Ik vind het ook een waardeloos nummer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit echt geen Daft Punk-nummer. Heb het idee dat Pharell een eigen productie inzingt hier
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind het ook een waardeloos nummer.
Owh wacht daar is het Daft Punk dingetje.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit ga trouwen en dan scheiden, dan ga ik net zo te werk als in de clip. Dan huur ik een motorzaag en zaag ik alles letterljk door midden. Dat zal hem leren
Whehequote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Als ik ooit ga trouwen en dan scheiden, dan ga ik net zo te werk als in de clip. Dan huur ik een motorzaag en zaag ik alles letterljk door midden. Dat zal hem leren
Jups. Want een einde van een relatie is nooit mijn schuld.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Whehe
En dan ook nog Smile-stijl. Lily Allen
Uh, oké.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jups. Want een einde van een relatie is nooit mijn schuld.
Kanye West.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Chris Martin en Kanye wat een combinatie
niets mis mee, laat gaan johquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef ieniminimuis het volgende:
Chris Martin en Kanye wat een combinatie
Zie mijn ondertitel.quote:
Mini.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zie mijn ondertitel.
Als je dan mijn naam afkort, maak er dan Muis van.
Neuh. Wel meer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Ik vind van de nieuwe plaat alleen Contact goed.
De correcte spelling is 'Snikkelbek'quote:
Het is Aids. En niets meer dan dat.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De correcte spelling is 'Snikkelbek'
Kanjerbandje hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:37 schreef Bronson het volgende:
[..]
Het is Aids. En niets meer dan dat.
Photograph.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
How you remind me was wel een goede plaat...
Is dit Sheryl Crow?quote:
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef SilentChaos het volgende:
How you remind me was wel een goede plaat...
Heeft toch wel betere nummers.quote:
Vond ik ook niet onaardigquote:
Jij begrijpt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sheryl
Kunnen ze niet eens een ander nummer van haar draaien alleenze heeft meer moois gemaakt
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij begrijpt.
En Nickelback is niet zo slecht als er credits voor word gegeven. Vind ze beter dan bijv. Kane.
Maar ja, haten op Nickelback is hip.
Geenszins. Het is allebei ruk.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt Kane beter dan Nickelback?
[ afbeelding ]
Wat vind je van Anouk, Blof en Michael Bublé?quote:
Anouk en Bublé vind ik waardeloos.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind je van Anouk, Blof en Michael Bublé?
Ik vind Anouk juist op het begin wel ok, alleen wat gemaakt. Bublé is idd pure ooraids.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:46 schreef Bronson het volgende:
[..]
Anouk en Bublé vind ik waardeloos.
Blof heeft in het begin goede nummers gemaakt.Alleen werd het na Umoja ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |