Ik vind het ook een waardeloos nummer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt geen Daft Punk-nummer. Heb het idee dat Pharell een eigen productie inzingt hier
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het ook een waardeloos nummer.
Owh wacht daar is het Daft Punk dingetje.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit ga trouwen en dan scheiden, dan ga ik net zo te werk als in de clip. Dan huur ik een motorzaag en zaag ik alles letterljk door midden. Dat zal hem leren
Whehequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit ga trouwen en dan scheiden, dan ga ik net zo te werk als in de clip. Dan huur ik een motorzaag en zaag ik alles letterljk door midden. Dat zal hem leren
Jups. Want een einde van een relatie is nooit mijn schuld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whehe
En dan ook nog Smile-stijl. Lily Allen
Uh, oké.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Want een einde van een relatie is nooit mijn schuld.
Kanye West.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Chris Martin en Kanye wat een combinatie
niets mis mee, laat gaan johquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Chris Martin en Kanye wat een combinatie
Zie mijn ondertitel.quote:
Mini.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel.
Als je dan mijn naam afkort, maak er dan Muis van.
Neuh. Wel meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind van de nieuwe plaat alleen Contact goed.
De correcte spelling is 'Snikkelbek'quote:
Het is Aids. En niets meer dan dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De correcte spelling is 'Snikkelbek'
Kanjerbandje hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is Aids. En niets meer dan dat.
Photograph.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
How you remind me was wel een goede plaat...
Is dit Sheryl Crow?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
How you remind me was wel een goede plaat...
Heeft toch wel betere nummers.quote:
Vond ik ook niet onaardigquote:
Jij begrijpt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sheryl
Kunnen ze niet eens een ander nummer van haar draaien alleenze heeft meer moois gemaakt
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij begrijpt.
En Nickelback is niet zo slecht als er credits voor word gegeven. Vind ze beter dan bijv. Kane.
Maar ja, haten op Nickelback is hip.
Geenszins. Het is allebei ruk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Kane beter dan Nickelback?
[ afbeelding ]
Wat vind je van Anouk, Blof en Michael Bublé?quote:
Anouk en Bublé vind ik waardeloos.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Anouk, Blof en Michael Bublé?
Ik vind Anouk juist op het begin wel ok, alleen wat gemaakt. Bublé is idd pure ooraids.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anouk en Bublé vind ik waardeloos.
Blof heeft in het begin goede nummers gemaakt.Alleen werd het na Umoja ruk.
Nu al zin in.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
En 'm dan zo afkappen.
Het lijkt Sander de Heer bij de top2000 wel.
Grappig genoeg zit ik de afgelopen dagen zo nu en dan wat in de top 2000 topics naar de kwaliteitsmemes te zoeken, ik kwam net langs bij Sweet Home Alabama. Is blijkbaar ook echt slecht afgekapt als ik dat stuk doorlas, door Sander de Heerquote:
Tetten.quote:
Zit er ook een gezicht aan dan?quote:
Dat verbaasde mij ook.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zit er ook een gezicht aan dan?
Had ik niet gezien.
Dit is niet zo'n beste foto neequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:00 schreef Bronson het volgende:
Deze foto ook. Die neus klopt niet.
[ afbeelding ]
Nice.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grappig genoeg zit ik de afgelopen dagen zo nu en dan wat in de top 2000 topics naar de kwaliteitsmemes te zoeken, ik kwam net langs bij Sweet Home Alabama. Is blijkbaar ook echt slecht afgekapt als ik dat stuk doorlas, door Sander de Heer
Toeval? I think not.
Koekoek boem sooooooquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:59 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat verbaasde mij ook.
[ afbeelding ]
De tunequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nice.
Of die meme van die drummer.
Kutleven. Volgend weekend heb ik een buitenfestival.quote:
Ho! Hey!quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Om 11:17 allemaal overschakelen naar SkyRadio voor een ouderwetsche topsjoww.
"De tunequote:Op vrijdag 6 september 2013 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tune
Who's bad![]()
Boy George Michael Jackson Browne
Robbie bij de Backstreet Boys, de Beatles, de Stones, enz
En natuurlijk Bingo Starr ja, door Molurus die zei dat Ringo maar 30 minuten achtereen kon spelen.
21 september pas, en da's een zaterdag...quote:
Ik had het over de temperaturen! Kou, regen en wind vanaf zondag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:11 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
21 september pas, en da's een zaterdag...
En voor sommige mensen een zaad-erdag
Ja lekker film kijken op de bankquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had het over de temperaturen! Kou, regen en wind vanaf zondag.
Perfect weer om te naaienquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja lekker film kijken op de bank
of muziek maken
gmta enzoquote:
Houden zo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef alors het volgende:
Het is wel lekker rustig rondom Adele verder.
Dik in orde.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:25 schreef alors het volgende:
Het is wel lekker rustig rondom Adele verder.
Dat soort grapjes zijn een gewichtige zaak.quote:
Het is altijd perfect weer om te naaienquote:
Ik til er nooit zo zwaar aanquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort grapjes zijn een gewichtige zaak.
Nou je moet er ook niet te zwaar aan tillen hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat soort grapjes zijn een gewichtige zaak.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:28 schreef alors het volgende:
[..]
Nou je moet er ook niet te zwaar aan tillen hoor.
quote:
De tyfus inderdaadquote:
Oneens.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
![]()
![]()
Zelfs Simon en Gaapfunkel of Mumford en Saai is interessanter dan dit.
Tis wel een mooi liedje hoor. Maar het kabbelt. Steun, kreun.quote:
Radio 2 is een deur verder.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:30 schreef Pino112 het volgende:
"Nog nooit op 3FM gedraaid"
Meid, het is wat.
De peuterspeelzaal is ook vlakbij de 3FM-studio zag ik laatst. Iets voor Domien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Radio 2 is een deur verder.
Tonzout.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eeuwen geleden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een ton met zout ja.quote:
Wachtmuziekje van Domien om de tijd te doden voor de volgende goede plaat.quote:
Jij begrijpt hoe het zit.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:44 schreef Bronson het volgende:
Follow van Crystal Fighters was best leuk.
Weer een gevalletje GMTAquote:
*kijkt naar linksboven*quote:
quote:
Jullie ook hartelijk Claudiaquote:
Geen twijfel over mogelijk ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef the85mc het volgende:
Pff claudia, wat een gezeur op de radio zeg. Ik vind vrijdagmiddag echt het minste qua radio op 3fm.
Nee, vrijdag tussen 12 en 14 bedoel je.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:56 schreef the85mc het volgende:
Pff claudia, wat een gezeur op de radio zeg. Ik vind vrijdagmiddag echt het minste qua radio op 3fm.
Gr gr vanuit Zwolle.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo, daar ben ik weer eens! In de place to be! Zwolle centrum!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef Dagoduck het volgende:
Hallo, daar ben ik weer eens! In de place to be! Zwolle centrum!
Stenders is ook gewoon minder dan Rabbering. Maar goed.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, vrijdag tussen 12 en 14 bedoel je.
Stenders
Neger watquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stenders is ook gewoon minder dan Rabbering. Maar goed.
Ja, je begrijpt het goed. Stenders is een malle kloot. Veel te veel overacting.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt het goed. Stenders is een malle kloot. Veel te veel overacting.
Daarom zometeen naar huis. Uit protest lekker de radio op 3 laten staan. Wetende dat ik maandag binnenkom met een ouderwetse Sky topshow.quote:
Klopt. Mss zet ik maandag ook sky aan, als ik het kan vinden op de radio.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mooi woord is dat eigenlijk, topshow.
Dat maakt Paul Rabbering niet beter. Paul fucking rabbering.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, je begrijpt het goed. Stenders is een malle kloot. Veel te veel overacting.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Dat maakt Paul Rabbering niet beter. Paul fucking rabbering.
Denk nog maar eens na want dit ging erg ver.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Rabbering is gewoon de beste DJ van 3fm man.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
Ga weg ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:28 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
quote:
Jullie.quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rabbering is gewoon de beste DJ van 3fm man.
Ik vond m nooit leuk. Laat ze lekker bij Aerodynamicquote:
WAT EEN WEEKEND! WAT EEN WEEKEND!quote:
Lekker binnen zittenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:57 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
WAT EEN WEEKEND! WAT EEN WEEKEND!
quote:
Oh zo. Ik denk dat ik dit weekend het huis ook niet uit kom. Vriendinnetje die morgen mee zou gaan naar De Staat bij That's Live kan niet meer mee. En om nou alleen te gaan is ook weer zoiets.quote:
Bazenalbum.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:01 schreef borisz het volgende:
Maansafari maar weer eens aangezet van Lucht.
Oehquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:04 schreef ChatGirl het volgende:
Maar hier een poesje om ons allemaal op te vrolijken![]()
[ afbeelding ]
Inderdaad! Uit dezelfde stal kwam ook Phoenix, die hadden in dezelfde tijd ook een topplaat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Bazenalbum.![]()
![]()
Sexy Boy.All I Need.
Kelly watch the stars.
Remember.
La Femme.
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:38 schreef Pino112 het volgende:
15:34| Robin Thicke - Give It 2 Me
Nice
Jawel, hier regent het alquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:41 schreef EdvandeBerg het volgende:
Nondeju, het gaat toch niet regenen?
Hier ookquote:
Die komen toch niet als het regent. Ik zou dan ook gewoon thuis blijvenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:46 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Hier ook![]()
En ik mot straks training geven aan 30 apies van 7-8 jr.
Buienradar zegt dat het strax weer droog isquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die komen toch niet als het regent. Ik zou dan ook gewoon thuis blijven
TDCC.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
Wat wordt de MH mensen? Roept u maar.
CF.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
DP - LYTDquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:17 schreef Pino112 het volgende:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:19 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
CF.
Zo tijdens het werk vind ik het best een leuke plaat![]()
Die zijn een paar weken geleden óók al MH geweest.quote:
Ja, dus?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zijn een paar weken geleden óók al MH geweest.
Dat wordt toch nooit gedaan, zo snel achter elkaar?quote:
Anouk 2011 ofzo.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat wordt toch nooit gedaan, zo snel achter elkaar?
Asjeblieft niet zeg. Dan spring ik uit het raam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef Bronson het volgende:
Zeg, Coldplay kan ook nog he. Is ook een ballade.
Die is gisteren uitgelekt. MH-vergadering was woensdag.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef Bronson het volgende:
die kunnen nog wel wat steun gebruikenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:29 schreef Bronson het volgende:
Dat is wel vaker voorgekomen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is gisteren uitgelekt. MH-vergadering was woensdag.
Gokje: Baskerville ft. Blaudzun - Gun for Hire.
Flopshow.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Coldplay, je verwacht het niet he.
Ook nog een plaat die gelekt is.
Paupervoorstelling.
Weet je die ene MH nog dat we eerst het hele weekend een promootje hadden omdat het nummer uberhaupt nog niet uit was?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:31 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die is gisteren uitgelekt. MH-vergadering was woensdag.
Gokje: Baskerville ft. Blaudzun - Gun for Hire.
welke was dat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je die ene MH nog dat we eerst het hele weekend een promootje hadden omdat het nummer uberhaupt nog niet uit was?
Was dat niet Anouk?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Weet je die ene MH nog dat we eerst het hele weekend een promootje hadden omdat het nummer uberhaupt nog niet uit was?
Welke was dat?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:34 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het is misschien wel de grootste draak die Coldplay ooit geproduceerd heeft.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Niks mis met Coldplay en met dit nummer. MH is misschien iets overdreven.
Doenquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef ChungLingSoo het volgende:
Ik prik even mijn trommelvliezen door.
Dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef Pino112 het volgende:
Niks mis met Coldplay en met dit nummer. MH is misschien iets overdreven.
Ga je jezelf snijden?quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:35 schreef ieniminimuis het volgende:
En nu gaat het ook nog regenen. Heeft wel als voordeel dat het bloed gelijk weg spoelt als ik uit het raam spring.
Ik spring zo uit het raam. Ik hoop dat ik een val van 3 hoog niet overleef.quote:
De tering ja. Echt zoiets om 5x per dag op SkyRadio te draaien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:36 schreef alors het volgende:
Godsamme, dit kan toch niet? Kijk ik snap wel dat het een aardig nummer is als je er wat kekke slomotionbeelden uit een fantasyserie onder monteert, maar zo op de radio slaat het echt dood. Zeker als je het 5 keer per dag hoort.
Doei he.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik spring zo uit het raam. Ik hoop dat ik een val van 3 hoog niet overleef.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik spring zo uit het raam. Ik hoop dat ik een val van 3 hoog niet overleef.
KLB / Coldplay als MH bij 3FMquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Muis, open eens een topic in KLB?
Matig.quote:Op vrijdag 6 september 2013 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
KLB / Coldplay als MH bij 3FM
kwaliteitsvoorstellingquote:
Pjee, echt, ik heb geen mooie gevoelens bij coldplay, maar dit nummer sucked echt.quote:
Wel heel je vrije middag naar de knoppenquote:Op vrijdag 6 september 2013 17:50 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ben blij dat muis mij heeft ingelicht, op m'n vrije middag, over de MH...
WAT EEN PLAAT! WAT EEN PLAAT!![]()
Een boeking?quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:14 schreef 3rdRock het volgende:
3maal raden wat er in mijn oven ligt...
bijna goed! ik geef een hint...er ligt salami op!quote:
hoi :wquote:
http://www.101.tv/livequote:Op vrijdag 6 september 2013 19:20 schreef Qunix het volgende:
Is er echt geen directe livestream link? Flash is kudt en wil toch best kijken....
quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:24 schreef Qunix het volgende:
[..]
Dat zeg ik...
Ik wil hem openen in een vlc player.
wel een mooie trackquote:Op vrijdag 6 september 2013 16:37 schreef Pino112 het volgende:
De Alarmschijf bij 538 is voorspelbaarder. De plaat voor hun nieuwslezeres.
idd en dat in korte tijd gemaaktquote:
Volgens mij gisteravond na 22 uur.quote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
dit kan toch nooit unaniem afgelopen woensdag besloten zijn? die plaat is toch pas gisteren gelekt?
gz trouwens met jullie uitverkiezingquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:29 schreef 3rdRock het volgende:
dit kan toch nooit unaniem afgelopen woensdag besloten zijn? die plaat is toch pas gisteren gelekt?
dankjewelquote:Op vrijdag 6 september 2013 19:30 schreef Evertjan het volgende:
[..]
gz trouwens met jullie uitverkiezing
ladadadielala!quote:
ontzettende oorcholera is mijn opinie in dezequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |