abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130863152

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur even een PM/DM naar Lady Oracle als je je hebt aangemeld :)

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2013 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Juli-squat challenge
Facebook groep

SPOILER: Why we run

[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 06-09-2013 15:01:50 ]
pi_130863383
Morgen intervaltraininkje, denk van 5 á 6K totaal, met intervallen die ik nog moet bedenken, en dan zondag de 10K, ben benieuwd :)

[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 05-09-2013 21:54:00 ]
Ja doei.
pi_130863720
800 meters in het bos gedaan. Die langere intervallen heb ik wel gemist! Het was lekker vliegen, maar wel warm.
pi_130864007
Geregeld zijn er van die trainingen die voor geen meter gaan. Dan kom ik hier mijn ongenoegen spuien, waardoor ik een imago heb opgebouwd van beroepszeikerd.

Héél soms zit er echter een training bij dat alles lukt. Geen pijntjes, geen stijfheid, geen ademnood, geen dreigende spuitpoep, níets van dat alles.

Vanavond was zo'n training. Het was even na zonsondergang. Het was nog erg warm. Maar man man man (of voor de dames op dit forum: vrouw vrouw vrouw), wat ging dit makkelijk. 15x200 met een snelheid van tussen 4:15 en 4:30. Kostte nauwelijks moeite. Zit ik ineens in een ander lichaam of zo?!

SPOILER
Ik wou dat het altijd zo ging. Dan was hardlopen nóg leuker geweest.

Zondag ga ik mee doen aan de HM van Oostland. Ik ga 'm in estafettevorm lopen, een vriend van mij loopt het tweede deel. Dit is een officieel onderdeel en het parkoers is gedeeltelijk bekend bij mij van trainingen, dat is wel leuk! Zin in!
  donderdag 5 september 2013 @ 22:06:52 #5
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130864537
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaat :P want dan weet ik dat ik tóch gegaan ben :P
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Moderator donderdag 5 september 2013 @ 22:14:32 #6
155227 crew  Guppy
dus
pi_130864957
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaat :P want dan weet ik dat ik tóch gegaan ben :P
Ik vind t ruk als het kut gaat, maar trek me dan op aan het feit dat ik toch maar geweest ben :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_130865289
quote:
10s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
pi_130865426
Ach al gaat het ruk, ik loop er dan toch, kan ik net zo goed doorgaan.
Het kan niet altijd soepel en makkelijk gaan denk ik dan maar
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:22:33 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130865427
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:

[..]

Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
Ik heb nooit tig keer achter elkaar een kutloopje. Elk ongemakje heeft wel een reden. Meestal zitten mijn schoenen niet lekker en helpt als ik ze beter veter. Soms voel ik een bepaalde spier of neigt iets naar een blessure, dan moet ik rustiger aan doen. Ik vind het nooit kut,ik hou echt van hardlopen :P
Misschien zeg ik iets totaalanders in december van dit jaar :+
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 5 september 2013 @ 22:23:12 #10
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130865465
Maandag na de Ten Miles was ik superfit, zelfs fietsend naar mijn werk gegaan.
Dinsdag na de lunch kakte ik helemaal in, wattenkop, loopneus en koppijn om U tegen te zeggen. Moest vandaag plasma geven, dus geen paracetamol genomen, maar twee dagen doorbijten. Vandaag ging het wel weer beter, zelfs met vlag en wimpel door de keuring gekomen op de bloedbank. Maar lopen na het doneren is niet zo'n goed idee, dus wellicht morgen als ik heel vroeg wakker ben lopen, anders wordt het zaterdag. Stomme hooikoorts!

Afgelopen dinsdag voor de tweede keer naar de Ashtanga-Yoga geweest, en het was leuk! Na de proefles vorige week twee dagen mega-spierpijn gehad (is niet handig als je de hele dag klinische patiënten uit bed of rolstoel moet sjouwen), maar deze keer nergens last van gehad. Het plan is om deze maand de 5 km twee keer in de week lekker te blijven lopen (school begint weer, drukke tijd met afstudeerdingetjes en diensten), op dinsdagavond na de yoga te blijven gaan en dan begin oktober te starten met de opbouw naar de 10 kilometer. Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 5 september 2013 @ 22:27:09 #11
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_130865702
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Doen, gezellig!
pi_130865889
Doen inderdaad :Y
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_130866137
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130866439
Ik dacht net nog even een rondje te lopen, maar ik mag bijna aan een vochtinfuus _O- .
  donderdag 5 september 2013 @ 22:48:03 #15
405059 _MvN_
"The miracle isn't t
pi_130866869
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
Met een bepaalde vriend? ~O>
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
pi_130867004
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!
Ik zeg, doen!
pi_130867028
Mag ik dan wel ook bij je komen wonen RD? Mooi lopen daar :Y
Alleenwonend eerst ff wat heuveltraining doen...
  donderdag 5 september 2013 @ 22:51:25 #18
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_130867032
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_130867072
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:48 schreef _MvN_ het volgende:

[..]

Met een bepaalde vriend? ~O>
We hebben geknuffeld en alles.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_130867081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!
Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.
pi_130867283
quote:
5km in anderhalf uur? Nieuw record?
pi_130867341
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

5km in anderhalf uur? Nieuw record?
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..
pi_130867364
En nu ga ik koken, honger!!!
pi_130867418
quote:
0s.gif Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:

[..]

Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..
Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!

quote:
pi_130867839
Iemand nog Operatie NL Fit gezien? Als je je goed wilt voelen over je hardloopkwaliteiten moet je dat kijken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')