abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 13:01:12 #101
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130879705
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het voor dan, dat jij gewoon op een mooie dag over straat loopt en iemand ineens kuthoer naar je begint te roepen?

Ik loop toch vaak op straat. Zelfs eens met aantrekkelijke dames. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik dat iemand naar iemand heb horen roepen
Jah man...
Ik ben nog nooit in Siberie geweest. Dus dat land bestaat gewoon niet.

Zoiets ofzo...
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_130879707
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het voor dan, dat jij gewoon op een mooie dag over straat loopt en iemand ineens kuthoer naar je begint te roepen?

Ik loop toch vaak op straat. Zelfs eens met aantrekkelijke dames. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik dat iemand naar iemand heb horen roepen
Mwa, het is inderdaad niet echt spontaan. Het heeft eigenlijk meer met het feit te maken dat sommige mannen afwijzing niet accepteren. Wanneer er als vrouw naar je gesist of gefloten of geroepen wordt alsof je een hond bent en je zegt dat ze op moeten bokken, dan loop je inderdaad risico dat je ineens een 'kankerhoer', 'kuthoer' of 'arrogante teringslet' genoemd wordt.
pi_130879708
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dus als ik met een bananenstring de disco in stap en em op de rug van meisjes leg moeten ze er af blijven?
Dan raak jij die meisjes toch aan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:01:52 #104
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130879720
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dan raak jij die meisjes toch aan?
Ja maar daarna, hun raken ook jongens aan met hun kont.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:02:30 #105
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130879743
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Jah man...
Ik ben nog nooit in Siberie geweest. Dus dat land bestaat gewoon niet.

Zoiets ofzo...
Het is gewoon een vraag. Die ik overigens niet aan jou stel. Hoewel het me wel geestig lijkt als je gewoon op straat loopt en een vreemde ineens kuthoer naar je begint te roepen als man zijnde. Dus mocht je toch ervaring hebben, hoor ik het graag
Laffe huichelaar
pi_130879747
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja maar daarna, hun raken ook jongens aan met hun kont.
Als die jongens dat willen is het toch prima? Als ze het niet willen is het net zo goed aanranding.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:03:40 #107
241662 Jian
Well, well, well
pi_130879768
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Een komische film waarin een vrouw aangerand wordt? Ok.... ken ik niet in elk geval.

Maar niks mis met een ziek gevoel voor humor hoor, vroeg me alleen af waarom je zoiets grappig zou vinden.
betyar had 3 lachsmileys, die vind ik eigenlijk veel erger dan die post van mij, moet je die ook even terechtwijzen hoor, anders voel ik me gepakt -O-
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:04:52 #108
241662 Jian
Well, well, well
pi_130879797
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:00 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

dus als ik met een bananenstring de disco in stap en em op de rug van meisjes leg moeten ze er af blijven?
:+ als je het maar filmt vind ik alles best ...
pi_130879817
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:03 schreef Jian het volgende:

[..]

betyar had 3 lachsmileys, die vind ik eigenlijk veel erger dan die post van mij, moet je die ook even terechtwijzen hoor, anders voel ik me gepakt -O-
Nou vooruit dan.

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:46 schreef betyar het volgende:

[..]

:D :D :D
Wat is daar precies zo grappig aan?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130879835
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het voor dan, dat jij gewoon op een mooie dag over straat loopt en iemand ineens kuthoer naar je begint te roepen?

Ik loop toch vaak op straat. Zelfs eens met aantrekkelijke dames. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik dat iemand naar iemand heb horen roepen
Bij mij is het denk ik maar 2 keer gebeurd, dus ik kan het niet voor andere zeggen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:57 schreef gelly het volgende:

[..]

Er zijn simpelweg mannen die het denken en/of zeggen en het is aan de vrouw in kwestie of je kledingkeuze dergelijke reacties waard is.
Dan nog blijft het mijn kleding keuze.
Maar ik kies er niet voor om uitgescholden te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 6 september 2013 @ 13:06:44 #111
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130879848
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:02 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is gewoon een vraag. Die ik overigens niet aan jou stel.
Cry me a river zeg.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:07:25 #112
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130879859
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou vooruit dan.

[..]

Wat is daar precies zo grappig aan?
Die aandachtshoer heeft haar aandacht toch? Dat gejank over "ik wil dat niet". Doe normaal en er is niks aan de hand. Zowel haar actie als die van de omstanders zijn verwerpelijk.
pi_130879890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:58 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe vaak komt het voor dan, dat jij gewoon op een mooie dag over straat loopt en iemand ineens kuthoer naar je begint te roepen?

Ik loop toch vaak op straat. Zelfs eens met aantrekkelijke dames. Maar dat heb ik nog nooit meegemaakt, dat ik dat iemand naar iemand heb horen roepen
woon je in amsterdam?
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:09:04 #114
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_130879894
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:05 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou vooruit dan.

[..]

Wat is daar precies zo grappig aan?
De grap zit hem in de naïviteit van het meisje. Je ziet op het eerste gezicht al meteen dat die lui om haar heen niet de meest snuggere mensen zijn. Ik vraag me serieus af wat ze had verwacht dat er zou gebeuren.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:10:27 #115
3542 Gia
User under construction
pi_130879919
Het is van nature zo dat vrouwtjes de mannetjes lokken. Heel normaal gedrag, dus.
Dit geeft niemand het recht om zo'n vrouwtje aan te randen of uit te schelden.
Wil je dit niet zien, kijk dan de andere kant op.

En ja, ik ben er bekend mee dat er hele volksstammen bestaan die dit natuurlijke gedrag met dwang onderdrukken. Ook dat is geen excuus voor graaien en schelden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:11:29 #116
241662 Jian
Well, well, well
pi_130879944
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:08 schreef arjan1212 het volgende:

[..]

woon je in amsterdam?
Nee, natuurlijk niet, want dan doe je dat soort uitlatingen niet, ....... echt niet :D
pi_130879956
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:07 schreef betyar het volgende:

[..]

Die aandachtshoer heeft haar aandacht toch? Dat gejank over "ik wil dat niet". Doe normaal en er is niks aan de hand. Zowel haar actie als die van de omstanders zijn verwerpelijk.
Ze heeft iets meer dan waar ze om vroeg zeg maar. Dat zij graag haar tieten wil laten zien is nog geen excuus dat je er maar aan mag zitten.
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

De grap zit hem in de naïviteit van het meisje. Je ziet op het eerste gezicht al meteen dat die lui om haar heen niet de meest snuggere mensen zijn. Ik vraag me serieus af wat ze had verwacht dat er zou gebeuren.
Ze had wat gejoel verwacht waarschijnlijk, geen aanranding.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:12:50 #118
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130879974
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bij mij is het denk ik maar 2 keer gebeurd, dus ik kan het niet voor andere zeggen.

[..]

Het is gewoon zo'n absurde situatie dat ik me niet voor kan stellen dat het veel gebeurd. Natuurlijk, 2 keer is al 2 teveel, maar om dan van een gigantisch probleem te spreken.. Je wordt vaker voor erger uitgemaakt als je geen voorrang geeft.
Laffe huichelaar
pi_130879987
Telegraaf :')
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:13:23 #120
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_130879990
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:10 schreef Gia het volgende:
Het is van nature zo dat vrouwtjes de mannetjes lokken. Heel normaal gedrag, dus.
Dit geeft niemand het recht om zo'n vrouwtje aan te randen of uit te schelden.
Wil je dit niet zien, kijk dan de andere kant op.

En ja, ik ben er bekend mee dat er hele volksstammen bestaan die dit natuurlijke gedrag met dwang onderdrukken. Ook dat is geen excuus voor graaien en schelden.
Maar nu je deze kennis hebt, (dat hele volksstammen moeite hebben om zich in te houden), zou je dan alsnog schaars gekleed een club binnen stappen waar dit soort volk rondhangt bijvoorbeeld? Als je dan weer verbaast bent over ongewenst gedrag dan ben je zelf ook niet helemaal snugger natuurlijk.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:13:25 #121
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130879992
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ze heeft iets meer dan waar ze om vroeg zeg maar. Dat zij graag haar tieten wil laten zien is nog geen excuus dat je er maar aan mag zitten.
Daarom: Beide acties zijn verwerpelijk.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:14:13 #122
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880020
quote:
99s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Cry me a river zeg.
Sterke reactie
Laffe huichelaar
pi_130880035
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Daarom: Beide acties zijn verwerpelijk.
Niks mis met een aantrekkelijke dame die haar borsten wil tonen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:18:09 #124
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130880131
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niks mis met een aantrekkelijke dame die haar borsten wil tonen.

Waarom worden die feministen dan boos?
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130880139
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar nu je deze kennis hebt, (dat hele volksstammen moeite hebben om zich in te houden), zou je dan alsnog schaars gekleed een club binnen stappen waar dit soort volk rondhangt bijvoorbeeld? Als je dan weer verbaast bent over ongewenst gedrag dan ben je zelf ook niet helemaal snugger natuurlijk.
Nee, als vrouw kun je zulke plaatsen maar beter helemaal mijden als de pest. Al zou je er niet-schaars gekleed heen gaan, dan vinden zulke varkens wel weer een andere reden om hun handjes op plekken te krijgen waar ze niet horen.

Zulke problemen liggen veel dieper dan alleen maar de situatie van een vrouw met weinig kleren aan en een man die daar blijkbaar op moet reageren.
Mannen wordt al van kleins af aan geleerd dat bepaald gedrag okay is omdat 'boys will be boys'. Vrouwen wordt van kleins af aan geleerd dat ze op bepaalde plekken niet moeten komen na een bepaald tijdstip, dat je mannen niet te lang aan moet kijken en dat je vooral niet teveel huid moet laten zien, omdat dit bepaalde acties over hen zou afroepen.
Misschien moet daar iets aan veranderen....
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:18:46 #126
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_130880144
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niks mis met een aantrekkelijke dame die haar borsten wil tonen.
Besef je wel dat wij als Nederlanders hier heel erg open en luchtig over denken? Als zo'n beetje de enige van de wereld. Wat natuurlijk heel goed is. Maar het tonen van borsten heeft in andere landen hele andere betekenissen. Van 'ik mag je nu aanranden' tot 'je begaat een zonde en moet gestraft worden' tot 'je hebt een aanstootgevende daad gedaan en mag nu 10 ton schade vergoeding betalen aan de kinderen die het zagen.'
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_130880174
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom worden die feministen dan boos?
Geen idee, sporen niet waarschijnlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130880217
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom worden die feministen dan boos?
Je bedoelt het vast niet serieus, maar deze foto is genomen tijdens een zogenaamde 'slutwalk'. Een demonstratie waar vrouwen die te maken hebben gehad met seksueel geweld samen komen. Ik kan me best voorstellen dat wanneer je verkracht bent het niet zo tof vindt dat er een of andere zwakzinnige plotseling z'n pik uit z'n broek komt trekken, terwijl je had gehoopt om op een dergelijke demonstratie veilig te zijn samen met lotgenoten.
pi_130880234
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Besef je wel dat wij als Nederlanders hier heel erg open en luchtig over denken? Als zo'n beetje de enige van de wereld. Wat natuurlijk heel goed is. Maar het tonen van borsten heeft in andere landen hele andere betekenissen. Van 'ik mag je nu aanranden' tot 'je begaat een zonde en moet gestraft worden' tot 'je hebt een aanstootgevende daad gedaan en mag nu 10 ton schade vergoeding betalen aan de kinderen die het zagen.'
Het spreekt vanzelf dat ik reageer vanuit mijn eigen, Nederlandse, referentiekader. De fotocollage waar dit over gaat lijken me ook gewoon uit een westers land te zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130880237
Ik snap ook niet dat er zo panisch gereageerd wordt op "ze lokken zelf reacties uit" (niemand heeft het over verkrachtingen of handtastelijkheden). Als ik mijn fiets niet op slot zet voordat ik de Albert Heijn in loop en, deze wordt gejat, zal ook iedereen zeggen "Sukkel :') eigen schuld hé", terwijl het niet op slot zeggen van een fiets natuurlijk ook geen uitnodiging is tot het wegnemen hiervan.
pi_130880245
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is gewoon zo'n absurde situatie dat ik me niet voor kan stellen dat het veel gebeurd. Natuurlijk, 2 keer is al 2 teveel, maar om dan van een gigantisch probleem te spreken.. Je wordt vaker voor erger uitgemaakt als je geen voorrang geeft.
Persoonlijk vind ik uitschelden ook helemaal niet erg, ik trek me er niks van aan.

Maar je hebt ook mannen die gaan betasten/aanranden, en dat vind ik wel erg. Vooral als ze daarna zeggen: ze lokte het zelf uit, eigen schuld.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:22:01 #132
241662 Jian
Well, well, well
pi_130880250
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is gewoon zo'n absurde situatie dat ik me niet voor kan stellen dat het veel gebeurd. Natuurlijk, 2 keer is al 2 teveel, maar om dan van een gigantisch probleem te spreken.. Je wordt vaker voor erger uitgemaakt als je geen voorrang geeft.
"Psssst, psssssst, Heej, heej, heej meisje, heej (meisje loopt door) heej kuthoer, kuthoer, kom dan neuk ik jou, kankerkaashoer! " Tis jammer dat je waarschijnlijk net zulke harige poten hebt als ik, anders nam ik je in je minirok even mee op een route waar je dit dan zeker een paar keer te horen krijgt ......
pi_130880257
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:21 schreef Fides het volgende:
Ik snap ook niet dat er zo panisch gereageerd wordt op "ze lokken zelf reacties uit" (niemand heeft het over verkrachtingen of handtastelijkheden). Als ik mijn fiets niet op slot zet voordat ik de Albert Heijn in loop en, deze wordt gejat, zal ook iedereen zeggen "Sukkel :') eigen schuld hé", terwijl het niet op slot zeggen van een fiets natuurlijk ook geen uitnodiging is tot het wegnemen hiervan.
Ah ja, een vrouw is niets meer dan een gebruiksvoorwerp natuurlijk.
pi_130880291
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:21 schreef Fides het volgende:
Ik snap ook niet dat er zo panisch gereageerd wordt op "ze lokken zelf reacties uit" (niemand heeft het over verkrachtingen of handtastelijkheden). Als ik mijn fiets niet op slot zet voordat ik de Albert Heijn in loop en, deze wordt gejat, zal ook iedereen zeggen "Sukkel :') eigen schuld hé", terwijl het niet op slot zeggen van een fiets natuurlijk ook geen uitnodiging is tot het wegnemen hiervan.
Ok, dus als je zus/vriendin/nicht wordt verkracht en het blijkt dat ze een rokje aanhad zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:24:08 #135
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130880308
quote:
15s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Nee, als vrouw kun je zulke plaatsen maar beter helemaal mijden als de pest. Al zou je er niet-schaars gekleed heen gaan, dan vinden zulke varkens wel weer een andere reden om hun handjes op plekken te krijgen waar ze niet horen.

Zulke problemen liggen veel dieper dan alleen maar de situatie van een vrouw met weinig kleren aan en een man die daar blijkbaar op moet reageren.
Mannen wordt al van kleins af aan geleerd dat bepaald gedrag okay is omdat 'boys will be boys'. Vrouwen wordt van kleins af aan geleerd dat ze op bepaalde plekken niet moeten komen na een bepaald tijdstip, dat je mannen niet te lang aan moet kijken en dat je vooral niet teveel huid moet laten zien, omdat dit bepaalde acties over hen zou afroepen.
Misschien moet daar iets aan veranderen....
Nou is het wel zo dat er vaak wordt gezegd dat je niet met bling bling en met veel geld niet in donkere steegjes moet lopen of naar plekken gaan waar veel wordt gestolen. Veel mensen zijn daar mee eens. Natuurlijk moeten die mensen sowieso niet gaan stelen maar je had het zelf ook kunnen voorkomen.
Als je een mini rokje draagt en je doet enorm flirterig kan je ook verwachten dat sommigen verder gaan dan alleen geil worden in een hoekje, ze moeten niet aan je zitten maar mensen zijn mensen, sommigen zijn eerder richting beesten dan mensen, daar moet je rekening mee houden.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130880313
Of hey meisje hey. (Voor de AH)
Ik heb nog worsten in aanbieding
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:24:47 #137
241662 Jian
Well, well, well
pi_130880322
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niks mis met een aantrekkelijke dame die haar borsten wil tonen.
Kan mij niet vaak genoeg gebeuren ...... en ik beloof alleen te kijken :9
pi_130880336
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Nou is het wel zo dat er vaak wordt gezegd dat je niet met bling bling en met veel geld niet in donkere steegjes moet lopen of naar plekken gaan waar veel wordt gestolen. Veel mensen zijn daar mee eens. Natuurlijk moeten die mensen sowieso niet gaan stelen maar je had het zelf ook kunnen voorkomen.
Als je een mini rokje draagt en je doet enorm flirterig kan je ook verwachten dat sommigen verder gaan dan alleen geil worden in een hoekje, ze moeten niet aan je zitten maar mensen zijn mensen, sommigen zijn eerder richting beesten dan mensen, daar moet je rekening mee houden.
In welke eeuw leven we nou?
Iets met beschaving.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:25:51 #139
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130880359
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:25 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

In welke eeuw leven we nou?
Iets met beschaving.
Ik ben het met je eens hoor dat het niet hoort, maar niet iedereen is zo slim als ik.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:25:59 #140
3542 Gia
User under construction
pi_130880364
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Maar nu je deze kennis hebt, (dat hele volksstammen moeite hebben om zich in te houden), zou je dan alsnog schaars gekleed een club binnen stappen waar dit soort volk rondhangt bijvoorbeeld? Als je dan weer verbaast bent over ongewenst gedrag dan ben je zelf ook niet helemaal snugger natuurlijk.
Nederland is een land waar je schaarsgekleed naar een club moet kunnen gaan, zonder aangerand of uitgescholden te worden.
Wij vrouwen hoeven ons niet te schikken naar de achterlijke ideeën van dergelijke volksstammen.
Als zij daar problemen mee hebben en zich niet kunnen gedragen in een club waar schaarsgeklede dames uitgaan, dan is het naar mijn mening terecht als deze mannen geweigerd dan wel eruit gegooid worden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:26:30 #141
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880383
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:24 schreef Angel-Joy het volgende:
Of hey meisje hey. (Voor de AH)
Ik heb nog worsten in aanbieding
Mijn speklapjes zijn helaas mijn kiloknaller
Laffe huichelaar
pi_130880394
Onderzoeker lokt nieuwsbericht zelf uit
-
pi_130880400
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:52 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Tuurlijk mogen ze erop reageren. Maar waarom uitschelden voor kuthoer en kk hoer en weet ik het allemaal?
En wat gaat ze wat aan hoe ik me kleed? Ben hun zusje of weet ik het niet.
Elke oorzaak heeft een reactie. Welke reactie dit is ligt volledig aan degene die je op dat moment treft. Meningen over dat soort kleding loopt erg uiteen. Net als degene die hierop reageren.

En wat maakt het uit wat hoe je je kleedt? Dat vraag je nu helemaal serieus?

quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:56 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh ja, ik loop op straat en vraag aan ieder man die ik tegenkom:

SCHELD ME AJB UIT. VERTEL ME DAT IK EEN KUT HOER BEN
Nope maar je vraagt wel: 'REAGEER WANT KIJK MIJ MIJ LICHAAM TONEN EN HIER TROTS OP ZIJN! MAAR SCHELD MIJ NIET UIT! WANT DAT KOMT NIET OVEREEN MET WAT IK DENK EN WIL! WANT IK BEN VRIJ IN WAT IK DOE ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT GA JE MAAR HUILEN IN EEN HOEKJE!

Je leeft in een samenleving. De een is grover met woorden dan de ander. De een geniet van het uitzicht, de ander vindt het niet kunnen. De een zegt er wat over, de ander niet.

Als je daar niet tegen kan moet je maar ergens anders in gaan rebelleren of jezelf mooi gaan vinden.

quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:06 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Bij mij is het denk ik maar 2 keer gebeurd, dus ik kan het niet voor andere zeggen.

[..]

Dan nog blijft het mijn kleding keuze.
Maar ik kies er niet voor om uitgescholden te worden.
Je kiest voor een reactie. Wat deze verbale reactie is, heb je niet in de hand (hoe vervelend ook). Dat moet je of accepteren of iets anders aantrekken.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:27:14 #144
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880401
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ok, dus als je zus/vriendin/nicht wordt verkracht en het blijkt dat ze een rokje aanhad zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
Lees nou eens wat er gezegd wordt, voor je weer zo'n gekke reactie uit je toetsenbord perst.
Laffe huichelaar
pi_130880441
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:27 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Lees nou eens wat er gezegd wordt, voor je weer zo'n gekke reactie uit je toetsenbord perst.
Nou vooruit, ik zal mijn reactie aanpassen:
Ok, dus als je zus/vriendin/nicht bij haar borsten wordt gegrepen als ze topless op het strand ligt zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:28:58 #146
3542 Gia
User under construction
pi_130880445
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Besef je wel dat wij als Nederlanders hier heel erg open en luchtig over denken? Als zo'n beetje de enige van de wereld. Wat natuurlijk heel goed is. Maar het tonen van borsten heeft in andere landen hele andere betekenissen. Van 'ik mag je nu aanranden' tot 'je begaat een zonde en moet gestraft worden' tot 'je hebt een aanstootgevende daad gedaan en mag nu 10 ton schade vergoeding betalen aan de kinderen die het zagen.'
Ik neem aan dat dat voorval in Nederland plaatsvond?
Wat hebben wij te maken met wetten van andere landen?
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:29:16 #147
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880451
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:27 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Elke oorzaak heeft een reactie. Welke reactie dit is ligt volledig aan degene die je op dat moment treft. Meningen over dat soort kleding loopt erg uiteen. Net als degene die hierop reageren.

En wat maakt het uit wat hoe je je kleedt? Dat vraag je nu helemaal serieus?

[..]

Nope maar je vraagt wel: 'REAGEER WANT KIJK MIJ MIJ LICHAAM TONEN EN HIER TROTS OP ZIJN! MAAR SCHELD MIJ NIET UIT! WANT DAT KOMT NIET OVEREEN MET WAT IK DENK EN WIL! WANT IK BEN VRIJ IN WAT IK DOE ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT GA JE MAAR HUILEN IN EEN HOEKJE!

Je leeft in een samenleving. De een is grover met woorden dan de ander. De een geniet van het uitzicht, de ander vindt het niet kunnen. De een zegt er wat over, de ander niet.

Als je daar niet tegen kan moet je maar ergens anders in gaan rebelleren of jezelf mooi gaan vinden.

[..]

Je kiest voor een reactie. Wat deze verbale reactie is, heb je niet in de hand (hoe vervelend ook). Dat moet je of accepteren of iets anders aantrekken.
anders maak je nog 12 aannames over een persoon die je totaal niet kent?

Sowieso behoorlijk dom, die opmerkingen. Dus als je een hotpants of een minirokje draagt, vind je jezelf niet mooi of rebelleer je? :')
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:29:38 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_130880462
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Nederland is een land waar je schaarsgekleed naar een club moet kunnen gaan, zonder aangerand of uitgescholden te worden.
Wij vrouwen hoeven ons niet te schikken naar de achterlijke ideeën van dergelijke volksstammen.
Als zij daar problemen mee hebben en zich niet kunnen gedragen in een club waar schaarsgeklede dames uitgaan, dan is het naar mijn mening terecht als deze mannen geweigerd dan wel eruit gegooid worden.
Tuurlijk is het terecht als ze die lui eruit gooien.

Maar als man ga ik ook niet naar bepaalde clubs, plekken of straten omdat ik niet liever dat ik in een gevecht raak.

Dus die plekken mijd ik dan. Ik ga niet zeggen 'ja maar in Nederland zou je....' en vervolgens weer naar zo'n plek gaan, nadat ik al 3 keer mot heb gehad daar.

Jou visie op Nederland beschermt je 0,0 tegen mensen die vervelend willen doen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:30:02 #149
241662 Jian
Well, well, well
pi_130880479
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ok, dus als je zus/vriendin/nicht wordt verkracht en het blijkt dat ze een rokje aanhad zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
Ik zou mijn zusje wel te allen tijden af raden om enthousiast haar blote borsten te showen in een menigte van opgewonden kerels .........
pi_130880480
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:22 schreef WHATSHESAID het volgende:

[..]

Ah ja, een vrouw is niets meer dan een gebruiksvoorwerp natuurlijk.
Moeilijk hè, begrijpend lezen :') Doe niet zo verkrampt joh.

Niemand keurt aanrandingen of verkrachtingen goed. Ik bedoel alleen te zeggen dat de verontwaardiging omtrent dit gedrag overdreven is. Afgezien van bepaalde buurten (misschien 2% van heel Nederland) kan je gewoon altijd over straat lopen in de kleren die je wil. Als jij er sexy gekleed bij loopt kan je soms, in enkele buurten wat verbale reacties verwachten. Net als dat ik geen Ajax sjaaltje kan omdoen als ik door Rotterdam Zuid of de Schilderswijk fiets. Allebei onwenselijk, maar niet zo schokkend en zo'n grove schending van je bewegingsvrijheid dat er een enorm drama gemaakt van moet worden.
pi_130880516
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zou mijn zusje wel te allen tijden af raden om enthousiast haar blote borsten te showen in een menigte van opgewonden kerels .........
Pics van je zusje

:)
pi_130880517
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:23 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ok, dus als je zus/vriendin/nicht wordt verkracht en het blijkt dat ze een rokje aanhad zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
:') Nee, waar gaat het over verkrachten dan in dit topic?
Als ze sexy gekleed is en ze wordt nagefloten zeg ik wel dat ze zich er gewoon overheen moet zeggen en niet zo'n big deal van moet maken.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:31:17 #153
3542 Gia
User under construction
pi_130880522
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:21 schreef Fides het volgende:
Ik snap ook niet dat er zo panisch gereageerd wordt op "ze lokken zelf reacties uit" (niemand heeft het over verkrachtingen of handtastelijkheden). Als ik mijn fiets niet op slot zet voordat ik de Albert Heijn in loop en, deze wordt gejat, zal ook iedereen zeggen "Sukkel :') eigen schuld hé", terwijl het niet op slot zeggen van een fiets natuurlijk ook geen uitnodiging is tot het wegnemen hiervan.
Mee eens. Je hoort niet zomaar een fiets te jatten. Is ook strafbaar, als je gepakt wordt.
Zo is aanranding ook strafbaar.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:31:24 #154
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880524
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Nou vooruit, ik zal mijn reactie aanpassen:
Ok, dus als je zus/vriendin/nicht bij haar borsten wordt gegrepen als ze topless op het strand ligt zou je haar vrolijk mededelen dat het haar eigen schuld is?
De reactie die je quote zegt duidelijk dat niemand het over handtastelijkheden of verkrachting heeft. Het gaat over reacties uitlokken. Het punt van de gequote user is denkelijk dat reacties uitlokken niet erg is, maar reacties tot op zekere hoogte ook niet.

Maar jij moet meteen weer roepen over verkrachting en aanranding terwijl die user het daar expliciet niet over heeft
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:31:27 #155
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_130880529
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik neem aan dat dat voorval in Nederland plaatsvond?
Wat hebben wij te maken met wetten van andere landen?
Aan die mensen te zien eerder Turkije/Egypte/India ofzo?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:32:19 #156
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880554
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:25 schreef Gia het volgende:

[..]

Nederland is een land waar je schaarsgekleed naar een club moet kunnen gaan, zonder aangerand of uitgescholden te worden.
Wij vrouwen hoeven ons niet te schikken naar de achterlijke ideeën van dergelijke volksstammen.
Als zij daar problemen mee hebben en zich niet kunnen gedragen in een club waar schaarsgeklede dames uitgaan, dan is het naar mijn mening terecht als deze mannen geweigerd dan wel eruit gegooid worden.
Hoe kom je erbij dat het enkel dergelijke volksstammen zijn? Ik denk eerder van niet eigenlijk
Laffe huichelaar
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:33:12 #157
241662 Jian
Well, well, well
pi_130880585
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:31 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Pics van je zusje

:)
Lekker wijf man, al zeg ik het zelf :Y
pi_130880597
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:27 schreef MrGuma het volgende:

[..]

Elke oorzaak heeft een reactie. Welke reactie dit is ligt volledig aan degene die je op dat moment treft. Meningen over dat soort kleding loopt erg uiteen. Net als degene die hierop reageren.

En wat maakt het uit wat hoe je je kleedt? Dat vraag je nu helemaal serieus?

[..]

Nope maar je vraagt wel: 'REAGEER WANT KIJK MIJ MIJ LICHAAM TONEN EN HIER TROTS OP ZIJN! MAAR SCHELD MIJ NIET UIT! WANT DAT KOMT NIET OVEREEN MET WAT IK DENK EN WIL! WANT IK BEN VRIJ IN WAT IK DOE ALS JE HET ER NIET MEE EENS BENT GA JE MAAR HUILEN IN EEN HOEKJE!

Je leeft in een samenleving. De een is grover met woorden dan de ander. De een geniet van het uitzicht, de ander vindt het niet kunnen. De een zegt er wat over, de ander niet.

Als je daar niet tegen kan moet je maar ergens anders in gaan rebelleren of jezelf mooi gaan vinden.

[..]

Je kiest voor een reactie. Wat deze verbale reactie is, heb je niet in de hand (hoe vervelend ook). Dat moet je of accepteren of iets anders aantrekken.
Je bent gewoon tokkie als je random mensen uit gaat schelden. We leven in een samenleving, waar we ons mogen uiten, dus niet iedereen kleedt hetzelfde.

Maar sorry, ik zou voortaan mijn boerka aan doen. :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:33:38 #159
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880603
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:30 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik zou mijn zusje wel te allen tijden af raden om enthousiast haar blote borsten te showen in een menigte van opgewonden kerels .........
En als ze dat toch doet, en er gebeurt iets, zou ik stiekem toch denken 'eigen schuld'. Maar het valt toch tegen, de hoeveelheid dames die dat doen, dus ik vind dat een beetje een te nauwe toespitsing van de discussie eigenlijk
Laffe huichelaar
pi_130880616
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Jian het volgende:

[..]

Lekker wijf man, al zeg ik het zelf :Y
haha ^O^
pi_130880653
Oh en als mensen niet tegen mijn kledingstijl kunnen, kijken ze maar de andere kant op. Dat kan ook hea. Of erover roddelen met vrienden. Boeit me niet.
pi_130880669
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

De reactie die je quote zegt duidelijk dat niemand het over handtastelijkheden of verkrachting heeft. Het gaat over reacties uitlokken. Het punt van de gequote user is denkelijk dat reacties uitlokken niet erg is, maar reacties tot op zekere hoogte ook niet.
Dan had hij de vergelijking moeten trekken met iemand die zegt dat je een mooie fiets hebt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:36:19 #163
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880681
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en als mensen niet tegen mijn kledingstijl kunnen, kijken ze maar de andere kant op. Dat kan ook hea. Of erover roddelen met vrienden. Boeit me niet.
Sorry, ik ben te druk met onder je rokje proberen te kijken.
Laffe huichelaar
pi_130880683
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:29 schreef timmmmm het volgende:

[..]

anders maak je nog 12 aannames over een persoon die je totaal niet kent?

Sowieso behoorlijk dom, die opmerkingen. Dus als je een hotpants of een minirokje draagt, vind je jezelf niet mooi of rebelleer je? :')
Gaat over zijn totaliteit, niet haar in het specifiek. Ik zeg overigens dat mensen zichzelf in zulke kleding hangen omdat ze zich mooi vinden en dat graag aan de wereld laten zien. Of ze proberen zichzelf mooier te laten lijken dan ze werkelijk zijn, ook prima. Het is niet omdat het zo heerlijk zit. Zulke rokjes, die obsessief na elke 2 stappen omhlaag moet trekken omdat ze omhoog kruipen, of je per sé je kont onder een hot pants uit moet laten komen. Of op hakken loopt dat natuurlijk totaal niet pijn doet.

Ja, dan wil je of laten zien hoe mooi je jezelf vindt. Of jezelf mooier maken dan je denkt dat je bent. Niet omdat het werkelijk heerlijk zit.

En daarmee zeg ik niet dat als je het niet draagt je niet mooi bent. Daarmee redeneer je een kant uit waar ik niks over heb gezegd.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:37:02 #165
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130880700
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:35 schreef Angel-Joy het volgende:
Oh en als mensen niet tegen mijn kledingstijl kunnen, kijken ze maar de andere kant op. Dat kan ook hea. Of erover roddelen met vrienden. Boeit me niet.
Iedereen in dit topic is het daar wel mee over eens. Alleen heb je dom volk dat vindt dat je iemand half dood mag slaan als hij een Ajax shirt draagt terwijl hij in bepaalde buurten van Rotterdam loopt. Natuurlijk zou het mogen maar je moet weten dat er gewoon domme figuren bij lopen die niet zo intellectueel begaafd zijn als wij.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130880748
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:47 schreef Jian het volgende:

[..]

Lijkt mij best lekker met die warmte, ma ja die harige poten van mij -O-
:D
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_130880772
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:33 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Je bent gewoon tokkie als je random mensen uit gaat schelden. We leven in een samenleving, waar we ons mogen uiten, dus niet iedereen kleedt hetzelfde.

Maar sorry, ik zou voortaan mijn boerka aan doen. :)
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. En je mag jezelf ook uiten, helaas mag dat tokkie volk dat ook (hoewel dit niet optimaal is). Probleem is dat het voor jullie kwetsend is en wij er alleen maar van genieten. Althans, ik geniet er van als dames leuk rond lopen in de zomer. Dus als het aan mij ligt mag de boerka uitblijven.
pi_130880776
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sorry, ik ben te druk met onder je rokje proberen te kijken.
Succes, ik draag nooit rokjes ^O^
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:37 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Iedereen in dit topic is het daar wel mee over eens. Alleen heb je dom volk dat vindt dat je iemand half dood mag slaan als hij een Ajax shirt draagt terwijl hij in bepaalde buurten van Rotterdam loopt. Natuurlijk zou het mogen maar je moet weten dat er gewoon domme figuren bij lopen die niet zo intellectueel begaafd zijn als wij.
Nou niet iedereen. MrGuma is het niet mee eens. Ik lok het uit ;(
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:40:12 #169
3542 Gia
User under construction
pi_130880804
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Tuurlijk is het terecht als ze die lui eruit gooien.

Maar als man ga ik ook niet naar bepaalde clubs, plekken of straten omdat ik niet liever dat ik in een gevecht raak.

Dus die plekken mijd ik dan. Ik ga niet zeggen 'ja maar in Nederland zou je....' en vervolgens weer naar zo'n plek gaan, nadat ik al 3 keer mot heb gehad daar.

Jou visie op Nederland beschermt je 0,0 tegen mensen die vervelend willen doen.
Kijk, je moet niet schaarsgekleed naar een Marokkans/Turks whatever theehuis gaan. Klopt. Dat soort plekken moet je dan mijden.
Maar naar een kroeg, disco, club, moet gewoon kunnen in Nederland.
Daar zijn sowieso uitsmijters om je te beschermen.

Hier in de stad is een Turkse kroeg, nee ik verzin dat niet, waar gewoon nederlands uitgaansvolk komt. Ben er, vroeger weleens geweest. Daar respecteren ze vrouwen wel. Dus, ze kunnen zich wel gedragen.

Dat ze dat dan ook in andere clubs of kroegen doen!
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:40:52 #170
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130880815
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]

Nou niet iedereen. MrGuma is het niet mee eens. Ik lok het uit ;(
Helaas is er meer dom volk dan slim volk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130880822
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:39 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Succes, ik draag nooit rokjes ^O^

[..]

Nou niet iedereen. MrGuma is het niet mee eens. Ik lok het uit ;(
Nee, ik ben het er zeker niet mee eens. Ik zeg alleen wat er kan gebeuren en hoe sommige reageren. Je moet je niet vergissen, ik zal nooit iemand daarover uitschelden. Ik zou je nakijken voor zolang het kan, maar dat vind ik niet heel abnormaal.

Maar volledige ontkenning dat je er geen invloed op hebt, klopt ook niet.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:42:01 #172
3542 Gia
User under construction
pi_130880854
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:32 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat het enkel dergelijke volksstammen zijn? Ik denk eerder van niet eigenlijk
Hey, pssst, meisje, enz...... komt niet van westers georiënteerde uitgaanstypen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:43:27 #173
3542 Gia
User under construction
pi_130880893
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:36 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Sorry, ik ben te druk met onder je rokje proberen te kijken.
Google is your friend.
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:44:14 #174
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130880916
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:43 schreef Gia het volgende:

[..]

Google is your friend.
Kan je daar vinden wat onder angel-joys rokje te vinden is? :D

Oke, nu hou ik weer op met flauwe opmerkingen
Laffe huichelaar
pi_130880977
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:31 schreef Gia het volgende:

[..]

Mee eens. Je hoort niet zomaar een fiets te jatten. Is ook strafbaar, als je gepakt wordt.
Zo is aanranding ook strafbaar.
Toch zal niemand echt een heisa maken als er in dit geval aan "blaming the victim" wordt gedaan of als "victim precipitation" als factor wordt gezien.
Bij (verbale) seksuele intimidatie (dus niet verkrachting/aanranding e.d.) mag ook de rol van het slachtoffer wat mij betreft heus dit wel als een factor worden gezien. Net als dat iedereen in Amsterdam zijn fiets op 2 sloten zet (vind ik ook vervelend en te veel moeite eigenlijk), en dat je niet je portomonee in het voorvakje van de tas laat zitten, en dat ik 's nachts niet alleen ga wandelen door het park hier (Amsterdam Bijlmer), zal je ook mogelijk ook moeten realiseren dat op sommige momenten, op sommige plaatsen het misschien verstandiger is om niet sexy gekleed over straat te gaan als je geen "psst psst meisje meisje, kom met me mee, hoerrr" wil horen". Wat ook kan is er gewoon niet zo'n issue van maken omdat je accepteert dat 't nou soms eens voorkomt. Net zoals dat als je gaat stappen er eens in de zoveel tijd een idioot met je op de vuist wil, of dat iemand je drugs probeert te slijten, of iemand op een agressief manier bedelt.....
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:48:10 #176
241662 Jian
Well, well, well
pi_130881010
Ik ben ook wel eens door vrouwen seksueel geïntimideerd, .. ik vond het wel lekker :9 Nee, nu fantaseer ik -O-
pi_130881086
quote:
19s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:31 schreef OeJ het volgende:

[..]

Ok, dan heb je dus nog eten en slapen, maar waar blijft drukken?
Nee eten en overleven.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130881154
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is gewoon zo'n absurde situatie dat ik me niet voor kan stellen dat het veel gebeurd. Natuurlijk, 2 keer is al 2 teveel, maar om dan van een gigantisch probleem te spreken.. Je wordt vaker voor erger uitgemaakt als je geen voorrang geeft.
Maar dan doe je iets wat niet mag cq je laat iets na.
Een vrouw met een rokje benadeelt niemand.

U ziet het verschil?

Kom anders eens een rondje met je vriendin in Den Haag lopen, zij een kort rokje, jij een biertje. Twee normale zaken in Nederland. Kijken of je dan nog zegt dat het vrijwel nooit gebeurt.
pi_130881176
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:37 schreef 2Happy4U het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zegt men hiervan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is gewoon met een woord te omschrijven: DOM!
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_130881181
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Helaas is er meer dom volk dan slim volk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik snap je.

Gelukkig nog nooit bij mij/iemand die ik lief heb gebeurd.
pi_130881197
Ik zie de link niet tussen kleding en seksueel getint gedrag. Ik zou het niet erg vinden als vrouwen vanaf nu alleen maar naakt op straat zouden rondlopen.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:58:40 #182
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_130881342
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:52 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Maar dan doe je iets wat niet mag cq je laat iets na.
Een vrouw met een rokje benadeelt niemand.

U ziet het verschil?

Kom anders eens een rondje met je vriendin in Den Haag lopen, zij een kort rokje, jij een biertje. Twee normale zaken in Nederland. Kijken of je dan nog zegt dat het vrijwel nooit gebeurt.
Sorry, voor jou dan: Je wordt vaker uitgescholden omdat je het waagt voorrang te nemen terwijl er en pauper op een scooter of zo'n patser in een bmw eerst wil
Laffe huichelaar
pi_130881354
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:54 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik zie de link niet tussen kleding en seksueel getint gedrag. Ik zou het niet erg vinden als vrouwen vanaf nu alleen maar naakt op straat zouden rondlopen.
Tja, toch lijkt er een link te bestaan tussen seksueel gedrag en kleding. Ook in onze cultuur wordt (bijna) naaktheid toch gauw met seks gelinkt. Prostituees zitten niet in een mantelpak achter het raam. En foto's in de FHM/playboy zijn bloter dan in een gemiddeld ander blad. En ook jij zal naar grote waarschijnlijkheid eerder een seksuele fysiologische reactie krijgen van naaktheid, dan van "kuisende" kleding.

[ Bericht 4% gewijzigd door Fides op 06-09-2013 14:16:55 ]
pi_130881907
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:59 schreef Fides het volgende:

[..]

Tja, toch lijkt er een link te bestaan tussen seksueel gedrag en kleding. Ook in onze cultuur wordt (bijna) naaktheid toch gauw met seks gelinkt. Prostituees zitten niet in een mantelpak achter het raam. En foto's in de FHM/bloten dan in een gemiddeld ander blad. En ook jij zal naar grote waarschijnlijkheid eerder een seksuele fysiologische reactie krijgen van naaktheid, dan van "kuisende" kleding.
Alleen als ik zin heb denk ik, maar daar kan ik zelf in mijn eentje wel snel van af komen. Ik zou er niet op reageren als ik geen zin heb eigenlijk. Eén van mijn wensen is om een keer naar een naaktstrand te gaan :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:18:28 #185
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_130882071
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:14 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Niks mis met een aantrekkelijke dame die haar borsten wil tonen.
Zeker niet,
pi_130882380
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alleen als ik zin heb denk ik, maar daar kan ik zelf in mijn eentje wel snel van af komen. Ik zou er niet op reageren als ik geen zin heb eigenlijk. Eén van mijn wensen is om een keer naar een naaktstrand te gaan :)
Prima, maar ik vind het wel lichtelijk naief om te doen alsof er geen link is tussen naaktheid en seksueel gedrag.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:27:37 #187
3542 Gia
User under construction
pi_130882384
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:58 schreef timmmmm het volgende:

Sorry, voor jou dan: Je wordt vaker uitgescholden omdat je het waagt voorrang te nemen terwijl er en pauper op een scooter of zo'n patser in een bmw eerst wil
Maar dan houd je je niet aan de regels.

Een vrouw met bermuda en mouwloos topje, tot in de puntjes opgemaakt, overtreedt geen enkele regel als ze zo loopt te paraderen.

Maar jij ziet echt het verschil niet?
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:38:15 #188
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130882766
Wat een onzin. Die mannen moeten gewoon met hun tengels van die vrouwen afblijven. Anders is castratie ook nog een oplossing. Eventueel met het botte mes.
pi_130882776
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:27 schreef Fides het volgende:

[..]

Prima, maar ik vind het wel lichtelijk naief om te doen alsof er geen link is tussen naaktheid en seksueel gedrag.
Ik vind het extreem barbaars om tegen de wil van vrouwen in een aantal dingen bij hen te doen, omdat ze bepaalde kleding aan hebben.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:41:22 #190
3542 Gia
User under construction
pi_130882854
Kijken mag, de meesten willen bekeken worden.
Maar betasten, zonder toestemming, of uitschelden, is m.i. apengedrag.
pi_130882932
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:41 schreef Gia het volgende:
Kijken mag, de meesten willen bekeken worden.
Maar betasten, zonder toestemming, of uitschelden, is m.i. apengedrag.
Kijken mag, in gedachte mag je haar helemaal uit elkaar trekken maar aanraken is inderdaad de grens.
pi_130883055
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef Jellereppe het volgende:
Wat een onzin. Die mannen moeten gewoon met hun tengels van die vrouwen afblijven. Anders is castratie ook nog een oplossing. Eventueel met het botte mes.
Klopt, maar betreffende vrouwen mogen daar zelf ook wel wat meer verantwoording in nemen :)
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:49:49 #193
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130883121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Klopt, maar betreffende vrouwen mogen daar zelf ook wel wat meer verantwoording in nemen :)
Eens. Er zijn dames die het wel heel bont maken met hotpants waardoor je de onderbillen zelfs ziet.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:51:19 #194
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130883162
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:41 schreef Gia het volgende:
Kijken mag, de meesten willen bekeken worden.
Maar betasten, zonder toestemming, of uitschelden, is m.i. apengedrag.
Mee eens.
Vrouwen die zich uitdagend kleden zijn vaak niet boos als ze een complimentje krijgen, uiteindelijk kleden ze zich zoals ze zichzelf het moois/lekkerst voelen.
Maar uitschelden is natuurlijk niet de bedoeling, hou dan gewoon je comments voor je?

Hetzelfde geldt voor een vrouw in boerka ja, ook die wil respect en hoeft geen ongevraagde onbeschofte mening van een vreemde op straat.

Wat is er zo moelijk aan je negatieve mening voor je te houden? Kwestie van fatsoen vind ik.

En dit dus:

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:43 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

Kijken mag, in gedachte mag je haar helemaal uit elkaar trekken maar aanraken is inderdaad de grens.
pi_130883186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Eens. Er zijn dames die het wel heel bont maken met hotpants waardoor je de onderbillen zelfs ziet.
Ah lekker toch? Ik kan er wel van genieten :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130883201
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Eens. Er zijn dames die het wel heel bont maken met hotpants waardoor je de onderbillen zelfs ziet.
Hier ben ik het mee eens. Maar je hebt mensen die een naveltrui al too much/sletterig vinden. (Bijvoorbeeld)
Terwijl ik dat soms juist mooi vind. Dus toch wel een kwestie van smaak.
pi_130883262
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:51 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Hetzelfde geldt voor een vrouw in boerka ja, ook die wil respect en hoeft geen ongevraagde onbeschofte mening van een vreemde op straat.

[..]

Alsof dat veel helpt. Vrouwen in boerka worden in bepaalde landen ook om de haverklap verkracht en afgemaakt als wilde dieren.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:55:01 #198
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_130883288
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alsof dat veel helpt. Vrouwen in boerka worden in bepaalde landen ook om de haverklap verkracht en afgemaakt als wild dieren.
Hier niet gelukkig en laten we dat aub zo houden.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:55:59 #199
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_130883319
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:52 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ah lekker toch? Ik kan er wel van genieten :)
Veel mannen zullen wel 'stiekem' een blik wagen. Ik ben wat dat betreft ook niet vroom. Als het daarbij blijft is er niks aan de hand.
pi_130883330
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:54 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Alsof dat veel helpt. Vrouwen in boerka worden in bepaalde landen ook om de haverklap verkracht en afgemaakt als wilde dieren.
Tja, eigen schuld, moeten zij zich maar niet zo sexy kleden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')