SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen. Het CCCP-Project is een (gratis) pakket speciaal ontwikkeld voor anime, probeer deze eerst te downloaden.
VLC speelt ook nog eens alles af(ook Blu-Ray Disk/BD)!
Let er wel op dat deze speler achterloopt op het CCCP Codec Pack en niet speciaal is ontwikkeld met anime in het achterhoofd.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
[ Bericht 1% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 07-09-2013 12:35:11 ]
quote:Op zaterdag 7 september 2013 11:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
Oke, leuk geweest dat Utsukushikunai plaatje kan nu wel uit de OP nu de TT veranderd is.
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangaquote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Negativs 101bar over Kakashi's dood erin gezet.
IK LET NIET OP DIE RAPPERS OMDAT ZE NIET OP ME LEVEL ZIJN
HOKAGE SHIT TERWIJL JIJ EEUWIG EEN GENIN BLIJFT
Misschien was het wel een genjutsu.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:01 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Misschien was het wel een genjutsu.
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ah, is het zo'n manga, waarin doden na 500 hoofdstukken tot leven komen?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 13:07 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dat kan ik niet niet bevestigen noch ontkennen.
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:58 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Gaat hij dood? Zo ver ben ik nog niet in de mangabedankt
Het examenquote:Op zaterdag 7 september 2013 13:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ik laat in het midden of hij definitief dood is zodat het niet echt zo'n enorme spoiler is. Is lastig. Lees maar gewoon, bij welke Arc zit je nu?
Gast, spoilers!quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Mja, toch weer wel en ook weer niet en wel en niet enzo.quote:
De film wordt dus een samenvatting?quote:
ik denk het.quote:Op zaterdag 7 september 2013 15:45 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De film wordt dus een samenvatting?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Had graag nog wat meer powermetal in Needless gezien.
Dragonforce en zulks, snelle(re) hard rock.quote:Op zaterdag 7 september 2013 16:58 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Needles is al een tijdje geleden voor mij, verfris mijn geheugen, wat was powermetal ookalweer?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
ALLEEN MAAR SENNINS IN ME TEAM EN HET GAAT GOED
EEN STYLE DIE JE ZELFS MET JE SHARINGAN NIET NA DOET
hij zou mssn wat meer moeten kopieren , zodat niet maar een van de drie bars rijmt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 12:52 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
DEZE NINJA COPIED NIET IKKE BEN TE FOCKING ZIEK
GENOEG FLOWS OF JITSU'S VOOR ELKE FOCKING BEAT
Flow > rijmquote:Op zaterdag 7 september 2013 17:38 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
hij zou mssn wat meer moeten kopieren , zodat niet maar een van de drie bars rijmt.
http://dagobah.net/flash/K-ON_Dress_Up.swfquote:Op zaterdag 7 september 2013 16:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://dagobah.net/flash/K-on_oneechan.swf
ik weet het niet zeker, maar is AKB niet akiba, verwijzend naar die grote anime/manga beurs met dat typische gebouw in japan ofzo?quote:Op zaterdag 7 september 2013 22:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
wtf is akb49
wtf is akb48
daar heb ik nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de onwetende personen
de manga
klik
AKB48
http://en.wikipedia.org/wiki/AKB48
mja toen ik in Japan was vorig jaar had ik zoiets vanquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:16 schreef mschol het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit van gehoordnaam wel eens voorbij zien komen, maar dat het een muziekgroep was wist ik niet
Gert heeft ook inderdaad heel K3 afgeneuktquote:Op zondag 8 september 2013 00:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dat dacht ik ook ja, maar dan voor pedofielen in plaats van vaders van middelbare leeftijd.
Echt waar johquote:Op zondag 8 september 2013 00:10 schreef Kyubey het volgende:
AKB is toch een soort K3 maar dan met 70 meiden ofzo
Dat is een joch, met dat blauwe rokje aan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
voor de onwetende personen
de manga
klik
AKB48
http://en.wikipedia.org/wiki/AKB48
Yes, allemaal anime mascottesquote:Op zondag 8 september 2013 14:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
[ afbeelding ]
Formule één is niets in vergelijking met de olympische spelen van 2020 in Tokio.
Semi-relevant olifant.quote:Op zondag 8 september 2013 14:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
http://www.dannychoo.com/en/post/26926/Tokyo+Olympics+2020.html
quote:Op zondag 8 september 2013 15:25 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Semi-relevant olifant.
http://japandailypress.co(...)ympic-event-0635435/
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.quote:Op zondag 8 september 2013 15:11 schreef Qunix het volgende:
MAL concurrent: http://anilist.co/ (AniList)
Oh en 5 oktober is het Hajime No Ippo tijd!
Apart ja. Hummingbird zag ik ook voorbij komen.quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.
Leg uit?quote:Op zondag 8 september 2013 15:59 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wat een klootzakken daar bij Anichart zeg, dan maak ik een Hummingbird account aan omdat ze er daar reclame voor maken en vervolgens maken ze een eigen concurrent. Dit is waarom ik bij MAL blijf ondanks dat MAL heel heel erg verschrikkelijk is.
Elk jaar lijkt MAL wel weer eens te laggen en laatst was er een DoS-aanval die hoewel de aanval zelf niet tegen MAL gehouden kan worden is het wel iets dat gemakkelijk gestopt had kunnen worden door tijdelijk meer dataverkeer in te kopen.quote:
yupquote:Op zondag 8 september 2013 12:48 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Dat is een joch, met dat blauwe rokje aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |