Ik dacht iets van 10,50 euro ofzoquote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef waxmask het volgende:
Hahaah 5 euro is inderdaad net onder het minimum. Het ligt in Nederland op een schandalige 8,50 euro dus waar lullen we over.
Als ik verhuis naar Amsterdam voor mijn baan heb ik ook niet 1-2-3 een huis mocht ik terug willen naar Brabant.quote:Op maandag 9 september 2013 23:24 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Geloof er maar weinig van dat ze niet terug zouden kunnen
Must see over dit onderwerp ja.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Keuringsdienst van Waarde over champignons is een mooie uitzending.
http://www.rijksoverheid.(...)het-minimumloon.htmlquote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik dacht iets van 10,50 euro ofzo
Veel van die lui laten hun familie achter in het huis in bulgarije. 9vd10 zullen niet opnieuw huisvesting moeten regelen.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik verhuis naar Amsterdam voor mijn baan heb ik ook niet 1-2-3 een huis mocht ik terug willen naar Brabant.
Ik zie het ja, was dat eerst niet hoger dan?quote:Op maandag 9 september 2013 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
http://www.rijksoverheid.(...)het-minimumloon.html
68 euro per dag gedeeld door 8
Zeker weer een obligaat 'krities' verhaaltje.quote:Op maandag 9 september 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Keuringsdienst van Waarde over champignons is een mooie uitzending.
Misschien 10,50 in de gulden tijd?quote:Op maandag 9 september 2013 23:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Ik zie het ja, was dat eerst niet hoger dan?
hoe bedoel je?quote:Op maandag 9 september 2013 23:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zij is een een 'top' niet een 'bottom'. Verdiep je eens in andere leefstijlen, intolerante aap.
Je kan het ook kijken ipv een obligaat hautaine reactie te geven,quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zeker weer een obligaat 'krities' verhaaltje.
Moeilijk, die bulgaren werken dan als zzp'er waardoor ze zelf hun loon mogen 'bepalen'. Het is lastig om al die bulgaren te controleren en een onderscheid te maken.quote:Op maandag 9 september 2013 23:29 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Hoe moeilijk is het om de bedrijven aan te pakken die onder minimumloon uitbetalen?
nah ik zal het me wel gewoon verkeerd hebben herinnerdquote:Op maandag 9 september 2013 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien 10,50 in de gulden tijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |