SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepSPOILER: Why we runOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door hatsaflats op 06-09-2013 15:01:50 ]![]()
Morgen intervaltraininkje, denk van 5 á 6K totaal, met intervallen die ik nog moet bedenken, en dan zondag de 10K, ben benieuwd
[ Bericht 12% gewijzigd door motorbloempje op 05-09-2013 21:54:00 ]Ja doei.![]()
800 meters in het bos gedaan. Die langere intervallen heb ik wel gemist! Het was lekker vliegen, maar wel warm.![]()
Geregeld zijn er van die trainingen die voor geen meter gaan. Dan kom ik hier mijn ongenoegen spuien, waardoor ik een imago heb opgebouwd van beroepszeikerd.
Héél soms zit er echter een training bij dat alles lukt. Geen pijntjes, geen stijfheid, geen ademnood, geen dreigende spuitpoep, níets van dat alles.
Vanavond was zo'n training. Het was even na zonsondergang. Het was nog erg warm. Maar man man man (of voor de dames op dit forum: vrouw vrouw vrouw), wat ging dit makkelijk. 15x200 met een snelheid van tussen 4:15 en 4:30. Kostte nauwelijks moeite. Zit ik ineens in een ander lichaam of zo?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou dat het altijd zo ging. Dan was hardlopen nóg leuker geweest.
Zondag ga ik mee doen aan de HM van Oostland. Ik ga 'm in estafettevorm lopen, een vriend van mij loopt het tweede deel. Dit is een officieel onderdeel en het parkoers is gedeeltelijk bekend bij mij van trainingen, dat is wel leuk! Zin in!![]()
Ik vind het zelfs leuk als het kut gaatwant dan weet ik dat ik tóch gegaan ben
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Ik vind t ruk als het kut gaat, maar trek me dan op aan het feit dat ik toch maar geweest benquote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:06 schreef SEMTEX het volgende:
![]()
Ach al gaat het ruk, ik loop er dan toch, kan ik net zo goed doorgaan.
Het kan niet altijd soepel en makkelijk gaan denk ik dan maarMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ik heb nooit tig keer achter elkaar een kutloopje. Elk ongemakje heeft wel een reden. Meestal zitten mijn schoenen niet lekker en helpt als ik ze beter veter. Soms voel ik een bepaalde spier of neigt iets naar een blessure, dan moet ik rustiger aan doen. Ik vind het nooit kut,ik hou echt van hardlopenquote:Op donderdag 5 september 2013 22:19 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Voor een keer geeft het achteraf wel voldoening, maar niet te vaak graag.
Misschien zeg ik iets totaalanders in december van dit jaar
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Maandag na de Ten Miles was ik superfit, zelfs fietsend naar mijn werk gegaan.
Dinsdag na de lunch kakte ik helemaal in, wattenkop, loopneus en koppijn om U tegen te zeggen. Moest vandaag plasma geven, dus geen paracetamol genomen, maar twee dagen doorbijten. Vandaag ging het wel weer beter, zelfs met vlag en wimpel door de keuring gekomen op de bloedbank. Maar lopen na het doneren is niet zo'n goed idee, dus wellicht morgen als ik heel vroeg wakker ben lopen, anders wordt het zaterdag. Stomme hooikoorts!
Afgelopen dinsdag voor de tweede keer naar de Ashtanga-Yoga geweest, en het was leuk! Na de proefles vorige week twee dagen mega-spierpijn gehad (is niet handig als je de hele dag klinische patiënten uit bed of rolstoel moet sjouwen), maar deze keer nergens last van gehad. Het plan is om deze maand de 5 km twee keer in de week lekker te blijven lopen (school begint weer, drukke tijd met afstudeerdingetjes en diensten), op dinsdagavond na de yoga te blijven gaan en dan begin oktober te starten met de opbouw naar de 10 kilometer. Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
Doen, gezellig!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Met een bepaalde vriend?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."![]()
Ik zeg, doen!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:23 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Met mijn Ten Miles hardloopvriendinnetje willen we misschien eind november in Geldrop meelopen met de 6 km bij tisvoorniks. Goede stok achter de deur, hier in de buurt en door het natuurgebied!![]()
Mag ik dan wel ook bij je komen wonen RD? Mooi lopen daar
Alleenwonend eerst ff wat heuveltraining doen...![]()
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.![]()
We hebben geknuffeld en alles.quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je bent in Geldrop ook welkom zonder je vriendin.quote:Op donderdag 5 september 2013 22:51 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Ik zie nu pas dat er nog meer fokkers in Geldrop lopen. Ik heb vanmiddag pas de link doorgestuurd, even kijken hoe het uitkomt (dienst of niet, that's the question). Ik heb in ieder geval geen dienst, even wachten hoe het met mijn vriendinnetje is. Ik was na het bestuderen van de site al wel enthousiast!![]()
5km in anderhalf uur? Nieuw record?quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!![]()
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:56 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
5km in anderhalf uur? Nieuw record?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
En nu ga ik koken, honger!!!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Leugens! Dat staat er helemaal niet bij!quote:Op donderdag 5 september 2013 22:57 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Nee, 45 minuten, we zijn na afloop net zo lang blijven praten..quote:Op donderdag 5 september 2013 22:34 schreef slacker_nl het volgende:
Zo en weer 5km op de Brooks gelopen. Voor het eerst dit jaar weer met een bepaalde vriend, dan ben je dus echt anderhalf uur aan het praten als oude theetantes. Love it! Van mij mag het weekend worden, want ik kan niet wachten op Arnhem!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: