Maar zeg eens, is deze reeks geen succes?quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit is de kletsreeksDat jullie meer kletsen dan gamen is weer wat anders
Weinig vrouwen hierquote:
Nu het gescheiden is zijn er een stuk minder klachten over offtopic, dat scheelt iig weer een hele zooi TR's. En je gedraagt je ook nog, you make a man proudquote:Op dinsdag 10 september 2013 13:15 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Maar zeg eens, is deze reeks geen succes?
En ik ben ook alweer een maand ofzo niet gebanned, ben je trots op mij?
Ik heb er ook mijn steentje aan bijgedragen voorheen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nu het gescheiden is zijn er een stuk minder klachten over offtopic, dat scheelt iig weer een hele zooi TR's. En je gedraagt je ook nog, you make a man proud
Steentje, minecraft,quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn steentje aan bijgedragen voorheen.
Fucking hell Pheno je grappen zijn nog slechter dan de mijnequote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Steentje, minecraft,
I see what you did there!
Nee jij moet gewoon wegblijven.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn steentje aan bijgedragen voorheen.
Ik ga vanaf nu weer meer aanwezig zijn juist.quote:
Kun je nagaan!quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fucking hell Pheno je grappen zijn nog slechter dan de mijne
Jammer wel.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:08 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Is dit niet eigenlijk onderhand de hoofdreeks? Die andere reeks is ondertussen nog maar een bijreeksje geworden.
Je kunt maar tot op zekere hoogte over Minecraft praten, daarna is het klaar. Vindt de SC veel leuker.quote:
We hebben aldie, die is een soort wisselbeker maar dan voor de lusten.quote:
quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:09 schreef Pheno het volgende:
Nee, dit is de kletsreeksDat jullie meer kletsen dan gamen is weer wat anders
huh wat?quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Die total war deceptie trouwens
Gewoon, dat het spel zo gehyped werd en nu bijna net zo hard tegenvalt als die nieuwe Sim City.quote:
Nee, de hype was enorm maar het eindproduct viel vies tegen. Heb zelf wat games gedaan, maar buggde eruit.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef mschol het volgende:
oh, ik dacht dat het juist niet tegenviel, afgezien van zeikerts die klagen dat hun systeem van 2 jaar oud het spel niet op ultra konden draaien..
dat kan ik zelfs. En je weet hoe die is.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:13 schreef mschol het volgende:
oh, ik dacht dat het juist niet tegenviel, afgezien van zeikerts die klagen dat hun systeem van 2 jaar oud het spel niet op ultra konden draaien..
Grappig, heb je het niet zien spelen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 15:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Gewoon, dat het spel zo gehyped werd en nu bijna net zo hard tegenvalt als die nieuwe Sim City.
Kut AI, kut UI, kut graphics, kut balans, kut diplo etc. etc. etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |