900
quote:
12s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Geen afspraken over gemaakt, dus waarom zou ik dat vertellen? :)

Zou het namelijk ook niet erg vinden als zij dat zou doen - het is nog niets serieus.
Ziet zij dat ook zo? Als niet serieus?
pi_131027963
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef Quickie_Brat het volgende:

[..]

Ziet zij dat ook zo? Als niet serieus?
Het zou wel een onderwerp kunnen zijn wat binnenkort ten sprake komt, maar tot het zover is date ik lekker verder met beiden. ;)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 17:13:19 #260
Brabo Bastard
pi_131028076
quote:

Dat vraag ik dus nooit. Staat zo claimerig en wanhopig.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131028121
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:19:57 #262
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131028268
Waarom zou je dat afwachten? Als je na een paar gesprekjes dit gedoe al hebt lijkt me er geen enkele reden overblijven om hier nog aandacht aan te besteden.

Lijkt me dat je per dag gemiddeld toch wel een paar mannen moet kunnen spreken en er vast eentje per dag leuker is dan DAT.
pi_131028312
quote:

Klinkt als een eenzame man met weinig ervaring wat betreft vrouwen.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:25:41 #264
242666 BeamofLight
pi_131028466
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Joh? o|O ~O>
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:26:00 #265
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131028475
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

pi_131028548
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:26 schreef HaerdenC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Slaat als een tang op een varken.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:28:23 #267
242666 BeamofLight
pi_131028558
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:

[..]

Klinkt als: What the Fuck zijn dit voor gesprekken? Ik ben je shrink niet. Opgerot.
pi_131028588
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Het zou wel een onderwerp kunnen zijn wat binnenkort ten sprake komt, maar tot het zover is date ik lekker verder met beiden. ;)
Waarom ben je daar niet eerlijk over?
Misschien is het voor haar wel een big deal
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:30:30 #269
242666 BeamofLight
pi_131028625
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Hij is er toch ook niet oneerlijk over?

Als hij niet vertelt dat hij gisteren biefstuk heeft gegeten, is hij dan een leugenaar?
pi_131028635
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Beiden aan het lijntje houden zeker. Totdat je een keer op je bek gaat..
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:32:05 #271
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131028675
Don't ask, don't tell.

Al trek ik wel even een :')-gezicht als iemand hier trots komt melden dat hij geneukt heeft. Gefeliciteerd. :')
pi_131028696
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef Rickario het volgende:

[..]

Beiden aan het lijntje houden zeker. Totdat je een keer op je bek gaat..
Waarom zou ik me op één meid blindstaren? :')

quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden. :{
pi_131028729
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden.
Jij misschien niet, maar soms is het voor een ander al wel belangrijk vanaf dag 1.

Sommige mensen willen niet een optie zijn maar gewoon de prioriteit.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:34:26 #274
242666 BeamofLight
pi_131028753
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Jij misschien niet, maar soms is het voor een ander al wel belangrijk vanaf dag 1.

Ja hou nou maar op. Ze komt er toch niet achter.
  dinsdag 10 september 2013 @ 17:34:50 #275
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_131028766
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Pvoesss het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik dat ook wel een beetje ... ik ben ook liever uniek eens we lakens gedeeld hebben maar misschien ben ik gewoon van de oude stempel ...
pi_131028896
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Waarom zou ik me op één meid blindstaren? :')

[..]

Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden. :{
Groot gelijk man, spreiden die kansen in deze fase. Straks laat jij weet ik veel wat lopen en kapt zij het af na een aantal dates. Dan kun je jezelf ook voor je harses stompen. Exclusiviteit kan altijd nog.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 17:43:00 #277
Brabo Bastard
pi_131029041
Op PaiQ:

"Ik zit hier nu even op en ik wil je zeggen dat je niet op mij moet gaan wachten. Ik zit niet lekker in mijn vel en ik wil eerst mijn eigen problemen opgelost hebben voordat ik aan een date ga denken."

Eerste gesprek.

Ik zei "Hallo!".

Dus.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131030007
Nou ja voor mij zou het ook een grote turn-off zijn als ik erachter kwam dat iemand waar ik al een paar leuke dates mee heb gehad (en zelfs tussen de lakens ben beland) er nog iemand anders op na zou houden.

Zelf ben ik snel duidelijk waar ik naar op zoek ben: een relatie. Geen ONS of gewoon ff daten voor de lol.
Als ik in iemand investeer dan ben ik daar serieus in.

Maar misschien dat Gatenkaas en zij dates wellicht heel anders daarin staan. Maar het komt op mij over alsof hij dat niet weet van de dames. Hoe zij erin staan en wat ze verwachten?
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:14:56 #279
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131030057
Wil ik net schrijven dat het leuk is dat je nu iets meer interesses kunt invullen op Paiq blijkt het dat het druk is qua speeddates op dit tijdstip en zie ik een interessant hoge match voorbijkomen en ik klik twee keer mis...ingevulde interesses én speeddate kwijt :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:18:02 #280
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131030156
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Silenus het volgende:
Don't ask, don't tell.

Al trek ik wel even een :')-gezicht als iemand hier trots komt melden dat hij geneukt heeft. Gefeliciteerd. :')
Een aantal keer zelfs!
Alleen het is inmiddels zo lang geleden dat ik bang ben dat ze het veranderd hebben :')
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:18:14 #281
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131030163
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 17:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ja hou nou maar op. Ze komt er toch niet achter.
Voor de mensen die het graag zo aanpakken inderdaad het grote voordeel van internetdaten.
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:23:07 #282
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131030338
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nou ja voor mij zou het ook een grote turn-off zijn als ik erachter kwam dat iemand waar ik al een paar leuke dates mee heb gehad (en zelfs tussen de lakens ben beland) er nog iemand anders op na zou houden.

Zelf ben ik snel duidelijk waar ik naar op zoek ben: een relatie. Geen ONS of gewoon ff daten voor de lol.
Als ik in iemand investeer dan ben ik daar serieus in.

Maar misschien dat Gatenkaas en zij dates wellicht heel anders daarin staan. Maar het komt op mij over alsof hij dat niet weet van de dames. Hoe zij erin staan en wat ze verwachten?
Als er echt duidelijke interesse is om serieus samen te kijken hoe of wat dan ga ik echt niet met een ander daten inderdaad. Maar ik bespreek het wel gewoon, exclusiviteit. Ik heb ook een scharrel gehad maar die zag ik dan gewoon een tijd niet.

Oh en die angst om wat "beters" mis te lopen? Wat een ongein.
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 18:26:40 #283
Brabo Bastard
pi_131030462
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
Wil ik net schrijven dat het leuk is dat je nu iets meer interesses kunt invullen op Paiq blijkt het dat het druk is qua speeddates op dit tijdstip en zie ik een interessant hoge match voorbijkomen en ik klik twee keer mis...ingevulde interesses én speeddate kwijt :')
Dat is wel balen ja :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:29:41 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131030558
Je gaat toch niet na 1/2 dates al exclusiviteit bespreken? :') Nee natuurlijk is het niet leuk als de ander nog iemand erbij heeft waar diegene nog mee neukt.

...Daarom vertel je elkaar dat ook niet. Duh.

Als je elkaar echt leuk vindt ga je toch wel exclusief met elkaar daten. Lost zichzelf op. Vind het echt van dat typische vrouwengezeur om daar over te gaan zitten piepen terwijl er geen enkel probleem is.
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:30:32 #285
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131030587
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:26 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dat is wel balen ja :')
Ja, had het allemaal zo leuk ingevuld vond ik :P Nou ja, heb inmiddels weer eentje te pakken. Die interesses komen later wel.
pi_131030660
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
Je gaat toch niet na 1/2 dates al exclusiviteit bespreken? :') Nee natuurlijk is het niet leuk als de ander nog iemand erbij heeft waar diegene nog mee neukt.

Als je elkaar echt leuk vindt ga je toch wel exclusief met elkaar daten. Lost zichzelf op. Vind het echt van dat typische vrouwengezeur om daar over te gaan zitten piepen terwijl er geen enkel probleem is.
Precies. En er kan nog zoveel misgaan tijdens de eerste paar dates dat je wel een complete idioot moet zijn als je alles daar op gooit. Als het goed zit komt dat verder echt wel.
pi_131030774
quote:

quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Precies. En er kan nog zoveel misgaan tijdens de eerste paar dates dat je wel een complete idioot moet zijn als je alles daar op gooit. Als het goed zit komt dat verder echt wel.
Dit. Ik zie echt niet in waarom ik me vanaf de eerste paar dates me al moet blindstaren op één persoon.
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:39:01 #288
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131030817
quote:

Exclusiviteit heeft voor mij echt niks nada te maken met wat jij en H_J zo lijken te vrezen.
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

[..]

Dit. Ik zie echt niet in waarom ik me vanaf de eerste paar dates me al moet blindstaren op één persoon.
Dan vind je die persoon dus ook niet leuk genoeg. Anders is er genoeg te ontdekken verder. Dat is ook mijn gehele punt. Of je er na 8 dates alsnog achter komt dat het niet genoeg klikt is het risico dat je neemt maar ik vind het gewoon niet eerlijk tov de ander en mezelf als ik met meerdere mensen tegelijk het bed deel. Als de ander liever niet exclusief is kan ik daar best wel over praten maar dan geldt dat dus ook voor mij en is het wmb lastiger om er relatiemateriaal in te zien.
pi_131031118
Dat laatste is dan wel weer waar, eerlijk gezegd. Bij een fullscale wow boeit de rest me totaal niet meer en heb ik ook die behoefte niet meer verder. Maar hey, dat is een zeldzaam iets, mind you. En niet zelden explodeert dat in je smoel. ;(
  dinsdag 10 september 2013 @ 18:53:33 #290
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131031273
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat laatste is dan wel weer waar, eerlijk gezegd. Bij een fullscale wow boeit de rest me totaal niet meer en heb ik ook die behoefte niet meer verder. Maar hey, dat is een zeldzaam iets, mind you. En niet zelden explodeert dat in je smoel. ;(
Hoort er toch allemaal bij :* We gaan hier allemaal heel gezellig juichen voor je als je binnenkort raak schiet.
pi_131031281
Ik begin Paiq nu wel meer te waarderen. Paar leuke chatgesprekken al gehad via speeddates en de vrouwen blijven ook wel hangen daarna. Bovendien beginnen ze er ook steeds beter uit te zien :). Alleen jammer dat de afstand af en toe nogal groot is.
pi_131031315
Ik date ook altijd maar 1 tegelijk. Gewoon ook geen behoefte aan om er meerdere tegelijk te daten.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_131031425
Nou wat stom... krijg een oneliner van iemand (die betaalt daar dus credits voor) en na 1 zin blokkeerd ie me alweer..
pi_131031448
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef habitue het volgende:
Ik date ook altijd maar 1 tegelijk. Gewoon ook geen behoefte aan om er meerdere tegelijk te daten.
Ik ook, maar als ik echt leuk aan het daten ben met iemand, kan het ook voorkomen dat ik gewoon weken niet inlog op lexa.
pi_131031493
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Hoort er toch allemaal bij :* We gaan hier allemaal heel gezellig juichen voor je als je binnenkort raak schiet.
Oh, ben ik nu ineens zielig ja? Bewaar het gejuich maar voor de Benzins hier, die hebben er meer aan.
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:00:55 #296
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_131031550
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Oh, ben ik nu ineens zielig ja? Bewaar het gejuich maar voor de Benzins hier, die hebben er meer aan.
Zeiksnor.
pi_131031575
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Kekaa het volgende:
Nou wat stom... krijg een oneliner van iemand (die betaalt daar dus credits voor) en na 1 zin blokkeerd ie me alweer..
Dat is inderdaad stom..

Ik wil binnenkort ook wel weer een keer raak schieten. Had laatst bijna een deksel gevonden.. Draaide zich er zo vanaf en poef weg was ze..
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:04:54 #298
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131031714
Grootspraak van de haantjes hoor. Ieder moet het voor zichzelf weten. Maar als ik seks met iemand heb gehad en we willen beiden verder daten, dan ga ik niemand erbij hebben. Ik date overigens vrij snel exclusief als iets erg veel potentieel lijkt te hebben.

Als je dan nog op meerdere paarden moet gaan wedden dan is het niet de juiste persoon. Maar ik moet ook zeggen dat ik zelf pas met iemand naar bed ga als ik in die fase zit.

Aan de andere kant, ik zou er ook niet over op lopen scheppen.
pi_131032012
quote:
Huh, reageerde je langzaam en/of kortaf of zo?
  Moderator / Redactie FP dinsdag 10 september 2013 @ 19:12:05 #300
Brabo Bastard
pi_131032037
quote:
Ow sorry, was jij dat? :@

Ach, zijn geld. Al is het minder erg als minden in een gesprek te worden geblokt :')
"Omae wa mou shindeiru."
  dinsdag 10 september 2013 @ 19:21:33 #301
50430 Yuki
Student Midwife
pi_131032434
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Je stelt je wel erg moedeloos hier op de laatste tijd. Doet er eens iemand aardig, is 't niet goed :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')