quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
quote:Op zondag 8 september 2013 00:40 schreef Chawi het volgende:
Die vrijen tenminste nog!
Genoeg hier die de blaren in hun palmen hebben staan!
Wat doe je dan in godsnaam in dit topic?quote:Op zondag 8 september 2013 05:56 schreef firefly3 het volgende:
Hungry_joe laat het gewoon. Als je afhankelijk bent van dat soort gespuis wat online zit... Ik snap echt niet waarom je niet wat "game" leerd en vrouwen date die je op straat tegen komt. De meeste vrouwen die ik op straat ontmoet wonen op de desbetreffende plek dichterbij dan mezelf. Vrouwen vinden het geweldig als ze overdag een gezellige gozer ontmoeten. Vooral bij een grote trein station heb je honderden vrouwen, dan sla je dat gechat over
Zou je dat niet meer willen doen, zo vroeg in de morgen? Mijn bulderende lach van zojuist ging zelfs dwars door mijn kater heen. Auw.quote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
(Publiek juicht, Linguine flasht)
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Oh man. Zou dus echt schitterend zijn, zoiets.
En bedankt voor die tomaat hequote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
Ik zie wel wat praktische bezwaren. Firefly komt waarschijnlijk toch te laat omdat hij waarschijnlijk weer een argeloze omstander in de trein zit te vingeren en daardoor z´n aansluiting mist.
Bovendien kent hij de term `Mag ik u kussen` niet, maar is het `ik kus iedereen met tieten en een hartslag die zich binnen een straal van 3 meter bij mij vandaan bevindt.` Show zal snel over zijn.
Ik stel voor dat we gewoon een bokswedstrijd organiseren. Linguine en MissGump als rondemissen. Ik ben wel de zwart-wit gestreepte scheids.
"Innnn the left corner......Date vijf vrouwen in een week. Heeft half FOK gehad. Lult vrouwen sneller hun broekje uit dan Casanova himself...maar bovenal is hij hongerig. Hij lust zijn tegenstander rauw, onze eigen G.I. HUNGRRYYY JOEEEEEEE!![]()
"
Annnndddd in the right cornerrrr.....vingert vrouwen in de bibliotheek. Regelt vrouwen in de trein. Zit desondanks toch elk moment op FOK en gaat stappen met mede-fokkers. Ik heb het natuurlijk over niemand minder dan onze eigen P U A - MASTER OF DISASTER FIIRRIERIEIREIREEEFLLYYYYY!!
(Publiek: oooehhhhh, MissGump ontvangt een tomaat in haar smoel die voor firefly bedoeld was)
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!quote:Op zondag 8 september 2013 10:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
Tijd om mezelf opnieuw uit te vinden denk ik eerder. Op dit moment zou ik nog van Benzin verliezen.
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onderquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
En er kan ingezet worden op de uitslagen:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doetquote:Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Met zo'n voorsprong doe ik niet eens mee. Dan ga ik meteen ten onder
Wat kun je toch geniaal schrijvenquote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
"
Ik speel wel rondemiss... zal vast oefenen op tomaten ontwijkenquote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
[..]
En bedankt voor die tomaat heMisschien iemand anders die zich vrijwillig wil aanmelden als rondemiss?
[..]
Dan kunnen we er zelfs een hele tour van maken!
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
Don't bet on it, maar bedankt voor het vertrouwenquote:Op zondag 8 september 2013 11:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Die odds zijn relatief he, wie weet hoe ze veranderen als jij mee doet
Je mening baseren op twee gesprekkenquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerdDus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden
Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer danquote:Op zondag 8 september 2013 12:39 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Eey waarom zijn mensen hier zo positief over paiq? Heb me gisteren voor de lol ook eens aangemeld. 2x zo'n foto vrijgespeeld van iemand met chatten en 2 keer een lelijkerdDus al die moeite steken in chatten en dan vervolgens niet beloond worden
Nee twee foto'squote:
Ja voordeel is wel dat ze natuurlijk op uiterlijk weinig vergelijkingen kunnen maken met anderen. En inderdaad zo'n chatgesprek vind ik dan ook wel weer wat fijner dan over en weer mailen op lexa. Ik zal het nog ff de kans geven, heb toch niet veel te doen vandaag.quote:Op zondag 8 september 2013 12:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, tja, dat is het risico.. De reden dat ik er positief over ben is dat je gedwongen wordt om eerst met iemand te chatten alvorens je iemand meteen kan beoordelen op uiterlijk, zo leer je elkaar eerst een beetje kennen.. Dat je daarna alsnog keihard eruit gegooid wordt, jammer dan.
Dinsdag maar eens speeddaten, ben benieuwd
Scherp.quote:Op zondag 8 september 2013 12:59 schreef Silenus het volgende:
Nouja aangezien je je alleen voor de lol inschreef maakt het ook niet zoveel uit natuurlijk.
Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.quote:Op zondag 8 september 2013 13:21 schreef Gatenkaas het volgende:
Paiq werkt voor mij best aardig. Date op het moment met twee dames.
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.quote:Op zondag 8 september 2013 13:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Precies, erg positief over. Soms moet je door een zee van schijt om net die ene parel te vinden. Alleen dan is het de vraag of het geen imitatie is.
Toevallig heeft vanochtend nog een meid in de trein haar nummer in mijn tel gestopt lolquote:
En de vrouwen vinden dat ook van de mannen.. Goh wat raar..quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.
Goed bezig!quote:Op zondag 8 september 2013 11:18 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Ik ga denk ik voortaan meer op stap. Topavond gehad gisteren. Vrouwen die me leuk vonden.Eentje vond ik ook wel leuk. Helaas weet ik dr naam niet.
Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.quote:Op zondag 8 september 2013 14:32 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Precies. Heb denk ik met 100 dames gepraat voordat ik deze twee leerde kennen. Zitten best wel aparte vrouwen bij zeg.
Die wedstrijd wil ik wel zienquote:Op zondag 8 september 2013 10:44 schreef Silenus het volgende:
"
Waarom zijn mijn odds even laag als die van Firefly?quote:Op zondag 8 september 2013 11:16 schreef MissGump het volgende:
Hungry Joe 50/1
Firefly 1/5
Benzin 1/5
Nog andere deelnemers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
psychisch niet in orde?quote:Op zondag 8 september 2013 15:01 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Och, ik heb er een gehad die wilde niet daten omdat ze niet goed in haar 'slappe was' zat. Toen ik doorvroeg bleek ze psychisch niet helemaal in orde te zijn of tegen een burnout aan te zitten.
Anderen blokkeerden me midden in het gesprek (had bij eentje de zin nog niet eens afgetikt).
Als ik naar mijn lijst met vroegere contacten keek zie ik wel dat ik ook nog vrij onervaren was in het begin![]()
Maar al doende leert men, en je pikt de meeste die een beetje apart zijn er wel zo uit. Heb er zelf niet zo'n moeite mee totdat ze hun hele levensverhaal en mislukkingen gaan tikken.
Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroepquote:Op zondag 8 september 2013 15:13 schreef firefly3 het volgende:
Het is allemaal leuk en grappig, maar de kern is best erg eigenlijk. Datingsites kan misschien wel voor erbij als toevoeging, maar je moet ook gewoon kunnen afspreken en daten met vrouwen die je dagelijks in het leven tegen komt.
Probeer wat stapmaten te vinden en ga ook alleen stappenquote:Op zondag 8 september 2013 15:17 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Uiteraard en soms vind ik het weleens vervelend dat het zo moet, maar mijn stapleven is ook drastisch afgenomen de laatste jaren. Dat krijg je als je nog zowat de enige vrijgezel bent binnen je vriendengroep
Oké, tough guy.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
psychisch niet in orde?Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
Was ook snel voorbij toen ja.quote:Op zondag 8 september 2013 15:15 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
psychisch niet in orde?Damn, dat zou echt de ultieme afknapper voor mij zijn. Dan ben ik er dus echt weg van zonder ook maar iets nog te zeggen.
Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.quote:
Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaanquote:Op zondag 8 september 2013 15:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Was ook snel voorbij toen ja.
Ik snap dat je wat toenadering zoekt en dat het met een psychisch probleem lastig kan zijn. Maar ga dan eerst naar een praatgroep en dan pas daten.
Natuurlijk moet iedereen dit zelf weten, maar je kansen zijn dan wel erg laag.
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja idd, zoiets zeg je toch ook niet direct. Maar goed, gelukkig had zij het in dit geval wel gedaan
En dit is mijn mening.quote:Op zondag 8 september 2013 15:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is zijn mening toch? Ik zou het ook niet doen. Anderen weer wel.
Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.
Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.quote:Op zondag 8 september 2013 15:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er nog nooit op een date achtergekomen.
Helaas wel toen ik het met een ex uitmaakte na 8 maanden. Die bleek best issues te hebben
Er zijn maar weinig mensen die ermee kunnen omgaan. Ik kan het zelf ook niet dus ik ga me er ook niet aan wagen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:42 schreef BadObsession het volgende:
[..]
Ik wel.. de dame in kwestie had enkele 'tics' en bleek al een paar jaar overspannen geweest te zijn en bij een psycholoog gelopen te hebben, om iets waarvan ik dacht "als je daar al overspannen van wordt, dan pleeg je waarschijnlijk zelfmoord als wij een keer ruzie krijgen".
Ben wel aardig tegen haar gebleven en heb uiteindelijk gevraagd of we de volgende keer als vrienden konden afspreken. Dat was niet helemaal haar idee ervan, maar goed.
Ik kan echt geen relatie hebben met iemand die labiel is. Hoe fout dat ook klinkt.. daar ben ik een te asociale hork voor. Het aantal keer dat ik ruzie met mijn vriendin heb gehad omdat ik iets verkeerds gezegd heb of simpelweg omdat ik chagrijnig was.. pfff
Eigenlijk ben ik gewoon helemaal geen relatiemateriaal.
Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weetquote:Op zondag 8 september 2013 15:47 schreef Rickario het volgende:
[..]
Heb hetzelfde gehad. Ik begin er niet meer aan. Psychische problemen zijn een keiharde afknapper.
Andersom werkt dat trouwens net zo.quote:Op zondag 8 september 2013 17:11 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Idd, En dat is ook de reden dat mijn vorige relatie is stukgelopen. Dus ik begin never nooit meer met iemand aan een relatie als ik dit van tevoren al weet
Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.quote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Andersom werkt dat trouwens net zo.
Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
Het is niet de eerste vraag die ik op iemand afvuurquote:Op zondag 8 september 2013 18:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Groot gelijk dat je het ook meteen aankaart, vis je meteen diegenen eruit die het wel aandurven. Ik geef eerlijk toe dat ik het niet kan en/of ook niet weet hoe ik het zou moeten doen.
leeg jouw pm inbox eens! :pquote:Op zondag 8 september 2013 18:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Andersom werkt dat trouwens net zo.
Ik probeer er altijd achter te komen hoe de ander denkt over psychische problemen (ik heb ze zelf ook nl). Als idd blijkt dat het een "no way jose" type is dan stopt voor mij ook het contact.
Ik wil wel graag tijd investeren in iemand die daar niet "bang" voor is of mee om kan gaan (of dat in elk geval te proberen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |