Met 2 kinderen onder de 3. Dat wordt smullen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:59 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dus Rianne wil niet omdat ze net geinvesteerd hebben in een kapperszaak, maar zij is wel degene die naar Portugal gaat en hij blijft nog vuilnisman spelen?
Kan nog wel eens drama opleveren, leukquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:14 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
[..]
Dat kan weer leuk worden. Neem aan dat er geen Portugees door ze gesproken kan worden.
Misschien begrijp ik niet goed wat 'beheerder' inhoudt. Krijg je dan niet betaald in plaats van dat je geld moet meebrengenquote:
Jaquote:Op zaterdag 14 september 2013 19:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Kan nog wel eens drama opleveren, leuk
Ik denk eigenlijk dat ze die camping (al dan niet tegen een vergoeding) overnemen, en daarmee de nieuwe eigenaren worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien begrijp ik niet goed wat 'beheerder' inhoudt. Krijg je dan niet betaald in plaats van dat je geld moet meebrengenEn voor familie werken... ook niet altijd een goede keus.
Zij wel, maar ik denk dat niet heel Nederland hem verstaat.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, deze mensen zijn prima te verstaan.
Ze hebben net in haar kapsalon geïnvesteerd hè.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef marcodej het volgende:
Niet eens 300,- hebben om een ondervloertje te vervangen.
Ja, daarom is het dom dat ze zo'n stap wagen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:16 schreef hexje het volgende:
[..]
Ze hebben net in haar kapsalon geïnvesteerd hè.
Ja ik snapte ook niet of dat nou haar oude kapsalon was, omdat ze dus net wat nieuws was begonnen.. of dat het echt dus daar zatquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh die kapsalon zat in het huis van die schoonzus?
Was thee aan het zetten. Kan jullie vraag niet beantwoorden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ja ik snapte ook niet of dat nou haar oude kapsalon was, omdat ze dus net wat nieuws was begonnen.. of dat het echt dus daar zat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |