abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130885346
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen.
Zijn ze bang?
pi_130885663
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:

[..]

Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.

#conspiracy#anti-VS#murica
Aan de ene kant kun je pas echt zaken doen als je een stabiele omgeving hebt en goede relaties onderhoudt met je buren (zie Nederland), aan de andere kant kan Turkije zijn invloed sneller uitbreiden wanneer de omgeving zwakker is. Al brengt dat laatste een mogelijke onstabiliteit met zich mee... en van een arme kip (Syrië/Irak) kun je minder plukken dan van een vette kip (Duistland).

Turken goede zaken in het Noorden van Irak, dus als je het slim speelt kun je er sterker van worden. Maar dan moet je wel besluitvaardig zijn en dat mis ik toch wel in het geval van Syrië. Veel woorden, weinig daden.

Wat ik bij Gezi tof vond was trouwens dat de leger geen ingreep deed. Dat liet toch wel zien dat er positieve veranderingen zijn in Turkije. (Even daargelaten of Erdo een good guy of bad guy is, ik ben blij dat er geen Egyptische toestanden zijn ontstaan.)
pi_130885799
quote:
2s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Wat een bullshit :r
Dit haat ik dus zo erg, aq schaam je je voor je vrouwtje of familie oid..? -_-
Dat is helaas ook het geval bij m'n familie thuis. Als het wat druk is, dan gaan de vrouwen richting de eetkamer en blijven de mannen in de woonkamer. :')

quote:
Dat lijkt me ook wel logisch, toch? ;)
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is? :o

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Sylvesterrr, ik heb dezelfde soort familie lijkt wel. :o
Zou het?

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
De mannen hier staan overigens altijd bij de bar, of zitten aan een tafel in de buurt van de bar. En de vrouwtjes zitten overal verspreid, bijna geen man te bekennen.
Bar? Bij een Konyali bruiloft vind je doorgaans geen bar hoor. _O- Mannen staan ook vaak buiten wanneer de zaal te klein blijkt te zijn. :') In zo'n geval ben ik dan ook direct weg. *)

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.

Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
Dat is bij ons onvoorstelbaar...

quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:

[..]

Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelen :D. Halay sws gemixt.

Paar tafels voor verdwaalde jongeren hier en daar :+ (ga ik meestal ook zitten)
Halay is bij ons "gemixt": de ene kant vrouwen en aan de andere kant mannen met in het midden een stelletje opdat een vrouw/man geen "vreemde" man/vrouw hoeft aan te raken.

:')
pi_130887781
Vanavond tegen Andorra! *O*.

Keihard hopen dat Roemenië en Hongarije gelijkspelen.
pi_130888001
Hup Andorra!
pi_130889077
Ayca stond je te wachten op de bus @ nijenborgh? :D
pi_130889812
Wanneer?
pi_130889908
Iets voor vijven geloof ik, dat was jij dus hehe. What happened?
pi_130889952
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk onze sultan bewonderd worden door gavuriçe. _O_.
Zij kijkt gewoon naar zijn snor en vraagt zich of dat nou zou kriebelen..
pi_130890036
Iets voor 5? Was er in de middag rond 1, denk niet dat ik het was dan :P
pi_130890091
Ha ozaman was het iemand anders
pi_130890227
Hoezo zijn de bussen altijd te laat trouwens :')

Zo on-Nederlands.

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 18:27:00 ]
pi_130890366
's ochtends komen ze om de 6 minuten ongeveer, dus dan valt het wel mee vind ik. De overige bussen komen meestal wel op tijd. Waar woon je ongeveer?
pi_130890447
Hm ik ben 10 minuten te vroeg als hij optijd zou komen en anders 10 minuten te laat. Vanochtend was ik er een half uur eerder voor de zekerheid :')

Korrewegbuurt

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2013 18:33:58 ]
pi_130890521
Oh jij gaat met de 11 dan? Die is minder vol dan de 15 maar rijdt ook minder geloof ik.

Nam zelf altijd de extra bus 15 omstreeks 08.40 en was dan altijd optijd en gewoon genoeg zitplaats :7
pi_130890625
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.

Waar ongeveer woon jij dan
pi_130890641
Ayça studeert niet meer in Rotterdam maar in Groningen? Heb ik wat gemist?
pi_130890693
Klopt :')

Mja, bsa net niet gehaald.
pi_130890726
Mja, succes met je nieuwe studie dan. Wat doe je nu?
pi_130890820
Thanks. Economics&Business Economics.

Zit al de hele week een paar uur per dag in de ub, dus, moet wel goedgekomen :7
pi_130890847
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Ayca het volgende:
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.

Waar ongeveer woon jij dan
Hmmh, ja dan ben je lang bezig. Koop gewoon een fiets van een junk voor 5 eypo. Genoeg aanbod daaro hehehe.

Ben inmiddels klaar met de master en begin nu met de postmaster. Wel in Groningen, maar begin met werken dus woon niet meer in Groningen ( :'( ).

Vrijdag heen en weer naar Groningen rijden, mja baas betaalt dus maakt niet uit :p. Woonde btw vlakbij de aweg (mediamarkt).

Hroningen _O_
pi_130891333
Ja heb al een fiets, band moet alleen geplakt worden.

Ah oké, gefeliciteerd! Met de auto is iig chiller dan ov.. vrijdags kan je me vast wel een lift geven O-) :')

Mweh, wil eigenlijk ook wel iets meer in het centrum. Vanuit hier maar rustig verderzoeken.
pi_130893007
Thanks!

Als je dat wil is het geen probleem voor mij. Ik zet je dan wel af bij station sloterdijk, want zal denk niet via de afsluitdijk gaan.
pi_130893137
:)
Nefret etmeye bile usendigim insanlar var.
pi_130895246
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 19:46 schreef turksekaas het volgende:
:)
Ben jij dat in je avatar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')