Ga je dan ook helemaal aan tafel zitten in je eentje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
vanmorgen was ik buiten toevallig. En ik ga nu eten schatjes. Laters.
Tuurlijk niet. Gewoon bord op schoot. Beetje tv kijken meestal.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:26 schreef Modus het volgende:
[..]
Ga je dan ook helemaal aan tafel zitten in je eentje?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:36 schreef Karina het volgende:
Mijn god wat ben ik saai en voorspelbaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:40 schreef Modus het volgende:
[..].
Ach houdt het een beetje levendig tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo kom je de dag wel weer door.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach houdt het een beetje levendig toch
Genoeg gedaan vandaag hoor.quote:
Ik doe het voor jullie, anders is het zo saai.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:44 schreef Specularium het volgende:
Vindt Corrie gewoon lekker, die aandacht.
Ze post alleen nooit pics.
Op vrijdag was ik altijd vrij en deze week had ik vakantie gehad als ik nog had gewerkt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Hoe had je ooit tijd voor werk, vraag je je nu af he?
quote:Op vrijdag 6 september 2013 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Op vrijdag was ik altijd vrij en deze week had ik vakantie gehad als ik nog had gewerkt.
Oh wat schattig je vindt het zielig.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Topshowquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:53 schreef Modus het volgende:
Gewoon lekker in het frisse Delftse grachtenwater springen en liggen douwen..
[ afbeelding ]
Incl. filmpje hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |