Is het niet, maar ok..quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:56 schreef Specularium het volgende:
Whiskers, iets minder persoonlijk gedoe graag.
In heel het Arabisch schiereiland hebben ze 'aristos' en daarmee de ideale staatsvorm toch goed geïnterpreteerdquote:Op zaterdag 7 september 2013 01:46 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Er wordt wel eens beweerd dat de religie van de Alawieten deels gebaseerd is op het neoplatonisme.
Van het Amerikaans Congres dus.quote:
Plato stelt naar mijn weten, heb het boek nog niet gelezen, een soort politiestaat voor, dus dat zit wel goed dan.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:58 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
In heel het Arabisch schiereiland hebben ze 'aristos' en daarmee de ideale staatsvorm toch goed geïnterpreteerd
*Wish*quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Maandag de 9e zal het congres zicht uitspreken tegen een aanval
Als ik die plaatjes bekijk lijkt het er wel op gelukkig.quote:Op zaterdag 7 september 2013 01:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Maandag de 9e zal het congres zicht uitspreken tegen een aanval
*Zucht* van gelukquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Als ik die plaatjes bekijk lijkt het er wel op gelukkig.
[ afbeelding ]
Ik hou me inquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Jawel zeker ook, maar het is ook mijn verwachting!
Mijn bewering is en was dat een meerderheid van het huis van afgevaardigden zal gaan tegenstemmen, waarbij populisme een belangrijke rol zal spelen. De algemene mening van het volk is bekend en het huis van afgevaardigden is hier nu eenmaal gevoeliger voor dan de Senaat. Ik denk dat de plaatjes aardig zullen kloppen, al zal er op dit moment hevig gelobbyd worden door de voorstanders.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat een raar kleurenschema in die kaart.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:01 schreef IPA35 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het Amerikaanse volk zal het worst wezen dat er wat gifgas gebruikt is in dat land waar ruim 75% niet eens weet waar het ligt.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Mijn bewering is en was dat een meerderheid van het huis van afgevaardigden zal gaan tegenstemmen, waarbij populisme een belangrijke rol zal spelen. De algemene mening van het volk is bekend en het huis van afgevaardigden is hier nu eenmaal gevoeliger voor dan de Senaat. Ik denk dat de plaatjes aardig zullen kloppen, al zal er op dit moment hevig gelobbyd worden door de voorstanders.
Hij heeft geeneens toestemming van het Congres nodig om oorlog te verklaren. Staat in de grondwet. Dat is meer voor de gevoelswaarde van het Amerikaans volk en ook de estethische vorm.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:09 schreef Jian het volgende:
De vraag is dan natuurlijk wat Obama gaat doen met een eventueel "NO" van het Congres.....
Hij splits de samenleving in de ideale staat op in 3 groepen geloof werkers (arbeiders etc.) verdedigers (militairen) en de leidingevenden (filosofen) en daaraan gekoppeld een kaste systeem.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:00 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Plato stelt naar mijn weten, heb het boek nog niet gelezen, een soort politiestaat voor, dus dat zit wel goed dan.
De meeste Amerikanen weten ook niet wat hummus, falafel of alfalfa is. Dus ja inderdaad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het Amerikaanse volk zal het worst wezen dat er wat gifgas gebruikt is in dat land waar ruim 75% niet eens weet waar het ligt.
Maar wat valt er te winnen?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens toestemming van het Congres nodig om oorlog te verklaren. Staat in de grondwet. Dat is meer voor de gevoelswaarde van het Amerikaans volk en ook de estethische vorm.
Het Amerikaanse volk wil haar zonen en dochters niet opnieuw in een oorlog gestort zien, dat is de algemene opinie in de VS.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het Amerikaanse volk zal het worst wezen dat er wat gifgas gebruikt is in dat land waar ruim 75% niet eens weet waar het ligt.
Daarom ook de vraag wat Obama gaat doen met een eventueel "NO"quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Hij heeft geeneens toestemming van het Congres nodig om oorlog te verklaren. Staat in de grondwet. Dat is meer voor de gevoelswaarde van het Amerikaans volk en ook de estethische vorm.
Zijn wonden likken.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Daarom ook de vraag wat Obama gaat doen met een eventueel "NO"
Dat is ook mijn inschattingquote:
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:12 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
quote:
Het is wel een mooi broeinest van figuren die de USA misschien nog wel eerder weg wil hebben dan Assad.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:18 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is ook mijn inschatting![]()
Jammer voor al diegenen die zich al weken, maanden verheugen op het vuurwerk, maar ik schat in dat er, in elk geval op korte termijn, geen aanval komt.
Dat betekent niet dat niet ook de President dat heeft.quote:
Die zijn verdacht stil.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:28 schreef Terminator2000bc het volgende:
Obama heeft zich enorm in de voet geschoten hiermee. Rusland zal zich na het uitblijven van Amerikaanse agressie alsnog intensiever gaan bemoeien met Syrië om een seculiere overwinning zeker te stellen.
Internationaal recht kan de meeste Amerikanen geen flikker schelen, maar eigen grondwet wel. Er is al veel rumoer in het land omdat Bombama's beleid haaks staat op de Constitutie. Als hij zijn plannen doorzet dan wordt de binnenlandse situatie in Amerika er niet beter op.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:28 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat niet ook de President dat heeft.
Tevens er staat niet:
ONLY the Congress....
Geheel in lijn met de Art of War.quote:
Een flink gedeelte kon dat al vanaf zijn 1e verkiezing.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:31 schreef Terminator2000bc het volgende:
Onderschat het patriottisme van de gemiddelde Amerikaan niet. De meeste echte Amerikanen kunnen die walgelijke trekpop nou al bijna schieten.
Ik zeg ook niet dat er een revolutie zal plaatsvinden. Maar de binnenlandse veiligheid zal wel verder destabiliseren.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een flink gedeelte kon dat al vanaf zijn 1e verkiezing.
De Congresmannen willen graag hun baantje houden en gaan eieren voor hun geld kiezen net zoals die in de UK.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:34 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er een revolutie zal plaatsvinden. Maar de binnenlandse veiligheid zal wel verder destabiliseren.
quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:28 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat niet ook de President dat heeft.
Tevens er staat niet:
ONLY the Congress....
quote:Bomb Syria? President Obama Must Go To Congress For A Declaration Of War
With the Arab League opposing war, the British parliament voting against military intervention, and France backing away without United Nations approval, President Barack Obama has been reduced to threatening unilateral military action against Syria. Not too much, just enough so the administration won’t be “mocked,” said one unnamed official. But also enough to violate the Constitution’s requirement for a congressional declaration of war.
The nation’s Founders feared just such a president and just such a moment. They revolted against an empire in which the imperious executive could, and did, routinely take the nation into war for no good reason.
dit, populisme dus.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De Congresmannen willen graag hun baantje houden en gaan eieren voor hun geld kiezen net zoals die in de UK.
Binnenlandse veiligheid? Bedoel je hiermee dat de criminaliteit zal toenemen of juist terrorisme?quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:34 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat er een revolutie zal plaatsvinden. Maar de binnenlandse veiligheid zal wel verder destabiliseren.
Het gaat om de achterliggende gedachte bij de stemming en populisme is hier geen vies woord hoor.quote:
No wayquote:Op zaterdag 7 september 2013 02:44 schreef arjan1212 het volgende:
En dan ? Amerika doet niet mee, dus Frankrijk valt alleen aan ?
Ik zag een kop in RT vandaag (heb het artikel niet gelezen) dat Frankrijk te krap bij kas is om een oorlog te betalen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:44 schreef arjan1212 het volgende:
En dan ? Amerika doet niet mee, dus Frankrijk valt alleen aan ?
Die sturen het vreemdelingenlegioen.quote:Op zaterdag 7 september 2013 02:48 schreef Eindbaas_ het volgende:
[..]
Ik zag een kop in RT vandaag (heb het artikel niet gelezen) dat Frankrijk te krap bij kas is om een oorlog te betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |