Ik laat mijn moeder altijd kisir maken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is makkelijker dan lahmacun maar daar heb je wel een recept van.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik laat mijn moeder altijd kisir maken.
Ja, maar dat zei ik eerder ook. Ik denk dat ik ook wel een beetje als jou was geweest als ik uit zo'n familie zou komen (no offence).quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:24 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Begrijp je nu hoe ik aan dat 'beeld' van Turken kom?
Genoeg recepten op internet en je hebt je moeder nog. Vanavond 'Project Kısır', jatog. Vergeet de foto's niet, kunnen wij meekwijlen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:21 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe je kisir maakt.
Jaa maar andere Turkse recepten smaken nooit zoals mijn moeder het maakt. Mijn moeder is de beste.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Genoeg recepten op internet en je hebt je moeder nog. Vanavond 'Project Kısır', jatog. Vergeet de foto's niet, kunnen wij meekwijlen.
Die scheiding heb ik niet meegemaakt, dat gebeurt volgens mij echt alleen in de (extreem?-)conservatieve kringen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb helaas meerdere Turkse bruiloften bijgewoond.De veel te harde muziek (waardoor het geluid vervormt en je dus niet merkt dat de mensen eigenlijk vals zingen) vind ik niks, evenals de veel te duidelijke scheiding tussen mannen en vrouwen.
De taki merasimi is nog erger. De eerste keer dat ik als volwassene naar een bruiloft ging kwam ik - nadat ik wat had gegeven - erachter dat de naam en het bedrag (of whatever) wordt omgeroepen. Sindsdien heb ik altijd gesloten enveloppen afgegeven.Niet omdat ik gierig ben (volgens mij ben ik erg gul, vooral voor mensen om wie ik geef), maar omdat het de rest van de mensen niets aangaat.
Bij de bruiloft van m'n nichtje (afgelopen mei) ging ik een stapje verder: voordat ik mijn cadeautje gaf zei ik tegen de omroeper "anons yok".Echt iedereen die dat hoorde keek mij verbaasd aan. Achteraf vroeg mijn familie mij nog of ik iets had gegeven, want mijn naam werd niet omgeroepen.
![]()
Jouw moeder heeft dan ook tig jaren ervaring. Hoe eerder je begint, hoe eerder je je moeder kan evenaren.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jaa maar andere Turkse recepten smaken nooit zoals mijn moeder het maakt. Mijn moeder is de beste.
Gewoon een handvol ongezouten amandelen voldoen. DENK AAN JE TOEKOMST.quote:Vanavond werk ik maar misschien morgen.Oh lunch op werk is dus eigenlijk avondeten haha.
Ja, of walnoten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ja, daarom wacht ik ook op haar ipv dat ik recepten ga googlen.
Handvol ongezouten amandelen.)))))))))))
Laat ik het zo zeggen, ik durf in het bijzijn van m'n familie vrouwelijk bezoek (bijv. de dochter van de buren) nooit een hand te geven. Dat levert ook veel awkward situaties op.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:28 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die scheiding heb ik niet meegemaakt, dat gebeurt volgens mij echt alleen in de (extreem?-)conservatieve kringen.
lolquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik durf in het bijzijn van m'n familie vrouwelijk bezoek (bijv. de dochter van de buren) nooit een hand te geven. Dat levert ook veel awkward situaties op.
Daaamn, het wordt me steeds duidelijker dat ik gewoon de verkeerde familie heb.![]()
Dit is wel extreem, wist niet dat dit bij Turken voorkwam.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik durf in het bijzijn van m'n familie vrouwelijk bezoek (bijv. de dochter van de buren) nooit een hand te geven. Dat levert ook veel awkward situaties op.
Daaamn, het wordt me steeds duidelijker dat ik gewoon de verkeerde familie heb.![]()
Als avondeten is het natuurlijk niet zo'n doordacht plan, maar regelmatig eten van die krengen is wel gezond.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:33 schreef Bortecinem het volgende:
Das echt niet gezond en zorgt geheid voor vreetbuien later.
Konya is nogal conservatief.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is wel extreem, wist niet dat dit bij Turken voorkwam.
Konyali <> Turkquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:35 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dit is wel extreem, wist niet dat dit bij Turken voorkwam.
Niet eens zo oostelijk gelegen. Daardoor zou ik juist denken dat het wel meevalt. Ik weet echt te weinig over het Turkse binnenland.quote:
Echt waar?quote:
In Ankara kan een vrouw - over het algemeen - nog met een kort rokje rondlopen. Dat kan diezelfde vrouw maar beter niet in Konya proberen...quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Niet eens zo oostelijk gelegen. Daardoor zou ik juist denken dat het wel meevalt. Ik weet echt te weinig over het Turkse binnenland.
Vertel nu dan.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Echt waar?
Ik heb nog wel een leuk verhaal voor op een volgende meet. Begin dit jaar viel een schoonzus van me bijna flauw vanwege een actie van mij.
Je weet toch dat iedereen sowieso komt om dicht bij jou te kunnen zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, want dan heeft het geen zin meer om naar de meet te komen.
Hahahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 10:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Je weet toch dat iedereen sowieso komt om dicht bij jou te kunnen zijn.
Typisch Turkengedrag dit, mensen buitensluiten. Zie je wel dat je een echte Turk bent?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:47 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hahaha
Je hebt twee weken geleden ook al een mooi verhaal gemist.
Kijk, dit is nou dat hypocriete waar Che_ en ik het afgelopen nacht over hadden; zogenaamd islamitisch geïnspireerd de mannen en vrouwen scheiden, maar aan de andere kant geen drol geven om waardes als het haram zijn van verkwisting (bijvoorbeeld een te dure zaal afhuren) en het pronken met wat je hebt (gösteriş). Er zijn mensen die (veel) meer dan anderen kunnen geven, weinig kunnen geven of mensen die helemaal niets cadeau kunnen doen; het is asociaal om dit om te roepen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb helaas meerdere Turkse bruiloften bijgewoond.De veel te harde muziek (waardoor het geluid vervormt en je dus niet merkt dat de mensen eigenlijk vals zingen) vind ik niks, evenals de veel te duidelijke scheiding tussen mannen en vrouwen.
De taki merasimi is nog erger. De eerste keer dat ik als volwassene naar een bruiloft ging kwam ik - nadat ik wat had gegeven - erachter dat de naam en het bedrag (of whatever) wordt omgeroepen. Sindsdien heb ik altijd gesloten enveloppen afgegeven.Niet omdat ik gierig ben (volgens mij ben ik erg gul, vooral voor mensen om wie ik geef), maar omdat het de rest van de mensen niets aangaat.
Bij de bruiloft van m'n nichtje (afgelopen mei) ging ik een stapje verder: voordat ik mijn cadeautje gaf zei ik tegen de omroeper "anons yok".Echt iedereen die dat hoorde keek mij verbaasd aan. Achteraf vroeg mijn familie mij nog of ik iets had gegeven, want mijn naam werd niet omgeroepen.
![]()
quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn familie is echt niets gewend.
Mijn zus vraagt weleens "<naam-van-de-meid-die-ik-date> araniz nasil?". Héél soms heb ik de neiging om daarop - voor de grap - te antwoorden met "Gözün aydin, hala oluyorsun." Of is dat flauw?
Quanta costa? APT en Sade 1?quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
Voor de bruiloft van m'n nichtje had ik via-via een offerte opgevraagd bij Amsterdam Passenger Terminal. Dat kwam zo'n 30% lager uit dan wat er voor Sade 1 is betaald. Toch hebben ze gekozen voor Sade 1, want ze kennen de Passenger Terminal niet terwijl dat imho een veel betere locatie is.![]()
Maar goed, men had dus geld over.
Voor Sade is volgens mij een euro of 15K neergeteld, incl. catering (800 gasten ofzo).quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:13 schreef xminator het volgende:
[..]
Quanta costa? APT en Sade 1?
sade 1 is best wel pauper bence, apt is dan veel beter of tulp2.
Apt circa 10500 incl catering?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Voor Sade is volgens mij een euro of 15K neergeteld, incl. catering (800 gasten ofzo).Zó zonde.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:57 schreef Ayca het volgende:
Was deze zomer bij de verloving van m'n oom in Cesme(geen bruiloft maar toch..), dat was gewoon leuk. En dat komt van iemand die zoveel mogelijk bruiloften probeert te vermijden.
Heel idyllisch, buiten, uitzicht op de zee, haar tante die viool speelde en met andere familieleden akoestisch Turkse liederen ten gehore bracht. Gewoon lief en klein.
Mannen en vrouwen gescheiden herkenbaar en dan zie je van die vrouwen met hoofddoeken met een flinke plamuurlaag. En de tieners en twintigers lopen half naakt rond met tight kledij. Je ziet eigenlijk ook vaak van die moedertjes half naakt rondlopen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Kijk, dit is nou dat hypocriete waar Che_ en ik het afgelopen nacht over hadden; zogenaamd islamitisch geïnspireerd de mannen en vrouwen scheiden, maar aan de andere kant geen drol geven om waardes als het haram zijn van verkwisting (bijvoorbeeld een te dure zaal afhuren) en het pronken met wat je hebt (gösteriş). Er zijn mensen die (veel) meer dan anderen kunnen geven, weinig kunnen geven of mensen die helemaal niets cadeau kunnen doen; het is asociaal om dit om te roepen.
''A aa, o kadarcık mı vermişler?''
-- De get.
''Damadın amcasından 5 tane 22 ayar burma bilezik!''
-- İyi, al da bir yerlerine tak.
Turken zijn echt way too gösteriş manyağı. Laatste jaren zie je met het rijker worden van de conservatieve klasse met de opkomst van de AKP dat zij daar ook niet gevrijwaard van zijn. Je zou van hen toch anders verwachten.
Tja, onthoud wel dat een hoofddoek niet altijd een vrijwillige keus is. Die make-up laag en kleding is een soort van compensatie voor de meiden die niet zelf kunnen bepalen of ze een hoofddoek opdoen..quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:09 schreef zarGon het volgende:
Vrouwen met een hoofddoek op die een plamuurlaag hebben..
Gadverdamme, echt.
(Sowieso is een plamuurlaag wat mij betreft een no-go, maar in combinatie met een hoofddoek is het echt zum kotzen.)
Dat zeg ik, die hoofddoek is niet altijd hun eigen keus.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:30 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom zichzelf zo aantrekkelijk mogelijk maken ( in hun ogen dan) en dan jezelf bedekken met een hoofddoek (vaak kleurrijk ook nog) en van die felle jurkjes aandoen?
~1.70quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:08 schreef zarGon het volgende:
Dima, introduceer jezelf eens..
Ik ken je vooral van KLB, maar weet je specifieke specs niet. Kom maar op..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 12:37:51 ]
Nou, mijn tante is sinds een aantal jaren een hoofddoek gaan dragen en draagt make-up en heeft altijd wel felgekleurde jurkjes aan nu.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die hoofddoek is niet altijd hun eigen keus.
Meiden die wel vrijwillig een hoofddoek dragen en er toch zo bijlopen zijn natuurlijk aandachtshoer nummer 1. Ze willen goede punten scoren in de gemeenschap (kijk, zij draagt hoofddoek, iyi kiz) en de aandacht die een hoofddoekloos meisje draagt.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:37 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
~1.70
63,5 kg @ 11% bf
sqt 80
bp 50
dl 80Nog een Afyon'lu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wafur opleiding? Of hou je dat ook voor jezelf?.
Iets met economie, allochtonenopleiding toch.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nog een Afyon'lu..
Wafur opleiding? Of hou je dat ook voor jezelf?.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, onthoud wel dat een hoofddoek niet altijd een vrijwillige keus is. Die make-up laag en kleding is een soort van compensatie voor de meiden die niet zelf kunnen bepalen of ze een hoofddoek opdoen..
Heb je gelijk in, in dat soort onderdrukkende gevallen is er begrip voor te tonen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zeg ik, die hoofddoek is niet altijd hun eigen keus.
Is dat die tante waar jij vroeger mee mocht spelen?quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou, mijn tante is sinds een aantal jaren een hoofddoek gaan dragen en draagt make-up en heeft altijd wel felgekleurde jurkjes aan nu.
En mijn moeder draagt normaal gesproken nooit make-up maar afgelopen zomer in Turkije hadden we een mevlid van dayi en toen droeg ze opeens wel make-up.!
quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Is dat die tante waar jij vroeger mee mocht spelen?
Die tante is de vrouw van mijn vaders broer en die heeft altijd al hoofddoek gedragen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Maak 'm!quote:Op vrijdag 6 september 2013 10:54 schreef sylvesterrr het volgende:
Mijn familie is echt niets gewend.
Mijn zus vraagt weleens "<naam-van-de-meid-die-ik-date> araniz nasil?". Héél soms heb ik de neiging om daarop - voor de grap - te antwoorden met "Gözün aydin, hala oluyorsun." Of is dat flauw?
Dat is tegenwoordig zowat een bruiloftquote:Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ik was de hele verloving vergeten. Dat ooook nog.
Zijn bladsnijmieren, komt uit deze documentaire:quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat een wonderbaarlijke beestjes!
say whatquote:Op vrijdag 6 september 2013 12:45 schreef Levolution het volgende:
[..]
Met de juiste contacten... Vriendenprijsje.quote:
Ik zal dan maar alvast een begrafenis regelen voor degenen die de shock niet overleven.quote:Op vrijdag 6 september 2013 12:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Maak 'm!
Maar pak het beter aan. Plaats zo'n zwangerschapfoto van een embryo (geen idee hoe die zwart-witfoto's heten) op je telefoon, vraag of ze de babykamer wil inrichten en neem alvast een aantal babynamen door.
Dat is toch (grotendeels) voor rekening van de bruid?quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:58 schreef Bortecinem het volgende:
Damn ik was de hele verloving vergeten. Dat ooook nog.
Ligt aan de memleket.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:07 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dat is toch (grotendeels) voor rekening van de bruid?
Hahahaquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:10 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ligt aan de memleket.
Zijn jou ouders/familie haci? Shit bro, mijn familie is conservatief as fuck (plus ook Konyali) maar genoeg persoonlijke vrijheid en geen 'baski' en ze denken ook nog eens logisch na. Zelfs de ouderen zeggen dat sommige dingen onnodig zijn (bruiloft gedoe).quote:
Ja, vandattum, een echo. Ik ben vandaag vergeetachtig merk ik, net ook tweemaal hard op zoek geweest naar een woord.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik zal dan maar alvast een begrafenis regelen voor degenen die de shock niet overleven.
Bedoel je trouwens een echo?
Ja.quote:
Met mannen/vrouwen apart bedoel ik dat je nagenoeg geen mannen en vrouwen aan dezelfde tafel zal zien zitten. Vaak zie je gewoon dat aan de ene kant van de zaal de mannen zitten, en aan de andere kant de vrouwen.quote:Bruiloft = tanidik en dan mannen/vrouwen apart? Maar wel samen dansen? Fuck logic
Wat een bullshitquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
Met mannen/vrouwen apart bedoel ik dat je nagenoeg geen mannen en vrouwen aan dezelfde tafel zal zien zitten. Vaak zie je gewoon dat aan de ene kant van de zaal de mannen zitten, en aan de andere kant de vrouwen.
Dat lijkt me ook wel logisch, toch?quote:Wat betreft het dansen: mannen en vrouwen dansen alleen samen wanneer het partners zijn (getrouwd, sözlü, verloofd whatever).
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:33 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Met mannen/vrouwen apart bedoel ik dat je nagenoeg geen mannen en vrouwen aan dezelfde tafel zal zien zitten. Vaak zie je gewoon dat aan de ene kant van de zaal de mannen zitten, en aan de andere kant de vrouwen.
Wat betreft het dansen: mannen en vrouwen dansen alleen samen wanneer het partners zijn (getrouwd, sözlü, verloofd whatever).
Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelenquote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.
Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:18 schreef Che_ het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)oost-turkije-af.html
Zijn ze bang?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen.
Aan de ene kant kun je pas echt zaken doen als je een stabiele omgeving hebt en goede relaties onderhoudt met je buren (zie Nederland), aan de andere kant kan Turkije zijn invloed sneller uitbreiden wanneer de omgeving zwakker is. Al brengt dat laatste een mogelijke onstabiliteit met zich mee... en van een arme kip (Syrië/Irak) kun je minder plukken dan van een vette kip (Duistland).quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.
#conspiracy#anti-VS#murica
Dat is helaas ook het geval bij m'n familie thuis. Als het wat druk is, dan gaan de vrouwen richting de eetkamer en blijven de mannen in de woonkamer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dit haat ik dus zo erg, aq schaam je je voor je vrouwtje of familie oid..? -_-
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is?quote:Dat lijkt me ook wel logisch, toch?![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Sylvesterrr, ik heb dezelfde soort familie lijkt wel.
Bar? Bij een Konyali bruiloft vind je doorgaans geen bar hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
De mannen hier staan overigens altijd bij de bar, of zitten aan een tafel in de buurt van de bar. En de vrouwtjes zitten overal verspreid, bijna geen man te bekennen.
Dat is bij ons onvoorstelbaar...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.
Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
Halay is bij ons "gemixt": de ene kant vrouwen en aan de andere kant mannen met in het midden een stelletje opdat een vrouw/man geen "vreemde" man/vrouw hoeft aan te raken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelen. Halay sws gemixt.
Paar tafels voor verdwaalde jongeren hier en daar(ga ik meestal ook zitten)
Zij kijkt gewoon naar zijn snor en vraagt zich of dat nou zou kriebelen..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk onze sultan bewonderd worden door gavuriçe..
Hmmh, ja dan ben je lang bezig. Koop gewoon een fiets van een junk voor 5 eypo. Genoeg aanbod daaro hehehe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Ayca het volgende:
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.
Waar ongeveer woon jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |