SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanaf 30 augustus is The Voice of Holland weer terug, met alweer het vierde seizoen. Eind december 2013 zal bekend worden wie de opvolger wordt van Ben Saunders, Iris Kroes en Leona Philippo. De bekende verschillende rondes -audities, battles en liveshows- zullen dit jaar een kleine metamorfose ondergaan. Zo zullen een aantal audities ook voor de kijker blind zijn, doordat de kijker ook het verhaal van de zanger/-es niet te horen zal krijgen. Daarnaast zullen ook de (uit het buiteland overgewaaide) 'steals' in Nederland worden geintroduceerd tijdens de battles.
En ook de coaches zijn dit seizoen niet meer hetzelfde. Coaches Nick & Simon en VanVelzen lieten een lege plek achter naast Marco Borsato en Trijntje Oosterhuis. Deze lege plekken werden al snel weer opgevuld door Ilse deLange en Ali B.
Dus genoeg vernieuwing voor een nieuw seizoen van The Voice of Holland, wat vanaf 30 augustus weer elke vrijdag is te zien op RTL4.
Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:02 schreef Pheno het volgende:
Je weet iig dat ze kaal van onderen is.
Ik ben doofquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Het was toch echt niet om aan te horen?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, nog een keer even naar voren brengen. ja, we weten het nu wel. Het is een talentenshow, niet Medisch Centrum West
Ja, die kon haar echt wel zien toen ze deed alsof ze met de rest van de juryleden zat te praten.quote:
Samenvatting: als je kanker of een bochel hebt ben je door, als je knap bent en kan zingen niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef franklop het volgende:
Hier nog wat te beleven? Voetbal is troosteloos
Maar goed dat ze de zielige muziek instarten anders weten de kijkers niet welke emotie ze moeten voelenquote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ah, nog een keer even naar voren brengen. ja, we weten het nu wel. Het is een talentenshow, niet Medisch Centrum West
Gekrompen in de wasquote:
Dat dus. ALlemaal heel erg etc, maar kom op, het hoeft niet als hoofdzaak te worden gebracht.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:05 schreef Greys het volgende:
Maar dat soort verhalen horen niet in The Voice, vind ik persoonlijk
l, maar tot drie keer toe het emoverhaal, hmmmm...
Kaartje wordt ook duurderquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:06 schreef Apotheose het volgende:
lelijk mormel van een trijn in beeld
ja, dat wel ...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Toch is dit niet helemaal een pruik toch? De scheiding lijkt heul echt.
extensiondingen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef vencodark het volgende:
Toch is dit niet helemaal een pruik toch? De scheiding lijkt heul echt.
hoe wist je dat ik was weggezapt?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
GEEF ME MIJN PRETTYBOY TERUG, YOU BITCHES!
nog meer plakplaatjesquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef Stickertje het volgende:
ben saunders in kwadraat.. staat ons dus nog verschikkelijke dingen te wachten
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
hoe wist je dat ik was weggezapt?
Die vond ik ook zo goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef hunter2011 het volgende:
Die negerin met dat haar pakt een Ivar Oosterloo-momentje
ceeke is ook echt wegquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:07 schreef Greys het volgende:
GEEF ME MIJN PRETTYBOY TERUG, YOU BITCHES!
Jaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
Krijsen er al maisjes op twitter over Daniel?
Lohues.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:09 schreef Greys het volgende:
Krijsen er al maisjes op twitter over Daniel?
Post gewoon onder mijn accountquote:
ja, en wij niet, dan?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef snellejelle het volgende:
[..]
estland uit, altijd lastig. Hebben een topspits.
Ik zou d'r doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Sarah, schreeuwmeisje, deed in 2009 mee met Benelux Next Top Model...
[ afbeelding ]
Nee, overbetaalde mooiboysquote:
ze wil graag beroemd worden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ze is erg mooiquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht ik dus ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
staat die zwerver van the voice nou bij humberto?
ik dacht het ook even...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:15 schreef CherryOnTop het volgende:
staat die zwerver van the voice nou bij humberto?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef snellejelle het volgende:
Gelukkig, ze heeft nog steeds kanker gehad.
ik neem mijn woorden terug.. countryquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
ze is tenminste niet zo'n saaie lana del rey doos
Beide aandachtshoeren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef Stickertje het volgende:
ze is tenminste niet zo'n saaie lana del rey doos
Hij is het, bestaat anders niet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:16 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
hij had ook een aruba shirt aan
vier keer is kankerrecht. Of kankerecht, kan ook.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vier keer is kankerrecht. Of kankerecht, kan ook.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:17 schreef snellejelle het volgende:
[..]
vier keer is kankerrecht. Of kankerecht, kan ook.
Potje pindakaas erbij.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef fratsman het volgende:
Mensen die zich laten likken door hun hond.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:19 schreef Pheno het volgende:
Ze lijkt op de boemerangplant in Plants vs Zombies 2
Komt door Nikitaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Waarom mocht Maxima heur gitaar niet mee en deze wel?
omdat ze zwart is.. nee zeggen is racistischquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef snellejelle het volgende:
[..]
geadopteerde zus van Nikki Plessen
eigen keuze, volgens mijquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
Ok leuk, na het programma even kijken/luisteren. Hoe heet het?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:21 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Check even Ivar's nieuwe liedje, is echt verrassend goed, nederlandstalig
Die had zij gewoon niet meegenomen dacht ik. De zwerver had wel zijn gitaar. Dus lijkt mij niet dat gitaren verboden zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:20 schreef Greys het volgende:
mazzelkontquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef roos85 het volgende:
Mijnen kindje! Ga niet voor Marco please
Zelfs met Marco zou ze winnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef roos85 het volgende:
daar lijkt het wel op. Maar hij steunt ze wel hoor!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef CherryOnTop het volgende:
Heeft Marco misschien gewoon een heel slecht team?
ze moet voor ali gaan.. hij is vast weer al zijn kandidaten kwijt halverwege de live showsquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef roos85 het volgende:
Eens in een pauperteam altijd in een pauperteam!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
daar lijkt het wel op. Maar hij steunt ze wel hoor!
Jup. Alleen kiezen ze dan toch deze.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Als deze moet battle-en met Shirma dan wordt ze weggeblazen.
Ik wil haar weleens een My heart will go on horen zingen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:23 schreef iBenny het volgende:
"Je kan echt alles"
... en dat na 1 liedje van dr te hebben gehoord
ik nietquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil haar weleens een My heart will go on horen zingen.
of Roots van Sepulturaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
dat kan zequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vanaf vandaag te downloaden volgens mij staat hij al in de top 10 i-tunesquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ok leuk, na het programma even kijken/luisteren. Hoe heet het?
Vrijwillig? Dat is nog erger dan waterboarden.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vrijwillig? Dat is nog erger dan waterboarden.
wie is dat ook al weer? naam klinkt bekendquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Vanaf vandaag te downloaden volgens mij staat hij al in de top 10 i-tunes
Wees blij, in dat team heeft ze weinig concurrentie dus meer kans voor jou dat ze verder komtquote:
Ze ken toch alles?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze is wel een rasentertainster... ja, hou er wel van alleen ze is zo dom.. wie kiest nou voor Marco
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze is de nieuwe Sandra hypetrijn van dit seizoen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Dus we worden al een hele week gek gemaakt met een extra liedje van haar?
Das waarquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wees blij, in dat team heeft ze weinig concurrentie dus meer kans voor jou dat ze verder komt
Ja ik dacht ook al: oh was het Oops steeds in die reclame?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef iBenny het volgende:
Dus we worden al een hele week gek gemaakt met een extra liedje van haar?
ja, knap is dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef Maartel het volgende:
Sorry ik zie 't niet. Ze oogt en klinkt permanent verveeld.
Ik zat al te wachten op een overgangquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook al: oh was het Oops steeds in die reclame?
Je zou haast denken dat het moest.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze is wel een rasentertainster... ja, hou er wel van alleen ze is zo dom.. wie kiest nou voor Marco
Dat welquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef chufi het volgende:
Ze doet het wel makkelijk , zo uit de losse pols
Tja, one trick pony.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:27 schreef Stickertje het volgende:
klinkt hetzelfde als dat ander lied..
Olaquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef Day het volgende:
Ik wįlg echt van Marco!
Moest ik effe kwijt.
Goeieavond!
Heb je een pottenfetish/fobie ofzo??quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Ze is een beetje een mooiere Tracy Chapman (ja, die is wel pot volgens mij)
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Meer heb je niet nodig bij de voice, het is toch maar een paar afleveringen.
dank je!!!!quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef hunter2011 het volgende:
Ze is een beetje een mooiere Tracy Chapman (ja, die is wel pot volgens mij)
Mij deed ze denken aan India.ariequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dank je!!!!
Ze deed me ergens aan denken en ik kon er niet opkomen
Mja, ik word er een beetje kriegel vanquote:
Nee, vroeg het mij gewoon af..quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je een pottenfetish/fobie ofzo??
Ik al vanaf 1992quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:28 schreef Day het volgende:
Ik wįlg echt van Marco!
Moest ik effe kwijt.
Goeieavond!
Shary-Ann ofzo toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:31 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Nee, vroeg het mij gewoon af..
Had ik ook bij die Stacy- Ann
Die kale neger die niet Humberto is.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Wie de fuck is toch die Jandino waar jullie het over hebben?
Terechte vraagquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef Greys het volgende:
Wie de fuck is toch die Jandino waar jullie het over hebben?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Uitzending is net geweest.... "Wordt je veel aangesproken op je optreden?"
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:34 schreef iBenny het volgende:
Uitzending is net geweest.... "Wordt je veel aangesproken op je optreden?"
Ik ookquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
IK KAN ER NIET OVER UIT en ik vind het rete irritant van mezelf dat ik me er zo over opwind![]()
Jaaaa!quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:38 schreef Greys het volgende:
IK KAN ER NIET OVER UIT en ik vind het rete irritant van mezelf dat ik me er zo over opwind![]()
Nee, ik heb die gast wel eens gezien en ik vind hem altijd een beetje irritant en krijserig.quote:
Het is commercieel voor hen ook zo een ENORM domme zetquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik ookDat heb ik echt nog nooit gehad maar zijn ze doof of zo gvd
Rustig Greysquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is commercieel voor hen ook zo een ENORM domme zet![]()
Die Daniėl had veel meer itunes downloads gekregen dan die enge lange bv.
Hordes meisjes hadden er op gestemd. Hell, ik misschien zelfs wel. En ik ben 40
Is er echt nooit nooit nooit een afgewezen auditiekandidaat teruggehaald zoals ze bv wel eens deden bij X Factor USA (toch?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Rustig Greys. Adem in, adem uit...
Eerste of tweede seizoen geloof ik. Toen waren er te weinig kandidaten door ofzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er echt nooit nooit nooit een afgewezen auditiekandidaat teruggehaald zoals ze bv wel eens deden bij X Factor USA (toch?)
Er is toch ook zo'n radio 538 ronde?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eerste of tweede seizoen geloof ik. Toen waren er te weinig kandidaten door ofzo
Misschien ziet die schreeuwlelijk er wel vanaf en komt jouw musicalhottie ervoor terug.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Is er echt nooit nooit nooit een afgewezen auditiekandidaat teruggehaald zoals ze bv wel eens deden bij X Factor USA (toch?)
Seizoen 1 en 2quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:50 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Er is toch ook zo'n radio 538 ronde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |