SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Ik zit ook op een ander forum, waar het toch wel heel wat volwassener aan toe gaat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:22 schreef Frishe het volgende:
[..]
Ik kom hier ook nog niet zo lang.
Troost je, iedereen is Koos Levenloos als 'ie uit isquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
Dokter vertelde me zonet dat ik nog maar 9 dagen te leven heb![]()
Wellicht eerder (of die echt is, tja)quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat jammer nou, een dag langer en je kon een beetje GTA spelenquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
kan nog steeds, hij bedoelde dat ik nog maar 9 dagen een leven heb.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:28 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Wat jammer nou, een dag langer en je kon een beetje GTA spelen
Jat alle exemplaren van GTA gewoon en geef ze aan ons zodat wij ook nu al kunnen spelen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:26 schreef Ironisch het volgende:
Dokter vertelde me zonet dat ik nog maar 9 dagen te leven heb
quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wellicht eerder (of die echt is, tja)Lijkt echt, maar waar blijven de screenshots vraag ik me dan altijd afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:37 schreef dolf1010 het volgende:
Ik neem aan dat de titel elke dag verandert word?
Klopt nu al niet?quote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.
Dus...Tempo... tempo... tempo....
Want over 5 uurtjes klopt het al niet meer
Klopt nu al nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 18:50 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Ligt er maar aan hoe snel het topic vol gezet wordt.
Dus...Tempo... tempo... tempo....
Want over 5 uurtjes klopt het al niet meer
9 dagen klopt zeker wel. Als naar naar zo een release gaat speel je hem hooguit 30 min later dan die countdown.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
9 dagen klopt ook niet. Maar je ken het wel beter afronden. Zeg dus maar gewoon 10 dagen en nu geen getief meer over dit hele debat
Wat een kansloze aandachtshoer ben je dan eigenlijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:09 schreef FredVleespet het volgende:
Die 'gelekte' early xbox versie schijnt ook al fake te zijn. Hij schijnt het al eerder geprobeerd te hebben met deze
[ afbeelding ]
Ja nogalquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een kansloze aandachtshoer ben je dan eigenlijk.
De TT ook ja...quote:
Ja ongelofelijk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:13 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat een kansloze aandachtshoer ben je dan eigenlijk.
Realese...quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand die weet wanneer het embargo afloopt voor de reviews? Zal dit gewoon op de release-dag zijn of misschien eerder?
Is bij games als dit altijd op de dag van de release.quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Iemand die weet wanneer het embargo afloopt voor de reviews? Zal dit gewoon op de release-dag zijn of misschien eerder?
49quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:52 schreef Tropanzia het volgende:
Al bekend? Ik persoonlijk kende hem nog niet.
Ik denk niet dat ik de 16e m'n nieuwsgierigheid ga kunnen bedwingen. Ik zal tegen die tijd wel op zoek zijn naar Nieuw Zeelanders die de map ergens hebben gepostquote:Op zaterdag 7 september 2013 19:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
16september gaat echt een lange vervelende dag worden met elk uur op de klok kijken of het al bijna half twaalf is om hem optehalen.
SPOILER: Grand Theft Auto V - Radio Stations PreviewOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
haha goed idee! Wat is het tijdsverschil met nieuw-zeeland dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik de 16e m'n nieuwsgierigheid ga kunnen bedwingen. Ik zal tegen die tijd wel op zoek zijn naar Nieuw Zeelanders die de map ergens hebben gepost
10 uurtjesquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:20 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
haha goed idee! Wat is het tijdsverschil met nieuw-zeeland dan?
Voor mij denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:29 schreef Floxcie het volgende:
Wat is jullie favoriete radio zender tot nu toe dan? West Coast Classics voor mij.![]()
Voor mij Channel Xquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:29 schreef Floxcie het volgende:
Wat is jullie favoriete radio zender tot nu toe dan? West Coast Classics voor mij.![]()
Ah, gaan ze eindelijk even afkoelen in Syrië?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Game schijnt al verkocht te worden in het Midden-Oosten.
Bronnetje, misschien?quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:33 schreef Panzermaus het volgende:
Game schijnt al verkocht te worden in het Midden-Oosten.
http://n4g.com/news/13493(...)middle-east-with-pic en GTAForums.com. Google zoekopdracht levert ook links op. Plausibel.quote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://n4g.com/news/13493(...)middle-east-with-pic en GTAForums.com. Google zoekopdracht levert ook links op. Plausibel.
Nou de meeste reacties daar zeggen dat het nep is, en dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
http://n4g.com/news/13493(...)middle-east-with-pic en GTAForums.com. Google zoekopdracht levert ook links op. Plausibel.
Hij is echt, heb al mensen met de Banshee in LS zien scheuren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:40 schreef budvar het volgende:
[..]
Nou de meeste reacties daar zeggen dat het nep is, en dat denk ik ook.
Doe maar even snel linken dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:43 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hij is echt, heb al mensen met de Banshee in LS zien scheuren.
Als je links wil hebben in DMquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben er waarschijnlijk veel te laat mee, maar is de Special Edition nog ergens online te pre-orderen?
quote:
Ik had Rockstar een pic gestuurd van mijn oma die een race wint.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hoop wel dat de races moeilijker worden, bij IV kon mn oma zelfs alles winnen
Is fake, check mijn bovenstaande posts..quote:
Je hoeft niet te klikken toch?quote:
Zag het....quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Is fake, check mijn bovenstaande posts..
is alleen maar gepraat geen spoilerquote:
Ja het was een grapje van iemand op Facebook voor zijn vrienden al een tijdje terug. Vervolgens is iemand er mee aan de haal gegaan en heeft dat filmpje gepost en gezegd dat het in het Midden Oosten is uitgelektquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:58 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Zag het....
Die me net een DM stuurde... Zou het niet weten.
Ik dacht dat jij linkjes in DM wou hebben inplaats van hier.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:59 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
is alleen maar gepraat geen spoiler
Heb er niks op tegen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 21:04 schreef budvar het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij linkjes in DM wou hebben inplaats van hier.
Dixons, 70 euro. (Standard = 50)quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Ben er waarschijnlijk veel te laat mee, maar is de Special Edition nog ergens online te pre-orderen?
Jesse ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Saul zou echt 1 op 1 kunnen worden gekopieerd naar GTA 5
Die hele serie zou een inspiratiebron kunnen zijn voor de missies.quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:06 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Saul zou echt 1 op 1 kunnen worden gekopieerd naar GTA 5
quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
9 dagen klopt ook niet. Maar je ken het wel beter afronden. Zeg dus maar gewoon 10 dagen en nu geen getief meer over dit hele debat
Deze baas weetquote:Op zaterdag 7 september 2013 20:29 schreef Floxcie het volgende:
Dat is absoluut een feitquote:Op zondag 8 september 2013 00:42 schreef DrDentz het volgende:
In principe is het nu zondag dus in principe zou je dat kunnen zien als de eerste dag van de week dus eigenlijk komt GTA V volgende week uit.
Sjapquote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef Nestalgie het volgende:
Ik heb hem gespeeld. Heel gaaf spel alleen hij speelt niet lekker. Veel knopcombo's, lage fps, veel framedrops. En lang.niet.zo mooi als de screens en trailers.
Jammer dat ze een goedlopend spel hebben ingeruild voor grote map en veel interieur.
quote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef Nestalgie het volgende:
Ik heb hem gespeeld. Heel gaaf spel alleen hij speelt niet lekker. Veel knopcombo's, lage fps, veel framedrops. En lang.niet.zo mooi als de screens en trailers.
Jammer dat ze een goedlopend spel hebben ingeruild voor grote map en veel interieur.
Je hebt zeker nkg steeds verouderde béta build, ze hebbe inmiddels framrerate verbeterd, al zijn de knopcombo's wel complex iddquote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef Nestalgie het volgende:
Vet originelen garp man whahahahahahahihihihihihihohohohohohoquote:Op zondag 8 september 2013 01:43 schreef Nestalgie het volgende:
quote:Op zondag 8 september 2013 09:00 schreef GoobyPls het volgende:
Q & A IGN
Have you seen the map, how big is it?
--- Yes we have, it's vast. The whole map is open from the start, there is a "cloud of war" type system that hids parts of the map. Some parts will be hard to get into, like military bases.
jaa.. je kon het gewoon niet verwachten, maar voor de rest mehquote:Op zondag 8 september 2013 09:24 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Meh. Wel een heel klein beetje grappig.
Rockstar zou alleen voor jou al een ChevyCaprice editie moeten uitbrengen. Jij met je honden. Wat ga je die ingame dieren allemaal aan doen man.quote:Op zondag 8 september 2013 09:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ben benieuwd of Chop wegrent als je m met granaten bekogelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |