Dat gebeurt ook, maar zoiets doe ik wat discreter intern bij NS.quote:Op zondag 8 september 2013 12:45 schreef DeaDLocK2K het volgende:
En als je vindt dat de woordvoerder en buikspreekpop is, pak dat dan aan
Ik schrijf ook niet voor niets zo'n beetje dat Mansveld tegenwoordig Staatssecretaris voor Spek en Bonen is.quote:of richt je frustraties op I&M.
We (MVBOV that is) schrijven in onze brief toch ook dat we het er niet mee eens zijn dat de NS-klant moet bloeden omdat de decentrale vervoerders zich rijk hebben gerekend? Die opmerking kan Arriveolion mooi in zijn zak steken.quote:De NS hoeft hier niet de gebeten hond te zijn. De reden waarom Arriva, Veolia, Syntus en Connexxion niet zulke drastische verhogingen hebben doorgevoerd is ook duidelijk; Met de invoering van de OVC zijn die tarieven al veel hoger geworden en zij hebben relatief minder te compenseren.
Okay, soit. Neemt niet weg dat het lijkt alsof er alleen weer vingertje naar de NS gewezen wordt terwijl ze simpelweg aan gezonde bedrijfsvoering doen in dit geval.quote:Op zondag 8 september 2013 13:04 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook, maar zoiets doe ik wat discreter intern bij NS.
[..]
Ik schrijf ook niet voor niets zo'n beetje dat Mansveld tegenwoordig Staatssecretaris voor Spek en Bonen is.
[..]
We (MVBOV that is) schrijven in onze brief toch ook dat we het er niet mee eens zijn dat de NS-klant moet bloeden omdat de decentrale vervoerders zich rijk hebben gerekend? Die opmerking kan Arriveolion mooi in zijn zak steken.
twitter:SVGVC twitterde op zondag 08-09-2013 om 12:22:26Zojuist melding van een brandlucht op LeidenCS. Na een kort onderzoek bleek de lucht afkomstig van de rookpaal voor het station. ^rt reageer retweet
twitter:SVGVC twitterde op zondag 08-09-2013 om 12:23:40De rookpaal is bedoeld om sigaretten in te gooien. In dit geval was er papier ingestopt dat is gaan smeulen. #brandlucht ^rt reageer retweet
-Jaquote:Op zondag 8 september 2013 11:26 schreef Erno-BE het volgende:
Ik heb twee vraagjes over Enschede-Glanerbrug:
-Is het studentenreisproduct geldig op dit traject?
-Mag je op dit traject (gratis) je fiets meenemen?
quote:FahrradTicket NRW: 4,50 Euro pro Geltungstag und Fahrrad in Verbindung mit den SchönerTag -Tickets und allen sonstigen Tickets des NRW-Tarifs.
Ja, eens. Misselijkmakende stinkdingen zijn het.quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Super gore dingen zijn dat, die palen. Vaak liggen er filters in te smeulen, dat stinkt veel erger dan papier. Ik spuit er weleens een fles water in leeg.
Zie ook inderdaad geregeld die palen gewoon smeulen. Wat een stank komt daar vanaf zeg...quote:Op zondag 8 september 2013 13:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Super gore dingen zijn dat, die palen. Vaak liggen er filters in te smeulen, dat stinkt veel erger dan papier. Ik spuit er weleens een fles water in leeg.
klopt.quote:Op zondag 8 september 2013 15:30 schreef lang001 het volgende:
[..]
Zie ook inderdaad geregeld die palen gewoon smeulen. Wat een stank komt daar vanaf zeg...
Ik zat er niet ver naast met mijn eiffeltoren achtige nepdingquote:Op zondag 8 september 2013 16:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is geen TV-mast maar een uitkijktoren.
ook primaquote:Op zondag 8 september 2013 16:06 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is geen TV-mast maar een uitkijktoren.
D'r zitten ook nog een zooi van die rijdende roestbakken op de sprinter Apeldoorn - Almelo de laatste tijd...quote:Op zondag 8 september 2013 20:18 schreef Brembo het volgende:
Vandaag tussen Nijmegen - Zutphen best veel mat'64 is dat planmatig of is SGM nog voor de herfst al aan de kant gezet.
dat is zo geplandquote:Op zondag 8 september 2013 20:23 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
D'r zitten ook nog een zooi van die rijdende roestbakken op de sprinter Apeldoorn - Almelo de laatste tijd...
Juist ja. Dat is dus heel iets anders dan "gepland".quote:Op zondag 8 september 2013 20:36 schreef MTL het volgende:
Vonden ze leuk.
Iets met te weinig materieel dus er moest weer geschoven worden met het mat...
Er is over nagedacht.quote:Op zondag 8 september 2013 20:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Juist ja. Dat is dus heel iets anders dan "gepland".
"Gepland" suggereert namelijk dat iemand erover nagedacht heeft, maar het is dus gewoon een noodgreep. Okee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |