abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 september 2013 @ 14:19:27 #51
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_131058469
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 12:17 schreef Budapestenaar het volgende:
In buurland Oostenrijk, net als in Nederland, overal te koop maar in Hongarije volslagen onbekend:
[ afbeelding ]
In West Afrika veel gezien ook. Hele huisjes geel geschilderd met Maggi tekens erop en kleine cafeetjes met veel gebruikte flessen.
reset
pi_131058730
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:13 schreef _Loki het volgende:
Wat is supererg miste, was:

- paprikachips
- kroketten
- normaal, goedkoop brood
- verse mozzarella in zakjes wei, ipv geraspte gele 'mozzarella'
- stroopwafels en roze koeken
- karvan cevitam of andere normale aanmaaksiroop

Maar daar kreeg je dan wel de hele Aziatische afhaalkeuken voor terug voor 5 dollar.
Jaa paprikachips dat was ik vergeten die mis ik ook altijd in de UK, tot nu toe lijkt ieder smaakje chips in de UK op elkaar als je het mij vraagt. Ik zei tegen mijn vriend dat de chips daar allemaal hetzelfde smaken; het lijkt alleen steeds een ander bouillonblokje. Was hij met me eens ;)
  woensdag 11 september 2013 @ 14:43:40 #53
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_131059094
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Selestha het volgende:

[..]

Jaa paprikachips dat was ik vergeten die mis ik ook altijd in de UK, tot nu toe lijkt ieder smaakje chips in de UK op elkaar als je het mij vraagt. Ik zei tegen mijn vriend dat de chips daar allemaal hetzelfde smaken; het lijkt alleen steeds een ander bouillonblokje. Was hij met me eens ;)
Ga naar de ethnic shops en dan in het bijzonder de Poolse die ook meestal wel Hongaarse dingen hebben. Die hebben wel paprika chips. Als ze chips hebben is het iig paprika. ;)

De ergste chips in de UK zijn wel smerige azijn-smaak dingen. Het enige azijn geschikt voor consumptie is een beetje balsamic in een salade. Dat andere is om de ramen te wassen.
reset
pi_131059310
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:13 schreef _Loki het volgende:
Wat is supererg miste, was:

roze koeken

Tot nu toe nooit gemist, maar zou er best een lusten :9
pi_131060430
5000 verschillende chips is ook lekker

Hier heb je er 3 :')
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131060465
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:27 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
5000 verschillende chips is ook lekker

Hier heb je er 3 :')
Dat maakt het kiezen een stuk eenvoudiger ^O^
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_131060478
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:43 schreef Individual het volgende:

[..]

Ga naar de ethnic shops en dan in het bijzonder de Poolse die ook meestal wel Hongaarse dingen hebben. Die hebben wel paprika chips. Als ze chips hebben is het iig paprika. ;)

De ergste chips in de UK zijn wel smerige azijn-smaak dingen. Het enige azijn geschikt voor consumptie is een beetje balsamic in een salade. Dat andere is om de ramen te wassen.
Salt & Vinegar is juist lekker :9
pi_131060518
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Dat maakt het kiezen een stuk eenvoudiger ^O^
Ik eet geen chips eigenlijk

Een keer in de week geimporteerde chips, maar die is wel erg lekker :)
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_131060579
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:28 schreef Selestha het volgende:

[..]

Bij de Lidl verkopen ze wel regelmatig goede chips. Oa met cherrytomaatsmaak, haggis smaak, etc. Best goed te pruimen. Maargoed, wij eten sowieso maar 1 of 2 keer per jaar chips ofzo :')
Ja doei.
pi_131062341
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:28 schreef Stuart het volgende:

[..]

Salt & Vinegar is juist lekker :9
Ik ben ook groot fan van Walkers Salt & Vinegar chips. Tesco heeft hier wat schappen met 'exotische producten' en koop regelmatig zo'n uitdeelverpakking met kleine zakjes. Tesco verkoopt ook Weetabix, wat je in Engeland ook vaak op je ontbijttafel krijgt. Heb me altijd afgevraagd hoe je dat nou precies eet... :@
  woensdag 11 september 2013 @ 16:19:27 #61
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131062570
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik ben ook groot fan van Walkers Salt & Vinegar chips. Tesco heeft hier wat schappen met 'exotische producten' en koop regelmatig zo'n uitdeelverpakking met kleine zakjes. Tesco verkoopt ook Weetabix, wat je in Engeland ook vaak op je ontbijttafel krijgt. Heb me altijd afgevraagd hoe je dat nou precies eet... :@
Ik heb het 1x gekocht en gooide het maar in een bakje melk, had geen flauw idee wat ik er mee moest doen :D
pi_131062784
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 14:43 schreef Individual het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :) Beef flavour vond ik ook een behoorlijke faal anders, net alsof je een bouillonblokje eet :P
pi_131062831
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 15:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Bij de Lidl verkopen ze wel regelmatig goede chips. Oa met cherrytomaatsmaak, haggis smaak, etc. Best goed te pruimen. Maargoed, wij eten sowieso maar 1 of 2 keer per jaar chips ofzo :')
Ja erg vaak eet ik ze ook niet, maar ik heb een lage bloeddruk en als het dan warm is in de zomer is een zout chipje soms niet te versmaden. Maar ik ga de Lidl dan wel in de gaten houden dank je :)
  Moderator woensdag 11 september 2013 @ 16:29:48 #64
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_131062943
Toen ik in Macau zat tijdens mijn studie, miste ik vooral stamppot. Elke dag de Kantonese keuken gaat op een gegeven moment ook tegenstaan.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  woensdag 11 september 2013 @ 16:31:31 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_131063008
quote:
14s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:25 schreef Selestha het volgende:

[..]

Bedankt voor de tip :) Beef flavour vond ik ook een behoorlijke faal anders, net alsof je een bouillonblokje eet :P
In de jaren 80 op vakantie in de UK lagen we helemaal dubbel om de chips met garnalensmaak. In de jaren 90 lazen we De Familie Doorzon en daar aten ze ook chips met garnalensmaak. :D :r
reset
pi_131071452
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 16:14 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Weetabix eet je met melk (warm of koud) en soms suiker eroverheen. Tegenwoordig is er ook chocolate Weetabix en mini choc Weetabix. Ook met warme of koude melk :)
pi_131071794
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Weetabix eet je met melk (warm of koud) en soms suiker eroverheen. Tegenwoordig is er ook chocolate Weetabix en mini choc Weetabix. Ook met warme of koude melk :)
Ik heb het ooit geprobeerd met melk maar vond het zo verschrikkelijk dat ik ervan overtuigd was dat ik iets fout had gedaan :D Overmorgen ontbijt ik in Engeland maar ik ga liever voor de fry up..
  woensdag 11 september 2013 @ 20:40:23 #68
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_131072073
quote:
10s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:25 schreef Stuart het volgende:

[..]

Weetabix eet je met melk (warm of koud) en soms suiker eroverheen.
O dan heb ik het toch goed gedaan. Vond het alleen nergens naar smaken eerlijk gezegd.
pi_131072935
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:32 schreef Budapestenaar het volgende:

[..]

Ik heb het ooit geprobeerd met melk maar vond het zo verschrikkelijk dat ik ervan overtuigd was dat ik iets fout had gedaan :D Overmorgen ontbijt ik in Engeland maar ik ga liever voor de fry up..
Ja, ik vind een full English ook wel erg lekker ja :9
pi_131072958
quote:
0s.gif Op woensdag 11 september 2013 20:40 schreef CherryOnTop het volgende:

[..]

O dan heb ik het toch goed gedaan. Vond het alleen nergens naar smaken eerlijk gezegd.
Daarom ook de suiker. Overigens wel heel gezond maar ook niet mijn ding hoor. Ik ben meer van bijv. Cheerios :9
pi_131084765
Tot voor kort een boodje bal met satesaus. Maar iemand heeft het briljante plan opgevat om in Manila een nederlandse bakkerij annex lunchroom te openen :D, en die verkopen dus lekkere broodjes bal met satesaus.

Krijg je wel de discussie of het waard is om 3 kwartier in de auto te zitten voor een broodje bal........maar ik vond dat ik dat wel verdiend :P
Honey ! Take me drunk, i am home !
  donderdag 12 september 2013 @ 04:40:24 #72
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_131084786
drop is hier gewoon in het Nederlandse schap te koop dus het enige wat ik echt mis is haring
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  donderdag 12 september 2013 @ 05:44:03 #73
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131084872
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 september 2013 21:35 schreef motorbloempje het volgende:
Net zelf gemaakte kroketten gegeten :9

[ afbeelding ]
PM mij die recept dan
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  donderdag 12 september 2013 @ 05:45:26 #74
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_131084874
Wat ik het meest mis, is overigens de patat met.

Beetje afgezaagd, maar hier in Australie kunnen ze echt niks van patat. Ze pleuren er azijn en/of jus overheen :r
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
pi_131089932
Gravy ;( huuu

Dat vinden ze hier in Yorkshire ook heilig. Gets!

En recept is grofweg dit!

CUL / Zelf kroketten maken?
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')