abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130875514
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Denk het ook. :@
Begrijp je nu hoe ik aan dat 'beeld' van Turken kom? :D
pi_130875524
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Levolution het volgende:

[..]

Is makkelijker dan lahmacun maar daar heb je wel een recept van.
Ik laat mijn moeder altijd kisir maken. :@
pi_130875526
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

De leden van dit topic toch? :9
:Y
pi_130875543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik laat mijn moeder altijd kisir maken. :@
:D
pi_130875550
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Begrijp je nu hoe ik aan dat 'beeld' van Turken kom? :D
Ja, maar dat zei ik eerder ook. Ik denk dat ik ook wel een beetje als jou was geweest als ik uit zo'n familie zou komen (no offence). :P
pi_130875563
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe je kisir maakt. :@
Genoeg recepten op internet en je hebt je moeder nog. Vanavond 'Project Kısır', jatog. Vergeet de foto's niet, kunnen wij meekwijlen.
pi_130875603
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef zarGon het volgende:

[..]

Genoeg recepten op internet en je hebt je moeder nog. Vanavond 'Project Kısır', jatog. Vergeet de foto's niet, kunnen wij meekwijlen.
Jaa maar andere Turkse recepten smaken nooit zoals mijn moeder het maakt. Mijn moeder is de beste.

Vanavond werk ik maar misschien morgen. :P Oh lunch op werk is dus eigenlijk avondeten haha.
pi_130875626
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb helaas meerdere Turkse bruiloften bijgewoond. :') De veel te harde muziek (waardoor het geluid vervormt en je dus niet merkt dat de mensen eigenlijk vals zingen) vind ik niks, evenals de veel te duidelijke scheiding tussen mannen en vrouwen. :{w

De taki merasimi is nog erger. De eerste keer dat ik als volwassene naar een bruiloft ging kwam ik - nadat ik wat had gegeven - erachter dat de naam en het bedrag (of whatever) wordt omgeroepen. Sindsdien heb ik altijd gesloten enveloppen afgegeven. :P Niet omdat ik gierig ben (volgens mij ben ik erg gul, vooral voor mensen om wie ik geef), maar omdat het de rest van de mensen niets aangaat. :s)

Bij de bruiloft van m'n nichtje (afgelopen mei) ging ik een stapje verder: voordat ik mijn cadeautje gaf zei ik tegen de omroeper "anons yok". _O- Echt iedereen die dat hoorde keek mij verbaasd aan. Achteraf vroeg mijn familie mij nog of ik iets had gegeven, want mijn naam werd niet omgeroepen. _O- _O-
Die scheiding heb ik niet meegemaakt, dat gebeurt volgens mij echt alleen in de (extreem?-)conservatieve kringen.

Sommige Turkse gebruiken zijn echt waardeloos, dat blijkt maar weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 10:28:25 ]
pi_130875667
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Jaa maar andere Turkse recepten smaken nooit zoals mijn moeder het maakt. Mijn moeder is de beste.
Jouw moeder heeft dan ook tig jaren ervaring. Hoe eerder je begint, hoe eerder je je moeder kan evenaren. :6.

quote:
Vanavond werk ik maar misschien morgen. :P Oh lunch op werk is dus eigenlijk avondeten haha.
Gewoon een handvol ongezouten amandelen voldoen. DENK AAN JE TOEKOMST.
pi_130875718
Ja, daarom wacht ik ook op haar ipv dat ik recepten ga googlen.

Handvol ongezouten amandelen. :'))))))))))))
pi_130875753
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, daarom wacht ik ook op haar ipv dat ik recepten ga googlen.

Handvol ongezouten amandelen. :'))))))))))))
Ja, of walnoten.

JIJ WILDE GEZOND ETEN.
pi_130875755
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:28 schreef zarGon het volgende:

[..]

Die scheiding heb ik niet meegemaakt, dat gebeurt volgens mij echt alleen in de (extreem?-)conservatieve kringen.
Laat ik het zo zeggen, ik durf in het bijzijn van m'n familie vrouwelijk bezoek (bijv. de dochter van de buren) nooit een hand te geven. Dat levert ook veel awkward situaties op. :')

Daaamn, het wordt me steeds duidelijker dat ik gewoon de verkeerde familie heb. :') :X
pi_130875780
Das echt niet gezond en zorgt geheid voor vreetbuien later.
pi_130875794
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik durf in het bijzijn van m'n familie vrouwelijk bezoek (bijv. de dochter van de buren) nooit een hand te geven. Dat levert ook veel awkward situaties op. :')

Daaamn, het wordt me steeds duidelijker dat ik gewoon de verkeerde familie heb. :') :X
lol :')

Sommigen worden geboren in het verkeerde lichaam, anderen in de verkeerde tijd. En jij in de verkeerde familie. O_+.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:35:02 #215
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130875812
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dit is wel extreem, wist niet dat dit bij Turken voorkwam.
This isn't even my final form.
pi_130875821
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef Bortecinem het volgende:
Das echt niet gezond en zorgt geheid voor vreetbuien later.
Als avondeten is het natuurlijk niet zo'n doordacht plan, maar regelmatig eten van die krengen is wel gezond.
pi_130875862
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Konya is nogal conservatief.
pi_130875865
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:35 schreef Levolution het volgende:

[..]

Konyali <> Turk

Denk ik zo... :')
pi_130875892
Alleen als ze vers zijn en je het velletje er nog vanaf kunt pulken, dan vind ik ze echt lekker. Anders vind ik het niet zo.

Overigens geldt dat niet voor iedereen. Volgens 23andme hebben noten, olijfolie en die dingen die als superfood worden gezien geen speciaal positief effect op mijn lichaam.
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:38:12 #220
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130875903
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Niet eens zo oostelijk gelegen. Daardoor zou ik juist denken dat het wel meevalt. Ik weet echt te weinig over het Turkse binnenland.
pi_130875913
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:36 schreef zarGon het volgende:

[..]

Echt waar? :o

Ik heb nog wel een leuk verhaal voor op een volgende meet. Begin dit jaar viel een schoonzus van me bijna flauw vanwege een actie van mij. _O-
pi_130875944
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef Levolution het volgende:

[..]

Niet eens zo oostelijk gelegen. Daardoor zou ik juist denken dat het wel meevalt. Ik weet echt te weinig over het Turkse binnenland.
In Ankara kan een vrouw - over het algemeen - nog met een kort rokje rondlopen. Dat kan diezelfde vrouw maar beter niet in Konya proberen... :')
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:40:06 #223
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130875948
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Echt waar? :o

Ik heb nog wel een leuk verhaal voor op een volgende meet. Begin dit jaar viel een schoonzus van me bijna flauw vanwege een actie van mij. _O-
Vertel nu dan.
pi_130876024
quote:
9s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:40 schreef Levolution het volgende:

[..]

Vertel nu dan.
Nee, want dan heeft het geen zin meer om naar de meet te komen. 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:45:13 #225
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130876097
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Nee, want dan heeft het geen zin meer om naar de meet te komen. 8-)
Je weet toch dat iedereen sowieso komt om dicht bij jou te kunnen zijn.
pi_130876153
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

Je weet toch dat iedereen sowieso komt om dicht bij jou te kunnen zijn.
Hahaha

Je hebt twee weken geleden ook al een mooi verhaal gemist. 8-)
  vrijdag 6 september 2013 @ 10:49:55 #227
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130876223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hahaha

Je hebt twee weken geleden ook al een mooi verhaal gemist. 8-)
Typisch Turkengedrag dit, mensen buitensluiten. Zie je wel dat je een echte Turk bent?
pi_130876254
Nah, mijn familie is het niet echt gewend om mij met vrouwelijk gezelschap te zien. Goh, hoe zou dat toch komen?

Begin dit jaar moest ik naar een bruiloft gaan. Een vriendin van me die daar woont wilde ook mee, dus ging ik samen met haar... You do the math... _O- :') Godzijdank waren m'n ouders er niet. :X :@
pi_130876335
Mijn familie is echt niets gewend. :')

Mijn zus vraagt weleens "<naam-van-de-meid-die-ik-date> araniz nasil?". Héél soms heb ik de neiging om daarop - voor de grap - te antwoorden met "Gözün aydin, hala oluyorsun." Of is dat flauw?
pi_130876729
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ik heb helaas meerdere Turkse bruiloften bijgewoond. :') De veel te harde muziek (waardoor het geluid vervormt en je dus niet merkt dat de mensen eigenlijk vals zingen) vind ik niks, evenals de veel te duidelijke scheiding tussen mannen en vrouwen. :{w

De taki merasimi is nog erger. De eerste keer dat ik als volwassene naar een bruiloft ging kwam ik - nadat ik wat had gegeven - erachter dat de naam en het bedrag (of whatever) wordt omgeroepen. Sindsdien heb ik altijd gesloten enveloppen afgegeven. :P Niet omdat ik gierig ben (volgens mij ben ik erg gul, vooral voor mensen om wie ik geef), maar omdat het de rest van de mensen niets aangaat. :s)

Bij de bruiloft van m'n nichtje (afgelopen mei) ging ik een stapje verder: voordat ik mijn cadeautje gaf zei ik tegen de omroeper "anons yok". _O- Echt iedereen die dat hoorde keek mij verbaasd aan. Achteraf vroeg mijn familie mij nog of ik iets had gegeven, want mijn naam werd niet omgeroepen. _O- _O-
Kijk, dit is nou dat hypocriete waar Che_ en ik het afgelopen nacht over hadden; zogenaamd islamitisch geïnspireerd de mannen en vrouwen scheiden, maar aan de andere kant geen drol geven om waardes als het haram zijn van verkwisting (bijvoorbeeld een te dure zaal afhuren) en het pronken met wat je hebt (gösteriş). Er zijn mensen die (veel) meer dan anderen kunnen geven, weinig kunnen geven of mensen die helemaal niets cadeau kunnen doen; het is asociaal om dit om te roepen.

''A aa, o kadarcık mı vermişler?''
-- De get.

''Damadın amcasından 5 tane 22 ayar burma bilezik!''
-- İyi, al da bir yerlerine tak.

Turken zijn echt way too gösteriş manyağı. Laatste jaren zie je met het rijker worden van de conservatieve klasse met de opkomst van de AKP dat zij daar ook niet gevrijwaard van zijn. Je zou van hen toch anders verwachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 06-09-2013 11:13:11 ]
pi_130876790
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:

Mijn zus vraagt weleens "<naam-van-de-meid-die-ik-date> araniz nasil?". Héél soms heb ik de neiging om daarop - voor de grap - te antwoorden met "Gözün aydin, hala oluyorsun." Of is dat flauw?
_O-
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:10:42 #232
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130876837
Tja, hypocrisie is eigen aan de Turken.

Maar vaak komt het ook door onwetendheid. Ze denken niet na over hun geloof waardoor ze niet tot de conclusie komen dat verkwisting en pronken ook haram is. Ze doen gewoon anderen na, dat is de manier waarop ze hun religie praktiseren, en daardoor gaan de meest voor de hand liggende dingen als 'geen varkensvlees eten' nog wel goed.
pi_130876918
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja. :')

Voor de bruiloft van m'n nichtje had ik via-via een offerte opgevraagd bij Amsterdam Passenger Terminal. Dat kwam zo'n 30% lager uit dan wat er voor Sade 1 is betaald. Toch hebben ze gekozen voor Sade 1, want ze kennen de Passenger Terminal niet terwijl dat imho een veel betere locatie is. :') _O- Maar goed, men had dus geld over. :P
Quanta costa? APT en Sade 1?

sade 1 is best wel pauper bence, apt is dan veel beter of tulp2.
pi_130877054
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:13 schreef xminator het volgende:

[..]

Quanta costa? APT en Sade 1?

sade 1 is best wel pauper bence, apt is dan veel beter of tulp2.
Voor Sade is volgens mij een euro of 15K neergeteld, incl. catering (800 gasten ofzo). :') Zó zonde.
pi_130877186
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Voor Sade is volgens mij een euro of 15K neergeteld, incl. catering (800 gasten ofzo). :') Zó zonde.
Apt circa 10500 incl catering? :o
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:39:59 #236
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130877658
Sowieso in zo'n kale zaal met een skere band trouwen, dat is toch saai?
Ik zou liever buiten ergens willen, zeskamp erbij enzo, modderbad, hindernisbaan, paintball, houten wijnvaten met zo'n kraantje eraan, coke-hoekje, barbecue.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:42:03 #237
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130877720
Bij nader inzien is dat zo'n droog Nederlands iets. :')
pi_130878180
Was deze zomer bij de verloving van m'n oom in Cesme(geen bruiloft maar toch..), dat was gewoon leuk. En dat komt van iemand die zoveel mogelijk bruiloften probeert te vermijden.

Heel idyllisch, buiten, uitzicht op de zee, haar tante die viool speelde en met andere familieleden akoestisch Turkse liederen ten gehore bracht. Gewoon lief en klein.
pi_130878210
Damn ik was de hele verloving vergeten. Dat ooook nog. _O-
pi_130878348
quote:
17s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:57 schreef Ayca het volgende:
Was deze zomer bij de verloving van m'n oom in Cesme(geen bruiloft maar toch..), dat was gewoon leuk. En dat komt van iemand die zoveel mogelijk bruiloften probeert te vermijden.

Heel idyllisch, buiten, uitzicht op de zee, haar tante die viool speelde en met andere familieleden akoestisch Turkse liederen ten gehore bracht. Gewoon lief en klein.
_O_.

Zo hoort het te zijn!
pi_130878356
Best een interessant topic zo!
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Kijk, dit is nou dat hypocriete waar Che_ en ik het afgelopen nacht over hadden; zogenaamd islamitisch geïnspireerd de mannen en vrouwen scheiden, maar aan de andere kant geen drol geven om waardes als het haram zijn van verkwisting (bijvoorbeeld een te dure zaal afhuren) en het pronken met wat je hebt (gösteriş). Er zijn mensen die (veel) meer dan anderen kunnen geven, weinig kunnen geven of mensen die helemaal niets cadeau kunnen doen; het is asociaal om dit om te roepen.

''A aa, o kadarcık mı vermişler?''
-- De get.

''Damadın amcasından 5 tane 22 ayar burma bilezik!''
-- İyi, al da bir yerlerine tak.

Turken zijn echt way too gösteriş manyağı. Laatste jaren zie je met het rijker worden van de conservatieve klasse met de opkomst van de AKP dat zij daar ook niet gevrijwaard van zijn. Je zou van hen toch anders verwachten.
Mannen en vrouwen gescheiden herkenbaar en dan zie je van die vrouwen met hoofddoeken met een flinke plamuurlaag. En de tieners en twintigers lopen half naakt rond met tight kledij. Je ziet eigenlijk ook vaak van die moedertjes half naakt rondlopen.

Oh en ze dragen allemaal minimaal hakken van 15cm. :')

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 12:05:44 ]
pi_130878445
Dima, introduceer jezelf eens. :P.

Ik ken je vooral van KLB, maar weet je specifieke specs niet. Kom maar op. :9.
pi_130878460
Vrouwen met een hoofddoek op die een plamuurlaag hebben. :r.

Gadverdamme, echt.

(Sowieso is een plamuurlaag wat mij betreft een no-go, maar in combinatie met een hoofddoek is het echt zum kotzen.)

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 12:10:42 ]
pi_130878875
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een hoofddoek op die een plamuurlaag hebben. :r.

Gadverdamme, echt.

(Sowieso is een plamuurlaag wat mij betreft een no-go, maar in combinatie met een hoofddoek is het echt zum kotzen.)
Tja, onthoud wel dat een hoofddoek niet altijd een vrijwillige keus is. Die make-up laag en kleding is een soort van compensatie voor de meiden die niet zelf kunnen bepalen of ze een hoofddoek opdoen..
pi_130878958
Waarom zichzelf zo aantrekkelijk mogelijk maken ( in hun ogen dan) en dan jezelf bedekken met een hoofddoek (vaak kleurrijk ook nog) en van die felle jurkjes aandoen?
pi_130879005
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zichzelf zo aantrekkelijk mogelijk maken ( in hun ogen dan) en dan jezelf bedekken met een hoofddoek (vaak kleurrijk ook nog) en van die felle jurkjes aandoen?
Dat zeg ik, die hoofddoek is niet altijd hun eigen keus.

Meiden die wel vrijwillig een hoofddoek dragen en er toch zo bijlopen zijn natuurlijk aandachtshoer nummer 1. Ze willen goede punten scoren in de gemeenschap (kijk, zij draagt hoofddoek, iyi kiz) en de aandacht die een hoofddoekloos meisje draagt.
pi_130879121
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
Dima, introduceer jezelf eens. :P.

Ik ken je vooral van KLB, maar weet je specifieke specs niet. Kom maar op. :9.
~1.70
63,5 kg @ 11% bf

sqt 80
bp 50
dl 80

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 12:37:51 ]
pi_130879173
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Meiden die wel vrijwillig een hoofddoek dragen en er toch zo bijlopen zijn natuurlijk aandachtshoer nummer 1. Ze willen goede punten scoren in de gemeenschap (kijk, zij draagt hoofddoek, iyi kiz) en de aandacht die een hoofddoekloos meisje draagt.
Nou, mijn tante is sinds een aantal jaren een hoofddoek gaan dragen en draagt make-up en heeft altijd wel felgekleurde jurkjes aan nu.

En mijn moeder draagt normaal gesproken nooit make-up maar afgelopen zomer in Turkije hadden we een mevlid van dayi en toen droeg ze opeens wel make-up. :')!
pi_130879178
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

~1.70
63,5 kg @ 11% bf

sqt 80
bp 50
dl 80

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog een Afyon'lu. :D.

Wafur opleiding? Of hou je dat ook voor jezelf? :P.
pi_130879193
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nog een Afyon'lu. :D.

Wafur opleiding? Of hou je dat ook voor jezelf? :P.
Iets met economie, allochtonenopleiding toch. :@
pi_130879195
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:26 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Tja, onthoud wel dat een hoofddoek niet altijd een vrijwillige keus is. Die make-up laag en kleding is een soort van compensatie voor de meiden die niet zelf kunnen bepalen of ze een hoofddoek opdoen..
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Heb je gelijk in, in dat soort onderdrukkende gevallen is er begrip voor te tonen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 12:45:19 #252
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130879309
quote:
13s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

Nou, mijn tante is sinds een aantal jaren een hoofddoek gaan dragen en draagt make-up en heeft altijd wel felgekleurde jurkjes aan nu.

En mijn moeder draagt normaal gesproken nooit make-up maar afgelopen zomer in Turkije hadden we een mevlid van dayi en toen droeg ze opeens wel make-up. :')!
Is dat die tante waar jij vroeger mee mocht spelen?
pi_130879390
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:

[..]

quote:

[..]

Die tante is de vrouw van mijn vaders broer en die heeft altijd al hoofddoek gedragen.

De tante waar ik het net over had is het zusje van mijn vader.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 12:48:40 ]
pi_130879496
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:

Maak 'm!

Maar pak het beter aan. Plaats zo'n zwangerschapfoto van een embryo (geen idee hoe die zwart-witfoto's heten) op je telefoon, vraag of ze de babykamer wil inrichten en neem alvast een aantal babynamen door.
pi_130879608

Wat een wonderbaarlijke beestjes! _O_
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:00:40 #256
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130879687
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is tegenwoordig zowat een bruiloft :N
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:14:50 #257
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130880036
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:

Wat een wonderbaarlijke beestjes! _O_
Zijn bladsnijmieren, komt uit deze documentaire:

Onderstaande documentaire gaat bijna uitsluitend over bladsnijmieren, ook een aanrader, hier kun je zo'n gigantisch nest in werking in een lab zien:

Als je tijd/zin hebt yani. :P
pi_130880149
quote:

[..]

say what
pi_130881590
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:22 schreef xminator het volgende:

[..]

Apt circa 10500 incl catering? :o
Met de juiste contacten... Vriendenprijsje. :9 Vergeet niet dat ze daar flinke inkomsten aan parkeerkosten hebben hè.

quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 12:52 schreef zarGon het volgende:

[..]

Maak 'm!

Maar pak het beter aan. Plaats zo'n zwangerschapfoto van een embryo (geen idee hoe die zwart-witfoto's heten) op je telefoon, vraag of ze de babykamer wil inrichten en neem alvast een aantal babynamen door.
Ik zal dan maar alvast een begrafenis regelen voor degenen die de shock niet overleven. :X

Bedoel je trouwens een echo? :P
pi_130881647
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is toch (grotendeels) voor rekening van de bruid? 8-)
pi_130881790
quote:
11s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Dat is toch (grotendeels) voor rekening van de bruid? 8-)
Ligt aan de memleket. :P
pi_130882006
quote:
14s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:

[..]

Ligt aan de memleket. :P
Hahaha :')
pi_130882123
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:16 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Hahaha :')
Zijn jou ouders/familie haci? Shit bro, mijn familie is conservatief as fuck (plus ook Konyali) maar genoeg persoonlijke vrijheid en geen 'baski' en ze denken ook nog eens logisch na. Zelfs de ouderen zeggen dat sommige dingen onnodig zijn (bruiloft gedoe).

Bruiloft = tanidik en dan mannen/vrouwen apart? Maar wel samen dansen? Fuck logic :P
pi_130882393
lan, bi yattim kalktim zijn jullie weer 3612381293012937192830 posts verder.. :')
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130882402
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:

Ik zal dan maar alvast een begrafenis regelen voor degenen die de shock niet overleven. :X

Bedoel je trouwens een echo? :P
Ja, vandattum, een echo. Ik ben vandaag vergeetachtig merk ik, net ook tweemaal hard op zoek geweest naar een woord.

Wanneer je ze terugpest houden ze (sneller) op trouwens.
pi_130882606
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:19 schreef expans het volgende:

[..]

Zijn jou ouders/familie haci?
Ja.

quote:
Bruiloft = tanidik en dan mannen/vrouwen apart? Maar wel samen dansen? Fuck logic :P
Met mannen/vrouwen apart bedoel ik dat je nagenoeg geen mannen en vrouwen aan dezelfde tafel zal zien zitten. Vaak zie je gewoon dat aan de ene kant van de zaal de mannen zitten, en aan de andere kant de vrouwen.

Wat betreft het dansen: mannen en vrouwen dansen alleen samen wanneer het partners zijn (getrouwd, sözlü, verloofd whatever).
pi_130882650
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

Met mannen/vrouwen apart bedoel ik dat je nagenoeg geen mannen en vrouwen aan dezelfde tafel zal zien zitten. Vaak zie je gewoon dat aan de ene kant van de zaal de mannen zitten, en aan de andere kant de vrouwen.
Wat een bullshit :r
Dit haat ik dus zo erg, aq schaam je je voor je vrouwtje of familie oid..? -_-
quote:
Wat betreft het dansen: mannen en vrouwen dansen alleen samen wanneer het partners zijn (getrouwd, sözlü, verloofd whatever).
Dat lijkt me ook wel logisch, toch? ;)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_130882657
Sylvesterrr, ik heb dezelfde soort familie lijkt wel. :o
pi_130882706
De mannen hier staan overigens altijd bij de bar, of zitten aan een tafel in de buurt van de bar. En de vrouwtjes zitten overal verspreid, bijna geen man te bekennen.
pi_130882769
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Ja.

[..]

Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.

Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
pi_130883040

Kijk onze sultan bewonderd worden door gavuriçe. _O_.
pi_130883172
:')
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:07:05 #273
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_130883664
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.

Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelen :D. Halay sws gemixt.

Paar tafels voor verdwaalde jongeren hier en daar :+ (ga ik meestal ook zitten)
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:18:46 #274
246313 Che_
Ape never kill Ape
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:55:42 #275
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130885160
quote:
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.

#conspiracy#anti-VS#murica
pi_130885346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen.
Zijn ze bang?
pi_130885663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.

#conspiracy#anti-VS#murica
Aan de ene kant kun je pas echt zaken doen als je een stabiele omgeving hebt en goede relaties onderhoudt met je buren (zie Nederland), aan de andere kant kan Turkije zijn invloed sneller uitbreiden wanneer de omgeving zwakker is. Al brengt dat laatste een mogelijke onstabiliteit met zich mee... en van een arme kip (Syrië/Irak) kun je minder plukken dan van een vette kip (Duistland).

Turken goede zaken in het Noorden van Irak, dus als je het slim speelt kun je er sterker van worden. Maar dan moet je wel besluitvaardig zijn en dat mis ik toch wel in het geval van Syrië. Veel woorden, weinig daden.

Wat ik bij Gezi tof vond was trouwens dat de leger geen ingreep deed. Dat liet toch wel zien dat er positieve veranderingen zijn in Turkije. (Even daargelaten of Erdo een good guy of bad guy is, ik ben blij dat er geen Egyptische toestanden zijn ontstaan.)
pi_130885799
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat een bullshit :r
Dit haat ik dus zo erg, aq schaam je je voor je vrouwtje of familie oid..? -_-
Dat is helaas ook het geval bij m'n familie thuis. Als het wat druk is, dan gaan de vrouwen richting de eetkamer en blijven de mannen in de woonkamer. :')

quote:
Dat lijkt me ook wel logisch, toch? ;)
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Sylvesterrr, ik heb dezelfde soort familie lijkt wel. :o
Zou het?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
De mannen hier staan overigens altijd bij de bar, of zitten aan een tafel in de buurt van de bar. En de vrouwtjes zitten overal verspreid, bijna geen man te bekennen.
Bar? Bij een Konyali bruiloft vind je doorgaans geen bar hoor. _O- Mannen staan ook vaak buiten wanneer de zaal te klein blijkt te zijn. :') In zo'n geval ben ik dan ook direct weg. *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Dat is bij ons onvoorstelbaar...

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelen :D. Halay sws gemixt.

Paar tafels voor verdwaalde jongeren hier en daar :+ (ga ik meestal ook zitten)
Halay is bij ons "gemixt": de ene kant vrouwen en aan de andere kant mannen met in het midden een stelletje opdat een vrouw/man geen "vreemde" man/vrouw hoeft aan te raken.

:')
pi_130887781
Vanavond tegen Andorra! *O*.

Keihard hopen dat Roemenië en Hongarije gelijkspelen.
pi_130888001
Hup Andorra!
pi_130889077
Ayca stond je te wachten op de bus @ nijenborgh? :D
pi_130889812
Wanneer?
pi_130889908
Iets voor vijven geloof ik, dat was jij dus hehe. What happened?
pi_130889952
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk onze sultan bewonderd worden door gavuriçe. _O_.
Zij kijkt gewoon naar zijn snor en vraagt zich of dat nou zou kriebelen..
pi_130890036
Iets voor 5? Was er in de middag rond 1, denk niet dat ik het was dan :P
pi_130890091
Ha ozaman was het iemand anders
pi_130890227
Hoezo zijn de bussen altijd te laat trouwens :')

Zo on-Nederlands.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 18:27:00 ]
pi_130890366
's ochtends komen ze om de 6 minuten ongeveer, dus dan valt het wel mee vind ik. De overige bussen komen meestal wel op tijd. Waar woon je ongeveer?
pi_130890447
Hm ik ben 10 minuten te vroeg als hij optijd zou komen en anders 10 minuten te laat. Vanochtend was ik er een half uur eerder voor de zekerheid :')

Korrewegbuurt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 18:33:58 ]
pi_130890521
Oh jij gaat met de 11 dan? Die is minder vol dan de 15 maar rijdt ook minder geloof ik.

Nam zelf altijd de extra bus 15 omstreeks 08.40 en was dan altijd optijd en gewoon genoeg zitplaats :7
pi_130890625
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.

Waar ongeveer woon jij dan
pi_130890641
Ayça studeert niet meer in Rotterdam maar in Groningen? Heb ik wat gemist?
pi_130890693
Klopt :')

Mja, bsa net niet gehaald.
pi_130890726
Mja, succes met je nieuwe studie dan. Wat doe je nu?
pi_130890820
Thanks. Economics&Business Economics.

Zit al de hele week een paar uur per dag in de ub, dus, moet wel goedgekomen :7
pi_130890847
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Ayca het volgende:
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.

Waar ongeveer woon jij dan
Hmmh, ja dan ben je lang bezig. Koop gewoon een fiets van een junk voor 5 eypo. Genoeg aanbod daaro hehehe.

Ben inmiddels klaar met de master en begin nu met de postmaster. Wel in Groningen, maar begin met werken dus woon niet meer in Groningen ( :'( ).

Vrijdag heen en weer naar Groningen rijden, mja baas betaalt dus maakt niet uit :p. Woonde btw vlakbij de aweg (mediamarkt).

Hroningen _O_
pi_130891333
Ja heb al een fiets, band moet alleen geplakt worden.

Ah oké, gefeliciteerd! Met de auto is iig chiller dan ov.. vrijdags kan je me vast wel een lift geven O-) :')

Mweh, wil eigenlijk ook wel iets meer in het centrum. Vanuit hier maar rustig verderzoeken.
pi_130893007
Thanks!

Als je dat wil is het geen probleem voor mij. Ik zet je dan wel af bij station sloterdijk, want zal denk niet via de afsluitdijk gaan.
pi_130893137
:)
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_130895246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:46 schreef turksekaas het volgende:
:)
Ben jij dat in je avatar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')