Dat wordt nog leuk met integreren in de schoonfamilie dan binnenkort, ik hou niet van gravyquote:Op donderdag 12 september 2013 11:46 schreef motorbloempje het volgende:
Gravyhuuu
Dat vinden ze hier in Yorkshire ook heilig. Gets!
En recept is grofweg dit!
CUL / Zelf kroketten maken?
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er is hier zelfs een hardloopclub die heet 'Northern Boys Love Gravy'
quote:Op donderdag 12 september 2013 12:03 schreef motorbloempje het volgende:
Er is hier zelfs een hardloopclub die heet 'Northern Boys Love Gravy'
Hahaquote:Op donderdag 12 september 2013 12:18 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Misschien ga ik er ook eentje oprichten... Dutch girls like frikandellen.
Zelf koken?quote:Op donderdag 12 september 2013 16:49 schreef Breathtaking het volgende:
Wat ik heeeel erg heb gemist was het brood en de variatie qua eten. Na een halfjaar Aziatisch eten ben je het echt meer dan zat, vooral als zowel het ontbijt als de lunch als het avondeten uit rijst of noedels met groente en vlees bestaan. Verschrikkelijk.
Je hebt toch neem ik aan ook wel eens pizza in Italië gegeten?quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:38 schreef Gaoxing het volgende:
Ik weet nog dat we een weekend naar Beijing gingen, en ik een pizza at. De lekkerste pizza die ik ooit gehad heb![]()
Context, Indi, context!quote:Op vrijdag 13 september 2013 11:57 schreef Individual het volgende:
Je hebt toch neem ik aan ook wel eens pizza in Italië gegeten?
Een nota bene Italiaanse vriendin heeft haar lekkerste pizza ooit in Finland gegeten!
Had een optie kunnen zijn, ware het niet dat ik in een appartement met klein gasstel en weinig kookgerei woonde en geen zin had om dat voor een relatief kort tijdsbestek aan te schaffen.quote:
Gisteren bij de lokale Aussi bar "sausage rolls" , vergelijkbaar met saucijzenbroodjes, gegeten. Volgens de eigenaar typisch Australisch en beter dan dat "Amerikaanse spul" met hotdogs in een broodje. Eerlijk gezegd een echt verse saucijzenbroodje is 10 maal beter.quote:Op zaterdag 14 september 2013 19:19 schreef El_Matador het volgende:
1 - Saucijzenbroodjes
2 - Poffertjes (maak ik hier zelf af en toe)
3 - De Nederlandse snackcultuur in het algemeen
Zeker niet.quote:Op woensdag 18 september 2013 10:46 schreef breaky het volgende:
Volgens mij doen we het internationaal nog zo slecht nog niet qua eten..
hier ook, niets Nederlands aanquote:Op woensdag 18 september 2013 18:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Spanje eet ik ook regelmatig een (soort van) saucijzen broodje en in de VS ook
Veel dingen zijn niet typisch Nederlands. Het zijn meestal gewoon varianten van. Maar daarom zijn de Nederlandse varianten er niet minder lekker om.quote:Op donderdag 19 september 2013 00:46 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
hier ook, niets Nederlands aan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |