Ghandi, Mandela, Martin Luther King.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk vooral op het 'ik ben een enorme fan van Ghandi' en dat soort zult.
Maurice is slechte grapjes aan het verzinnen.quote:
Ja ja dat zeggen ze allemaal..quote:Op maandag 9 september 2013 23:18 schreef Martinello het volgende:
[..]
Joden en moslims gaan meestal niet zo lekker samen.
Ik frons meer bij pacifisten met een Che shirt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doel eigenlijk vooral op het 'ik ben een enorme fan van Ghandi' en dat soort zult.
Obama volgt alles van zijn 'good friend' Kirsten.quote:Op maandag 9 september 2013 23:18 schreef KingRoland het volgende:
Denken jullie dat Obama hierna kijkt?( of evt terugkijken )
Waarschijnlijk hebben die pacifisten niet dit shirt.quote:Op maandag 9 september 2013 23:20 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik frons meer bij pacifisten met een Che shirt.
quote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Nederlanders zijn vieze uitbuiters.
Topfilmpje weer.
Gemist ik vond dit wel een pitsstopmomentje.quote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Topfilmpje weer.
De echte voc mentaliteitquote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef Specularium het volgende:
Topfilmpje weer.
Zij is een een 'top' niet een 'bottom'. Verdiep je eens in andere leefstijlen, intolerante aap.quote:Op maandag 9 september 2013 23:19 schreef Eenskijken het volgende:
ik denk als ze een leuk blousje aanhad ipv dat grijze pak, dat ze een stuk leuker eruit zag.
Een leuk topje kan ook.quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zij is een een 'top' niet een 'bottom'. Verdiep je eens in andere leefstijlen, intolerante aap.
Du-te înapoi în țara ta!quote:Op maandag 9 september 2013 23:22 schreef waxmask het volgende:
Ik kan ook Roemeens... Oprotskinareigelansdki...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |