SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-09-2013 12:35:11 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oke, leuk geweest dat Utsukushikunai plaatje kan nu wel uit de OP nu de TT veranderd is.
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negativs 101bar over Kakashi's dood erin gezet.
IK LET NIET OP DIE RAPPERS OMDAT ZE NIET OP ME LEVEL ZIJN
HOKAGE SHIT TERWIJL JIJ EEUWIG EEN GENIN BLIJFT
Misschien was het wel een genjutsu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien was het wel een genjutsu.
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Het examenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?
Gast, spoilers!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mja, toch weer wel en ook weer niet en wel en niet enzo.quote:
De film wordt dus een samenvatting?quote:
ik denk het.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De film wordt dus een samenvatting?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had graag nog wat meer powermetal in Needless gezien.
Dragonforce en zulks, snelle(re) hard rock.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Needles is al een tijdje geleden voor mij, verfris mijn geheugen, wat was powermetal ookalweer?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ALLEEN MAAR SENNINS IN ME TEAM EN HET GAAT GOED
EEN STYLE DIE JE ZELFS MET JE SHARINGAN NIET NA DOET
hij zou mssn wat meer moeten kopieren , zodat niet maar een van de drie bars rijmt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DEZE NINJA COPIED NIET IKKE BEN TE FOCKING ZIEK
GENOEG FLOWS OF JITSU'S VOOR ELKE FOCKING BEAT
Flow > rijmquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij zou mssn wat meer moeten kopieren , zodat niet maar een van de drie bars rijmt.
http://dagobah.net/flash/K-ON_Dress_Up.swfquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://dagobah.net/flash/K-on_oneechan.swf
ik weet het niet zeker, maar is AKB niet akiba, verwijzend naar die grote anime/manga beurs met dat typische gebouw in japan ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf is akb49
wtf is akb48
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de onwetende personen
de manga
klik
AKB48
http://en.wikipedia.org/wiki/AKB48
mja toen ik in Japan was vorig jaar had ik zoiets vanquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit van gehoordnaam wel eens voorbij zien komen, maar dat het een muziekgroep was wist ik niet
Gert heeft ook inderdaad heel K3 afgeneuktquote:Op zondag 8 september 2013 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat dacht ik ook ja, maar dan voor pedofielen in plaats van vaders van middelbare leeftijd.
Echt waar johquote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Kyubey het volgende:
AKB is toch een soort K3 maar dan met 70 meiden ofzo
Dat is een joch, met dat blauwe rokje aan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de onwetende personen
de manga
klik
AKB48
http://en.wikipedia.org/wiki/AKB48
Yes, allemaal anime mascottesquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Formule één is niets in vergelijking met de olympische spelen van 2020 in Tokio.
Semi-relevant olifant.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.dannychoo.com/en/post/26926/Tokyo+Olympics+2020.html
quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Semi-relevant olifant.
http://japandailypress.co(...)ympic-event-0635435/
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.quote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Qunix het volgende:
MAL concurrent: http://anilist.co/ (AniList)
Oh en 5 oktober is het Hajime No Ippo tijd!
Apart ja. Hummingbird zag ik ook voorbij komen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.
Leg uit?quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.
Elk jaar lijkt MAL wel weer eens te laggen en laatst was er een DoS-aanval die hoewel de aanval zelf niet tegen MAL gehouden kan worden is het wel iets dat gemakkelijk gestopt had kunnen worden door tijdelijk meer dataverkeer in te kopen.quote:
yupquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is een joch, met dat blauwe rokje aan?
Katten masterracequote:Op zondag 8 september 2013 19:56 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Dit had op skype moeten blijven.
Ik las "MAHLquote:Op zondag 8 september 2013 16:31 schreef Kyubey het volgende:
Soberzo MAL gebruiken voor iets anders dan bijhouden welke series je gekeken hebt. MAL Updater
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
The fuck is dit?quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier gehoord van Black Time?
Moegie heeft genoeg van thee, rock ´n roll en koekjes gekregen en is overgestapt op rap en coa- en heroïne.quote:
ah, ze serveert nu spacecake?quote:Op maandag 9 september 2013 01:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Moegie heeft genoeg van thee, rock ´n roll en koekjes gekregen en is overgestapt op rap en coa- en heroïne.
quote:Op zondag 8 september 2013 23:45 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand hier gehoord van Black Time?
quote:Op maandag 9 september 2013 01:31 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Een plaatje van dat K-on meidje op een foto van de Wu Tang Clan, da's toch duidelijk?
[ afbeelding ]
Wu Tang Clan ain't nuthing ta f' wit.Ze zijn trouwens o.a grote manga/anime fans:quote:
Is het wel een leuke manga?quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben dom geweest. Ik heb 50 chapters van Nisekoi gelezen terwijl het binnenkort een anime adaption krijgt.
Ligt aan je voorkeur, denk dat het wel in de categorie romcom past.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 15:03 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Ik ben dom geweest. Ik heb 50 chapters van Nisekoi gelezen terwijl het binnenkort een anime adaption krijgt.
dakgootquote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Kyubey het volgende:
Een quiz Japans. Welke users zijn dit?
軒樋
荒らしマッチョ
くうぅにくす
ロビン007ボンド
ルンペルシュティルツヒェン
マウスケーキワウス
えっむすこる
まる
キュゥべえ
runperushuteirutsuhien.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Kyubey het volgende:
ルンペルシュティルツヒェン
Ik dacht dat de eerste Arasu zou zijn, omdat kanji maar even googlen leert dat het niet zo is. En nu leer ik ook van Rika dat Arashi naar internet troll vertaalt, ik wist het eigenlijk al, maar die gozer is briljant.quote:Op maandag 9 september 2013 18:55 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die vierde ziet er lastig uit
Dat ben jij!quote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
dakgoot
macho vandalisme
Het nest is moeilijk UU Ku
Robin Bond 007
Repelsteeltje
Mouse taart wow-database
Ru zoon eh
cirkel
Bijvoorbeeld alle Kyu ~ u
Wie is Rika?quote:Op maandag 9 september 2013 19:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik dacht dat de eerste Arasu zou zijn, omdat kanji maar even googlen leert dat het niet zo is. En nu leer ik ook van Rika dat Arashi naar internet troll vertaalt, ik wist het eigenlijk al, maar die gozer is briljant.
[..]
Dat ben jij!
Goegel vertalenquote:Op maandag 9 september 2013 19:00 schreef MAHL het volgende:
[..]
dakgoot
macho vandalisme
Het nest is moeilijk UU Ku
Robin Bond 007
Repelsteeltje
Mouse taart wow-database
Ru zoon eh
cirkel
Bijvoorbeeld alle Kyu ~ u
Rikaikun bedoelde ik.quote:Op maandag 9 september 2013 19:54 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Wie is Rika?
En wie briljant?
3e ben ik.quote:Op maandag 9 september 2013 18:44 schreef Kyubey het volgende:
Ik weet niet wat het betekent maar het klopt wel met Arashimashou.quote:Op maandag 9 september 2013 20:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Rikaikun bedoelde ik.
Arararashimashou. Shitsurei, kamimashita
Op zijn youtube account staan er geen.quote:Op maandag 9 september 2013 20:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Had ik al een keer gepost. Hij heeft nog meer openings/endings gemaakt.
Het is een hele tijd mijn ondertitel geweest.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent maar het klopt wel met Arashimashou.
Hij had van FMA en nog een paar oude animees.quote:Op maandag 9 september 2013 20:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het betekent maar het klopt wel met Arashimashou.
[..]
Op zijn youtube account staan er geen.
Ja, ik weet het weer, Rerererepelsteeltjuh-kunquote:Op maandag 9 september 2013 21:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is een hele tijd mijn ondertitel geweest.
Als je Bakemonogatari tot Mayois arc gezien zou hebben dan zou je het weten.
Je weet niet waar over je het hebt. Check dit filmpje en neem je woorden terug.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Even subtiel een discussie beginnen dan maar; Shingeki no Kyojin is shit.
Niet gekeken. Ik had een zeker iemand eigenlijk beloofd eraan te beginnen voordat ze terug zou komen uit Rome. Dat was dus wat, 4 maanden geleden?quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Shingeki no kyojin is a gateway anime of the worst kind. It’s a bad series, a clusterfuck of story and characterization that isn’t very well done by any aspect, but which attempts to compensate for its weaknesses by adding in excessive shipping faggotry and DARKNESS. The normal anon can see this as the shit it is, and may enjoy it, hate it or be indifferent to it, but all the while recognizing that the series itself, regardless of their opinion, is plain bad.quote:Op maandag 9 september 2013 21:11 schreef Mauskoekwaus het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:13 schreef Mauskoekwaus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oke, dat zet niet echt aan tot kijken.
Ik haat het niet, ik ben simpelweg te lui om te gaan kijken.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
Face it, Shingeki is een goede anime. Jullie haten alleen maar omdat er fanboys zijn die het overraten.
In welk opzicht is het goed, het is vermakelijk, goede OST, visuals zijn vet, maar ik let vooral op het verhaal en dat doet de manga een stuk beter.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
Face it, Shingeki is een goede anime. Jullie haten alleen maar omdat er fanboys zijn die het overraten.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
In welk opzicht is het goed, het is vermakelijk, goede OST, visuals zijn vet, maar ik let vooral op het verhaal en dat doet de manga een stuk beter.
Weet je normaal vind ik dit een soort spul beledigend en een enorme afknapper, maar van alle dingen die ik Oreimo kwalijk neem Kirino's kont er geen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen kerstmis, en de laatste drie afleveringen waren erger dan kots. Maar toch plaats ik dit even hier.
We hadden het over de anime toch? Had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen.quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dubbelposten met twee smiley's en een link
Kont klinkt wat grof, maar ik heb niks verkeerds te zeggen over de gif.quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je normaal vind ik dit een soort spul beledigend en een enorme afknapper, maar van alle dingen die ik Oreimo kwalijk neem Kirino's kont er geen.
Maar Guilty Crown was mooi, en lief, en muh Inori. ;__;quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shingeki is nog slechter dan Guilty crown en guilty crown was al een gedrocht op zich
Niks mis met Shingeki.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef De_Dakgoot het volgende:
Shingeki is nog slechter dan Guilty crown en guilty crown was al een gedrocht op zich
quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Arashimashou het volgende:
[..]Oke, dat zet niet echt aan tot kijken.
[..]
Ik haat het niet, ik ben simpelweg te lui om te gaan kijken.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:15 schreef Kyubey het volgende:
http://myanimelist.net/forum/?topicid=659827
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Weet je normaal vind ik dit een soort spul beledigend en een enorme afknapper, maar van alle dingen die ik Oreimo kwalijk neem Kirino's kont er geen.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Dubbelposten met twee smiley's en een link
quote:Op maandag 9 september 2013 21:16 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
We hadden het over de anime toch? Had ik misschien wat duidelijker moeten zeggen.
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kont klinkt wat grof, maar ik heb niks verkeerds te zeggen over de gif.
HUR DUR HERPADURP LOOK AT THESE FAGGOTSquote:Op maandag 9 september 2013 21:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Niks mis met Shingeki.
Ga jij maar even black time lezen.quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
HUR DUR HERPADURP LOOK AT THESE FAGGOTS
[ afbeelding ]
Het is mijn wekelijkse hersendode actie-serie, ik kijk het om dezelfde redenen dat ik Hunter Hunter en Nuruto kijk. En net als de twee voorgaande is het soms echt heel erg goed, maar meestal is het maar middelmatig.quote:Op maandag 9 september 2013 21:14 schreef Kyubey het volgende:
Ik moet ze nog steeds zienquote:Op maandag 9 september 2013 21:10 schreef Arashimashou het volgende:
[ afbeelding ]
Het is geen kerstmis, en de laatste drie afleveringen waren erger dan kots. Maar toch plaats ik dit even hier.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:19 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ga jij maar even black time lezen.
quote:
[..]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:25 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Doe het jezelf niet aan!
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:20 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Het is mijn wekelijkse hersendode actie-serie, ik kijk het om dezelfde redenen dat ik Hunter Hunter en Nuruto kijk. En net als de twee voorgaande is het soms echt heel erg goed, maar meestal is het maar middelmatig.
[..]
HUR HURUDUHRUEHRUEHRquote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Beste moment in -monogatari.
quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens mij zijn hier te weinig Hont en Sgaar kijkers in deze reeks. Immers, niet iedereen kijkt het en dat is te weinig.
Pic related.
[ afbeelding ]
Ik vind dit misbruik maken van Uiquote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
HUR HURUDUHRUEHRUEHR
LOOK AT THESE FAGGOTS CANT EVEN QUALITY POST
LEARN 2 FOK!
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:28 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik vind dit misbruik maken van Ui
quote:
quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
Volgens mij zijn hier te weinig Hont en Sgaar kijkers in deze reeks. Immers, niet iedereen kijkt het en dat is te weinig.
Pic related.
[ afbeelding ]
quote:
quote:
HURquote:
Houd eens op met de mishandeling van Ui.quote:Op maandag 9 september 2013 21:30 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
HUR
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Houd eens op met de mishandeling van Ui.
DURKADURKA MOHAMMED JIHADquote:Op maandag 9 september 2013 21:31 schreef Arashimashou het volgende:
Ik heb te weinig hont en sgaar plaatjes. Tijd om de gevaarlijke tocht naar Pixiv te maken.
Ik zou het niet anders willen. Als de loli niet overreden wordt zou dat leiden tot het einde van de wereld. Loli's moeten plat en klein en bloederig zijn anders stort het tijds-ruimte-continuüm in.quote:Op maandag 9 september 2013 21:26 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ]
Beste moment in -monogatari.
En het meisje volgens mij ook.quote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
Pic related.
[ afbeelding ]
Furry'squote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou het niet anders willen. Als de loli niet overreden wordt zou dat leiden tot het einde van de wereld. Loli's moeten plat en klein en bloederig zijn anders stort het tijds-ruimte-continuüm in.
[..]
En het meisje volgens mij ook.
Ik vind dat ik best ver gekomen ben, afl. 6 ofzo, maar de Tanuki in Uchouten Kazoku waren zo veel seksieer.
[ afbeelding ]
Loli's moeten wel bloederig zijn, maar niet de ontvangende partij. Juist omgekeerd. Een loli had achter het stuur gemoeten.quote:Op maandag 9 september 2013 21:32 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik zou het niet anders willen. Als de loli niet overreden wordt zou dat leiden tot het einde van de wereld. Loli's moeten plat en klein en bloederig zijn anders stort het tijds-ruimte-continuüm in.
[..]
En het meisje volgens mij ook.
Ik vind dat ik best ver gekomen ben, afl. 6 ofzo, maar de Tanuki in Uchouten Kazoku waren zo veel seksieer.
[ afbeelding ]
Een serie over loli's als vrachtwagenchauffeurs, wie belt Kyoani?quote:Op maandag 9 september 2013 21:35 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Loli's moeten wel bloederig zijn, maar niet de ontvangende partij. Juist omgekeerd. Een loli had achter het stuur gemoeten.
Ik bedoel gewoon in het algemeen. Geweldadige loli's tegen niet loli's.quote:Op maandag 9 september 2013 21:36 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een serie over loli's als vrachtwagenchauffeurs, wie belt Kyoani?
look at this faggotquote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen. Geweldadige loli's tegen niet loli's.
Het tegenovergestelde zou een vermakelijkere serie opleveren.quote:Op maandag 9 september 2013 21:37 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik bedoel gewoon in het algemeen. Geweldadige loli's tegen niet loli's.
Dat kodomo no jikan ofzo? Ik heb er één stukje uit gezien. Het ging over hoe seksie sleutelbeenderen zijn. Het hele stuk was erg vermakelijk totdat bleek dat de protagonist sleutelbeenderen niet echt seksie vond en ze perrongeluk gepopulariseerd had om niet als perv gezien te worden.quote:Op maandag 9 september 2013 21:48 schreef Kyubey het volgende:
Over loli's gesproken:
Niet de beste anime ooit kijken
[ afbeelding ]
Ik bedoel Milky Holmes.quote:Op maandag 9 september 2013 21:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kodomo no jikan ofzo? Ik heb er één stukje uit gezien. Het ging over hoe seksie sleutelbeenderen zijn. Het hele stuk was erg vermakelijk totdat bleek dat de protagonist sleutelbeenderen niet echt seksie vond en ze perrongeluk gepopulariseerd had om niet als perv gezien te worden.
Houden zo. De laatste aflevering van een goede serie voelt altijd als een afscheid en afscheid nemen is altijd zo'n bedroevend ritueel.quote:Op maandag 9 september 2013 22:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Al die reacties hier herinnerden mij er trouwens aan dat ik de laatste ep. van de beste anime ooit nog niet gezien heb
[..]
ik wil wel gaan kijken, maar pas als hij helemaal uitgezonden isquote:Op maandag 9 september 2013 21:27 schreef Arashimashou het volgende:
Pic related.
[ afbeelding ]
google zegt (nise)monogatari ? of is het een ander, kan niet echt een betrouwbaar resultaat vinden..quote:Op maandag 9 september 2013 22:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Ok. Negeer die post dan maar. De hele post. Vooral het stuk over sleutelbeenderen.
Shinobu Oshino uit de monogatari reeks deze komt uit de tweede aflevering van Kabukimonogatari ozfo.quote:Op dinsdag 10 september 2013 02:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil wel gaan kijken, maar pas als hij helemaal uitgezonden is
[..]
google zegt (nise)monogatari ? of is het een ander, kan niet echt een betrouwbaar resultaat vinden..
Betekent dit dat je niet mee gaat doen aan de Space Dandy en Kill La Kill hype?quote:Op woensdag 11 september 2013 08:30 schreef Kyubey het volgende:
Ik ga kijken:
Kuroko s2
..
Pupa? Een episode vol gore?
..?
Niet veel soeps.
Space Dandy is pas van de winter.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet mee gaat doen aan de Space Dandy en Kill La Kill hype?
Kill la Kill wacht ik nog even af.quote:Op woensdag 11 september 2013 09:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Betekent dit dat je niet mee gaat doen aan de Space Dandy en Kill La Kill hype?
Ik had alle reden om te verwachten dat het goed zou worden. Dat verwacht ik nog steeds zelfs, het verschil is dat ik nu verwacht dat het goed fout gaat worden.quote:
japanners kennende zou het zo maar kunnenquote:Op woensdag 11 september 2013 18:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
Wacht ik weet het! Ze draagt hakken omdat haar schooluniform haar vliegkracht geeft waardoor haar zolen de grond niet hoeven te raken voor haar om kont te schoppen. Zie je wel repel het is allemaal op een bepaalde manier nog best heel logisch.
...
Hou ik hier iemand mee voor de gek?
Eh, ik?quote:Op woensdag 11 september 2013 18:15 schreef Smoofie het volgende:
Ze draagt hakken zodat haar reet er beter komt uit te zien, logisch toch. Anime billen, wie geilt daar nou niet op ?
Jammer van de CGI.quote:Op woensdag 11 september 2013 19:26 schreef poker4lifee het volgende:
Met Kingdom begonnenen alweer bij natuurlijk
Vette anime, aanrader
Nee. Duitsers die veranderen in reuzen na zelfmutilatie...quote:Op woensdag 11 september 2013 19:15 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jij vindt Shingeki niet realistisch
Duitsers ...quote:Op woensdag 11 september 2013 20:00 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Nee. Duitsers die veranderen in reuzen na zelfmutilatie...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]Kunnen ook Oostenrijks of Zwitsers zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Zelfs Luxemburgers, Liechtensteiners, Belgen of Tsjechen. Klopt, mijn fout. Wat is ze ook dom, hé?quote:Op woensdag 11 september 2013 20:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Kunnen ook Oosterijks of Zwitsers zijn
Kyu is niet één van de slimste nee, of houdt gewoon van generaliserenquote:Op woensdag 11 september 2013 20:18 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zelfs Luxemburgers, Liechtensteiners, Belgen of Tsjechen. Klopt, mijn fout. Wat is ze ook dom, hé?
quote:Op woensdag 11 september 2013 20:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Helemaal super.
truequote:
zeer mooie anime inderdaadquote:Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Qunix het volgende:
Die intro! Die anime!
Staat hoog in mijn lijstje hoor.
Oh mein Freund, seit Kalm. Hoe weet je dat?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:05 schreef Qunix het volgende:
Nein nein nein nein nein! NEIN!
Titans 22 was 2/3 filler en volgende episodes zijn allemaal fillers. Grrrr!
Herstel. Anie en de tunnel is wel in de manga, alleen in het begin. Ik had nog niet de preview gezien eigenlijk, maar deed vermoeden vanwege de filler van deze week. De filler waarbij 80% niet uit de manga komt. Ik weet nu wel hoe het afloopt en dat er geen hele bijzondere eind zal komen aan deze serie. Jammer, want het had zoveel potentie. Met name de eerste 6 episodes. Toen had ik het gevoel dat dit een parel was en besloot de serie vrijwel bovenaan mijn lijstje te zetten. Hij is nu gezakt van 2 naar ongeveer 20.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:13 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Oh mein Freund, seit Kalm. Hoe weet je dat?
Shingeki no Budget.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Qunix het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet te vergeten de lange flashback (niet zo lang als Naruto uiteraard...) van deze week episode.
Dit is wel briljant: http://imgur.com/a/FM812
Een recap van SOA?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Qunix het volgende:
Nieuwe horror anime door Studio DEEN:
Pupa
[ afbeelding ]
Best, de aardbeving hebben we gehad, oke, de onze was minder zwaar en het epicentrum was niet Tokio, maar TM 8.0 bleek heel realistisch in dat er soms zware aardbevingen in Japan voorkomen en dat sommige mensen zichzelf daardoor overstijgen terwijl anderen met beide benen op de grond blijven staan terwijl ze de stukken van hun gebroken familie oprapen.quote:Tokyo Magnitude 8.0 [is realistisch]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien kijk ik de SOA-recap wel dan weet ik wat er in de Fairy Dance arc gebeurt zonder het gedrocht helemaal te hoeven zien en dan ben ik weer bij als de Gun Gale Online-ellende begint en heb ik zelf het idee niet zo uit mijn nek te lullen als ik uit mijn nek lul.quote:Sword Online Art: Extra Edition“An interesting thing is a good thing.”
Je kon het ook weer niet laten he, godverdomme.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Qunix het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En niet te vergeten de lange flashback (niet zo lang als Naruto uiteraard...) van deze week episode.
Als je naruto meldt, meld dan ook bleachquote:Op woensdag 11 september 2013 22:29 schreef Qunix het volgende:
Oh en:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
fanservicequote:Op woensdag 11 september 2013 17:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit! Ik was nog best wel enthousiast over deze serie, maar nu dit, dat Australische decolleté, dat bouwvakkers decolleté en omdat ze hakken draagt veronderstel ik dat het hele costuum voor de show is en ze niet eens kont zal schoppen. Fooging Droopped.
Echt? Mijn eeste reactie is eerder 'haal het weg' dan 'dankje dit zou ik vaker willen zien'.quote:
Ironisch genoeg hebben de Japanners al jaren problemen met lage geboorte cijfers,zitten al 20 jaar in recessie en......ze doen niet zo veel aan sex(vergelijken met de Grieken/Brazilianen o.a).quote:Op donderdag 12 september 2013 01:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt? Mijn eeste reactie is eerder 'haal het weg' dan 'dankje dit zou ik vaker willen zien'.
Maar dan om dan naar bilspleten te gaan staren is wel onder de gordel hoor.quote:Op donderdag 12 september 2013 01:24 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ironisch genoeg hebben de Japanners al jaren problemen met lage geboorte cijfers,zitten al 20 jaar in recessie en......ze doen niet zo veel aan sex(vergelijken met de Grieken/Brazilianen o.a).
Vind je gek dat H-mangas en doujinshis extreem populair zijn onder mannen en vrouwen
gatverquote:Op donderdag 12 september 2013 01:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar dan om dan naar bilspleten te gaan staren is wel onder de gordel hoor.
inb4 Scat porn
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:41 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Je kon het ook weer niet laten he, godverdomme.
bij deze danquote:Op woensdag 11 september 2013 23:43 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je naruto meldt, meld dan ook bleach.
quote:Op woensdag 11 september 2013 23:31 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Best, de aardbeving hebben we gehad, oke, de onze was minder zwaar en het epicentrum was niet Tokio, maar TM 8.0 bleek heel realistisch in dat er soms zware aardbevingen in Japan voorkomen en dat sommige mensen zichzelf daardoor overstijgen terwijl anderen met beide benen op de grond blijven staan terwijl ze de stukken van hun gebroken familie oprapen.Misschien is die SOA recap wel langer dan de oude!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Misschien kijk ik de SOA-recap wel dan weet ik wat er in de Fairy Dance arc gebeurt zonder het gedrocht helemaal te hoeven zien en dan ben ik weer bij als de Gun Gale Online-ellende begint en heb ik zelf het idee niet zo uit mijn nek te lullen als ik uit mijn nek lul.Helemaal super.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik weet niet, maar ik denk dat het er ongeveer zo uitziet:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kopiekat.quote:Op donderdag 12 september 2013 20:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
De nieuwe Naarutoe had te veel kinderachtige peutertroep naar mijn smaak. De logistiek was het leukste.
Betere maken ze een nieuw seizoen van Index. In de LN's wordt het wel bruut.quote:
Ik denk dat ik zojuist een nieuw meempje geboren heb zien worden.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:10 schreef Qunix het volgende:
De nieuwe Railgun had te veel nietszeggende saaie stukken naar mijn smaak. Index was het minst leukste.
Ik vond Index best wel kut tot ik het leerde kijken om Touman die vrouwen slaat.quote:Op donderdag 12 september 2013 21:40 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Betere maken ze een nieuw seizoen van Index. In de LN's wordt het wel bruut.
Als ze precies de LN's gaan volgen in volgende seizoen wordt het welquote:Op donderdag 12 september 2013 21:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ik denk dat ik zojuist een nieuw meempje geboren heb zien worden.
[..]
Ik vond Index best wel kut tot ik het leerde kijken om Touman die vrouwen slaat.
Meer misakaquote:Op donderdag 12 september 2013 21:48 schreef De_Dakgoot het volgende:
Meer saten, meer TOUman, meer febli, meer frenda
minder index
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:04 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]s2 wanneer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op donderdag 12 september 2013 23:00 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
16,5 op een schaal van 10. Zou gloppen.
Volgend seizoen, over 2-3 weken dus.quote:Op donderdag 12 september 2013 09:19 schreef robin007bond het volgende:
Infinite Stratos 2 komt ooit uit
Vind dat ik hier niet over mag klagen omdat UFO-table een Heavens Feel-adaptatie aan het maken is en alles goed en wel is in de wereld maar er zijn zo veel dingen in het Nasuversum die zo veel meer een anime verdienen dan Prisma Ilya. Wel prachtig dat de laatste servant waar ze het tegen op nemen nu juist Berserker is. Hoop dat dit goed wordt gezien de band tussen die twee.quote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Kyubey het volgende:
Nieuw seizoen Prisma Ilya komt er aan!
Basakah!quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:23 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Vind dat ik hier niet over mag klagen omdat UFO-table een Heavens Feel-adaptatie aan het maken is en alles goed en wel is in de wereld maar er zijn zo veel dingen in het Nasuversum die zo veel meer een anime verdienen dan Prisma Ilya. Wel prachtig dat de laatste servant waar ze het tegen op nemen nu juist Berserker is. Hoop dat dit goed wordt gezien de band tussen die twee.
quote:I pierce Senjougahara from behind, feeling every segment of her spinal column as I go.
Dankje voor de crash van mijn mobquote:Op vrijdag 13 september 2013 19:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nieuw seizoen Prisma Ilya komt er aan!
Woow.quote:Op vrijdag 13 september 2013 20:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Heeeeeeeeel vaag relevant trouwens. Genieten, stuk voor stuk.
[ afbeelding ]
Het schijnt dat Goku roze haar krijgtquote:Op zaterdag 14 september 2013 05:12 schreef Gray het volgende:
Het schijnt dat de nieuwe Dragonball Z-film op internet rondzweeft... Al schijnt ie wel in het Japans te zijn, met Japanse ondertiteling... Daarentegen schijnt wel een Engelse ondertiteling te bestaan... Die vertaling schijnt wel heel crappy te zijn...
Dat zou toch gebeuren in dragonball AFquote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het schijnt dat Goku roze haar krijgt
Leuk. Die ga ik volgen.quote:Op vrijdag 13 september 2013 00:07 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Volgend seizoen, over 2-3 weken dus.
quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:51 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Het schijnt dat Goku roze haar krijgt
daarvan zijn de verzendkosten hoger dan de prijs van de manga zelfquote:Op zaterdag 14 september 2013 02:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zie er zo tien op ebay.
It's not gay.. IT'S FABULOUSSS.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Akkoord meer rood dan roze maar nog steeds best wel FaBuLeuS!
Weet niet, zag er een plaatje van met Japse ondertitels.quote:Op zaterdag 14 september 2013 11:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat zou toch gebeuren in dragonball AF
super saiyan godquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het meer rood.
Eerder gewoon een verbeterde Kaioukenquote:Op zaterdag 14 september 2013 12:17 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik vind het meer rood.
Wees gewoon stil dan.quote:Op zaterdag 14 september 2013 12:46 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Eerder gewoon een verbeterde Kaiouken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |