Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef marcodej het volgende:
Dat zij erin stappen is oerdom, maar dat die ouders dit zo voor hun kinderen achterlaten is helemaal achterlijk.
Ze staan toch ook helemaal scheef?quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ach aan die caravans kon weinig verloren gaan.
Dat heet waterpasquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze staan toch ook helemaal scheef?
Ik heb het idee dat ze blind vanuit Nederland ja hebben gezegd.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.
Klopt, dan verpats je die bende en help je hun met die kapsalon.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef TargaFlorio het volgende:
Als ouders doe je dit toch niet over aan je kinderen?![]()
Dan loopt het water wat er inregent er mooi uit.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef computergirl het volgende:
[..]
Ze staan toch ook helemaal scheef?
Als die ouders wijs waren hadden die ouders geadviseerd het niet te doen.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:35 schreef hexje het volgende:
[..]
Mwa, hadden de kinderen gezien hoe ze het zouden krijgen/kopen. Dat idee heb ik namelijk niet. En dat is wel hun eigen verantwoordelijkheid.
En volgens mij hadden ze niet veel geld.quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef Anne het volgende:
Wat een zooitje.. Ongelofelijk.. Als die vader opgetieft is zou ik álles eruit gooien. Weg ermee.
Volgens mij hielden/houden de grootouders ook niet zo van schoonmaken.
ik hoor geen Braboquote:Op zaterdag 14 september 2013 21:38 schreef TargaFlorio het volgende:
Even gezapt. Wie is die Brabo? Een campinggast?
Ja ik heb het idee dat het ook vanuit die ouders een beetje is opgedrongen, die kunnen er volgens mij niet zo goed afstand van doen. Als je dan toch wilt emigreren en een beetje simpel bent is 1 en 1 2...quote:Op zaterdag 14 september 2013 21:36 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze blind vanuit Nederland ja hebben gezegd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |