quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?quote:Op zondag 8 september 2013 05:56 schreef firefly3 het volgende:
Hungry_joe laat het gewoon. Als je afhankelijk bent van dat soort gespuis wat online zit... Ik snap echt niet waarom je niet wat "game" leerd en vrouwen date die je op straat tegen komt. De meeste vrouwen die ik op straat ontmoet wonen op de desbetreffende plek dichterbij dan mezelf. Vrouwen vinden het geweldig als ze overdag een gezellige gozer ontmoeten. Vooral bij een grote trein station heb je honderden vrouwen, dan sla je dat gechat over
Zou je dat niet meer willen doen, zo vroeg in de morgen? Mijn bulderende lach van zojuist ging zelfs dwars door mijn kater heen. Auw.quote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
(Publiek juicht, Linguine flasht)
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Oh man. Zou dus echt schitterend zijn, zoiets.
En bedankt voor die tomaat hequote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!quote:Op zondag 8 september 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd om mezelf opnieuw uit te vinden denk ik eerder. Op dit moment zou ik nog van Benzin verliezen.
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onderquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
En er kan ingezet worden op de uitslagen:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doetquote:Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onder
Wat kun je toch geniaal schrijvenquote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
"
Ik speel wel rondemiss... zal vast oefenen op tomaten ontwijkenquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
En er kan ingezet worden op de uitslagen:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Don't bet on it, maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |