quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Corrie moet je gewoon over je schouder gooien en ergens neerflikkeren, anders komt er nooit iets van.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:03 schreef Karina het volgende:
Half uurtje dan ga ik naar bed. Morgenochtend moet ik weg.
Het is niet zo ver maar ik ga op de koffie, uur of 11 zoiets daar. Half uurtje rijden. Als er tenminste geen file staat bij de Coentunnel.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:05 schreef sp3c het volgende:
ja als het in de buurt was hoefde je er niet vroeg voor op te staan natuurlijk he
Nee twee weken terug. Ik ga meestal zo om de week even langs. En mijn nichtje had deze week stage gelopen, even kijken hoe dat was gegaan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:06 schreef Specularium het volgende:
Alweer? Was je toch vorige week ook al?
Waar hebben jullie het dan zoal over?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is niet zo ver maar ik ga op de koffie, uur of 11 zoiets daar. Half uurtje rijden. Als er tenminste geen file staat bij de Coentunnel.
Oh mijn neefje heeft meestal wel wat te vertellen met zijn bijdehandte smoelquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het dan zoal over?
Ze missen me he? Als ik even weg benquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:09 schreef De_Coulance het volgende:
Ze mag toch wel even naar haar zus?
De kassa is een rekenmachine, Corrie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Karina het volgende:
Als ik nou geen werk kan vinden kan ik ze altijd nog gaan helpen. Ik ben alleen niet zo handig met kassa'srekenen is niet echt mijn ding.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Latert het volgende:
Maar geheel terzijde...
[ afbeelding ]
in mijn hoofd klopt hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Latert het volgende:
Maar geheel terzijde...
[ afbeelding ]
Ja maar met geld teruggeven bedoel ik meer. Als iemand zegt: zal ik er dit of dat bij geven dan snap ik het nietquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
De kassa is een rekenmachine, Corrie.
Pffff godzijdank kun je dat dus blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:14 schreef Specularium het volgende:
Dikke Topshow, als ik Photoshop kon draaien hier nou dan echt.
Ligt eraan hoe groot je zelf bent.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik bang of opgewonden moet worden...
Lijkt me lastig zo een lange. Waar laat je dat dingquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ongeveer net zo lang als mijn penis.
Rugzakje mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zo een lange. Waar laat je dat ding
Ligt eraan of hij hard of slap is.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Lijkt me lastig zo een lange. Waar laat je dat ding
Je moet wel lange halen maken bij het pijpenquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:20 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan oprollen zeker.
[..]
Met lange pijpen die broek?
Dat werd er niet bij vermeld. Hard is lastig oprollen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:21 schreef Latert het volgende:
[..]
Ligt eraan of hij hard of slap is.
waarom denk je dat negers van die wijde broeken aanhebben??quote:
Nee daar ben ik nu te moe voor (en teveel wijn op).quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:21 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat Cnorrie slechte woordgrappen maken.
Waarom heb jij dan een korte broekquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom denk je dat negers van die wijde broeken aanhebben??
het is niet alsof het lekker loopt zo met je broek rond je knieen
1 van de 2 is niet mijn beenquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan een korte broek [ afbeelding ]
Kijk die boy swag hebben. Broek is van hetzelfde merk als dat zwembroek ding van Raaf.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:23 schreef Specularium het volgende:
[ [url=http://cdn-www.i-am-bored.com/media/justin-bieber-baggy-pants.jpg]afbeelding[/url] ]
heb je stiekem tegen mijn benen aan staan rijen dan?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]Die heb ik toch niet aangeraakt he? per ongeluk.
Nee man ik zeg toch per ongeluk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:26 schreef sp3c het volgende:
[..]
heb je stiekem tegen mijn benen aan staan rijen dan?
goed mogelijk in dat geval
zeg ik ook altijdquote:
Ik zou eerder denken van, zo die heb ik maar mooi aangeraakt!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:24 schreef Karina het volgende:
[..]Die heb ik toch niet aangeraakt he? per ongeluk.
Jij wil sp3c aanraken? Busted!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik zou eerder denken van, zo die heb ik maar mooi aangeraakt!
Maar dat ben ik.
We zijn niet allemaal hetzelfde he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:31 schreef Specularium het volgende:
Kijk Corrie zo doe je dat, gewoon zeggen van ja en ja en dan kan niemand meer iets zeggen.
Als ze aan al haar lusten en verlangens toe gaat geven, verliest ze waarschijnlijk haar geloofwaardigheid als modquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:31 schreef Specularium het volgende:
Kijk Corrie zo doe je dat, gewoon zeggen van ja en ja en dan kan niemand meer iets zeggen.
Wat moet je daarvoor doen?quote:
hoe doet mij ook niet echt watquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan geen duidelijke emotie ontdekken in deze smiley.
Soms ben ik wel aardigquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:32 schreef Specularium het volgende:
De FOKS is echt een stuk sneller zo.
Corrie krijgt een bekertje kwark van mij.
Ja dat is het, echtquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze aan al haar lusten en verlangens toe gaat geven, verliest ze waarschijnlijk haar geloofwaardigheid als mod
pure geilheid.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan geen duidelijke emotie ontdekken in deze smiley.
De mod Corrie is niet dezelfde als Natte Corrie.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:33 schreef Latert het volgende:
[..]
Als ze aan al haar lusten en verlangens toe gaat geven, verliest ze waarschijnlijk haar geloofwaardigheid als mod
dood aaan alle mieren graagquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:35 schreef sp3c het volgende:
de mierenhoop moet toch af en toe geleegd worden lijkt me
Die wil ze gescheiden houden, daarom houdt ze zich van de domme als je gewoon netjes vraagt of ze je penis even vast wil pakken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
De mod Corrie is niet dezelfde als Natte Corrie.
tssss beiden zijn wel okquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
Dat Futurama heeft soms goeie grappen maar is net zo lame als The Simpsons.
Futurama is gewoon volledig kut.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
ja dat is echt wat er mis is met die seriequote:
Ik heb het afgezet, Futurama vind ik niet zo geweldig. NED 3 staat op nu. Radio iets.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:35 schreef Specularium het volgende:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
De mod Corrie is niet dezelfde als Natte Corrie.
Wij hebben het mongolide broertje van Graham Norton, genaamd Paul de Leeuw.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:38 schreef Specularium het volgende:
Zometeen Graham Norton.
Noem mij hommeltje maar die show is gewoon vaak goed.
Paul is echt geen reet meer aan. Wel vanavond weer DWHN. Met dronken Acda.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij hebben het mongolide broertje van Graham Norton, genaamd Paul de Leeuw.
Die doet inderdaad een poging om dat precies na te doen inclusief vorm van de bank.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:39 schreef Latert het volgende:
[..]
Wij hebben het mongolide broertje van Graham Norton, genaamd Paul de Leeuw.
Eens.quote:
Zo kan het dus ook.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Sterker nog, ze ziet er nu beter uit dan vroeger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook.Rotzak ben je ook he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo vaak is hij ook niet nuchter hequote:Op zaterdag 7 september 2013 02:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Paul is echt geen reet meer aan. Wel vanavond weer DWHN. Met dronken Acda.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo kan het dus ook.9 minstensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
volgens mij speelt hij t dan redelijk goed jaquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij bij DWHN nooit nee. Of hij speelt het heel goed
nopequote:
maar hij wil met je tetten gaan lopen!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Niet hier in ieder geval
Posten.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarvan dan? van mijn bed? Heb ik wel ergens
Dat zal er raar uit zien!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
maar hij wil met je tetten gaan lopen!
van de rest van dat tafellaken dat je als nachthemd gebruikt nou goed?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarvan dan? van mijn bed? Heb ik wel ergens
Ah, ok, ik snap je al. Hij ligt daar "niet".quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik het. Niet hier in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je me morgen even aan herinneren, staan op mijn pc die nu uit staat.quote:
Wat is deze nou weer?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je me morgen even aan herinneren, staan op mijn pc die nu uit staat.
Prive collectie met een sterke vergrendeling?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Moet je me morgen even aan herinneren, staan op mijn pc die nu uit staat.
Of morgen, straks, vanavond, zoiets.
Uh ik ben ook moe nu schat.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is deze nou weer?
Dan ga je toch gewoon niet naar je zus?
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:47 schreef Latert het volgende:
[..]
Ah, ok, ik snap je al. Hij ligt daar "niet".
nee hij "ligt" daar nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hij zit met zijn jonkie in de aanslag te wachten tot mevrouw eens klaar is met al dr internetvrindenOp zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Voor wie moet ik dat vergrendelen? Ik ben alleen hier he?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:48 schreef Latert het volgende:
[..]
Prive collectie met een sterke vergrendeling?
Ja schat dat heb je goedquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Schat, dan weet je dat de show klaar is.
Slaap lekker, en de groeten aan je zus!quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:50 schreef Karina het volgende:
Trusten schatjens
Fijne verjaardag nog Speculaasje.
Dat vindt Jezus niet leuk.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:57 schreef sp3c het volgende:
eigenlijk wel een topidee, ik bewaar hem voor mijn eigen verjaardag
Ik wil best even terugscrollen als je het fixtquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:58 schreef gomi het volgende:
fuck faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
done, denk ikquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik wil best even terugscrollen als je het fixt
hadtie maar niet op dezelfde dag geboren moeten wordenquote:
Tnx, ik heb van elke seconde die ik had gebruik gemaakt. Broek was los en de klabanus in mijn vuist.quote:
hehe de bazen die t waren? geuzen en bazen in 1 woord?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:11 schreef sp3c het volgende:
nee dat soort dingen kun je niet kiezen
de geuzen zeiden ook niet tegen de spanjaarden 'geuzen, wie zijn dat dan, wij zijn dat niet' nee ze namen het gewoon als de bazen die ze waren gomo
eindbazen waren het gomoquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe de bazen die t waren? geuzen en bazen in 1 woord?
ok das lachwekkend. spock
quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:14 schreef gomi[end. spock
[/quote]
[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2017374/4/50#130909012]zaterdag 7 september 2013 03:14 schreef gomi het volgende:
[..]
hehe de bazen die t waren? geuzen en bazen in 1 zin?
ok das lachwekkend. spock
bazen dusquote:
hey das alweel 2.0 meer dan waar ik begon hequote:Op zaterdag 7 september 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
sowieso heet ik op sommige forums daadwerkelijk sp0c
en sp2c
2/10 geef ik het
Ik wist eerst niet wie men nou met "Sp3c" bedoelde... Ik dacht toen dat het over Specularium gingquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:16 schreef sp3c het volgende:
sowieso heet ik op sommige forums daadwerkelijk sp0c
en sp2c
2/10 geef ik het
een half koekje is nog steeds een koekjequote:
Een cup-A is nog steeds een tet.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een half koekje is nog steeds een koekje
lol ok daar kan ik niets tegen in brengen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
een half koekje is nog steeds een koekje
nauwelijks, idd dat is t woord waar ik naar zochtquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Is een beetje een vegaschijf tegenover een karbonade.
Dus het is hetzelfde als Tinco een acteur noemen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nauwelijks.
Is een beetje een vegaschijf tegenover een karbonade.
ben jij dat Corrie?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:27 schreef Latert het volgende:
[..]
Dus het is hetzelfde als Tinco een acteur noemen?
148!!quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:34 schreef sp3c het volgende:
nee niemand
23 september in rotterdam
kroeg heet het halve maatje
bier drinken, sjoelen, komt goed
rondje bier weggevenquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:36 schreef gomi het volgende:
[..]
148!!
wat is de hoofdpriis?
ja klinkt alsof ik weet waarnikj t over heb
Ik woon zelfs in Utrecht.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:36 schreef sp3c het volgende:
misschien zei ze
maar ze woont in de buurt van Utrecht iirc en ze zegt altijd dat ik langs moet komen als ik daar in de buurt ben dus dat valt nog best te regelen ooit denk ik
Dat moet team Corrie zijn.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:39 schreef sp3c het volgende:
iedereen verliest
in de hoek van de kroeg zitten hele oude dametjes te sjoelen en die knallen ons allemaal van de bak af met hun ogen dicht
tss ik speel die oude dametjes aan alle kanten weg. desnoods met ogen openquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:39 schreef sp3c het volgende:
iedereen verliest
in de hoek van de kroeg zitten hele oude dametjes te sjoelen en die knallen ons allemaal van de bak af met hun ogen dicht
paddy klinkt iers en dus naar bierquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:41 schreef Specularium het volgende:
Of we gaan allemaal hangen bij Paddy!
een gemiddelde 7,5 sowiesoquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mag komen?
Eerst nog maar wat Topposts plaatsen.
eh ja das een tweede. ik plaats alleen topposts. ok afgezien van van vandaag mss ofzoquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wie zegt dat jij mag komen?
Eerst nog maar wat Topposts plaatsen.
nee,dit is dit s ook soort van effjes bij voetbal toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:46 schreef sp3c het volgende:
nou ja je hebt topposts op fok! en topposts in de NWS SC
een topvoetboller spelt ook niet gelijk in de champions league
yeah leegroven en fuck it all oidquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:51 schreef Specularium het volgende:
Dit is internationaal niveau, over grenzen heenkijken, die VOC mentaliteit!
zo das al een 3.1 hoger dan je gemiddelde?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geef deze reply een 3.2/10.
2.4 wilde ik zeggen want hij had hem al een keer geprobeertquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik geef deze reply een 3.2/10.
specularium zijn gemiddelde zit dik in de 8quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:53 schreef gomi het volgende:
[..]
zo das al een 3.1 hoger dan je gemiddelde?
ja en nuchter?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
specularium zijn gemiddelde zit dik in de 8
Ik durf bijna niks te zeggen, maar...quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
2.4 wilde ik zeggen want hij had hem al een keer .....
zeg hetquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik durf bijna niks te zeggen, maar...
les? hmmm gomo mss gomi nah, gomi is way out of your leaguequote:Op zaterdag 7 september 2013 03:55 schreef sp3c het volgende:
gomo wil wel maar hij moet beter opletten tijdens de les
Ken jij hexje toevallig ook?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:57 schreef gomi het volgende:
[..]
les? hmmm gomo mss gomi nah, gomi is way out of your league
soort van jou?quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:57 schreef Specularium het volgende:
Gomo maakt inmiddels meer typfouten dan een dronken tuinkabouter.
mwah nahquote:Op zaterdag 7 september 2013 03:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ben bijna altijd nuchter. En dan nog vervelend.
Ik kan hier toch niet meer dan een 4.3 voor geven, en dan heb ik de strafpunten niet meegerekend.quote:Op zaterdag 7 september 2013 03:58 schreef gomi het volgende:
[..]
soort van jou?
maar hij doet t alleen met wat op.itt jij?
nee me ditt zou je niet eens de 1.1 halen toch?quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik kan hier toch niet meer dan een 4.3 voor geven, en dan heb ik de strafpunten niet meegerekend.
Zul je net zien ja, zit ie met zijn deoroller te lachen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben jij dat Timmmmmmmm?
[ afbeelding ]
dit is echt wel de eerste pure 1.0/10 in deze reeks hoorquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:00 schreef gomi het volgende:
[..]
nee met zou je niet eens de 1.1 halen toch?
Ik bedoelde er niks kwaads mee.quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
ben jij dat Timmmmmmmm?
[ afbeelding ]
ja maar ik gaf hem nog bonus van 0.1 voor de moeitequote:Op zaterdag 7 september 2013 04:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is echt wel de eerste pure 1.0/10 in deze reeks hoor
quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zul je net zien ja, zit ie met zijn deoroller te lachen.
fuck ok. eens 1,0quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
dit is echt wel de eerste pure 1.0/10 in deze reeks hoor
hij wordt niet beter als je hem blijft herhalenquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:02 schreef gomi het volgende:
[..]
ja maar ik gaf hem nog bonus van 0.1 voor de moeite
jaja i know.. ouch
lol idd,quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij wordt niet beter als je hem blijft herhalen
best is gewoon c0000l te blijven en over iets anders te beginnen
wedje leggen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:09 schreef sp3c het volgende:
29 september, ijssportcentrum Tilburg
de strijd om de Ron Bertelingschaal ... Den Haag vs Tilburg
Den Haag wint met 4-2
op ijshockey wedden is nooit heel erg verstandig gomoquote:
gomo mss niet, gomi daarentegen wint altijd. of bijna altijd, spekquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:11 schreef sp3c het volgende:
[..]
op ijshockey wedden is nooit heel erg verstandig gomo
hehe ja, waar zijn tijden van amsterdam flyers enzo, belgen oh jeeequote:Op zaterdag 7 september 2013 04:15 schreef sp3c het volgende:
morgen de eerste oefenwedstrijden in NL trouwens ik ga misschien kijken naar nieuwkomer Dordrecht Lions tegen het altijd machtig Huskies Hasselt die uitkomen in de epische Belgische Elite league
ik zeg 10-1 Dordrecht
Belgie
amstel tijgers was een andere periode spekkiequote:Op zaterdag 7 september 2013 04:20 schreef sp3c het volgende:
Amstel Tijgers Gomoort
waren mooie tijden idd voor alle 14 fans die komen kijken daar
ja idd.quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:21 schreef sp3c het volgende:
dat waren de gloriedagen
Amsterdam Flyers hebben nooit bestaan
zo, en hoe is t wat betreft voetbal, basketbal of wat dan ook?quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
hij wordt niet beter als je hem blijft herhalen
best is gewoon c0000l te blijven en over iets anders te beginnen
bulldogs ook,dat was eigenlijk waar ik op doelde, flyers was altijd frieslandquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:26 schreef sp3c het volgende:
afaik is het tot de geldproblemen altijd Tijgers/Tigers geweest
eh basketbal, ga ik wss ook de mist weer mee in. ook al jaren terug van de apollohal.]quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:27 schreef sp3c het volgende:
voetbla!
basketball kijk ik wel eens in Leiden ... topshow
Appollohal is ooit gebouwt als ijsbaanquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:28 schreef gomi het volgende:
[..]
eh basketbal, ga ik wss ook de mist weer mee in. ook aljarten terug van de apollohal.]
dus voetbal maar he
echt? wist ik niet tbh, kwam daar alleen voor t basketbal.quote:Op zaterdag 7 september 2013 04:28 schreef sp3c het volgende:
[..]
Appollohal is ooit gebouwt als ijsbaan
true story
er faalde iets ergens, weet het verhaal niet meer maar er moest ooit geschaatst wordenquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:29 schreef gomi het volgende:
[..]
echt? wist ik niet tbh, kwam daar alleen voor t basketbal.
wel mooie een mooie hal, maar falen, wss vergeten een vriesinstallatie in te bouwenquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
er faalde iets ergens, weet het verhaal niet meer maar er moest ooit geschaatst worden
hehehe dat is een weekje erbij en je zit in de nationale selectie hequote:Op zaterdag 7 september 2013 04:35 schreef sp3c het volgende:
klein beetje weer tegenwoordig
vorig jaar een half seizoen 1 training in 2 weken
zwaar
duurde een paar weken voordat ik niet na een half uur al in de kleedkamer zat uit te puffenquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:38 schreef gomi het volgende:
[..]
hehehe dat is een weekje erbij en je zit in de nationale selectie he
ah viel wel mee hoor, nadat ze verhuisden naar sporthallen zuid ging t fout,daarvoor was t juist opwaartsquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:38 schreef sp3c het volgende:
Basketball @ the apollo is echt wel een topshow trouwens, jammer dat Amsterdammers alleen op komen dagen als Amsterdam wint
weet niet eens waar ze nu spelen, ik haakte af na de verhuizing naar hallen zuid.apollohal was altijd wel lekker makkelijk, daarna gingen ze naar hallen zuid.dat ging helemaal fout. zware faal zelfsquote:Op zaterdag 7 september 2013 04:40 schreef sp3c het volgende:
spelen ze ergens anders tegenwoordig?????
faaaal
trusten spekjequote:Op zaterdag 7 september 2013 04:42 schreef sp3c het volgende:
ow well, ik ga slapen Gomo
fijne verjaardag sp3cularium, morgen topics kapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |