was je eerste week no?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vandaag sla ik een dagje over, dat heb ik wel verdient.
ik heb een linking book voor de nether voor je. Kon je base niet vinden tbh. Alleen een halve tunnel.quote:
Die halve tunnel was alleen voor wat begin spullenquote:Op dinsdag 10 september 2013 10:20 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
ik heb een linking book voor de nether voor je. Kon je base niet vinden tbh. Alleen een halve tunnel.
snippertdag?quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Vandaag sla ik een dagje over, dat heb ik wel verdient.
2e week, maar die kneuzen beginnen om half negen in de ochtend. Voor werk kan dat, voor school niet. Onmogelijk. Niet te doen.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:52 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
was je eerste week no?
Kom ftb unleashed doen.
daar gaan wij deze week mee bezigquote:Op dinsdag 10 september 2013 11:56 schreef MineraalWater het volgende:
Dat ding is zo BAR slecht gecode en werkt voor geen meter. Geef mij maar Topdesk
Nee, gewoon nee. Dat gezeik hebben we al een paar keer gehad. Gewoon nee, zoek de hoofdreeks maar.quote:Op dinsdag 10 september 2013 12:07 schreef Flodder450 het volgende:
is het trouwens toegestaan om een server in de OP te gooien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |