Zijn ze bang?quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen.
Aan de ene kant kun je pas echt zaken doen als je een stabiele omgeving hebt en goede relaties onderhoudt met je buren (zie Nederland), aan de andere kant kan Turkije zijn invloed sneller uitbreiden wanneer de omgeving zwakker is. Al brengt dat laatste een mogelijke onstabiliteit met zich mee... en van een arme kip (Syrië/Irak) kun je minder plukken dan van een vette kip (Duistland).quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:55 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sowieso alles wat Amerika doet is om Turkije te laten vallen. Al die westerse landen die de ruzie tussen Koerden en Turken, gezipark, en nu het vallen van Assad steunen, willen gewoon onstabiliteit in Turkije brengen. Als Turkije niet zo'n kontenlikker van Amerika was geweest zouden ze beter af zijn.
#conspiracy#anti-VS#murica
Dat is helaas ook het geval bij m'n familie thuis. Als het wat druk is, dan gaan de vrouwen richting de eetkamer en blijven de mannen in de woonkamer.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:34 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat een bullshit![]()
Dit haat ik dus zo erg, aq schaam je je voor je vrouwtje of familie oid..? -_-
Hoezo? Mag ik niet dansen met jouw vriendin als zij een goede vriendin van me is?quote:Dat lijkt me ook wel logisch, toch?![]()
Zou het?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:35 schreef Dimachaerus het volgende:
Sylvesterrr, ik heb dezelfde soort familie lijkt wel.
Bar? Bij een Konyali bruiloft vind je doorgaans geen bar hoor.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:36 schreef Dimachaerus het volgende:
De mannen hier staan overigens altijd bij de bar, of zitten aan een tafel in de buurt van de bar. En de vrouwtjes zitten overal verspreid, bijna geen man te bekennen.
Dat is bij ons onvoorstelbaar...quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:38 schreef expans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Weird as fuck. Bij 'ons' zit iedereen gewoon met z'n familie aan een tafel, waarbij close familie/kennissen allemaal bij elkaar (dus gewoon gemixt) zitten. En dan gewoon paar ''aparte'' tafels ergens in de hoek voor vrienden zonder familie/vrouw. Bar is bijna altijd gesloten want ja Turken kunnen niet drinken.
Maar op een gegeven moment gaan de mannen ook wel bij elkaar zitten maar das meer voor sohbet enzo denk ik. Zie je iedereen van onze koy aan één tafel en dan de vrouwen er pal naast.
Halay is bij ons "gemixt": de ene kant vrouwen en aan de andere kant mannen met in het midden een stelletje opdat een vrouw/man geen "vreemde" man/vrouw hoeft aan te raken.quote:Op vrijdag 6 september 2013 15:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Same. Close families beetje bij elkaar, na een tijdje mannen onder elkaar lachen en vrouwen gezellig kletsen en roddelen. Halay sws gemixt.
Paar tafels voor verdwaalde jongeren hier en daar(ga ik meestal ook zitten)
Zij kijkt gewoon naar zijn snor en vraagt zich of dat nou zou kriebelen..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:47 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk onze sultan bewonderd worden door gavuriçe..
Hmmh, ja dan ben je lang bezig. Koop gewoon een fiets van een junk voor 5 eypo. Genoeg aanbod daaro hehehe.quote:Op vrijdag 6 september 2013 18:36 schreef Ayca het volgende:
Eh ik ga eest naar noord met 2 of 8, daarna welke er het snelst is.
Waar ongeveer woon jij dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |