quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?quote:Op zondag 8 september 2013 05:56 schreef firefly3 het volgende:
Hungry_joe laat het gewoon. Als je afhankelijk bent van dat soort gespuis wat online zit... Ik snap echt niet waarom je niet wat "game" leerd en vrouwen date die je op straat tegen komt. De meeste vrouwen die ik op straat ontmoet wonen op de desbetreffende plek dichterbij dan mezelf. Vrouwen vinden het geweldig als ze overdag een gezellige gozer ontmoeten. Vooral bij een grote trein station heb je honderden vrouwen, dan sla je dat gechat over
Zou je dat niet meer willen doen, zo vroeg in de morgen? Mijn bulderende lach van zojuist ging zelfs dwars door mijn kater heen. Auw.quote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
(Publiek juicht, Linguine flasht)
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Oh man. Zou dus echt schitterend zijn, zoiets.
En bedankt voor die tomaat hequote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!quote:Op zondag 8 september 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd om mezelf opnieuw uit te vinden denk ik eerder. Op dit moment zou ik nog van Benzin verliezen.
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onderquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
En er kan ingezet worden op de uitslagen:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doetquote:Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onder
Wat kun je toch geniaal schrijvenquote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
"
Ik speel wel rondemiss... zal vast oefenen op tomaten ontwijkenquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Don't bet on it, maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doet
Je mening baseren op twee gesprekkenquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerdDus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden
Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer danquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerdDus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden
Nee twee foto'squote:
Ja voordeel is wel dat ze natuurlijk op uiterlijk weinig vergelijkingen kunnen maken met anderen. En inderdaad zo'n chatgesprek vind ik dan ook wel weer wat fijner dan over en weer mailen op lexa. Ik zal het nog ff de kans geven, heb toch niet veel te doen vandaag.quote:Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer dan.
Dinsdag maar eens speeddaten, ben benieuwd
Scherp.quote:Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
Nouja aangezien je je alleen voor de lol inschreef maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk.
Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Paiq werkt voor mij best aardig. Date op het moment met twee dames.
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.
Toevallig heeft vanochtend nog een meid in de trein haar nummer in mijn tel gestopt lolquote:
En de vrouwen vinden dat ook van de mannen.. Goh wat raar..quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.
Goed bezig!quote:Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ga denk ik voortaan meer op stap. Topavond gehad gisteren. Vrouwen die me leuk vonden.Eentje vond ik ook wel leuk. Helaas weet ik dr naam niet.
Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.
Die wedstrijd wil ik wel zienquote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
"
Waarom zijn mijn odds even laag als die van Firefly?quote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psychisch niet in orde?quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.
Anderen blokkeerden me midden in het gesprek (had bij eentje de zin nog niet eens afgetikt).
Als ik naar mijn lijst met vroegere contacten keek zie ik wel dat ik ook nog vrij onervaren was in het begin![]()
Maar al doende leert men, en je pikt de meeste die een beetje apart zijn er wel zo uit. Heb er zelf niet zo'n moeite mee totdat ze hun hele levensverhaal en mislukkingen gaan tikken.
Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroepquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal leuk en grappig, maar de kern is best erg eigenlijk. Datingsites kan misschien wel voor erbij als toevoeging, maar je moet ook gewoon kunnen afspreken en daten met vrouwen die je dagelijks in het leven tegen komt.
Probeer wat stapmaten te vinden en ga ook alleen stappenquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroep
Oké, tough guy.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
psychisch niet in orde?Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
Was ook snel voorbij toen ja.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
psychisch niet in orde?Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.quote:
Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook snel voorbij toen ja.
Ik snap dat je wat toenadering zoekt en dat het met een psychisch probleem lastig kan zijn. Maar ga dan eerst naar een praatgroep en dan pas daten.
Natuurlijk moet iedereen dit zelf weten, maar je kansen zijn dan wel erg laag.
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaan
En dit is mijn mening.quote:Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.
Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.
Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.
Helaas wel toen ik het met een ex uitmaakte na 8 maanden. Die bleek best issues te hebben
Er zijn maar weinig mensen die ermee kunnen omgaan. Ik kan het zelf ook niet dus ik ga me er ook niet aan wagen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef BadObsession het volgende:
[..]
Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".
Ben wel aardig tegen haar gebleven en heb uiteindelijk gevraagd of we de volgende keer als vrienden konden afspreken. Dat was niet helemaal haar idee ervan, maar goed.
Ik kan echt geen relatie hebben met iemand die labiel is. Hoe fout dat ook klinkt.. daar ben ik een te asociale hork voor. Het aantal keer dat ik ruzie met mijn vriendin heb gehad omdat ik iets verkeerds gezegd heb of simpelweg omdat ik chagrijnig was.. pfff
Eigenlijk ben ik gewoon helemaal geen relatiemateriaal.
Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weetquote:Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.
Andersom werkt dat trouwens net zo.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weet
Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Andersom werkt dat trouwens net zo.
Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
Het is niet de eerste vraag die ik op iemand afvuurquote:Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.
leeg jouw pm inbox eens! :pquote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Andersom werkt dat trouwens net zo.
Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
quote:HALLO IK BEN DEBBIE 23 UIT ROTTERDAM ik ben al best lang vrijgezel een ik ben ob zoek naa een leuke liefe jonge soory dat ik noog geen foto heb maa dat komt noog wel
Nou kan niet wachten op de foto!quote:Opleiding: lagere school
Beroep: HORCIA
quote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Nou kan niet wachten op de foto!
Fake, niemand gebruikt een b voor een p als fout.quote:Op zondag 8 september 2013 19:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
[..]
Nou kan niet wachten op de foto!
Dat is wel zo. Overigens heb ik dan geen probleem als iemand ooit eens een burnout heeft gehad bijvoorbeeld, maar iemand die echt psychisch in de 'war' is, daar zou ik niet mee om kunnen gaan.quote:Op zondag 8 september 2013 18:23 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Het is niet de eerste vraag die ik op iemand afvuur. maar al pratende kom je er vaak wel achter. Of de ander heeft zelf ook het een en ander meegemaakt in zijn leven of ook eens met een burnout thuis gezeten (of heeft een familielid met een ziekte). Dan weet je al dat het draagvlak groter is.
Ik ook niet hoor. Ik heb een "gewone" vriend met borderline en dat is soms al heel moeilijk om mee om te gaan, moet er niet aan denken dag en nacht mee samen te levenquote:Op zondag 8 september 2013 20:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Overigens heb ik dan geen probleem als iemand ooit eens een burnout heeft gehad bijvoorbeeld, maar iemand die echt psychisch in de 'war' is, daar zou ik niet mee om kunnen gaan.
Als er een maand tussen zit, zou ik niet direct denken dat er een romantisch motief achter zit.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Kekaa het volgende:
Dussss..
Even een vraag, als je vorige maand bij iemand gegeten hebt... en die vraagt nu weer of ik kom eten? Hoe moet ik dat interpreteren? Voor mij was het namelijk puur vriendschappelijk.
Quote waar ik iemand belachelijk maak.quote:
Het feit dat je je aangesproken voelt, zonder dat ik jouw post quote, zegt al genoeg.quote:Op zondag 8 september 2013 20:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Quote waar ik iemand belachelijk maak.
Toen ik die "quote:Op zondag 8 september 2013 20:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het feit dat je je aangesproken voelt, zonder dat ik jouw post quote, zegt al genoeg.
Is hij niet leuk danquote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Kekaa het volgende:
Dussss..
Even een vraag, als je vorige maand bij iemand gegeten hebt... en die vraagt nu weer of ik kom eten? Hoe moet ik dat interpreteren? Voor mij was het namelijk puur vriendschappelijk.
Sorry waarom kom je elke keer weer posten in dit topic? Je bent echt zwaar, maar dan ook zwaar irritant.quote:Op zondag 8 september 2013 20:42 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Toen ik die "" smiley zag wist ik al dat de post voor mij bedoeld was. Ik weet heus wel dat je me haat.
Vraag het hem? Of maak het hem duidelijk.quote:Op zondag 8 september 2013 20:21 schreef Kekaa het volgende:
Dussss..
Mijn date is 2.5 week op vakantie, maar gelukkig komt hij vrijdag terugquote:Op zondag 8 september 2013 20:59 schreef El_Thijs het volgende:
Mijn toekomstige date is dus 5 dagen op vakantie. Net maar even een goede vakantie gewenst en afgesproken dat we na haar vakantie een datum prikken
Nope, nog geen date. Via PaiQ deze, en we hebben leuke en lange gesprekken met elkaar. Zoals ze zelf al aangaf praten we makkelijk en wordt het vanzelf gezellig. En normaal heb ik niet zo'n probleem met opleidingsniveau, maar het helpt als je een beetje hetzelfde geschoold bentquote:Op zondag 8 september 2013 21:03 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Mijn date is 2.5 week op vakantie, maar gelukkig komt hij vrijdag terug![]()
Had je al een date gehad met deze date? Terwijl ik dat typ denk ik "toekomstig.. dus nee"Via RP?
Grappig dit te lezen als ik net "the roast" op comedy central zit te kijkenquote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef firefly3 het volgende:
Je hebt echt een tekort aan zelfvertrouwen als je andere mensen belachelijk moet maken.
Idee voor een nieuw topic? The roast on Fok!quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grappig dit te lezen als ik net "the roast" op comedy central zit te kijken
Nee, je zelfvertrouwen is meer af te tekenen aan hoe je reageert als iemand JOU belachelijk maakt
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan onzekerheden hebt als je mensen moet gaan uitlachen met een vreemd profiel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo'n persoon willen ontmoeten, maar ik laat ze wel in hun waarde.quote:Op zondag 8 september 2013 21:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Grappig dit te lezen als ik net "the roast" op comedy central zit te kijken
Nee, je zelfvertrouwen is meer af te tekenen aan hoe je reageert als iemand JOU belachelijk maakt
Iedereen denkt wel minderwaardig over een persoon of iemand. En iedereen kraakt of maakt iemand wel eens belaggelijk. De mensen die schreeuwen dat ze dat niet doen of dat haten zijn 9 van de 10x vroeger tot op het bot toe gepest. Je leeft niet in een droomwereld. Mensen maken soms elkaar belachelijk, heeft niks met onzekerheid te maken.quote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat je dan onzekerheden hebt als je mensen moet gaan uitlachen met een vreemd profiel. Ik zou eerlijk gezegd ook niet zo'n persoon willen ontmoeten, maar ik laat ze wel in hun waarde.
Mensen die zo erg andere mensen haten zijn vaak juist diegene die gepest waren. Die frustraties zijn meestal een reflectie van jezelf.quote:Op zondag 8 september 2013 21:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iedereen denkt wel minderwaardig over een persoon of iemand. En iedereen kraakt of maakt iemand wel eens belaggelijk. De mensen die schreeuwen dat ze dat niet doen of dat haten zijn 9 van de 10x vroeger tot op het bot toe gepest. Je leeft niet in een droomwereld. Mensen maken soms elkaar belachelijk, heeft niks met onzekerheid te maken.
Ik maak ook wel eens mensen belagelijk of kraak ze af tot op het bot, ik spuug ook op bepaalde mensen en vind ze niks waard. Niks met onzekerheid te maken. Het zijn gewoon afgekeurde triangel josties of 6 generaties inteelt personen.
Precies.quote:Op zondag 8 september 2013 21:21 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Krijg ik net via lexa een bericht van een dame die begint met "thanks voor de interesse" en vervolgens een heel lulverhaal ophangt. Die snapt volgens mij niet dat er al een mail met interesse verstuurt wordt als je alleen al naar t profiel kijkt.geïnteresseerd was ik namelijk absoluut niet in haar
Oke laten we even mee gaan met gedrag een reflectie van je zelf is. Waarom die extreme drang bij jou dan om te bewijzen dat je zo goed met versieren ben. Er zelfs onzekere fokkertjes voor uitnodig om te showen hoe goed je wel niet bent. Zelfs wanneer er totaal geen aanleiding is je opeens een heel verhaal over 4 vrouwen tegelijk aanspreken en nummers scoren moet vertellen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mensen die zo erg andere mensen haten zijn vaak juist diegene die gepest waren. Die frustraties zijn meestal een reflectie van jezelf.
Vrouwen versieren is extreem leuk en is allemaal goed te leren. Ik hou er niet van om showtjes weg te geven voor anderen, dan gaat het juist mis. Zij heeft het dan door. Ik vind het leuk om uit te gaan met mensen die gemotiveerd zijn, en soms wordt ik wel gepm't door iemand die ook gemotiveerd is om actie te ondernemen. Het maakt niet uit op wat voor "niveau" iemand is, je kunt altijd van elkaar leren en elkaar motiveren. Succesverhalen worden hier toch ook verteld? Die moeten je juist motiveren om ook dingen uit te proberen.quote:Op zondag 8 september 2013 21:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oke laten we even mee gaan met gedrag een reflectie van je zelf is. Waarom die extreme drang bij jou dan om te bewijzen dat je zo goed met versieren ben. Er zelfs onzekere fokkertjes voor uitnodig om te showen hoe goed je wel niet bent. Zelfs wanneer er totaal geen aanleiding is je opeens een heel verhaal over 4 vrouwen tegelijk aanspreken en nummers scoren moet vertellen.
Wat zegt die reflectie over je zelf dan?
Maar, gast. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je zogenaamde versier skillsquote:Op zondag 8 september 2013 21:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Vrouwen versieren is extreem leuk en is allemaal goed te leren. Ik hou er niet van om showtjes weg te geven voor anderen, dan gaat het juist mis. Zij heeft het dan door. Ik vind het leuk om uit te gaan met mensen die gemotiveerd zijn, en soms wordt ik wel gepm't door iemand die ook gemotiveerd is om actie te ondernemen. Het maakt niet uit op wat voor "niveau" iemand is, je kunt altijd van elkaar leren en elkaar motiveren. Succesverhalen worden hier toch ook verteld? Die moeten je juist motiveren om ook dingen uit te proberen.
Door blijven genieten en nog meer bij lerenquote:Op zondag 8 september 2013 21:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Maar, gast. Wat wil je nu eigenlijk bereiken met je zogenaamde versier skillsWat is je doel?
Voor iemand die ongewild is, niet serieus genomen word, vrouwen die keer op keer het tegendeel bewijzen ondanks zijn claim vrouwen precies door te hebben, en zelfs dan nog terug blijft komen en door gaan......... vind ik dat een goede definitie van een bord voor je kopquote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Niet lullig bedoeld, want ik heb je nooit in actie gezien, maar ik ken een hoop mannen die ook altijd het idee hebben dat alle vrouwen geïnteresseerd in ze zijn. Als je die vanaf de zijlijn bekijkt kom je er vaak achter dat ze een bord voor hun kop hebben.
Je kan er dus heel stoer over praten, en misschien heb je ook helemaal gelijk! Maar het is in tekst gewoon te onwerkelijk
Dat kan ik goed begrijpenquote:Op zondag 8 september 2013 22:03 schreef SilentChaos het volgende:
Niet lullig bedoeld, want ik heb je nooit in actie gezien, maar ik ken een hoop mannen die ook altijd het idee hebben dat alle vrouwen geïnteresseerd in ze zijn. Als je die vanaf de zijlijn bekijkt kom je er vaak achter dat ze een bord voor hun kop hebben.
Je kan er dus heel stoer over praten, en misschien heb je ook helemaal gelijk! Maar het is in tekst gewoon te onwerkelijk
Je weet dat dit een reeks is over datingsites en niet over versieren op straat he?quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Door blijven genieten en nog meer bij lerenZodra je over steeds meer drempels heen gaat wordt steeds duidelijker hoeveel kansen je eigenlijk dagelijks mist. Echt super veel vrouwen die je tegen komt op straat hebben eigenlijk al een oogje op je, op een gegeven moment begin je net als neo van the matrix ineens al die opties te zien
Mijn resultaat verdubbeld telkens om de zoveel tijd, blijkbaar wordt ik er steeds beter in. Discussies en theorietjes van vrouwen op fok zijn totaal niet representatief. Ik kijk naar het aantal vrouwen die ik gezoend heb, seks en algemene aantrekkingskracht. (Vrouwen die ook op mij afstappen enzo). Denk je dat een vrouwelijke fok mening enige inbreng heeft? Ik wordt dagelijks "uitgetest" in de vorm van eventueel afwijzingen. Dat is de ultieme test, niet een mening van een fokker.quote:Op zondag 8 september 2013 22:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor iemand die ongewild is, niet serieus genomen word, vrouwen die keer op keer het tegendeel bewijzen ondanks zijn claim vrouwen precies door te hebben, en zelfs dan nog terug blijft komen en door gaan......... vind ik dat een goede definitie van een bord voor je kop
Nee want vrouwen op fok komen nooit buiten natuurlijk. Of is het zo dat de meningen van vrouwen op fok niet aansluiten op je preek en dus als onwaar bestempeld worden? Het is allemaal leuk dat je kennelijk zoveel versiert, maar de extreme drang je zelf te bewijzen op een medium die jij zo blijkt niet serieus neemt en een grote afkeer tegen hebt als het gaat om versieren gaat blijft dan wel een vreemde combinatie. Je drang is zo debiel groot dat je in een dating site topic over straat versieren komt preken.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn resultaat verdubbeld telkens om de zoveel tijd, blijkbaar wordt ik er steeds beter in. Discussies en theorietjes van vrouwen op fok zijn totaal niet representatief. Ik kijk naar het aantal vrouwen die ik gezoend heb, seks en algemene aantrekkingskracht. (Vrouwen die ook op mij afstappen enzo). Denk je dat een vrouwelijke fok mening enige inbreng heeft? Ik wordt dagelijks "uitgetest" in de vorm van eventueel afwijzingen. Dat is de ultieme test, niet een mening van een fokker.
Je bent zelf ook een fokker, he, snuggere henkie.quote:Op zondag 8 september 2013 22:14 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn resultaat verdubbeld telkens om de zoveel tijd, blijkbaar wordt ik er steeds beter in. Discussies en theorietjes van vrouwen op fok zijn totaal niet representatief. Ik kijk naar het aantal vrouwen die ik gezoend heb, seks en algemene aantrekkingskracht. (Vrouwen die ook op mij afstappen enzo). Denk je dat een vrouwelijke fok mening enige inbreng heeft? Ik wordt dagelijks "uitgetest" in de vorm van eventueel afwijzingen. Dat is de ultieme test, niet een mening van een fokker.
Mijn motief is niet om mezelf te bewijzen, mijn motief is om te motiveren. Vrouwen zijn elke dag binnen handbereik voor iedereen, daar heb je geen betaalsite voor nodig alleen veel motivatie en leren van jezelfquote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee want vrouwen op fok komen nooit buiten natuurlijk. Of is het zo dat de meningen van vrouwen op fok niet aansluiten op je preek en dus als onwaar bestempeld worden? Het is allemaal leuk dat je kennelijk zoveel versiert, maar de extreme drang je zelf te bewijzen op een medium die jij zo blijkt niet serieus neemt en een grote afkeer tegen hebt als het gaat om versieren gaat blijft dan wel een vreemde combinatie. Je drang is zo debiel groot dat je in een dating site topic over straat versieren komt preken.
Laat hem gaan joh. Hij leest wat versierboekjes en hangt hier om z'n e-penis te vergroten. Zelf nog nooit een relatie gehad en zit waarschijnlijk twee dagen met een trillend bovenlipje nadat hij een natte zoen van z'n oma heeft gekregenquote:Op zondag 8 september 2013 22:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee want vrouwen op fok komen nooit buiten natuurlijk. Of is het zo dat de meningen van vrouwen op fok niet aansluiten op je preek en dus als onwaar bestempeld worden? Het is allemaal leuk dat je kennelijk zoveel versiert, maar de extreme drang je zelf te bewijzen op een medium die jij zo blijkt niet serieus neemt en een grote afkeer tegen hebt als het gaat om versieren gaat blijft dan wel een vreemde combinatie. Je drang is zo debiel groot dat je in een dating site topic over straat versieren komt preken.
Ik heb ooit 1 eboekje gelezen, 3 jaar terug. Waar ben ik respectloos tegenover vrouwen?quote:Op zondag 8 september 2013 22:25 schreef Rickario het volgende:
[..]
Laat hem gaan joh. Hij leest wat versierboekjes en hangt hier om z'n e-penis te vergroten. Zelf nog nooit een relatie gehad en zit waarschijnlijk twee dagen met een trillend bovenlipje nadat hij een natte zoen van z'n oma heeft gekregen
Zo respectloos over vrouwen praat niet iemand die al wel eens een relatie heeft gehad.
Waarom de drang keer op keer aantallen te noemen en meer en meer vrouwen willen scoren en uit het niets hele "versier" verhalen te plaatsen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Mijn motief is niet om mezelf te bewijzen,
Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Je eigen PUA topic is dood gebloed, ook daat zijn ze je zat. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"quote:mijn motief is om te motiveren. Vrouwen zijn elke dag binnen handbereik voor iedereen, daar heb je geen betaalsite voor nodig alleen veel motivatie en leren van jezelf
Om dat negativiteit te doorbreken en dat iedereen het kan leren. Het is alleen maar leuk.quote:Op zondag 8 september 2013 22:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Waarom de drang keer op keer aantallen te noemen en meer en meer vrouwen willen scoren en uit het niets hele "versier" verhalen te plaatsen.
Grappig dat als je in de tegenwoordige tijd dat als je een vrouw op straat versiert meteen al een "PUA" genoemd wordt. Is de samenleving zo uit elkaar getrokken? Maarja, ik weet het, mensen willen liever de makkelijke weg en niet afgewezen wordenquote:[..]
Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Je eigen PUA topic is dood gebloed, ook daat zijn ze je zat. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"
quote:Op zondag 8 september 2013 22:00 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Echt super veel vrouwen die je tegen komt op straat hebben eigenlijk al een oogje op je
Dat vind jij en dat is je goed recht. Maar dat houd niet in dat IEDEREEN dat maar moet vinden.quote:Op zondag 8 september 2013 22:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Om dat negativiteit te doorbreken en dat iedereen het kan leren. Het is alleen maar leuk.
Oh god je gaat er weer dingen bij verzinnen ja? Nou wijs even aan dat iks zeg dat vrouwen op straat versieren PUA is? En natuurlijk ga je weer niet in waar het echt over gaat. Ga nou eens in op onderstaandequote:Grappig dat als je in de tegenwoordige tijd dat als je een vrouw op straat versiert meteen al een "PUA" genoemd wordt. Is de samenleving zo uit elkaar getrokken? Maarja, ik weet het, mensen willen liever de makkelijke weg en niet afgewezen worden
quote:Grootste deel van de mensen willen helemaal niet "gemotiveerd" worden door je. Sterker nog, ze zien je liever vertrekken en niet meer terug komen in verschillende topics. Dus stop er mee, laat die debielde drang voor wat het is en ga lekker buiten versieren ipv ongewild je preek / mening en verhaaltjes door iemand zijn of haar strot te stampen. Maar nee hoor nee dat doe je niet. En dat, precies dat is een klasiek voorbeeld van "plaat voor je kop"
Nou, steek maar van wal, ik ben nog steeds een enorme dating-faalhaas, dus kan een hoop leren van zinnig vrouwelijk inzichtquote:Op zondag 8 september 2013 22:40 schreef blondetrien het volgende:
Tenzij jullie van mijn fenomenale vrouwelijke inzicht willen genieten natuurlijk.
Iedere vrouw is weer anders, dus advies van 1 vrouw is niet van toepassing op alle vrouwen.quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, steek maar van wal, ik ben nog steeds een enorme dating-faalhaas, dus kan een hoop leren van zinnig vrouwelijk inzicht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef prt1 het volgende:
In de categorie vage profielteksten heb ik weer een pareltje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 8 september 2013 22:46 schreef Yuki het volgende:
Kunnen we niet gewoon collectief stoppen met reageren op firefly? Als we stoppen met voeren, verhongert die troll misschien een keer.
Jezus, nu alweer iets van 30 posts gewijd aan die mafkees.Ik word ook steeds afgeleid van wat hij zegt, door de grammaticale fouten die hij maakt.
Ik ben nog steeds aan het daten met de collega, het is heel gezellig, maar nog niet heel veel meer. Er is wel een klik, maar nog geen crush. Dat weet hij, we blijven rustig doordaten om te zien hoe het loopt en eigenlijk vind ik dat echt superchill.![]()
Ben je op zoek naar een vaste relatie, iemand waarmee je uiteindelijk wel mee zou willen trouwen dan is het vrij normaal dat je die niet zomaar gevonden hebt.quote:Op zondag 8 september 2013 22:50 schreef benzin het volgende:
[..]
Nou, steek maar van wal, ik ben nog steeds een enorme dating-faalhaas, dus kan een hoop leren van zinnig vrouwelijk inzicht
Daten met een collega, die is tricky... Kan heel leuk zijn, maar hoe awkward als het ineens stopt?quote:Op maandag 9 september 2013 00:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik ben nog steeds aan het daten met de collega, het is heel gezellig, maar nog niet heel veel meer. Er is wel een klik, maar nog geen crush. Dat weet hij, we blijven rustig doordaten om te zien hoe het loopt en eigenlijk vind ik dat echt superchill.
Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite? Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knowsquote:
quote:Op zondag 8 september 2013 23:46 schreef prt1 het volgende:
In de categorie vage profielteksten heb ik weer een pareltje:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is een beetje origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de rest:
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Daten met een collega, uiteindelijk een relatie krijgen en vervolgens na 3 jaar uitelkaar gaan is nog leuker. Spreek uit ervaring.quote:Op maandag 9 september 2013 06:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daten met een collega, die is tricky... Kan heel leuk zijn, maar hoe awkward als het ineens stopt?
Valt mee. We zijn allebei oproepkracht, en hij gaat in januari voor een half jaar weg. Dus als het niks wordt hebben we die tijd om weer normaal tegen elkaar te leren doen.quote:Op maandag 9 september 2013 06:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daten met een collega, die is tricky... Kan heel leuk zijn, maar hoe awkward als het ineens stopt?
Hoeveel echt leuke partners heb jij nu al in de trein opgeduikeld ?quote:Op maandag 9 september 2013 07:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite? Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knows
Het 2e uur van date 11quote:Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef HaerdenC het volgende:
Graag breng ook ik weer verslag uitvrijdag mijn toch ondertussen al regelmatig te noemen date gaan ophalen bij haar thuis en naar Sint-Truiden geweest. Er was daar een culinaire avond en wijn degustatie in een prachtig oud pand. Ze zag er weer even leuk uit als altijd, ik me ook weer opgetut dus de avond kon eigenlijk moeilijk mis lopen. Heerlijk gegeten, ik uiteraard niet aan de wijn gezeten (ik drink nooit als ik met de wagen ben zoals eerder vermeld en ik ben een mens van mijn principes dus ook geen slokjes of proeverijen). Zij kende er behoorlijk veel mensen, niet moeilijk aangezien ze leerkracht is. Met andere woorden een heel erg fijne avond gehad.
Zaterdag was het dan back to normal life, zoontje opgehaald vroeg in de ochtend en een fijne dag gehad met zoonlief, zondag morgen ging hij met de oma naar de kermis dus ik had een vrije zondag (dat is al lang geleden).
Samen met mijn date afgesproken, haar opnieuw opgehaald iets gaan eten en naar een Schots weekend geweest met live muziek, dans, schotse krachtpatsers die paalgooien of steengooien, kraampjes etc. Veel gelachten en een fijne zondag gehad. Bij het afzetten thuis nog kort bankzaken gedaan.
Begint er op te lijken dat ik hier niet meer al te lang moet postenwant dat het niet meer echt als daten gezien kan worden. Vanaf welk moment is er een overgang tussen Date/Partner?
Net als buiten, in een trein of in een kroeg lopen er mensen die een tikje vreemd of "raar" zijn. Net als dat die zelfde type mensen hier op Fok! Rond lopen of bij de appie in de rij staan. Dus je bovenstaande argument is een loze opmerking.quote:Op maandag 9 september 2013 07:33 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Blijkbaar takelt de visvijver op de datingssites af, gezien al die rare profielen
Nu gebruik je Fok! Als bron om je mening te onderbouwen terwijl je gisteren Fok! Niet serieus neemt als het gaat om vrouwen meningen. Vreemde bron keuze. Maar goed, er zijn genoeg succes verhalen. En zijn buiten Fok! Ook genoeg succes verhalen te zien, te lezen of te horen. Maar dat is het zelfde als een date die voort gekomen is uit een ontmoeten bij BV de appie. Miss datingsite wat minder omdat dit pas de laatste jaren meer geaccepteerd is dan vorheen. Toen was het nog kansloos. Online date heeft dus een achterstand.quote:en weinig leuke verhalen. Hoeveel mensen hier hebben momenteel (echt) een leuke partner van een datingsite?
De plaat voor je kop ging over het onderdeel dat zo goed niemand je advies wilt hebben. Dat op verschillende manier al aan je kenbaar gemaakt is. Sterker nog, je bent nagenoeg door iedereen ongewenst in dit en andere topics. Echter blijf je door gaan. Dat is een klassiek voorbeeld van plaat voor je kop. Je bent omgewenst, niemand wilt je ongevraagde adviesen en dit topic gaat over online date niet over kroeg, straat enz versieren.quote:Volgens mij heb je zelf een plaat voor je kop als je dat nog niet in ziet. Heb je momenteel een leuke meid van een datingsite? No one wants to hear it, but everyone knows
Klinkt goed HaerdenC, leuk!quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef HaerdenC het volgende:
Bij mij lijkt het toch een succes verhaal te zijntot mijn eigen grote verbazing hoor ... Ik vind er verder niets beschamend aan, liever een goede degelijke date leren kennen online, beetje heen en weer ge-mail en aftasten of je op persoonlijk gebied een beetje aanknopingspunten hebt dan bezopen in een kroeg puur op het uiterlijk iemand kiezen en dan kijken of de rest ook werkt. Nu zoals eerder gezegd ... ik ben een tikkeltje ouder denk ik dan de meeste hier, al redelijk geleefd, huisje, tuintje, kindje, etc.
Dat verschilt echt per persoon. Sommigen blijven eerst 6 maanden daten en anderen hebben na 1 week "verkering". Zelf noemden we elkaar na ongeveer een maand daten vriend & vriendin.quote:Op maandag 9 september 2013 11:04 schreef HaerdenC het volgende:
. Vanaf welk moment is er een overgang tussen Date/Partner?
Leuk man! Gefeliciteerd.quote:Op maandag 9 september 2013 15:51 schreef HaerdenC het volgende:
Wij hebben ook de afspraak geen andere dates meer, nu daar hebben we ook eigenlijk geen behoefte aan. Verder is het vooral praktisch allemaal een beetje kijken hoe het gaat en zo maar heb er wel een vrij goed oog in.
Dat klinkt echt tof man!quote:Op maandag 9 september 2013 11:31 schreef HaerdenC het volgende:
Bij mij lijkt het toch een succes verhaal te zijntot mijn eigen grote verbazing hoor ... Ik vind er verder niets beschamend aan, liever een goede degelijke date leren kennen online, beetje heen en weer ge-mail en aftasten of je op persoonlijk gebied een beetje aanknopingspunten hebt dan bezopen in een kroeg puur op het uiterlijk iemand kiezen en dan kijken of de rest ook werkt. Nu zoals eerder gezegd ... ik ben een tikkeltje ouder denk ik dan de meeste hier, al redelijk geleefd, huisje, tuintje, kindje, etc.
In zo'n mooi Belgisch kasteelquote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
Wanneer is de bruiloft en zijn wij ook uitgenodigd?
Wat ik hier gepost heb is eigenlijk maar het topje van het ijsberg. Dit jaar heb ik een aantal meest waanzinnige leuke vrouwen ontmoet waarbij ik ook met sommige all the way ben gegaan. Ik denk niet in ratios, maar of ik leukere en meer vrouwen in mijn leven krijg dan het jaar ervoor. En daar gaat het juist om.quote:Op maandag 9 september 2013 10:02 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Hoeveel echt leuke partners heb jij nu al in de trein opgeduikeld ?
Je hebt prachtige verhalen, maar je uiteindelijke succes-ratio is niet hoger dan de gemiddelde dater hier.
Hoeveel super mooie vrouwen heb je gedate via het internet via zo'n site en is er een relatie uit voortgekomen? (om bij de kern te blijven)quote:Op maandag 9 september 2013 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Net als buiten, in een trein of in een kroeg lopen er mensen die een tikje vreemd of "raar" zijn. Net als dat die zelfde type mensen hier op Fok! Rond lopen of bij de appie in de rij staan. Dus je bovenstaande argument is een loze opmerking.
Oh ja, want jij kijkt alleen naar het uiterlijk bij een vrouw.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel super mooie vrouwen heb je gedate via het internet via zo'n site en is er een relatie uit voortgekomen? (om bij de kern te blijven)
Inderdaadquote:Op maandag 9 september 2013 18:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
In zo'n mooi Belgisch kasteel
Zij wil niet meer trouwen ... tot nu toe ... maar wie weet he als ik heel hard mijn best doe ...quote:Op maandag 9 september 2013 18:46 schreef El_Thijs het volgende:
Wanneer is de bruiloft en zijn wij ook uitgenodigd?
Ik zou er nog wel eventjes mee wachten...quote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Zij wil niet meer trouwen ... tot nu toe ... maar wie weet he als ik heel hard mijn best doe ...
quote:Op maandag 9 september 2013 18:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh ja, want jij kijkt alleen naar het uiterlijk bij een vrouw.
Zou wel gaaf zijn, maar teveel drama denk ik danquote:Op maandag 9 september 2013 18:53 schreef SilentChaos het volgende:
Site staat al een hoop delen tussen haakjes, dus ook jij mag je dateverhalen delen, firefly
Just kidding man, maar wie weetquote:Op maandag 9 september 2013 19:01 schreef HaerdenC het volgende:
[..]
Zij wil niet meer trouwen ... tot nu toe ... maar wie weet he als ik heel hard mijn best doe ...
3 mooie vrouwen afgelopen jaar. En dan puur uiterlijk gezien. Dan moet je voorstellen dat het vrouwen zijn waar ik en de gemiddelde man in een club hun hoofd voor omdraaien. En 2 minder knappe vrouwen maar leuk in het algemeen. Dat zijn de enige date's die ik via een dating site gehad heb. Ben er niet al te actief namelijk. Relatie geen 1. Maar dat heeft ook met mij zelf te maken. Ik vind op dit moment het vrijgezellen leven miss stiekem wel veel te leuk. Geen idee of de 5 vrouwen mij als relatie materiaal zagen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Hoeveel super mooie vrouwen heb je gedate via het internet via zo'n site en is er een relatie uit voortgekomen? (om bij de kern te blijven)
Het komt allemaal nogal sektarisch over, die filosofie die jij aanhangt. Daarom geef je waarschijnlijk ook geen rechtstreekse antwoorden. En dat terwijl het niks nieuws onder de zon is, het is gewoon basis communicatie en psychologie, lichaamstaal lezen, wat jij doet. Alleen mis je af en toe de communicatieve vaardigheden en inzichten om posts hier goed te interpreteren, laat staan een genuanceerde reactie te geven. Zo zijn er wel meer hoor op fok maar die zijn niet zo vasthoudend in het telkens afdraaien van hetzelfde riedeltje. Daarmee val je dus door de mand en dat is ook waarom de meeste mensen je reacties niet serieus nemen.quote:Op maandag 9 september 2013 18:52 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n creep die zijn hoofd omdraait en vrouwen na kijkt.quote:Op maandag 9 september 2013 19:12 schreef ook_gek het volgende:
[..]
3 mooie vrouwen afgelopen jaar. En dan puur uiterlijk gezien. Dan moet je voorstellen dat het vrouwen zijn waar ik en de gemiddelde man in een club hun hoofd voor omdraaien. En 2 minder knappe vrouwen maar leuk in het algemeen. Dat zijn de enige date's die ik via een dating site gehad heb. Ben er niet al te actief namelijk. Relatie geen 1. Maar dat heeft ook met mij zelf te maken. Ik vind op dit moment het vrijgezellen leven miss stiekem wel veel te leuk. Geen idee of de 5 vrouwen mij als relatie materiaal zagen.
Maar jij hebt heel veel mooie vrouwen gedate en in je bed gehad volgens eigen zeggen. Hoeveel relaties zijn daar dan uit gekomen. Typerend ook weer dat je maar voor de helft reageert en dat geen waar het echt om gaat negeert.
Heel goed bezig eef!quote:Op maandag 9 september 2013 19:37 schreef eefje801 het volgende:
Deze oude vrijster is trouwens weer aan het Paiqen en nota bene twee leuke matches, niet eerder gehad daar.
Gewoon vragen. En afhankelijk van het antwoord wat ze geeft ermee doorgaan of niet.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Hoe gaan jullie om met dating profielen waarbij iemand aangeeft op zoek te zijn naar een 'vriendschap'?
Met een grote boog eromheen? 'Is waarschijnlijk nog bezig met vorige relatie', 'instant friendzone' e.d., dus versplide energie/zonde van je tijd.
Of indien de persoon echt leuk ljkt, toch informeel eens informeren wat hij/zij precies verstaat onder die 'vriendschap'?
Hoog rugzak gehalte. Waarschijnlijk een aandachtzoeker. Zelf weten of je daar tijd en moeite in wil steken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Hoe gaan jullie om met dating profielen waarbij iemand aangeeft op zoek te zijn naar een 'vriendschap'?
Met een grote boog eromheen? 'Is waarschijnlijk nog bezig met vorige relatie', 'instant friendzone' e.d., dus versplide energie/zonde van je tijd.
Of indien de persoon echt leuk ljkt, toch informeel eens informeren wat hij/zij precies verstaat onder die 'vriendschap'?
Wat een verschrikkelijke generaliserende bullshit zeg.quote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ik heb veel liever de linker types dan de rechter. En heb toch eerder het gevoel dat het met internet daten vooral eerder het rechter geval is. Als je naar goede clubs gaat waar veel mooie vrouwen komen, heb je zo'n type als links af en toe voorbij lopen. Dat zie ik bij een internetsite echt niet gebeuren
Wow gast, daar zit je er dus echt ff gigantisch naast he? Ik zal niet zeggen dat mijn dates er allemaal uitzien zoals de linker, maar de meesten zitten meer tegen de linker aan dan tegen de rechter.quote:Op maandag 9 september 2013 19:08 schreef firefly3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] vs [ afbeelding ]
Ik heb veel liever de linker types dan de rechter. En heb toch eerder het gevoel dat het met internet daten vooral eerder het rechter geval is. Als je naar goede clubs gaat waar veel mooie vrouwen komen, heb je zo'n type als links af en toe voorbij lopen. Dat zie ik bij een internetsite echt niet gebeuren
Ik vind ze allebei nietszeggend eigenlijk. Van below average girl next door naar ''Amerikaans mooi'' en van beide staat de kop me niet aan. Die linkse lijkt op een wezel zelfs. Beetje raar voorbeeld van firefly dus.quote:Op maandag 9 september 2013 20:24 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijke generaliserende bullshit zeg.
Dat balkje wil ook niet veel zeggen. Ik had er eens een die leek dichtbij te zijn maar die woonde in Barcelonaquote:Op maandag 9 september 2013 20:26 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Gisteren zowaar leuk zitten chatten met een dame via PAIQ. Jammer dat ze zo ver weg woont. Ik wist dus niet dat je dat aan zo'n balkje kon zien
zeg ik dat dan? waarom betrek jij alles zo extreem op je zelf. Ik vraag tevens ook niet wat jij wel of niet doet maar kennelijk heb je extreem de drang dat wel kenbaar te maken. Ik gebruik het als voorbeeld om dat veel mannen wel een mooie vrouw na kijken. Je moet toch op een 1 of andere manier een referentie gebruiken om iets duidelijk te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 19:18 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n creep die zijn hoofd omdraait en vrouwen na kijkt.
Natuurlijk verschillen de smaken ja. Maar er zitten er meer dan genoeg mooie vrouwen tussen. Zelfs waar je van af vraagt waarom ze op een datingsite zitten. Ook wel eens gevraagd en daar kwam uit dat ze niet constant lastig gevallen willen worden door opdringerige mannetjes die hun zien als opjekt of show model. Meerdere vrouwen gaven ook aan dat dit 1 van de redenen is dat ze regelmatig naar een homo kroeg gaan. Kunnen ze een stuk rustiger op stap gaan. Nu kom ik wel eens in een homo kroeg maar helaas zie ik ze niet. Als ik ze tegen kom zijn ze potquote:Smaken verschillen overigens he, denk niet dat die model types als van op de foto online zitten. Ik heb nog steeds een open relatie met een meid die ik al heel lang ken en verder een kleine roulatie lopen.
Tof toch! Ik heb eigenlijk nog geen frustraties gehad van de meiden daar. Of ze durven het niet te zeggen, dat kan ookquote:Op maandag 9 september 2013 20:49 schreef eefje801 het volgende:
Da's toch ook wel weer leuk van Paiq, even vergeten. Had een hele nare speeddate, echt iemand die daar alleen maar zat om frustraties uit te leven. Was snel over maar daarna echt een harstikke leuke chat, nota bene met iemand die daar nog maar een dag zat en ook nog eens uit de buurt. Dan is de ergernis van de eerste alweer snel vergeten.
Oh, ik vroeg naar zijn nickname, wat die betekende. Dat schoot in het verkeerde keelgat. En toen kreeg ik allemaal rare grappen met mijn naam erin terug. Nou ja, ik vat zoiets niet persoonlijk op hoor, na twee zinnenquote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof toch! Ik heb eigenlijk nog geen frustraties gehad van de meiden daar. Of ze durven het niet te zeggen, dat kan ook
Ik zoveel. Zit je lekker te kletsen, raken die foto's zichtbaar en tref je zo'n ''Amerikaans mooi'' type zoals in Firefly zijn voorbeeld. Terwijl ik daar dus helemaal niet op val, dat gemaakte.quote:Op maandag 9 september 2013 20:53 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Tof toch! Ik heb eigenlijk nog geen frustraties gehad van de meiden daar. Of ze durven het niet te zeggen, dat kan ook
Het ex-liefje van Leo diCapricicio je weettoch. Maar moet toegeven: hij stelt wél hoge doelen!quote:
Ik heb echt geen idee joh. En ik durf met droge ogen te beweren dat ik knappere dames heb gedate via sites. Die van vorige week zondag bijvoorbeeld. Natuurlijk tref je een hoop lelijkerds, maar dat is in een gemiddelde AH niet anders.quote:Op maandag 9 september 2013 21:02 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het ex-liefje van Leo diCapricicio je weettoch. Maar moet toegeven: hij stelt wél hoge doelen!
Ik bedoelde dat het ook nogal makkelijk is om een "supermodel" met een "girlnextdoor" te vergelijken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee joh. En ik durf met droge ogen te beweren dat ik knappere dames heb gedate via sites. Die van vorige week zondag bijvoorbeeld. Natuurlijk tref je een hoop lelijkerds, maar dat is in een gemiddelde AH niet anders.
Geen idee, maar ze wees me wel SNOEIHARD af. De hoer.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat het ook nogal makkelijk is om een "supermodel" met een "girlnextdoor" te vergelijken.
Het is ook best raar dat het kennelijk een wedstrijdje is wie de knapste date, zou dat een mannending zijn?
Er staan ook zat aantrekkelijke mannen op datingsites, inderdaad. Ik kijk altijd wel even hoe lang ze er al op staan
Beetje Ook_gek zieken omdat hij naar een homobar gaat, i saw what you did there.quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het aanbod op datingsites (qua uiterlijk) redelijk het doorsnee van wat je op straat ziet lopen
Eigenlijk wat Hungry Joe en Ook_gek ook zeggen...
Met stappen is het wellicht iets anders, beetje afhankelijk van de plek waar je naartoe gaat, want soort zoekt nou eenmaal soort
Het is me wat met die blauwtjes. Ik las het ja.quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze wees me wel SNOEIHARD af. De hoer.
Serieus? Prachtigquote:Op maandag 9 september 2013 20:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, ik vroeg naar zijn nickname, wat die betekende. Dat schoot in het verkeerde keelgat. En toen kreeg ik allemaal rare grappen met mijn naam erin terug. Nou ja, ik vat zoiets niet persoonlijk op hoor, na twee zinnenMaar apart is het wel.
En zeker tof dat er ook daadwerkelijk mensen in de buurt op Paiq blijken te zitten
Gecondoleerd met dit verlies man.quote:Op maandag 9 september 2013 21:12 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Geen idee, maar ze wees me wel SNOEIHARD af. De hoer.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Beetje Ook_gek zieken omdat hij naar een homobar gaat, i saw what you did there.
De één na de ander momenteel. En dus ligt het aan mij en is er iets niet helemaal okay, dat kan niet anders. Aan de andere kant waren het leuke dates van een paar uur, en gingen ze niet na vijf minuten naar het toilet om nooit meer terug te komen. Het hoeft dus niet iets extreem overheersends te zijn.quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is me wat met die blauwtjes. Ik las het ja.
Drie dates in een week, just sayin..quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De één na de ander momenteel. En dus ligt het aan mij en is er iets niet helemaal okay, dat kan niet anders. Aan de andere kant waren het leuke dates van een paar uur, en gingen ze niet na vijf minuten naar het toilet om nooit meer terug te komen. Het hoeft dus niet iets extreem overheersends te zijn.
Vraag is nog wat ik ermee ga doen...
Van M1stig? Nee.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef BeamofLight het volgende:
Is dat horrordateverslag al voorbij gekomen eigenlijk?
Tja soms zit t mee en tegen. Ik heb momenteel 0 dates. Moet overigens wel zeggen dat ik Paiq wel wat meer aan het waarderen ben nu, nadat ik gisteren nogal kritisch erover was.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
De één na de ander momenteel. En dus ligt het aan mij en is er iets niet helemaal okay, dat kan niet anders. Aan de andere kant waren het leuke dates van een paar uur, en gingen ze niet na vijf minuten naar het toilet om nooit meer terug te komen. Het hoeft dus niet iets extreem overheersends te zijn.
Die zijn het leukst.quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Je kan maar ergens patent op hebbenquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Ik heb een patent op rare flapdrollen ja
Daar kan ik het enkel mee eens zijn. Je burcht is een plaats waar wonderen waarheid worden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:39 schreef Hungry_Joe het volgende:
*krijgt idee*
Ik ga de ban breken en er gewoon weer eentje rechtstreeks in mijn burcht uitnodigen, 100 % succes ratio tot nu toe!
De wereld wordt er een betere plek van anders als die niet meer op internet staan. Ik ben wel voor een bannelingenhoekje, zo zeg maar náást het reboundhoekje, op datingsites.quote:Op maandag 9 september 2013 21:38 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die zijn het leukst.
"Ik ga nog even iets doen, spreek je later!"
*offline*
Volgende dag: *Je bent door wazigemuts uit haar contactenlijstje verwijderd.*
[..]
Je kan maar ergens patent op hebben
Soms hoor ik ze nog galmen door de vele zalen, de schreeuwen van genot en uiterste extase. En dan zit ik voor het haardvuur terwijl buiten de wind raast. Trekkend aan mijn pijp, een bodempje scotch in de hand en besef ik me weer hoeveel vreugde er geschonken werd aan wulpse boerendochters in reeds lang vervlogen tijden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:41 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar kan ik het enkel mee eens zijn. Je burcht is een plaats waar wonderen waarheid worden.
Hugoquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
Lul er eens niet doorheen terwijl ik in een melancholische bui verkeer!
[ afbeelding ]
Dat bannelingenhoekje mag dan meteen een gat naar Hades zijn wat mij betreft.quote:Op maandag 9 september 2013 21:43 schreef eefje801 het volgende:
[..]
De wereld wordt er een betere plek van anders als die niet meer op internet staan. Ik ben wel voor een bannelingenhoekje, zo zeg maar náást het reboundhoekje, op datingsites.
Spoken like a true lord.quote:Op maandag 9 september 2013 21:47 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Soms hoor ik ze nog galmen door de vele zalen, de schreeuwen van genot en uiterste extase. En dan zit ik voor het haardvuur terwijl buiten de wind raast. Trekkend aan mijn pijp, een bodempje scotch in de hand en besef ik me weer hoeveel vreugde er geschonken werd aan wulpse boerendochters in reeds lang vervlogen tijden.
Spreekwoordelijk de nek omdraaien en op naar de volgende.quote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Jongejonge. Ik krijg weer eens berichten van iemand waarvan ik de hoop allang op gegeven had dat het ooit tot een date zou leiden. Dus denk probeer het gesprek wat op gang te houden. Krijg ik antwoorden als "Ja", "Nee" en "Ok"
Precies!quote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
Te enthousiast gereageerd wssquote:Op maandag 9 september 2013 21:49 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Jongejonge. Ik krijg weer eens berichten van iemand waarvan ik de hoop allang op gegeven had dat het ooit tot een date zou leiden. Dus denk probeer het gesprek wat op gang te houden. Krijg ik antwoorden als "Ja", "Nee" en "Ok"
Ja, als ik al niet eens fatsoenlijk een gesprek op gang mag houdenquote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Te enthousiast gereageerd wss
Wel frappant dat zij dan begint en zulke antwoorden terugstuurt. Ik zou een vraag proberen te ontlokken en hetzelfde doen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:08 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja, als ik al niet eens fatsoenlijk een gesprek op gang mag houden
Haha thijs verlies net een battledate op Paiqquote:Op maandag 9 september 2013 22:10 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wel frappant dat zij dan begint en zulke antwoorden terugstuurt. Ik zou een vraag proberen te ontlokken en hetzelfde doen.
Veel vrouwen zetten vriendschap omdat ze eerst de kat uit de boom willen kijken volgens mij ...quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Moogwai10 het volgende:
Vraagje:
Battledates doe ik sowieso niet.quote:Op maandag 9 september 2013 22:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Haha thijs verlies net een battledate op PaiqIk was bij voorbaat al kansloos.
Tsja als je burcht in de Efteling staat, snap ik wel dat het succes gegarandeerd isquote:Op maandag 9 september 2013 21:55 schreef Hungry_Joe het volgende:
[ afbeelding ]
Het was dan ook maar een grapje hequote:Op maandag 9 september 2013 19:02 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Ik zou er nog wel eventjes mee wachten...
Fok-dates zijn ook een uitstekende succes gegarandeerde manier om de ban te breken, dus dm maar.quote:Op maandag 9 september 2013 22:28 schreef MissGump het volgende:
[..]
Tsja als je burcht in de Efteling staat, snap ik wel dat het succes gegarandeerd isEfteling
![]()
Daten?
Ja die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen. Ach ja, wacht maar tot ze zijn foto ziet, dan heeft ze spijtquote:Op maandag 9 september 2013 22:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Battledates doe ik sowieso niet.
Helemaal niet nieuwsgierig is..quote:Op maandag 9 september 2013 22:32 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik doe nauwelijks battledates, en als ik ze doe verlies ik ze. En dan is het meestal vanwege mijn naam+woonplaats wat voor de meeste gewoon een raar beeld oproept. Want inhoudelijk is er niet veel bijzonders vaak en zie ik aan de foto van die andere knaap icm zijn moves dat dat niet veel voorstelt.
Ondertussen ga ik als alles goed gaat woensdag op dateKen d'r sinds vrijdag ofzo. Wel een leuke indruk kunnen maken en astrologisch zijn er geen obstakels
Verwacht dat zij wel de leuke elementen heeft die ik leuk vind: lekker vrouwelijk/gevoelig, maar niet veel aandacht aan make up etc. Een aantal foto's van elkaar gezien, ik schat een slagingspercentage van 63,2%.
Dat is juist leuk. En dan lekker gevat er 10 keer zo hard overheen klappen.quote:Op maandag 9 september 2013 22:33 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen. Ach ja, wacht maar tot ze zijn foto ziet, dan heeft ze spijt
Ik had het nog nooit gedaan zo'n battledate en leek me wel grappig. Maar goed, ik denk altijd ff na over wat ik type en die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen en tikte 10 berichten als een gek achter elkaar. Denk dat ze achteraf wel spijt krijgtquote:Op maandag 9 september 2013 22:32 schreef japiedevlugge het volgende:
Ik doe nauwelijks battledates, en als ik ze doe verlies ik ze. En dan is het meestal vanwege mijn naam+woonplaats wat voor de meeste gewoon een raar beeld oproept. Want inhoudelijk is er niet veel bijzonders vaak en zie ik aan de foto van die andere knaap icm zijn moves dat dat niet veel voorstelt.
Ondertussen ga ik als alles goed gaat woensdag op dateKen d'r sinds vrijdag ofzo. Wel een leuke indruk kunnen maken en astrologisch zijn er geen obstakels
Verwacht dat zij wel de leuke elementen heeft die ik leuk vind: lekker vrouwelijk/gevoelig, maar niet veel aandacht aan make up etc. Een aantal foto's van elkaar gezien, ik schat een slagingspercentage van 63,2%.
Via een niet nader te noemen profielen site. Het is een vrij klein niche namelijkquote:Op maandag 9 september 2013 22:34 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Helemaal niet nieuwsgierig is.., waar heb je haar opgeduikeld?
Thanks!quote:Op maandag 9 september 2013 22:36 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gedaan zo'n battledate en leek me wel grappig. Maar goed, ik denk altijd ff na over wat ik type en die gast begon allemaal de lolbroek uit te hangen en tikte 10 berichten als een gek achter elkaar. Denk dat ze achteraf wel spijt krijgt
Succes met de date iig woensdag.
Komt goed, veel plezier a.s. woensdag!quote:Op maandag 9 september 2013 22:32 schreef japiedevlugge het volgende:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 08:09 schreef SilentChaos het volgende:
Het is geen Adriana Lima, ik haak af
Voor minder doe ik het niet hoorquote:Op dinsdag 10 september 2013 08:17 schreef firefly3 het volgende:
[..], alleen Adriana mag bij jou een "poging wagen"
Zucht, vooruit.... Ik reageer..quote:Op maandag 9 september 2013 21:21 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ylvisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Rickario op 10-09-2013 11:39:07 ]
Deze vrouw ontbreekt het aan uitstraling en kijk die laatste foto. Als of ze net een avondje in een drugs pand heeft gezeten. Dat kan ik personelijk niet mooi vinden. Tevens, ooit wel eens modellen gezien op eem dag zonder haar styling en make-up? 80% valt dwars door de mand. De andere 20 zijn inderdaad knappe vrouwen. In dit geval heeft ze een prima lichaam. Maar tijdens stappen kom je genoeg van dit soort vrouwen tegen. Ga naar de juiste feesten en het stikt er van. Je doet als of het een zo goed als uitgestorven ras is. En ja, mooie vrouwen die boven het gemiddelde uitkomen zitten echt wel op een dating site, zie ze regelmatig langs komen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 07:41 schreef firefly3 het volgende:
Ik had al langer het vermoeden dat Bar Refaeli eigenlijk onder de standaard zit van Hungry_joe en Ook_gek![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Smaken verschillen, maar als je zegt dat een supermodel het gemiddelde is wat er op een online dating site zit... sorry hoor, dan zit je in een droomwereldje. Als je haar ook nog een "wezel hoofd" moet noemen, dan barst je van de onzekerheden en in gekropte frustraties. Zelfverzekerde mannen kunnen een mooie vrouw herkennen aan hun uitstraling, en noemen haar alsnog een mooie dame ondanks dat het hun type niet is
Not sure if serious.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:38 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Deze vrouw ontbreekt het aan uitstraling en kijk die laatste foto. Als of ze net een avondje in een drugs pand heeft gezeten. Dat kan ik personelijk niet mooi vinden. Tevens, ooit wel eens modellen gezien op eem dag zonder haar styling en make-up? 80% valt dwars door de mand. De andere 20 zijn inderdaad knappe vrouwen. In dit geval heeft ze een prima lichaam. Maar tijdens stappen kom je genoeg van dit soort vrouwen tegen. Ga naar de juiste feesten en het stikt er van. Je doet als of het een zo goed als uitgestorven ras is. En ja, mooie vrouwen die boven het gemiddelde uitkomen zitten echt wel op een dating site, zie ze regelmatig langs komen.
Maar alleen al het feit dat je een dikke niet al te beste vrouw als voorbeeld neemt als de gemiddelde dating site referentie zegt al meer dan genoeg natuurlijk.
Vertel wat is er.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Not sure if serious.
Herstel, ik weet beter. Ongelooflijk.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:33 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ylvis
Ook bekend van briljante kutmuziek
Je vergeet Stonehenge!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why do dishes when you can do daiquiris?
En Jan Egeland!quote:
Voor iemand met zo weinig uitstraling (volgens ook_gek) is het toch verdomd knap dat ze al 20 miljoen dollar bij elkaar heeft geharkt met alleen maar mooi zijn. Maargoed, ook_gek zou haar natuurlijk direct haar bed uitschoppen. Die puntige knieen, bah!quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:39 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Not sure if serious.
Herstel, ik weet beter. Ongelooflijk.
nee je ziet vooral 2 pipo's die niet van elkaar af kunnen blijvenquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
Lijkt het maar of zie ik hier momenteel heel veel uiterlijke schijn?
Oh maar ik ben niet homofoob hoor, als ze dat leuk vinden mij allemaal goed ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:53 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
nee je ziet vooral 2 pipo's die niet van elkaar af kunnen blijven
Da's mijn mottoquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:05 schreef Rickario het volgende:
Beter te kritisch zijn dan over een paar jaar:
Klinkt nog steeds goed Haerden! Weet je al of je het nu je vriendin vind of is het nog steeds je date?quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:52 schreef HaerdenC het volgende:
Lijkt het maar of zie ik hier momenteel heel veel uiterlijke schijn? Ik heb gisteren gekookt en lekker dessertje gemaakt, samen wat bank gehangen met fleece dekentje, kaarsjes, muziekje, glaasje cava
"The Facebook status update"quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds goed Haerden! Weet je al of je het nu je vriendin vind of is het nog steeds je date?
Zelf gisteren mijn Facebook status aangepast naar dat ik een vriend heb, dus volgens -splash- is het nu dan echt officieel. En dit weekend ook naar Groningen om zijn hele familie te ontmoeten.
Cho wel ik ben vrij zeker dat het mijn vriendin gaat worden maar ik geniet van de "flow" waar we nu in zitten. Voor mij is het echt officieel eens ze mijn vrienden en familie kent. Tevens kennen onze kindjes elkaar nog niet, we willen eerst een paar weken echt wij 2 samen zijn. We hebben nog jaren voor ons liggen dus geen haast. Oordeel dus maar zelfquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Klinkt nog steeds goed Haerden! Weet je al of je het nu je vriendin vind of is het nog steeds je date?
Zelf gisteren mijn Facebook status aangepast naar dat ik een vriend heb, dus volgens -splash- is het nu dan echt officieel. En dit weekend ook naar Groningen om zijn hele familie te ontmoeten.
Sinds wanneer is het vermogen een graatmeter? Een goede pr en marketing doet ook wonderen om succesvol te worden. Er zijn genoeg artiesten die miljoenen verdiend hebben maar live niet kunnen zingen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 11:51 schreef Silenus het volgende:
[..]
Voor iemand met zo weinig uitstraling (volgens ook_gek) is het toch verdomd knap dat ze al 20 miljoen dollar bij elkaar heeft geharkt met alleen maar mooi zijn. Maargoed, ook_gek zou haar natuurlijk direct haar bed uitschoppen. Die puntige knieen, bah!
Dat komt alleen maar omdat lelijke mensen met lelijke mensen krijgen, normale mensen met normale, en mooie mensen met mooiequote:
Ah dus toch eindelijk een relatie! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze geen 'uitstraling' heeft. Het punt is, die heeft ze juist wel. Daar verdient ze haar geld mee, en echt niet alleen toevallig omdat ze een goede pr en marketing heeft. (Immers, dan zouden ze van ons ook wel supermodellen kunnen maken, als wij toevallig ook goede pr en marketing hebben?)quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het vermogen een graatmeter? Een goede pr en marketing doet ook wonderen om succesvol te worden. Er zijn genoeg artiesten die miljoenen verdiend hebben maar live niet kunnen zingen.
Maar prima we nemen dan even het verdiende geld als graatmeter voor "mooi" zijn bij de modellen.
En nu is het wachten op de ringquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Wolken het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had, ging het vooral om makkelijk te kunnen zien wie dus vrijgezel was en daardoor gerichter anderen kon contacteren.. want wie weet haalde je er een date uit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:32 schreef Rickario het volgende:
Waarom doet men überhaupt aan relatiestatussen op FB
Het is vragen om drama
Zo veranderde de vriendin van een vriend van me per ongeluk haar status naar getrouwd ipv naar single toen haar relatie op de klippen liep. Pas na een paar uur felicitaties kwam ze er achter
Daarom heb ik dus mijn status op single staan. Wanneer ik een relatie heb verberg ik mijn statusquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had, ging het vooral om makkelijk te kunnen zien wie dus vrijgezel was en daardoor gerichter anderen kon contacteren.. want wie weet haalde je er een date uit.
Ik heb een open en vrij toegankelijke facebook, relatie status niet weer gegeven dat zijn mijn eigen zaken, mijn date heeft geen facebook of andere sociale media dingenquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Daarom heb ik dus mijn status op single staan. Wanneer ik een relatie heb verberg ik mijn status
Deze kreeg ik van de week nog:quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Wat ik begrepen had, ging het vooral om makkelijk te kunnen zien wie dus vrijgezel was en daardoor gerichter anderen kon contacteren.. want wie weet haalde je er een date uit.
Enne.. gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:51 schreef Wolken het volgende:
[..]
Deze kreeg ik van de week nog:
Hey your pik so hoty!!! .
Laten ik maar denken dat het pic had moeten zijn. Of ik moet mijn foto toch eens gaan veranderen naar een duidelijker exemplaar.
Ik vind haar geen uitstraling hebben. Maar dat het een smaak kwestie is waren wel al lang uit. Kijk voor de gein eens naar make over programma's. Veelquote:Op dinsdag 10 september 2013 12:19 schreef Silenus het volgende:
[..]
Jij zegt dat ze geen 'uitstraling' heeft. Het punt is, die heeft ze juist wel. Daar verdient ze haar geld mee, en echt niet alleen toevallig omdat ze een goede pr en marketing heeft. (Immers, dan zouden ze van ons ook wel supermodellen kunnen maken, als wij toevallig ook goede pr en marketing hebben?)
Ze heeft een mooi lichaam zoals ik net al opmerkte, maar uitstraling vind ik echt nul comma nul. En wel of niet doen? Geen idee als het moment daar is. Maar afgaande op de foto's vind ik het personelijk niks speciaals.quote:Dat jij haar niet mooi vindt kan natuurlijk, al geloof ik er dus echt geen ene reet van dat je haar niet zou doen als ze voor je staat in de kroeg.
Hangt natuurlijk af van de voorkeuren. Zie inderdaad de discusies graat mager en dik. Dat heeft denk ik weinig met afkraken te maken en eerder met personelijke voorkeuren toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:24 schreef Silenus het volgende:
Maar ik word -in het algemeen, niet per se ook_gek- altijd moe van mensen die ineens af beginnen geven op modellen. (graatmager, een graatmeter, lijkt wel drugs-verslaafd, slappe tieten, spitse neus, brede kaak, is toch niet lekker, zou haar niet doen, blablabla)
Ik ben van mening dat je alles eens moet proberen. Stap gewoon op de vrouw af die je geweldig vind. Wie weet lukt het je en anders jammer dan. Ik ben er voor mij zelf achter dat ik een gewoon gemiddelde leuke vrouw met leuk karakter wil dan een mode poppetje. En een levenstijl wil hebben van, ik doe wat ik wil en niet een zien gezien worden levenstijl. Ieder zo z'n ding toch?quote:En laten we elkaar nou geen mietje noemen, intussen zijn we de koning te rijk als we ooit over zo'n meisje heen mogen. (Ook al gaat dat nu ongetwijfeld ontkend worden door een heel leger moraalridders, maar daar geloof ik dus helemaal niets van)
Prima, gooi het er eens uitquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef Kekaa het volgende:
Zullen we ook zo over de mannen gaan praten?
Ik kom erop terug, nu naar mn werk.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Prima, gooi het er eens uitben benieuwt met wat je komt.
Dan probeer je iets anders dan Paiq. Of eens een andere foto. Of je maakt je er iets minder druk om; ze zijn je niks verplicht, toch?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:38 schreef htctouch2 het volgende:
Pffff sinds een paar weken weer een beetje aan het daten, maar jezus zeg dat online gebeuren is wel heel zwaar...
Zat voornamelijk via PaiQ te ouwehoeren en op de 10 berichtjes die ik stuur krijg je gewoon geen antwoord...
Ook met de speeddates (chatten) allemaal leuk en aardig, leuk gesprekje, tot de foto zichtbaar is, en foetsie... En nee ik ben geen trol qua uiterlijk..
Maar blijkbaar willen de vrouwen alleen maar een Brad Pitt of een echte bad-boy.
Ik ben een normale doorsnee jongen, die gewoon leuk contact zoekt.. Ben niet wanhopig ofzo.. Maar ga me ook niet beter voordoen dan dat ik ben.. pffff wat een energie kost dat zeg..
weet ze dat je ook met anderen date?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:01 schreef Gatenkaas het volgende:
Zo, eindelijk sex gehad met een van de twee vrouwen met wie ik date(vierde date). Viel niet tegen.
heb je nog aan me gedacht?quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik heb er ook eentje op paiq waarvan ik denk![]()
![]()
.
Het contact is op zich best leuk. Echter is zijn eerste zin bij ieder gesprek :"Heb je nog aan me gedacht?". Waarop ik steevast antwoord :"nee ik heb wel wat anders aan mijn hoofd."
Verder begon hij laatst zijn hart bij me uit te storten over een vriendin waar hij ruzie mee had. Ik vind het fijn als mannen hun emoties durven laten zien, maar voor mijn idee zat hij huilend aan de andere kant van de computer.
Ik heb hem dit ook voor de voeten gegooid, dat ik dit weinig aantrekkelijk vind en niet zo goed begrijp waarom hij zijn hele hart uitstort bij me terwijl we pas een paar gesprekjes hebben gevoerd.
Het speet hem en het frustreerde hem vervolgens dat hij het niet goed kon maken?
Ik heb hem nu op onzichtbaar gezet. Dus hij staat nog wel in mijn lijst maar pas als hij begint te lullen zie ik het.... ik wacht het even af.
Verder nog een erg leuk persoon in mijn lijstje maar die homo komt maar 1 of 2 keer per week online.
Geen afspraken over gemaakt, dus waarom zou ik dat vertellen?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:04 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
weet ze dat je ook met anderen date?
Ziet zij dat ook zo? Als niet serieus?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:07 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Geen afspraken over gemaakt, dus waarom zou ik dat vertellen?
Zou het namelijk ook niet erg vinden als zij dat zou doen - het is nog niets serieus.
Het zou wel een onderwerp kunnen zijn wat binnenkort ten sprake komt, maar tot het zover is date ik lekker verder met beiden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ziet zij dat ook zo? Als niet serieus?
Dat vraag ik dus nooit. Staat zo claimerig en wanhopig.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
.
Het contact is op zich best leuk. Echter is zijn eerste zin bij ieder gesprek :"Heb je nog aan me gedacht?". Waarop ik steevast antwoord :"nee ik heb wel wat anders aan mijn hoofd."
Verder begon hij laatst zijn hart bij me uit te storten over een vriendin waar hij ruzie mee had. Ik vind het fijn als mannen hun emoties durven laten zien, maar voor mijn idee zat hij huilend aan de andere kant van de computer.
Ik heb hem dit ook voor de voeten gegooid, dat ik dit weinig aantrekkelijk vind en niet zo goed begrijp waarom hij zijn hele hart uitstort bij me terwijl we pas een paar gesprekjes hebben gevoerd.
Het speet hem en het frustreerde hem vervolgens dat hij het niet goed kon maken?
Ik heb hem nu op onzichtbaar gezet. Dus hij staat nog wel in mijn lijst maar pas als hij begint te lullen zie ik het.... ik wacht het even af.
Verder nog een erg leuk persoon in mijn lijstje maar die homo komt maar 1 of 2 keer per week online.
topquote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus nooit. Staat zo claimerig en wanhopig.
Klinkt als een eenzame man met weinig ervaring wat betreft vrouwen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 16:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
![]()
.
Joh?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat vraag ik dus nooit. Staat zo claimerig en wanhopig.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als een eenzame man met weinig ervaring wat betreft vrouwen.
Slaat als een tang op een varken.quote:
Klinkt als: What the Fuck zijn dit voor gesprekken? Ik ben je shrink niet. Opgerot.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Klinkt als een eenzame man met weinig ervaring wat betreft vrouwen.
Waarom ben je daar niet eerlijk over?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het zou wel een onderwerp kunnen zijn wat binnenkort ten sprake komt, maar tot het zover is date ik lekker verder met beiden.
Hij is er toch ook niet oneerlijk over?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet eerlijk over?
Misschien is het voor haar wel een big deal
Beiden aan het lijntje houden zeker. Totdat je een keer op je bek gaat..quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:10 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Het zou wel een onderwerp kunnen zijn wat binnenkort ten sprake komt, maar tot het zover is date ik lekker verder met beiden.
Waarom zou ik me op één meid blindstaren?quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Beiden aan het lijntje houden zeker. Totdat je een keer op je bek gaat..
Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:29 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Waarom ben je daar niet eerlijk over?
Misschien is het voor haar wel een big deal
Jij misschien niet, maar soms is het voor een ander al wel belangrijk vanaf dag 1.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Gatenkaas het volgende:
Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden.
Ja hou nou maar op. Ze komt er toch niet achter.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar soms is het voor een ander al wel belangrijk vanaf dag 1.
Sommige mensen willen niet een optie zijn maar gewoon de prioriteit.
Persoonlijk vind ik dat ook wel een beetje ... ik ben ook liever uniek eens we lakens gedeeld hebben maar misschien ben ik gewoon van de oude stempel ...quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:33 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jij misschien niet, maar soms is het voor een ander al wel belangrijk vanaf dag 1.
Sommige mensen willen niet een optie zijn maar gewoon de prioriteit.
Groot gelijk man, spreiden die kansen in deze fase. Straks laat jij weet ik veel wat lopen en kapt zij het af na een aantal dates. Dan kun je jezelf ook voor je harses stompen. Exclusiviteit kan altijd nog.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Waarom zou ik me op één meid blindstaren?
[..]
Omdat we nog niet zover zijn? Als het serieus lijkt te worden staat het wel voorop dat zulke dingen besproken worden.
Een aantal keer zelfs!quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:32 schreef Silenus het volgende:
Don't ask, don't tell.
Al trek ik wel even een-gezicht als iemand hier trots komt melden dat hij geneukt heeft. Gefeliciteerd.
Voor de mensen die het graag zo aanpakken inderdaad het grote voordeel van internetdaten.quote:Op dinsdag 10 september 2013 17:34 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ja hou nou maar op. Ze komt er toch niet achter.
Als er echt duidelijke interesse is om serieus samen te kijken hoe of wat dan ga ik echt niet met een ander daten inderdaad. Maar ik bespreek het wel gewoon, exclusiviteit. Ik heb ook een scharrel gehad maar die zag ik dan gewoon een tijd niet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:13 schreef Quickie_Brat het volgende:
Nou ja voor mij zou het ook een grote turn-off zijn als ik erachter kwam dat iemand waar ik al een paar leuke dates mee heb gehad (en zelfs tussen de lakens ben beland) er nog iemand anders op na zou houden.
Zelf ben ik snel duidelijk waar ik naar op zoek ben: een relatie. Geen ONS of gewoon ff daten voor de lol.
Als ik in iemand investeer dan ben ik daar serieus in.
Maar misschien dat Gatenkaas en zij dates wellicht heel anders daarin staan. Maar het komt op mij over alsof hij dat niet weet van de dames. Hoe zij erin staan en wat ze verwachten?
Dat is wel balen jaquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:14 schreef eefje801 het volgende:
Wil ik net schrijven dat het leuk is dat je nu iets meer interesses kunt invullen op Paiq blijkt het dat het druk is qua speeddates op dit tijdstip en zie ik een interessant hoge match voorbijkomen en ik klik twee keer mis...ingevulde interesses én speeddate kwijt
Ja, had het allemaal zo leuk ingevuld vond ikquote:
Precies. En er kan nog zoveel misgaan tijdens de eerste paar dates dat je wel een complete idioot moet zijn als je alles daar op gooit. Als het goed zit komt dat verder echt wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
Je gaat toch niet na 1/2 dates al exclusiviteit bespreken?Nee natuurlijk is het niet leuk als de ander nog iemand erbij heeft waar diegene nog mee neukt.
...Daarom vertel je elkaar dat ook niet. Duh.
Als je elkaar echt leuk vindt ga je toch wel exclusief met elkaar daten. Lost zichzelf op. Vind het echt van dat typische vrouwengezeur om daar over te gaan zitten piepen terwijl er geen enkel probleem is.
quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
Je gaat toch niet na 1/2 dates al exclusiviteit bespreken?Nee natuurlijk is het niet leuk als de ander nog iemand erbij heeft waar diegene nog mee neukt.
Als je elkaar echt leuk vindt ga je toch wel exclusief met elkaar daten. Lost zichzelf op. Vind het echt van dat typische vrouwengezeur om daar over te gaan zitten piepen terwijl er geen enkel probleem is.
Dit. Ik zie echt niet in waarom ik me vanaf de eerste paar dates me al moet blindstaren op één persoon.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:33 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Precies. En er kan nog zoveel misgaan tijdens de eerste paar dates dat je wel een complete idioot moet zijn als je alles daar op gooit. Als het goed zit komt dat verder echt wel.
Exclusiviteit heeft voor mij echt niks nada te maken met wat jij en H_J zo lijken te vrezen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:29 schreef Silenus het volgende:
Dan vind je die persoon dus ook niet leuk genoeg. Anders is er genoeg te ontdekken verder. Dat is ook mijn gehele punt. Of je er na 8 dates alsnog achter komt dat het niet genoeg klikt is het risico dat je neemt maar ik vind het gewoon niet eerlijk tov de ander en mezelf als ik met meerdere mensen tegelijk het bed deel. Als de ander liever niet exclusief is kan ik daar best wel over praten maar dan geldt dat dus ook voor mij en is het wmb lastiger om er relatiemateriaal in te zien.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:37 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
[..]
Dit. Ik zie echt niet in waarom ik me vanaf de eerste paar dates me al moet blindstaren op één persoon.
Hoort er toch allemaal bijquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat laatste is dan wel weer waar, eerlijk gezegd. Bij een fullscale wow boeit de rest me totaal niet meer en heb ik ook die behoefte niet meer verder. Maar hey, dat is een zeldzaam iets, mind you. En niet zelden explodeert dat in je smoel.
Ik ook, maar als ik echt leuk aan het daten ben met iemand, kan het ook voorkomen dat ik gewoon weken niet inlog op lexa.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:54 schreef habitue het volgende:
Ik date ook altijd maar 1 tegelijk. Gewoon ook geen behoefte aan om er meerdere tegelijk te daten.
Oh, ben ik nu ineens zielig ja? Bewaar het gejuich maar voor de Benzins hier, die hebben er meer aan.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:53 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Hoort er toch allemaal bijWe gaan hier allemaal heel gezellig juichen voor je als je binnenkort raak schiet.
Zeiksnor.quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, ben ik nu ineens zielig ja? Bewaar het gejuich maar voor de Benzins hier, die hebben er meer aan.
Dat is inderdaad stom..quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Kekaa het volgende:
Nou wat stom... krijg een oneliner van iemand (die betaalt daar dus credits voor) en na 1 zin blokkeerd ie me alweer..
Huh, reageerde je langzaam en/of kortaf of zo?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Kekaa het volgende:
Nou wat stom... krijg een oneliner van iemand (die betaalt daar dus credits voor) en na 1 zin blokkeerd ie me alweer..
Ow sorry, was jij dat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 18:57 schreef Kekaa het volgende:
Je stelt je wel erg moedeloos hier op de laatste tijd. Doet er eens iemand aardig, is 't niet goedquote:Op dinsdag 10 september 2013 18:59 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Oh, ben ik nu ineens zielig ja? Bewaar het gejuich maar voor de Benzins hier, die hebben er meer aan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |