quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie moet je gewoon over je schouder gooien en ergens neerflikkeren, anders komt er nooit iets van.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
Half uurtje dan ga ik naar bed. Morgenochtend moet ik weg.
Het is niet zo ver maar ik ga op de koffie, uur of 11 zoiets daar. Half uurtje rijden. Als er tenminste geen file staat bij de Coentunnel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
ja als het in de buurt was hoefde je er niet vroeg voor op te staan natuurlijk he
Nee twee weken terug. Ik ga meestal zo om de week even langs. En mijn nichtje had deze week stage gelopen, even kijken hoe dat was gegaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:06 schreef Specularium het volgende:
Alweer? Was je toch vorige week ook al?
Waar hebben jullie het dan zoal over?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet zo ver maar ik ga op de koffie, uur of 11 zoiets daar. Half uurtje rijden. Als er tenminste geen file staat bij de Coentunnel.
Oh mijn neefje heeft meestal wel wat te vertellen met zijn bijdehandte smoelquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het dan zoal over?
Ze missen me he? Als ik even weg benquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ze mag toch wel even naar haar zus?
De kassa is een rekenmachine, Corrie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
Als ik nou geen werk kan vinden kan ik ze altijd nog gaan helpen. Ik ben alleen niet zo handig met kassa'srekenen is niet echt mijn ding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |